Sosiaalituet pois rasisteilta

ihan tosi on

Sosiaalituet pois rasisteilta, joilla on aikaa hengailla netissä kaiket päivät sen sijaan , että tekisivät töitä tai hakisivat töitä tai auttaisivat naapurin mummoa jne. Sosssupummin sen sijaan jauhavat valheellista paskaa netissä kaiken päivät. Millä sossurahoilla se tietokone ja nettiyhteyskin on maksettu?

Lisäksi nämä rasisti uhkailevat ministereiden ja muiden henkeä, herjaavat ja solvaavat ja harrastavat kiihotusta kansanryhmään vastaan eli ovat rikollisia eli kriminaaleja.

Karkotus Volgan mutkan taakse suomalais-ugrilaiseen alkukotiin selviytymään omillaan.

59

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hj789
      • ei eläteillle

Oli sitten rasisti tai ei niin kaikenmaailman sossu ym tuet pois niin alkaa loisille työt maistua.

• tämäkin tapaus
        ei eläteillle kirjoitti:

Oli sitten rasisti tai ei niin kaikenmaailman sossu ym tuet pois niin alkaa loisille työt maistua.

Käsittelee sinua. Eli sinultakin pois, minulta eläkeläisiltä ja pahasti vammautuneilta myös tuet pois, eivät tee työtä kuten minä. Vanhus jo kuoleman partaalla, ei se enää evoluution kannalta meitä auta. Joukkohautaan vain niin säästyy kustannukset ja sairauslomat pois kaikilta.

• Wowittaja11!1
        ei eläteillle kirjoitti:

Mä oon ainakin himassa miulummin ja pelaan Wowii, kun kävisin töissä. Eihän pelata voi kunnol jos joutuis samal töitä tekee. Mun elämä on liian arvokasta sellaseen sontaan.

• Ottaa Pois
        ei eläteillle kirjoitti:

Ei vaan auta sun vikinä yhtään kun et päätä asioista. Tehkää te vaan niitä töitä ahkeraan. Minä vietän nyt siestaa ja sapattivuosia.

• kjhgfd.
        tämäkin tapaus kirjoitti:

Käsittelee sinua. Eli sinultakin pois, minulta eläkeläisiltä ja pahasti vammautuneilta myös tuet pois, eivät tee työtä kuten minä. Vanhus jo kuoleman partaalla, ei se enää evoluution kannalta meitä auta. Joukkohautaan vain niin säästyy kustannukset ja sairauslomat pois kaikilta.

SOMALIT VITTUUN JA PÄÄ KIINNI VITUN APINA HYYSÄRIT!!!!

• taivaantalikynttilät
        kjhgfd. kirjoitti:

SOMALIT VITTUUN JA PÄÄ KIINNI VITUN APINA HYYSÄRIT!!!!

Mikä saa sinut ajattelemaan, että yhteiskunnan pitäisi sinua elättää!? Sano yksikin syy? Se ei riitä, että olet suomainen ja laiskanpuoleinen!

• 8
        taivaantalikynttilät kirjoitti:

Mikä saa sinut ajattelemaan, että yhteiskunnan pitäisi sinua elättää!? Sano yksikin syy? Se ei riitä, että olet suomainen ja laiskanpuoleinen!

somalilta perseesees.
        Sinun kaltaisesi ovat syyllisiä siihen miten menee ruotsin ja Suomen tulee käymään samanlailla kurahtaneen pakolaispolitiikan johdosta.
        Eiköhän suomen kansa ole tässä maassa se jonka hyvinvointi pitää taata ei pakolais loisien ja roistojen.
        Sinä et ole ansainnut suomen kansalaisuutta, lähde heti maasta pois.

• 11+12
        8 kirjoitti:

somalilta perseesees.
        Sinun kaltaisesi ovat syyllisiä siihen miten menee ruotsin ja Suomen tulee käymään samanlailla kurahtaneen pakolaispolitiikan johdosta.
        Eiköhän suomen kansa ole tässä maassa se jonka hyvinvointi pitää taata ei pakolais loisien ja roistojen.
        Sinä et ole ansainnut suomen kansalaisuutta, lähde heti maasta pois.

No jopas nyt alkoi pientä suututtamaan, ihan vaikuttaa itkupotkuraivarilta. Tuollainen käytös yleensä loppuu uhmaiän mennessä ohi.

