2 lapsen yh:n rahat?

uteliasiiiii

Paljonko saa rahaa kuukaudessa yh äiti joka ei ole töissä 2 alle kouluikäisestä lapsesta?

16

485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????????

se riippuu ihan siitä millainen elatussopimus on tehty.

Jos hän ei ole työssä niin saanee sitten työttymyyskorvausta ja mahd.asumistukea (joka nyt ei liity kumpikaan yksinhuoltajuuteen mitenkään).

Outo kysymys. Esitän vastakysymyksen; miksi asia kuuluisi sinulle?

• sfahkirruiory

Lapsilisät ja niihin yh-korotuksen, sekä elatusavun etävanhemmalta tai elatustuen kelalta. Yhteensä noin 580e. Miksi se sinua kiinnostaa?

• Ero suunnitteilla?

se

• olet se hoito?

Niih. Niillä ääliöillä taas onkin vitusti elämää jotka painaa yhdenyönjuttuja paljaalla :D Kaikenlaista kuspäätä sitä maailmassa kuleksiikin, mut tuota en ymmärrä että mitä niiden "horojen" hankkiutumiset sun mieltäsi rassaa? Ellet sitten ole yksi niistä ääliöistä joilta jäi kumit kotiin ;)

• uteliassssss
        olet se hoito? kirjoitti:

Niih. Niillä ääliöillä taas onkin vitusti elämää jotka painaa yhdenyönjuttuja paljaalla :D Kaikenlaista kuspäätä sitä maailmassa kuleksiikin, mut tuota en ymmärrä että mitä niiden "horojen" hankkiutumiset sun mieltäsi rassaa? Ellet sitten ole yksi niistä ääliöistä joilta jäi kumit kotiin ;)

Sori mut en oo mikään vitun lesbo ja aika vaikee naisen panna paksuksi naista :D Taidat olla 5 lapsen yh itse jolla on kaikilla lapsilla eri isät xD Voi lapsi raukkoja *hahahah*
        Onneksi itse en ole hankkinut enkä koskaan hanki noin säälittävää elämää...mut jokanen tyylillään tietty ;D

• no voi että
        uteliassssss kirjoitti:

Sori mut en oo mikään vitun lesbo ja aika vaikee naisen panna paksuksi naista :D Taidat olla 5 lapsen yh itse jolla on kaikilla lapsilla eri isät xD Voi lapsi raukkoja *hahahah*
        Onneksi itse en ole hankkinut enkä koskaan hanki noin säälittävää elämää...mut jokanen tyylillään tietty ;D

Eiköhän säälittävä elämä ole niillä teini-ikäisen tasolle jääneillä reppanoilla jotka roikkuvat yh-palstalla räkyttämässä :)

• no voi että.
        uteliassssss kirjoitti:

Sanoisin että säälittävältä kuulostaa ennemminkin ne teini-ikäisen tasolle jämähtäneet ressukat joilla ei ole muuta elämää kuin räkyttäminen yh-palstalla ;)

• Hillevi_45
        no voi että. kirjoitti:

Sanoisin että säälittävältä kuulostaa ennemminkin ne teini-ikäisen tasolle jämähtäneet ressukat joilla ei ole muuta elämää kuin räkyttäminen yh-palstalla ;)

Oletteko yh-äidit näin säälittäviä?Vastailette provo viesteihin ja luulette niin oleva fiksumpia?En yhtään ihmettele jos teillä ei ole miestä elämässä mukana kasvattamassa lapsia.Ei mitään ruudinkeksijöitä varmaankaan...Ja minulle saa laittaa kommentia kyllä takaisin ei se mieltäni paina mitenkään minkälaisia vastauksia tähänkin kirjoitatte.

• onpa rankkaa
        Hillevi_45 kirjoitti:

Oletteko yh-äidit näin säälittäviä?Vastailette provo viesteihin ja luulette niin oleva fiksumpia?En yhtään ihmettele jos teillä ei ole miestä elämässä mukana kasvattamassa lapsia.Ei mitään ruudinkeksijöitä varmaankaan...Ja minulle saa laittaa kommentia kyllä takaisin ei se mieltäni paina mitenkään minkälaisia vastauksia tähänkin kirjoitatte.

