Eilen tuli postiluukusta lappu, jossa pyydettiin tulemaan kaasupolkimen remppaan. Onko muillekkin tullut takaisin kutsu.
Tuli sitten pajalle kutsu
11
733
Vastaukset
- persekarva
omistat toyota niin tulee tietenkin
miksi tänne hondan sivuille kirjoitat,
täällä on vain luotettavat autot.- Isomies!
Kyllähän se pitää paikkansa, että hondassakin on poljin vikoja. Tunnusta pois tai soita huoltoo veholle.
- Mauno poika
Isomies! kirjoitti:
Kyllähän se pitää paikkansa, että hondassakin on poljin vikoja. Tunnusta pois tai soita huoltoo veholle.
Eilen oli muistaakseen iltalehdessä kuva, jossa skodan ja wv autojen jarrupoljin oli murtunut, ja samojen autojen moottorivioista oli kuningaskuluttaja ohjelmassa juttua. Nyt pikku hiljaa alkaa tulla esille autojen vikoja, jotka on pidetty salassa, hyvä näin että tulee totuus esille, eikä salaa korjata pajalla huollon yhteydessä vikoja.
- cr-c x
Itse olen omistanut 3 uutta cr-v:eetä, ja kotiin tuli lappu huoltoon kutsusta, mitään syytä ei ole valehdella.
- FGU
cr-c x kirjoitti:
Itse olen omistanut 3 uutta cr-v:eetä, ja kotiin tuli lappu huoltoon kutsusta, mitään syytä ei ole valehdella.
Honda käyttävät vissin sama alihankkijaa??
- näkynyt.
FGU kirjoitti:
Honda käyttävät vissin sama alihankkijaa??
CR-V 2009 alla, ei mitään syytä valehdella.
- 461
näkynyt. kirjoitti:
CR-V 2009 alla, ei mitään syytä valehdella.
Pa-suuttimien paluuletkun kiinnityksen tarkistus. (n. 5min). Voi aiheuttaa hajua, tehottomuutta tai savua.Valmistenumeroväli SHSRE6***AU000001 - ***AU001965. Kampanjaan kuuluvien ajoneuvojen lukumäärä 40. CR-V Diesel vm. 2010
- laatua rahalla!
hehehehe kirjoitti:
Miksi te maksatte ylihintaa riisikupista? Saisitte halvemmalla paremman AUTON eli Octavia tai Superb. Hakkaa joka asiassa japsikiikut.
- sdfghjkl
laatua rahalla! kirjoitti:
Miksi te maksatte ylihintaa riisikupista? Saisitte halvemmalla paremman AUTON eli Octavia tai Superb. Hakkaa joka asiassa japsikiikut.
onko olemassa automaatti laatikolla nelikko skodaa??? muukin kuin se 3,6l koneella oleva...
- uilmhgfd
sdfghjkl kirjoitti:
onko olemassa automaatti laatikolla nelikko skodaa??? muukin kuin se 3,6l koneella oleva...
eipä ole ei...joten voi unohtaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1294529Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k733268- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642