• Aivanoikein

n,s työ aikanaan ajankulukseen tänne paljolti kirjoittelee. Arvostelevat Suomen hölmöläis politiikkaa.

• 46547655756

Vaikka pointissasi on perää, niin mitäs sitten tehdään elintasopakolaisille, jotka tätä samaa tekevät. Eri portaalia käyttäen? Lisäksi olen täysin vakuuttunut, että olet tyypillinen työtön stereotypia, jonka juuri kirjoitit...Mutta käytät vain tätä palstaa liikaa ja se ottaa sinuun henkilökohtaisesti. :)

Nimeähän useampi Ministeri ja nämä muut henkilöt, joita ovat uhkailleet. Muistaakseni kaksi tapausta oli tässä jonkun aikaa sitten. Ilmeisesti sinulla on täydellinen lista ja mitä on sanottu. Eli näpyttelehän meille.

• Yks kantaa ottava va

Meillä "alakynteen" jäävillä suomalaisillakin pitää olla edes yksi kanava puhua suu puhtaaksi. Tämä maa ei ole VIELÄ CCCP, missä kaikki eriävät mielipiteet murskattiin kovalla kädellä. Älkööt ne lukeko näitä viestejä, joita ne tuntuvat loukkaavan. On niitä muitakin mielipidesivuja.

• ..............

jo pienenä.

http://www.vantaansanomat.fi/Uutiset/Kolumnit/Tyttojen-alistaminen-alkaa-paivakodista

• Nollåtta

>>Lisäksi nämä rasisti uhkailevat ministereiden ja muiden henkeä,>>

no nuo oli niin överiksi meneviä sivustoja ja videoita että kyseessä ei voi olla mikään muu kuin sananvapauden mainilan laukaukset.
      kun kansa ei muuten nettisensuuria kannata, niin keksitään syy jolla saadaan kannattamaan.
      hölmöön kansaan kun uppoaa selvän läpinäkyvät keinotkin ja eipä tässä tarvitse odottaa kuukautta tai paria kun linden on jo puhumassa netin sensuroinnin puolesta.

huomasiko kukaan muuten että siellä youtubessa mainitun sivuston kaikki pdf-dokumentit on tehty virka-aikana?

• satana

painu sinä somali vittuun

• 10''

kullannuppu. Onko sulla paha olo ? Älä itk,e äiti tulee sossusta kohta ja taas saatte jatkaa laiskotteluanne..

Hyi kakkaa hyihyi..

• ihan tosi on..

niin..

• Late Lapista.

Minä itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen rasisti koska sosiaalituki on jäänyt ajat sitten tosi matala kun tänne tulee lisää mamuja !

• huorien-äpärät..

-lapsilisät loppunut late-lta ja työkyvyttömyys eläke alkoi välttömästi.. kyllä Impivaaran-Hörhö on mennyt sekaisin, ja Ihan Siitä syystä, Että kukka-hattu-Tätit jakaneet Vastikkeetonta rahaa liikaa ja helposti... Sossuun pitäisi laittaa lappu Suljettu. tai oikeet poliist jakamaan Kympin silloin tällöin lonen lopettaisi huumeet jaViinan, jos Sossu-kerjääminen olisi Vaikeeta...

• Tri.Sorbus-Nappo

oikeinkirjoitus.

• RasistiRipa

Tuet pitäisi ottaa pikemminkin pois maahan saapuneilta oleskelulupasurffaajilta.

Tai tehdä vastikkeellisiksi nyt lakumies kantaa rahaa sossusta kahmalokaupalla hymyssä suin.

• ihan tosi on

" Suomen sosiaaliturvajärjestelmä on viritetty suosimaan lapsiperheitä. Runsaat perhepoliittiset tuet riittävät nostamaan työttömän lapsiperheen kuukausitulot niin korkealle, että sossun kassalla ei aina ole edes tarvetta vierailla. Mitä enemmän lapsia, sitä enemmän tukea, ja usein maahanmuuttajaperheissä on paljon lapsia.

Suomalaisen maahanmuuttajaperheen tulot muodostuivat tässä esimerkissä lapsilisistä, äitiysrahasta, kotihoidontuesta, kotihoidontuen Helsinki-lisästä, asumistuesta ja perheenisän työmarkkinatuesta, yhteensä 2 283 euroa.

Toimeentulotukena maksettava vähimmäistuki perheelle olisi 1 436 euroa, joten sitä ei makseta koska edellä mainitut ns. ensisijaiset tuet jo ylittävät perheen hyväksyttävät menot.