Sinä taidat kuulua siihen joukkoon joka käy yh-palstalla pätemässä koska vain siten voi tuntea itsensä paremmaksi kuin muut. Tiedäthän, niitä naisia jotka ajattelevat että "mulla sentään on mies, noilla luusereilla ei" ;)

• mane erit
        onpa rankkaa kirjoitti:

Sinä taidat kuulua siihen joukkoon joka käy yh-palstalla pätemässä koska vain siten voi tuntea itsensä paremmaksi kuin muut. Tiedäthän, niitä naisia jotka ajattelevat että "mulla sentään on mies, noilla luusereilla ei" ;)

Hillevi_45 on irl Kalevi_45, jonka rouva otti ja läks... enkä sekuntiakaan ihmettele miks ;)

• Hillevi_HanimooN
        mane erit kirjoitti:

Hillevi_45 on irl Kalevi_45, jonka rouva otti ja läks... enkä sekuntiakaan ihmettele miks ;)

Kyllä se elämä varmaan teillä köyhillä yh äideillä on rankkaa uskon sen niin kuin otsikossasi väitätkin.Itse saan nauttia elämästä täysin siemauksin isolla palkalla ja lahjoa kummityttöäni ihanilla matkoilla koska itse olen pelannut elämän kortiini hyvin toisin kuin eräät. *kröhöm*
        Ja mikäs parempaa kuin näyttää hyvän näköiseltä koko ikänsä ja rahalla saa myös nuoruutta joten ei käy kyllä kateeksi naiset jotka ovat säälittävästi hankkiutuneet yh-äideiksi ja yrittävät väkisin saada edes sitä yhtä miestä itselleen joka voisi vielä hyväksyä muiden miesten siemennesteistä alkunsa saaneita kakaroita.Ehkä sitä vanhempana ihmisenä sitten teilläkin koittaa se "laatuaika" kun lapset ovat isompia ja pääsette etsimään baarista seksi elämää.

• aijaiiiihhh
        Hillevi_HanimooN kirjoitti:

Kyllä se elämä varmaan teillä köyhillä yh äideillä on rankkaa uskon sen niin kuin otsikossasi väitätkin.Itse saan nauttia elämästä täysin siemauksin isolla palkalla ja lahjoa kummityttöäni ihanilla matkoilla koska itse olen pelannut elämän kortiini hyvin toisin kuin eräät. *kröhöm*
        Ja mikäs parempaa kuin näyttää hyvän näköiseltä koko ikänsä ja rahalla saa myös nuoruutta joten ei käy kyllä kateeksi naiset jotka ovat säälittävästi hankkiutuneet yh-äideiksi ja yrittävät väkisin saada edes sitä yhtä miestä itselleen joka voisi vielä hyväksyä muiden miesten siemennesteistä alkunsa saaneita kakaroita.Ehkä sitä vanhempana ihmisenä sitten teilläkin koittaa se "laatuaika" kun lapset ovat isompia ja pääsette etsimään baarista seksi elämää.

Vatsalihaksiin sattuu jo..." Ja mikäs parempaa kuin näyttää hyvän näköiseltä koko ikänsä ja rahalla saa myös nuoruutta joten ei käy kyllä kateeksi naiset jotka ovat säälittävästi hankkiutuneet yh-äideiksi ja yrittävät väkisin saada edes sitä yhtä miestä itselleen joka voisi vielä hyväksyä muiden miesten siemennesteistä alkunsa saaneita kakaroita."

Tämä tyyppi on aivan loistava :D :D :D Tuulipuvut tosin unohtu, voisko seuraavaan laittaa tuulipuvut ja se lähiökapakkakin on aina kiva lisä :D

(minäkin tykkäisinä näyttää hyvän näköiseltä...-huutonauru-)

• JamesBondBodari

Hyvä Hillevi_45 ainakin olet uhkea nainen!

• -eeeeeeeeeeeeee-
        aijaiiiihhh kirjoitti:

Vatsalihaksiin sattuu jo..." Ja mikäs parempaa kuin näyttää hyvän näköiseltä koko ikänsä ja rahalla saa myös nuoruutta joten ei käy kyllä kateeksi naiset jotka ovat säälittävästi hankkiutuneet yh-äideiksi ja yrittävät väkisin saada edes sitä yhtä miestä itselleen joka voisi vielä hyväksyä muiden miesten siemennesteistä alkunsa saaneita kakaroita."

Tämä tyyppi on aivan loistava :D :D :D Tuulipuvut tosin unohtu, voisko seuraavaan laittaa tuulipuvut ja se lähiökapakkakin on aina kiva lisä :D

(minäkin tykkäisinä näyttää hyvän näköiseltä...-huutonauru-)

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh :D LOL

Apua henkee, antakjaa happee ...

Toi on ihan vertaansa vailla oleva koomikko HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH :D

• kamomilla_45

melko rohkeaa, sanoisinko.

Kauheeta jos kummilapset näkee noi ;D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      144
      4653
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      88
      3413
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1658
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1519
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      105
      1009
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      933
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      46
      860
    8. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      854
    9. Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen

Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan
      Maailman menoa
      0
      750
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      743
    Aihe