Eräs rekattu

17+6

täälläkin on mainostanut että tekee tatuointikuvia myös muille. Jos mainoksena on itsellään
noin rumia räpellyksiä, niin eipä anna oikein luotettavaa kuvaa "ammattitaidosta", hehheh.

43

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

että oho meni väärinpäin surrrrrrr suttua päälle ja uusiks vaan hehheh :D

• inkki ink

miten hyvin hän niitä osaa tehdä? Itse et taida muuta osata, kuin pilkata ihmisiä ja
      siinä luoja paratkoon olet piinkova ammattilainen.

• buhahaahaahaa

lasten piirustuskirja on varmaan kovassa käytössä kun malleja suunnitellaan

• heeeeh!
      • jos yllyttäisit

tai lahjoisit,mutta ole tarkkana koska hän on kertonut täälläkin "yrtin" poltostaan, ettei vaa
        tule liian psykedeelistä hanuria ;)))))
        tätähän se soitteli jossain viestissään talvella http://www.youtube.com/watch?v=rOtIhwPFeS8

• 3+9

taidetta nuo olivat kaikkea muuta kuin taidetta.

• eikös

Kauneus on katsojan silmässä? ;)
        Mutta en juu hirveästi mainostaisi taitoja noilla esitteillä, hehheh!

• :D herssyväst

esillä ja sitten itsekkin häpesi "taidettaan" ja poisti kuvat.

• Jere-lahti

Minä itse en ole poistellut mitään.
        Pieni itse-ironia on aina paikallaan, mutta enhän mä nyt saatana itseäni häpee! :D

• 19+4
        Jere-lahti kirjoitti:

Pieni itse-ironia on aina paikallaan, mutta enhän mä nyt saatana itseäni häpee! :D

kannatais hävetä!

• turhakkeen tunnistaj
        Jere-lahti kirjoitti:

ny venkula, ei niitä kuvia kukaan muut pysty poistaan kun sää ite.

• Jere-lahti
        turhakkeen tunnistaj kirjoitti:

ny venkula, ei niitä kuvia kukaan muut pysty poistaan kun sää ite.

on jotain häikkää persoonassani, koska en ainakaan itse tiedosta tehneeni... :D
        Se on muuten mulle se ja sama mitä ajattelet & uskot.

• 6453
        Jere-lahti kirjoitti:

on jotain häikkää persoonassani, koska en ainakaan itse tiedosta tehneeni... :D
        Se on muuten mulle se ja sama mitä ajattelet & uskot.

mikä häiriö sulla on, mut niitä kuvia ei pysty muut poisteleen.

• Jere-lahti
        6453 kirjoitti:

mikä häiriö sulla on, mut niitä kuvia ei pysty muut poisteleen.

mutta en jaksa alkaa väittelemään kanssasi.

• 13+1
        Jere-lahti kirjoitti:

ainoastaa ylläpito ei muut. Miksi linkitit ne vankilapalstalle?

• 6+2
        Jere-lahti kirjoitti:

MIKSI LINKITIT KUVASI VANKIPALSTALLE JA TÄÄLLÄ SYYTÄTTE SIITÄ TOISIA KIRJOITTAJIA??? MIKSI????
        LINKIT KUVIIN ON AINOASTAAN SINULLA JA HEILLÄ JOILLE SEN OLET ANTANUT!!!!

• Jere-lahti
        13+1 kirjoitti:

ainoastaa ylläpito ei muut. Miksi linkitit ne vankilapalstalle?

minä en ole linkitellyt yhtään mitään, mutta eipä sen väliä, jos joku linkittelisi vaikka marsilaisille. :D

• 4812
        Jere-lahti kirjoitti:

minä en ole linkitellyt yhtään mitään, mutta eipä sen väliä, jos joku linkittelisi vaikka marsilaisille. :D

kuvias sieltä aujaasta muut pysty linkitteleen, joten lakkaa valehtelemasta, selvääkin selvempää on et turkulaisen matamin kanssa yrititte siitäkin syyttää sorsaa, falskia touhua.

• Jere-lahti
        4812 kirjoitti:

kuvias sieltä aujaasta muut pysty linkitteleen, joten lakkaa valehtelemasta, selvääkin selvempää on et turkulaisen matamin kanssa yrititte siitäkin syyttää sorsaa, falskia touhua.

Mä en syytä sorsaa tai ketään muutakaan. Tottakai linkin voi copy/pasteta kuka tahansa, ei pelkästään
        alkuperäinen laittaja, vai milläs sä esim tube-linkkejä laitat? No, oli miten oli, niin minun taitoni
        tehdä kuvia on saatettu naurunalaiseksi, luuletko tai luuletteko, että itse olisin tehnyt omat
        kuvani? En mä nyt saakeli mikään käärme ole.