Ratkaisevan kaulan kilpailijoihinsa Suomi vetää perhepoliittisella erikoisuudellaan, kotihoidon tuella, jota ei tunneta sellaisena juuri missään muualla. Esimerkissämme se tuotti perheelle lähes 700 euroa kuussa.

Viimesijaiseksi sosiaaliturvan perälaudaksi tarkoitettu toimeentulotuki muodosti muissa maissa olennaisen osan esimerkkiperheen toimeentulosta.

Sosiaalietuuksia koskevat tukipäätökset ovat ehdottoman salaisia asiakirjoja. Siksi kansalaisilla ei ole mahdollisuuksia päästä näkemään, kuinka heidän veromarkkojaan jaetaan käytännössä eteenpäin

MOT onnistui saamaan käsiinsä muutamia toimeentulotukipäätöksiä.

Hyvä esimerkki lapsiluvun vaikutuksesta sosiaaliavustuksiin on 9 lapsen yksinhuoltajaäidin Shiman saama päätös. (Nimi muutettu)

Shima sai viime syksynä sosiaaliavustuksina yhteensä 3 562 euroa kuussa. Vuodessa se merkitsee noin 43 000 euron verotonta tuloa.

Lapsilisät muodostivat kuukausisummasta 1 423 euroa. Sen ja asumistuen sekä työmarkkinatuen jälkeen jäi toimeentulotuesta katettavaksi vielä 854 euroa.

Kuka tahansa työtön suomalainen 9 lapsen yksinhuoltajaäiti olisi saanut tukea saman verran.
        "

MOT-ohjelmasta

• 3+5

ns. "rasisti* on automaattisesti sosiaalipummi, tunnen yhden tyypin jota mamukriittisempää et tästä maasta löydä, on ihan eläkeiän kieppeillä ja tekee vieläkin 8-12 tuntia töitä päivässä, riippuu päivästä.

Mutta taidatkin olla itse näitä lusmumamuja jotka on lakkauttamassa tuet ainoastaan teitä arvostelevilta, itse mamut eivät tietenkään tuistaan luovu vaikka ei ole aikomustakaan hakea töitä, hyvä moraali kieltämättä.

Ylen:n MOT ohjelman mukaan noin puolet maahanmuuttajista työllistyy, mutta uskon että venäläiset, virolaiset, puolalaiset ja aasialaiset parantavat tuota tilastoa selvästi. Heitä ei juuri työttömänä näy. Paitsi tietenkin opiskelijat kyseisistä maista jotka todennäköisesti lähtevät kotiinsa paperit ja koulutuksen saatuansa.

Mutta mitä järkeä ottaa työvoimaa josta "noin puolet" työllistyy jos maassa on jo ennestään 300 000 työtöntä/lusmua? Eikö pitäisi eka laittaa omat töihin ja sitten ottaa lisää jos tarvetta on.

Mutta tosiasiahan on että mamutus on silkkaa bisnestä, mamuttajille maksetaan mamuttamisesta. Mamuttamista he eivät koskaan tule koskaan lopettamaan koska tulot lähtisi.
      Yrittävät samalla muuttaa omia joukkoja ylisuvaitseviksi luusereiksi, mitä järkeä suvaita suvaitsemattomia?

• Pönttö WC

Mä olen sitä mieltä,että ei kaikkia mamuja voi sanoa,että ne on jotain sosiaali pummeja.Kyllä siellä ihan kunnollistakin porukkaa on ja tekee kovasti töitäkin.Mutta joukossa on myös niitä,jotka varastelee ja tekee mitä itse haluaa ja niille ei puhe auta.Paimion vastaanottokeskus on yksi esimerkki,kun osa mamuista varastelee kaupoissa ja syö siellä hyllyjen välissä ja ei muka voida tajuta sen olevan väärin.Niin kyllä sama pätee,joka väestössä,että on jonkinlaisia pummeja joukossa.Itse luulen,että ne jotka jotain ministereitä uhkailevat ovat vaan yksinkertaisesti saaneet tarpeekseen kaikesta paskasta mitä hallitus tekee Suomelle.Halltus uhkaa pieniä ihmisiä omalla politiikalla ja ei edes välitä mitä tekevät kansalle.Pääasia,että vaan saavat rahaa ja valtaa ja sitten vaan koitetaan selittää vaikka mitä,että kansa leppyisi.Niin ja minä olen sitä mieltä,että Suomi ei ole enään itsenäinen.Ollaan jo niin syvällä tätä EU paskaa ja politiikot tekee kokoajan sellaisia juttuja,että ei voi enään puhua korruptio vapaasta maasta.Kaikki kaupataan pois ja ei ole enään mitään kotimaista.Niin tuskin ne politiikot huvin vuoksi kokoontuu niihin Bilderberg kokouksiin.Sanokaa vaikka mitä vaan niin eliitti pyörittää ja kusettaa kansaa ja osittain pelolla hallitaan ihmisiä."Jos et tee näin niin sun käy näin". Mutta kaikki tämä on vasta alkua kaikelle sille,että kansa tulee kärsimään vielä enemmän kuin nyt.Valvonta tulee lisääntymään ja kaikesta aletaan verottamaan ja aina keksitään jotain uutta millä kansaa saadaan kyykytettyä ja hallittua.Katsokaas eliitti ei ole kilttiä.Vaan ne osittain luottaa siihen,että kansa olisi niin kilttiä,että se ei oikein uskalla toimia eliittiä vastaan ja järjestelmää vastaan.
        Kyllä tänne varmaan kirjoittaa kuule ihan työssä käyviäkin ihmisiä.On helpompi haukkua ihmisiä sosiaali pummeiksi kuin haukkua päättäjiä loisiksi ja varmaan nämä politiikot oikein yrittääkin,että ihmisiä alettaisi haukkua sosiaali pummeiksi,että saataisi taas siitä puheen aihetta ja heidän jutut unohtuisi.
        Ministeri voi haastaa oikeuteen vaikka mistä,kun uhkaillaan tai loukataan kunniaa.Onko niillä muka kunnia?Mutta pientä ihmistä voidaan kyllä pyörittää vaikka miten ja eräänlaisesti kunniaa loukata ja sillä ei ole mitään merkitystä,jos politiikot näin tekisi jollekin kansan osalle.

• 5+17

Jos statistiikka vaikka sanoo että puolet eräästä mamuryhmästä tekee vakavan rikoksen vuoden sisällä ja ainoastaan prosentti suomalaisista tekee sen, niin onko rasistista tiedottaa tästä seikasta? Onko rasistista tiedottaa että mamut saavat paljon ennemmän tukeja kuin suomalainen? Onko rasistista sanoa että emme tarvitse importoida afrikkalaisia moniosaajia """työvoimapulaan""" koska täältä löytyy 500.000 työtöntä suomalaista ja ainoastaan 30.000 avointa työpaikkaa? Sun mielestä varmaan on koska tällä palstalla puhutaan usein näistä aiheista! Sää näytät kyllä olevan semmoinen idiootti että kannattaisi sut kannattaisi lähettää yhdensuuntaisella lipulla siperiaan, tai pikemminkin afrikkaan, koska sinne sopisit luultavasti huomattavasti paremmin. Saa nähda miten ystävällisesti ne siellä sua kohtelee ja enpä usko että oot kovinkaan suosittu tai eläät kovinkaan kauan jos menet vaatimaan 2000€ tuet ja haukut niitä rasisteiksi jos eivät suostu siihen =D

• viherläskiperse

määki oon maahanmuutonkoordinasaattori. vai olise ihqua noin?

• jshzh

kovin moni ei täälläkään ole rasisti mutta ihmettelevät vain ku pari miljoonaa suomalaista elää köyhyysrajan alapuolella ja sitten tänne haalitaan jotain mutiaisia jotka vie työt ja rahat.. mutta toisaalta te jotka haukutte meitä nuoria jotka on valmistuneet kouluista juuri laman alkuun ja eivät vain ole voineet saada työtä koska sitä ei yksinkertaisesti kaikille ole!! vihaatteko suomalaisia kun olette täällä aina haukummassa rasisteiksi? olis vaan oikeus ja kohtuus että ne lähtis takas omaan maahansa tai saisivat edes yhtä vähän rahaa toimettomuudellaan kuin normi suomalainen työtön nuori.. sitten viellä ylistetään jos tuhannesta mamusta 2 käy töissä.. joku on ihan väärin suomessa

• ihan tosi on

"En ole rasistit, mutta mutiaiaset vois tappaa.."

Joo, rasistit eivät edes ymmärrä, että ovat rasisteja.

Täälä palstalla aika moni rasisti valittaa saavansa vain 400 tai 500 euroa ja selittelee että maahanmuuttajat saisivat enemmän. MIKÄ ON SILKAA PASKAA ELI VALETTA.

Miksi ns. alkuperäiset asukkaat pitäisi olla paremmassa asemassa kuin muut? Ja kaiken lisäksi jokaista suomalaista on taloudelisesti paapotttu ainakin ensimmäiset 15 vuotta, yleensä jopa 20-25 vuotta lapsilisillä, päivähoidolla, koululla, opintotuella, terveydenhuollolla... Jos aikuinen maahanmuuttaja työllistyy vaikka vasta viiden vuoden jälkeen maahantulostaan, hän tulee silti halvemmaksi kuin suomalainen, koska lapset ovat silkkaa kulua yhteiskunnalle ensimmäiset 15-20 vuotta.

Eihän meillä olisi edes suomalaista Fazeria, jos maahanmuutto olisi ollut kiellettyä.

Olen yrittäjä, enkä missään tapauksessa ottaisi työhön teidän rasistipellejen kaltaisia asennevammaisia työntekijöitä. Tiedän että maahanmuuttajia työpaikoilla kiusataan ja jopa hakataan.

• 19+10

"pari miljoonaa suomalaista elää köyhyysrajan alapuolella"

No ei niitä ihan noin paljon taida olla ;D

• Oikein iso rasisti

Rasisti ja Lusmu, kun joudat päivät pitkät netissä noita viisauksia latelemaan. Taidat olla niitä toisen tai kolmannen polven "pakoloisia".

• kirjoittelemassa ja

iltaisin kaupungilla ryöstelemässä tai raiskaamassa. Raiskaustilastoissa apinat ovat huippua.

• Tosi on

Aikaan netti sensuurin Suomeen, jos kirjoittaa kritiikkiä hallitsemattomasta maahantunkeutumisesta Suomen sosiaaliturvaa hyväkseen käyttämään. Tai arvostee näiden tekemiä rikoksia, huijauksia tai yrityksiä muuttaa maan omia tapoja,juhlia,koulujärjestelmää ym. vastaavaa. Suomalaisilla ON oikeus elää omassa maassaan omalla totutulla tavallaan sen lakien mukaan.

• Jussuf

... on sitä ollut kieltämässä?

• muualla-.,-.,-.,-

Onpa hölmöllä ajatukset.

• poisrasismijarasisti

Olen samaa mieltä, rasistit pitää julistaa pannan. Enimäkseen ne its ekäyttävät yhteiskuntaa hyväkseen....olisi kiva tehdä tutkimusta heidän rahanlähteistään! Kaikki tuet pois ja lunta lapioimaan ja nopeesti!

• on "sosiaalituki?"

Minulla ei kyllä ole töitä, mutta kuvitteletko, muslimin munanlutkuttaja¨, että joku jolla on oma asunto,auto ja osakesalkku - saa sosiaalitukea?

Et taida olla mikään ruudinkeksijä?

• taivaanrantaan

sinulla on muita ongelmia kuin pakolaiset tai ulkomaalaiset! Vapaudu heti tuosta kamalasta pakkopidasta johon olet itsesi pukenu! Sinulla on alemmuuskompleksi, joka näkyy ylemmyyskompleksina! Ole vapaa, sinähän ole SINÄ itse! Tunne oma arvosi ja anna arvo toisillekin!

• en tiedä tuosta
        taivaanrantaan kirjoitti:

sinulla on muita ongelmia kuin pakolaiset tai ulkomaalaiset! Vapaudu heti tuosta kamalasta pakkopidasta johon olet itsesi pukenu! Sinulla on alemmuuskompleksi, joka näkyy ylemmyyskompleksina! Ole vapaa, sinähän ole SINÄ itse! Tunne oma arvosi ja anna arvo toisillekin!

mutta vituttaa, että möin Rautaruukit tänään liian pienellä voitolla (Deutche Bank kehui, weisst du)

Vituttaa myös se, että maksan siitä liian pienestä voitosta 28 prossaa veroa,jonka nostavat mutut, jotka iskevät niillä rahoilla vääräuskoista pillua assalla.

En koskaan halunnut olla sutenööri.

Tosin vituttais enemmän jos olisin oikeissa töissä.

Noh,viel äpuoli vuotta ja hyvästi droga-finlandia...

