Iski taas kuin salama kirkkaalta taivaalta tänään iso ikävä. Mitäänhän varsinaisesti ei koskaan meidän välillä ollut ja kuitenkin oli? Jotain taisi jäädä selvittämättä, siitä kai tämä johtuu.
Miks en pääse
21
1978
Vastaukset
- ½
Taisi jäädä, joo. Älä missään nimessä ote selvää !!!
- tiedän ap
mutta haluaisin vaan päästä susta yli. Miksei se onnistu?
- mullakin ja
eräällä naisella, se jäi melkein vain toisiinsa vilkuilun ja satunnaisen parin "vahinkokosketuksen" tasolle. En mäkään ole pystynyt sua unohtamaan, kiva olisi tavata...
- selvitetäänkö?
minäkään. Ainakaan vielä. Mun mielestä meidän pitäisi joskus selvittää tämä, onko mitään ehdotuksia miten? Mulla on ideat aika vähissä, jotain älytöntä vaan tullut mieleeni...
- pipii
Ota yhteyttä ja selvitä tunteet :)
- J*****
sä soita?? Tai laita viestiä???? Kaipaan sua edelleen......
- oonko se minä
Missäpäin on työpaikka, jossa ihastuksesi kohtasit ja milloin tämä tapahtui? Kumpi lähti pois?
Toista vuotta mennyt mun lähdöstäni, ja puoleen vuoteen ei nähty edes vilaukselta, mutta yhä mielessä. Kumma juttu, en ole kaivannut edes ketään seurustelukumppaniani näin kauan eron jälkeen.
Numeroni löydät esim. Enirosta. Iso ikävä iskee minullekin aina välillä, joku pieni asia muistuttaa sinusta ja muuttuu suureksi tunteeksi minussa :(
- J*****
noista (14:02 ja 14:15 lähetetyistä) tarkoitettu mulle??? Vaiko aloittajalle??
J***** kirjoitti:
oli tarkoitettu eräälle naispuoliselle, jonka etunimessä on viisi kirjainta. Helsinkiin.
***** kirjoitti:
oli tarkoitettu eräälle naispuoliselle, jonka etunimessä on viisi kirjainta. Helsinkiin.
Joku viisikirjaiminen nainen Helsingistä ajattelee viisikirjaimisesta miehestä samoin. En uskalla tekstaria laittaa vaikka mieli kyllä tekisi.
- oonko se minä
J***** kirjoitti:
14.02 lähetetty on J*****lle, joka on miespuolinen. Hän on varattu (ainakin silloin oli), siks en ota yhteyttä. Oletko kirjoitellut täällä aikaisemmin? Nimimerkin muistan nähneeni, ja olen (toiveikkaana) vastannut silloinkin. Yhä arvoitus, onko HÄN ollut täällä.
- J*****
oonko se minä kirjoitti:
14.02 lähetetty on J*****lle, joka on miespuolinen. Hän on varattu (ainakin silloin oli), siks en ota yhteyttä. Oletko kirjoitellut täällä aikaisemmin? Nimimerkin muistan nähneeni, ja olen (toiveikkaana) vastannut silloinkin. Yhä arvoitus, onko HÄN ollut täällä.
kirjoitellut täällä aikaisemminkin ja kaivannut sua:D......eli olen ollut täällä! Kerro, olenko ollut suhun mitenkään yhteydessä lähtösi jälkeen???
- oonko se minä
J***** kirjoitti:
kirjoitellut täällä aikaisemminkin ja kaivannut sua:D......eli olen ollut täällä! Kerro, olenko ollut suhun mitenkään yhteydessä lähtösi jälkeen???
Hieman arvoituksellisia tekstejä, ne sun kirjoitukset täällä? Sopisi persoonaan. Viimeinen, jonkinlainen hyvästely, pari viikkoa lähtöni jälkeen. Se huolestuttikin, olin itse kirjoitellut tänne vähän liiankin tunnistettavasti. Piti vaan purkaa sydäntä, en ainakaan uskonut hänen niitä lukevan (liian kiireinen ehtiäkseen tänne?). Vaivaa vieläkin, paljastinko itseni?
Olen soittanut työhösi liittyvässä asiassa ja on nähtykin viime vuonna. Tuntui vähän nololta, kun ajattelin että saatat tietää mitä tunnen, enkä minä tiedä, mitä ajattelet siitä :( Siksi kai roikunkin täällä vielä, yritän löytää selvyyttä muiden kirjoituksista, onko aihetta häpeään.
- joku jostain
Mullekin iski ikävä viime kuussa ihan ilman syytä, kesti parisen viikkoa. Alkaa taas olla ohi onneksi...Ois kyllä ollu joskus ihan kiva jutella. Ei olla kyllä edes nähty aikoihin.
- e
täälläkin on samanlainen vaiva. :)
- J*****
ketä kaipaat e??? Ajattelen sua tälläkin hetkellä......
- e
J***** kirjoitti:
ketä kaipaat e??? Ajattelen sua tälläkin hetkellä......
ajattelee J:tä
- Elämä jatkuu
Kyllä tunteesta pääsee yli ajan kanssa. Mulla siihen meni yli kaks vuotta, mutta onnistuinpa sittenkin! Kun on kysymys kahden henkilön välisestä ihastumisesta, jotka kumpikin ovat tahoillaan naimisissa, niin on ihan turhaa ruveta sotkemaan kaikkien neljän lasten elämää. Järjen kun ottaa käyttöön ja oikein kovasti yrittää, niin se ihastuksen kohde on kuin onkin yhtäkkiä ihan yhdentekevä ihminen.
- t
Pystytkö kohtaamaan hönet nyt ilman että tunteet syttyy uudelleen? Mulle käy usein niin, ei kohdata silloin kun sitä toivoo, mutta kun on vihdoin lakannut toivomasta, niin hän tulee kadulla vastaan. Jutellaan hetki mukavia, ja sit taas ajatukset pyörii vain hänen ympärillään. On pidettävä silmät auki, ja loikittava äkkiä kadun toiselle puolelle, jos niin uhkaa käydä.
Teidän kohdalla ilmeisesti oli selvää, että tunteet on molemminpuolisia? Kiusallista, kun joutuu miettimään, mitähän se minusta ajattelee, jos tietää. Ja etenkin: luuleeko hän, että yritän iskeä, jos pyrin juttusille. - Elämä jatkuu
t kirjoitti:
Pystytkö kohtaamaan hönet nyt ilman että tunteet syttyy uudelleen? Mulle käy usein niin, ei kohdata silloin kun sitä toivoo, mutta kun on vihdoin lakannut toivomasta, niin hän tulee kadulla vastaan. Jutellaan hetki mukavia, ja sit taas ajatukset pyörii vain hänen ympärillään. On pidettävä silmät auki, ja loikittava äkkiä kadun toiselle puolelle, jos niin uhkaa käydä.
Teidän kohdalla ilmeisesti oli selvää, että tunteet on molemminpuolisia? Kiusallista, kun joutuu miettimään, mitähän se minusta ajattelee, jos tietää. Ja etenkin: luuleeko hän, että yritän iskeä, jos pyrin juttusille.Tunteet oli molemminpuolisia. Eipä tässä sitten muuta kuin täytyy varmaan vältellä firman illanistujaisia, koska niissä tulee kuitenkin otettua alkoholia ja kiusaus "kontrollin pettämisen" myötä tulee uudelleen. Kontrollin pettämisellä en tarkoita mitään sänkyhommia; emme ole pettäneet puolisoitamme fyysisesti, mutta henkisesti tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324521Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k753262- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19778- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642