• 5+4
        Jere-lahti kirjoitti:

Kenelle olet ne linkit kuviin antanut??? Itsekseenkö ne sinne on ilmestynyt?? Täällä yritätte saada toisia kirjoittajia valheillanne syyllisiksi!

Toistan: aijaa.comin sivuilta ei toiset pysty niitä linkittään, ellet SINÄ ole niitä linkkejäsi jakanut eteenpäin.
        Annoitko turun akalle? Sekö ne on sinne vienyt jos et kerran sinä??

Yrityksestänne huolimatta ette onnistunut tuossakaan härkkimisessänne!!

• 7+6
        Jere-lahti kirjoitti:

Mä en syytä sorsaa tai ketään muutakaan. Tottakai linkin voi copy/pasteta kuka tahansa, ei pelkästään
        alkuperäinen laittaja, vai milläs sä esim tube-linkkejä laitat? No, oli miten oli, niin minun taitoni
        tehdä kuvia on saatettu naurunalaiseksi, luuletko tai luuletteko, että itse olisin tehnyt omat

aijaa.comilla ei ole sitä toimintoa että siellä voi selailla niitä, tajusitko???

• 13+19
        Jere-lahti kirjoitti:

umalehtinen syytti siitä kahta kirjoittajaa!! tunnistettavasti n.sorsaa ja fionaa vai mikä sen nikki onkaan!!!!
        Tietysti se kohta poisti kirjoituksensa.

• Fr.Fionatar
        13+19 kirjoitti:

umalehtinen syytti siitä kahta kirjoittajaa!! tunnistettavasti n.sorsaa ja fionaa vai mikä sen nikki onkaan!!!!
        Tietysti se kohta poisti kirjoituksensa.

Vai niin.

• juuriniinjust

Samaa laitoin palautteena ylläpidolle, joku haluaa riittaa palstalla, joku jonka elämän sisältö on palsta, sitä en tiedä onko hänellä koiraa tai ei, mutta kannattaisi harrastus hankkia tai mennä töihin, eikä harrastaa ihmisten kiusaamista, ei kenenkään kiusaamista.

• WWW?
        juuriniinjust kirjoitti:

Samaa laitoin palautteena ylläpidolle, joku haluaa riittaa palstalla, joku jonka elämän sisältö on palsta, sitä en tiedä onko hänellä koiraa tai ei, mutta kannattaisi harrastus hankkia tai mennä töihin, eikä harrastaa ihmisten kiusaamista, ei kenenkään kiusaamista.

Juu mä todella tarkoitin tätä nyt, en ole paha ihminen ja toivon että saat elämänlangat käsiisi ja saat muuta sisältöä kuin ylläpito.
        Mutta nyt ei ole aikaa kotityöt odottaa, en jää jankuttaa kesäpäiviäni ihmisen kanssa jonka todellisuus on täällä ja tässä palstalla ainoastaan.
        Sun kannattaa joskus sietää kritiikkiä, ja ajatella miksi elämä joka on liian lyhyt muutenkin tuhlaat tänne?
        Ja kun itse olet täällä, eks vaan niin kaikki asuvat täällä?

Mutta hyvä niin,, joskus on parempi että tietyssä mielentilassa olevat ihmiset pysyvätkin täällä kuin riehuvat kadulla, ja tämän ylläpidon Lissukin tietää.

• monissakinketjuissa
        WWW? kirjoitti:

Juu mä todella tarkoitin tätä nyt, en ole paha ihminen ja toivon että saat elämänlangat käsiisi ja saat muuta sisältöä kuin ylläpito.
        Mutta nyt ei ole aikaa kotityöt odottaa, en jää jankuttaa kesäpäiviäni ihmisen kanssa jonka todellisuus on täällä ja tässä palstalla ainoastaan.
        Sun kannattaa joskus sietää kritiikkiä, ja ajatella miksi elämä joka on liian lyhyt muutenkin tuhlaat tänne?
        Ja kun itse olet täällä, eks vaan niin kaikki asuvat täällä?

Mutta hyvä niin,, joskus on parempi että tietyssä mielentilassa olevat ihmiset pysyvätkin täällä kuin riehuvat kadulla, ja tämän ylläpidon Lissukin tietää.

Luitko mitä kirjoitetaan??

