kaupunki nähty. aurinko, lämpö, meri. Siinä Sharmin paras anti. Eipä juuri muuta kuin mahdoton kaupankäynti ja huijausyritykset. Ihmiset olivat ystävällisiä ja puheliaita. Oli mukava jutella, mutta hetken kuluttua selvisi kuitenkin aina, että jotain olisi kaupan. No, on heidän tapansa, ottaa turisteilta kaikki rahat pois ja heti! Hullu tietenkin on se, joka siihen rahastukseen lähtee mukaan.
Vähän vainoharhaiseksi siellä siis väkisinkin tuli, kun koko ajan piti laskea rahojaan, että sai oikein takaisin. tinkiminen oli ensin aiva hauskaa ja eksoottista, mutta loppuviikosta se alkoi ottaa aivoon.
Vatsataudeilta säästyimme, vaikka söimmekin joka ilta kaupungilla. All inclusivet eivät ole meitä varten, koska ne sitovat liikaa.
Mukava reissu oli, mutta seuraavan kerran jonnekin muualle. Vaikkapa Turkkiin, jota pidän miellyttävämpänä paikkana.
reissu tehty
2
451
Vastaukset
- mukava kun kerroit
Kohtalaisen realistinen kirjoitus, vaikka lähes kaikkia kohtaava vaarallinen vatsapöpö on jostain syystä ollut lomalla teidän aikana.
Hyvä onni teillä. Se on hienoa.
Samoin itse ajattelin heti Egyptistä palattuani ( kävin läpi myös armottoman ripulitaudin), että ei enää ikinä tuohon maahan.
Viikko on aivan riittävä normaalille tervepsyykkiselle ihmiselle.
Jokin on pielessä, jos siellä alkaa viihtymään pidempia aikoja.
Toisaalta se ei ole minun päänsärkyni.
Ehkä siellä täyttyy joissakin ihmisissä jokin, mitä ei omassa maassa ole mahdollista toteuttaa ( valtias rahoineen?.. sairaaloinen huomionkipeys ? yms? ).
No, eipä oo mun päänsärky, kuten jo sanoinkin.
Kiitos kirjoituksestasi. - Nasu4
kiteytetty kirjoitus. Aurinkoa ja lämpöä sieltä sai, mutta siinäpä ne positiiviset asiat sitten olivatkin.. :(
Kusetusta tosiaan on joka asiassa, pitää olla tosi tarkkana. Oli tietysti hyviäkin paikkoja ja ihmisiä, mutta kyllä se kusetus on siellä ihan "normaalia". Pidän itsekkin enemmän Turkista kuin Egyptistä vaikka olen sanonut etten Turkkiin enää mee kun pari kertaa siellä on käyty, mutta kyllä se Egyptin voittaa.
Hygienia oli mulle pettymys esim. hotellihuone oli likainen päästyämme sinne pitkän matkustamisen jälkeen, mitä ei ole missään muussa maassa tapahtunut, että vittuuntuminen paikkaan alkaa jo kun astut hotellihuoneeseesi.. ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715