• 20+17
        en tiedä tuosta kirjoitti:

mutta vituttaa, että möin Rautaruukit tänään liian pienellä voitolla (Deutche Bank kehui, weisst du)

Vituttaa myös se, että maksan siitä liian pienestä voitosta 28 prossaa veroa,jonka nostavat mutut, jotka iskevät niillä rahoilla vääräuskoista pillua assalla.

En koskaan halunnut olla sutenööri.

Tosin vituttais enemmän jos olisin oikeissa töissä.

Noh,viel äpuoli vuotta ja hyvästi droga-finlandia...

Huraa! Tarvitsetko rahaa lippuun?

• Vilpitön Sellainen

Saanko vapautuksen veronmaksusta?

• paskapää-oot

työttömäksi,, sinutki pitäs heti seuraavana päivänä viedä siperiaan..tai irakiin muslimien ammuttavaksi
      . saatanan isänmaa petturi haista paska!!!!

• 28''

itseä kun itket tuolla tavalla..

paska haisee, hyi..

• Kermis kokkari
        28'' kirjoitti:

itseä kun itket tuolla tavalla..

paska haisee, hyi..

Yhyy, pellet itkee. Ette voi olla työttömiä! Suomessa on miljardeja hyväpalkkaisia työpaikkoja, sen kun vain otat mieleisimmän! Mutta ei suomen sossu-luuserit vaan osaa kun on kivempi juoda viinaa!

• ghh yy y7 7
        Kermis kokkari kirjoitti:

Yhyy, pellet itkee. Ette voi olla työttömiä! Suomessa on miljardeja hyväpalkkaisia työpaikkoja, sen kun vain otat mieleisimmän! Mutta ei suomen sossu-luuserit vaan osaa kun on kivempi juoda viinaa!

valitsemmallanne uralle;

"on kivempi juoda viinaa"

• kotio vaan

Jäisi moni somali ilman tuliaisia tuolla perusteella..taitais tulla äkkilähtö kotio

• tämä esille

tuonti tulee tekemäänkin että kaikkien tukia aletaan
      kiristämään, tehdään vain näin syyllistäen mamupolitiikkaa.

• ok

jotka haluavat vapaaehtoisesti maksaa veroja ja osallistua sosiaalijärjestelmän kehittämiseen.Pitäisi olla vapaaehtoista,ikään kuin valtion tarjoama yksityinen vakuutus.Ja täten kaiken sosiaaliturvan taso maksettujen vakuutusmaksujen mukaan.Tämä pakkosysteemi on tullut tiensä päähän,niin kuin kaikista viesteistä huomataan.Väärinkäytöksiä tuntuu olevan.Huojentaisi veroja jonkun verran.Raskas sairaanhoito ,monen luukun ja vakuutuksen periaate poistuisi.Kuitenkin kehitysvammaisille jatkossakin palvelut ilmaiseksi,he eivät voi tilanteelleen lähtökohtaisestikaan mitään.Mamuille vain perusturva ruoka,lämmin ja lääkkeet.Loppu on heistä itsestään kiinni.Syrjinnän on loputtava,joka suuntaan.Turvapaikanhakijoille suoja ainoastaan siksi aikaa,kunnes omassa maassa turvallista,ja sitten palautus.

• on mm

kehitetty siksi että kansalaisrauha säilyisi,
        Ras.. ilmenee myös siksi että jotkut ovat
        peloissaan omien olojen huononemisesta,
        sensuurin tullessa kuvaan on syytä olettaa
        että valtakoneisto haluaa ohjata ajatuksia
        minusta tämä on ollut historiassa selvästi
        vaarallisinta, näin jälkikäteen katsottuna.

• kertokaa se

puhuu/kirjoittaa jotain sellaista ( perustuslaissa sallittua ) vai
      fyysisesti tekee jotain rasistista.

• Folio Mulder

Niin no tämän maan kansa maksaa luonnollisesti tämän maan kansalle sosiaaliturvaa. Tänne syntyneille, mutta aika luonnotonta se on, että aletaan elättämään toisten maiden kansojakin sillä.

Jatkan työttömyydellä: Työttömyys nakertaa 95% suomalaisista työttömistä. Varmasti 30% tämän hetken suomalaisista työttömistä on tehnyt vuosia jopa vuosikymmeniä töitä. Sinä sanot, että heille ei kuulu työttömyysturvaa ! Hah, suksi suohon vaan höpötyksiesi kanssa ja upota omat vinksahtaneet ajatuksesi sinne pysyvästi, niin etteivät ne tule edes suokaasujen mukana ulos sieltä.