En tiedä oletko paha, eihän minun sisältö ole ylläpito, mutta joillakin kenellä elämä on keskustelupalstat ainoa elämä on aikaa kiusata ihmisiä päivät pitkät, nostellen vanhoja ketjuja riidanhaastamis mielessä, ei yhden vaan useampienkin ihmisten kirjoituksia.

en muuten tunne ylläpidon lissua keneen olet ollut yhteydessä...

Mutta minullakin on paljonkin muuta tekemistä kun notkua tietokoneella päivät pitkät.

Siitä olemme samaa mieltä Riehukoon rauhassa täällä ihmiset ,parempi täällä, kun kadulla humalassa saatikas selvinpäin

• äläalennusamaa

vaikka ihminen haukkuu ystävääsi, ei sinullakaan ole oikeus mennä samalle tasolle!!!

• Jere-lahti

Kiva kuulla, että musta on apua arjen harmauteesi ja ankeuteesi piristävällä tavalla. :D

• Jere-lahti
      • 3+5

samaa paskaa

• ex_rekattu

Todella upea!

• 31+6

taitaa olla heikko kohta se kun jotkut ei arvostakkaan hänen törkytaidettaan,,,,

• littanputtan

tuntuu olevan arkoja paikkoja tänään enemmänkin, turkulainen käski sen linkittää kuviaan vankipalstalle ja nöyrä alamainen teki niinku käskettiin, turkulainen kerkes jo eilen syyttää sorsaa linkityksestä, mut tajus samantein ettei se oo mitenkään mahollista et kukaan muut kun jere ite niitä pystys aijaasta linkittään, nöyrä alamainen on senverran yksinkertanen ettei oo vieläkään tajunnu vaan jauhaa samaa paskaa ja yrittää vieläin syyttää siitä muita

• buhahaa

niin taitaa olla, ottaa pultit heti kun arvostellaan, hehheeeheh!

• heeehhe hee

on sähköasentaja ja entinen yrittäjä joka ei tee töitä kertomansa mukaan koska on ympäriveloissaan ja ulosotossa en yhtään ihmettele että miksi

• ajatella

hänen vanhempiensa tuskaa,kun joutuu vierestä seuraamaan pikkurikollisen uraa ja päättyy
      traagisesti puukotukseen ja pitkään linnatuomioon. ja päihdeongelmat kaupan päälle.

• hyi helkkari

• Jere-lahti

niin kai sitten, sinähän se kaiken tiedät parhaiten. Mitäs mä voisin kommentoida tuohon
        viestiisi, kun sinä tiedät paremmin, kuin minä itse.

Ei muutakuin jatkoja ja jaksamisia Sinulle. Kahveet pitäisi nyt nauttia, Poisu lypsää mamman tissiä
        ja mekin aikuiset syötiin just...kaunis päivä, vien kohta koirat ulos päivän kolmannelle, sekä
        tänään on meksikaanon ruoka-päivä http://www.youtube.com/watch?v=JDK6nqvTeUQ :D

• 9+16
        Jere-lahti kirjoitti:

niin kai sitten, sinähän se kaiken tiedät parhaiten. Mitäs mä voisin kommentoida tuohon
        viestiisi, kun sinä tiedät paremmin, kuin minä itse.

Ei muutakuin jatkoja ja jaksamisia Sinulle. Kahveet pitäisi nyt nauttia, Poisu lypsää mamman tissiä
        ja mekin aikuiset syötiin just...kaunis päivä, vien kohta koirat ulos päivän kolmannelle, sekä
        tänään on meksikaanon ruoka-päivä http://www.youtube.com/watch?v=JDK6nqvTeUQ :D

mikä on meksikaano? sori jos kyselen tyhmiä :)))

• Jere-lahti
        9+16 kirjoitti:

mikä on meksikaano? sori jos kyselen tyhmiä :)))

Mexican Fireleg hämähäkki. :D

• 1+20
        Jere-lahti kirjoitti:

miksi laitoit mullkus kuvan aijaa.comin sivuille ja linkitit tänne

• _ X _
        Jere-lahti kirjoitti:

Luulin, että Xolo, Meksikon karvatonkoira :)))))

• Pukeli 1

nämä tatuoinnit. Ihmiset sotkevat ihonsa, kun hullut.
      Sitten jos alkaa kaduttamaan, niin minkäs teet. Ihonsiirtoja ja sellaisia, huh.
      Eikö ne tajua, että jokainen vanhenee ja miltäköhän ne naamankuvat sitten näyttää, kun iho rypistyy tai muuten veltostuu.
      Yksikin oli kännipäissään antanut sotkea naamansakin ja sitten ei kehdannut mennä edes ulos.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4939
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3950
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3523
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      138
      2408
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2299
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe