Meidän parisuhteelle tulee ongelmia mieheni huonoista tavoista. Hän pitää vessan ovea aina auki asioidessaan siellä ja kaiken lisäksi lorottaa kovaan ääneen suoraan veteen. Jos likaa pöntön, niin ei siivoa sitä. Olen sanonut asiasta, mutta hän ei välitä. Tekee kuulemma omassa kodissaan mitä haluaa. Hän jättää likaisia vaateitaan lojumaan joka huoneeseen eri kasoihin. Eikä muutenkaan siivoa jälkiään. Jos sanon asiasta, niin hän suuttuu.. Sitten kuitenkin sanoo, että pitää mun sanoa jos on jotain sanottavaa. Viimeksi kun asia tuli puheeksi, niin meissä on kuulemma se ero, että mä teen asioista ongelmia ja hän ei. Eikä asia ole niin, että huomauttelisin joka asiasta ja joka päivä. Jätän 90% sanomatta ja sit kun en taas enää jaksa, niin sanon. Menee viikkojakin etten sano mitään. Miten se tekee musta nipottajan ja hänestä täydellisen? En voi ymmärtää. Hänen äitinsä on kuitenkin samanlainen haihattelija eikä heillä juuri koskaan ole siistiä kun menee kylään.
Muuten mieheni on melko huomaavainen ja rakastettava ihminen. En ymmärrä mikä tässä asiassa on niin suuri ongelma. Tuntuu ettei hänelle saisi sanoa mitään. Olen raskaana ja huolissani parisuhteemme tulevaisuudesta. Miten voin esim kasvattaa lapseni hyville käytöstavoille, jos mieheni ei siihen osallistu? Vai olenko se tosiaan minä, jossa se vika on?
Miehen huonot tavat
4
306
Vastaukset
- kaksi possua näin:D
tuommoisia sikapossujahan ne on...pieree missä milloinkin, röyhtäilee suoraan toisten naamoille,haisee paskalle ja raapii persettä sohvalla ja kaivaa välillä nokkaa...loppuillan sitten ihaileekin "löydöksiään..."
Lähtö on ollut itellä jo mielessä...noo, kosto on suloista..Kun tiedän naimisen olevan edessäpäin, en pese itteeni, nuoletan sitten session lopuksi värkkini siipalla...voipi vähän tuoksahdella nokkaan! :)- FF
On se koti sinunkin kotisi. Minun avomies on sotkuinen ihminen, mutta meillä on siivous/tiskivuorot ja lisäksi nipotan välillä eri asioista. Kyllä se poikaystävä siivoaa, kun laittaa kuriin. Itse asiassa jo ennen yhteenmuuttoa sanoin, että en suostu asumaan sikalassa, enkä nyt sitten asukaan.
- nöff,nöff
FF kirjoitti:
On se koti sinunkin kotisi. Minun avomies on sotkuinen ihminen, mutta meillä on siivous/tiskivuorot ja lisäksi nipotan välillä eri asioista. Kyllä se poikaystävä siivoaa, kun laittaa kuriin. Itse asiassa jo ennen yhteenmuuttoa sanoin, että en suostu asumaan sikalassa, enkä nyt sitten asukaan.
Kas vain ;)) . . . nöff nöff muuallakin ;D . . . Ulkonäkö tai käytöstavat paljastavat miehen tai sian ;))
- xfile
tollaisen voi pitää korkeintaan fuckbuddynä, ei kannata asuu yhdessä. ajattele itseäs, girl!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama235035Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634036Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472463Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl722146Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505