Ne loput 5% ovat osin mielenterveyspalveluiden ulkopuolelle jääneitä ja ehkä 1% alkoholisoituneita luovuttajia. Siis suomalaiselle työttömälle perusturva kuuluu. Mutta tänne sosiaalipakolaisina tuleville miehille se ei kyllä mielestäni tulisi kuulua. Pakolaisiin, turvapaikanhakijoihin ym. ei suoraan töihin tulleisiin suomalaisnaisten ulkolaismiehiin menee miljardiluokan euromäärä vuodessa. Älä sinä sano, kenelle sosiaatuki kuuluu. Se kuuluu etenkin suomalaislle tähän maahan syntyneelle !

Jokainen maa hoitakoon omat ongelmansa, mutta näköjään se nykyään menee niin että suomalainen ja eurooppalainen politiikko sen kuin kuseksii oman kansan päälle minkä kerkiää säästöillään ja mamutusohjelmillaan. Ja näitä pakolaismamuja syntyy miljardimäärin lisää, JOTEN RAJAT KIINNI HEILTÄ!

• Jussuf

... taas tässäkin kirjoituksessa. Suomen sosiaaliturva on asumisperusteinen, joka tarkoittaa että kaikille täällä asuville nuo tuet ovat samalla tavalla myönnettäviä. Paitsi tietenkin maataloustuet joita ei voida myöntää kuin suomalaisille...

• ITSESTÄSI !!

HYi saatana.

• äiti..

ryyppää sen.. se on vissiin huora.

• 24

Kun en ole saanut 43 vuoteen muuta kuin työtä. Otetaanko minulta verot pois.

• SUOMALAISET..

RIKASTUVat PUOLELLA, kun heidän ei tartte elättää kummallisia elättikulkureita Suomesta ja ulkomailta.

On ihana asia että sossu lopetetaan !!

Suomen Kansa Kiittää !!

• Stop racism!

loppu rasismille esim seuraava linkit on kai rasismia joka pitäisi saada pois netistä:

http://sioe.wordpress.com/
      http://siad.wordpress.com/about/
      http://www.facebook.com/group.php?gid=40057918387&ref=ts#!/group.php?gid=40057918387&v=wall

Onneksi suomessa ei ole tällaista kun se voisi olla sitä rasismia
      A.Christie on rasisti,käyttää 10 pientä n-sanaa?:

http://kirjanurkkaus.blogspot.com/2010/12/kirjoja-joita-jokaisen-tulisi-lukea.html

Kannattakaa hallitusta ja eduskuntaa, ja niin eespäin rasismin vastaisessa taistelussa.

• ....

sopii noudatetaanko tässä tasa-arvoa, eli kaikilta rasisteilta pois, eli luetaan myös nuo maahanmuuttajat tämän lain piirin, vai onko heillä erityis vapautus tästä?

Tiedän monta maahanmuuttajaa jotka ovat rasistisia, niin suomalaisia kohtaan kuin homoja jne...

• köyhyysrajasta

Mikä on euromäärä joka määrittää kuka on köyhä? Taitaa olla melko korkea sillä muutoinhan ei saada kahta miljoonaa köyhyysrajan alapuolella elävää suomalaista. Olenko minä esimerkiksi köyhä kun olen eläkeläinen ja saan kuukaudessa 1390 euroa? Siitä osakkeen vastike vie aina ensiksi 210 euroa heti pois. En itse koe olevani köyhä sillä rahat riittävät matkusteluun ja esimerkiksi lapsenlapsille voin ostaa mitä tarvitsevat.

• rt

eikä suomessa ole vielä ketään tuomittu rasismista , sillä suomen lakien mukaan rasismi ei ole rikos , vaan jokin teko voi olla tuomittava mikäli sillä on rasistiset perusteet , elikkä pähkinänkuoressa : rasismia ei ole vaatia suomeen tulevien maahanmuuttajien elättävän itsensä ja perheensä , eikä myöskään ole rasismia vaatia , että suomessa eletään maan tavalla kunnioittaen suomalaisia tapoja ja perinteitä, myöskään ei ole rasismia vaatia suomalaisille samoja etuuksia joita maahanmuuttajille tarjotaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      26
      5079
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4071
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3637
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2708
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      149
      2497
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      78
      2173
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1674
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe