Oot vaan niin ihanan nokkela, fiksu, hauska, ja tiedät niin mahdottoman paljon kaikesta. Sinulla on jalommat ja kauniimmat päämäärät kuin kenelläkään muulla. Oot oikea kultapoika, kaikkien kaveri, niin rakastettava että melkein huippaa.
mielipide
9
681
Vastaukset
- kaikki aikanaan
Mutta en kai se minä ollut joka tämän sirkuksen aloitti, sen tekivät ne moraalittomat joille ihmisen yksityisyys on vain sana ja heidät naulitaan ristille kun aika koittaa
- seinä.
...ettekai pelkää vuotoja, ja nyt ei puhuta kuukautisista >:)
- ....................
enkä totuuden torvi, enkä tykkää että minua sellaisena pidetään.
- jeesuomionvapaamaa
JOS sä ET ole Sitä mitä tossa nV Ä I T E T Ä Ä N ?
VITTU MITEN URPOA!!!!!!!!!!!!
- vastaus mieheltä
1) En ole kovinkaan nokkela ja minulla on "nokkelista" ihmisistä huonoja kokemuksia. Minä jäätyilen usein "nokkelien" ihmisten seurassa enkä osaa olla sanavalmis heidän kanssaan silloin kun pitäisi. Minusta he usein etsimällä etsivät toisesta heikkouksia tai toisen sanoista virheitä, joihin voivat tarttua tarttumisen vuoksi eivätkä vaikka sen takia, että olisivat eri mieltä. En usein edes tiedä, mitä mieltä nokkelat ihmiset ovat mistäkin. En usein pärjää heille, vaikka olen joutunut sitäkin harjoittelemaan. Mutta en pidä "nokkeluutta" mitenkään tavoittelemisen arvoisena asiana.
2) En ole aina hauska. Olen joskus liian pitkävihainen ja vakava sekä jään joskus "jumittamaan" asioihin.
3) Kultapoika...saan kyllä kuulla sitä joskus silloin tällöin, useimmiten vanhemmilta naisilta jos olen avuksi tms. mutta... inhoan sitä että sanotaan niin. En halua olla "kultapoika". Haluan tosiaan olla jotain täysin muuta. Mies omalla tavallani. En halua että "pojutellaan".
4) En ole kaikkien kaveri. On joitain kavereita, harvoja ystäviäkin, vaikken vapaa-aikaa heidän kanssaan paljoa vietäkään. Sitten on joitain läheisiä. Mutta miten se edelliset poislukien mun kohdalla usein menee; Olen usein se, joka soittaa; se joka ottaa yhteyttä. Se, joka ehdottaa. Se, joka järjestää. Jossain vaiheessa turhaannun ja annan olla. Kai se jotain tarkoittaa, jos on aina se, joka ottaa yhteyttä. Koski sitten "mieskavereita" tai vaikka naista...voisin sanoa "sinua" jos olisin varma kuka olet.
5) Ei minun "päämääräni" ole mitenkään erityisen jaloja. En ole mikään pappi. Minäkin lipsun netissä joskus ihastelemaan naisen ruumista ("kovaa tavaraa" pidän vastenmielisenä ja se inhottaakin). Painin yksikseni halujeni kanssa enkä aina tiedä miten päin olisin. Silti toivoisin, että minulla olisi nainen jonka kanssa niitä jakaa ja jonka kanssa lopulta joskus (ei vielä) voisi saada lapsen ja perustaa perheenkin. Kyllä musta siihen voisi silti olla.
6) Jos oisin noin täydellinen, en aina lähtisi baarista yksin kotiin (johtuu ehkä ujoudestani niissä asioissa) ja koska ei ole koskaan ollut kiinnostuneita jonoksi asti...voinkin pienen pohtimisen jälkeen todeta; ettei aloitus koske ainakaan minua :D- vastaus mieheltä
että on toki ihmisiä joiden kanssa en edes halua olla kovin läheisiä. En edes halua olla kaikkien kanssa ainakaan "hyviä kavereita". Sellaisia, jotka ovat kaverita sen takia, että käyttävät toista hyväksi johonkin tai eivät hyväksy erilaisuutta, koski se sitten aatteita (toisaalta en itsekään hyväksy selkeästi rasistisia aatteita), elämäntapaa, suhtautumista alkoholin käyttöön tai tupakointiin (joku muukin vaihtoehto on olemassa kuin joko kyllä/tai ei) tai yleensäkään painostavat. Painostusta vihaan kun se koskee sellaisia asioita, joista jokaisella on oikeus päättää itse ja jotka koskevat henkilöä itseään.
Miksihän minä tätä tänne avaudun..Joskus tulee tarve vastata ja ehkä "kertoa jollekin".. - kiiltokuvia
Osuit oikeaan, aloitus ei tosiaan koske sinua, sillä et vastannut nokkelasti, niinkuin hän olisi tehnyt. Hän olisi kääntänyt asian vastaväitteillä minua kohti. Vastasit rehellisesti ja vaatimattomasti, minkälaista käyttäytymistä toivoisin hänenkin harjoittelevan jatkuvan pätemisen ja olettamansa nerokkuuden korostamisen sijasta. Huonosta itsetunnostahan se vain johtuu, mutta rasittaa silti.
- vastaus mieheltä
kiiltokuvia kirjoitti:
Osuit oikeaan, aloitus ei tosiaan koske sinua, sillä et vastannut nokkelasti, niinkuin hän olisi tehnyt. Hän olisi kääntänyt asian vastaväitteillä minua kohti. Vastasit rehellisesti ja vaatimattomasti, minkälaista käyttäytymistä toivoisin hänenkin harjoittelevan jatkuvan pätemisen ja olettamansa nerokkuuden korostamisen sijasta. Huonosta itsetunnostahan se vain johtuu, mutta rasittaa silti.
Noh, jos syytös toista henkilöä kohtaan on turha, ajattelemattomuuttaan lauottu tai unohtaen esim. oman ylimielisen käytöksen tai "pitkin nenänvartta katsomisen", niin on kait kohteella oikeus vastaväitteeseen ja sanoa, että ei se nyt mene ihan noin. Ja oikeus loukkaantua ja oikeus olla vihainen ja oikeus muistaa vaikka kuinka pitkään silloin, kun toista ei ole näyttänyt harjoittamansa kohtelun perusteella paljoa liikuttavan, miltä toisesta henkilöstä on saamansa kohtelu, sanat tai ylimielinen/aiheeton arvostelu tai jopa kostaminen nöyryyttämällä asiasta jossa ei ole mitään kostettavaa, tuntunut edes Anteeksi-sanan vertaa.
Silloin alkaa olemaan aika kummallista vaatia, ettei saa olla vihainen tai muistaa pahalla. Anteeksi sana on keksitty sellaisia tilanteita varten, mutta jos sitä ei osaa käyttää, ei voi esittää toiselle mitään vaatimuksia tapahtuneiden "unohtamisesta". Se ei tarkoita, etteikö eläisi elämäänsä. Sitä elää vaan yksi ikävämpi muisto mukanaan eteenpäin ja ihmisiin varauksellisemmin suhtautuen. - lukija sivusta
vastaus mieheltä kirjoitti:
että on toki ihmisiä joiden kanssa en edes halua olla kovin läheisiä. En edes halua olla kaikkien kanssa ainakaan "hyviä kavereita". Sellaisia, jotka ovat kaverita sen takia, että käyttävät toista hyväksi johonkin tai eivät hyväksy erilaisuutta, koski se sitten aatteita (toisaalta en itsekään hyväksy selkeästi rasistisia aatteita), elämäntapaa, suhtautumista alkoholin käyttöön tai tupakointiin (joku muukin vaihtoehto on olemassa kuin joko kyllä/tai ei) tai yleensäkään painostavat. Painostusta vihaan kun se koskee sellaisia asioita, joista jokaisella on oikeus päättää itse ja jotka koskevat henkilöä itseään.
Miksihän minä tätä tänne avaudun..Joskus tulee tarve vastata ja ehkä "kertoa jollekin"..saisi olla enemmänkin, minua ajatuksesi miellyttivät, mutta näillä palstoilla on syytä olla varovainen. En kovin paljon kirjoittele itse, luen enimmäkseen, mutta jotain pientä silloin tällöin laitan.. Ne ovat usein sellaisia heittoja, jotka joskus yrittävät olla hauskojakin ja osittain se johtuu varovaisuudesta tällaista kirjoittelua kohtaan. En välittäisi täällä avautua yksityisen julkisesti, sillä sitähän tämä on. Harhautuu itsekseen kirjoittaessaan ajattelemaan, että itselleen kirjoittelee, mutta täällähän ne ovat kaikkien luettavana... Siksi niistä kirjoitteluista joita täällä on, voi saada hyvinkin vääränlaisen mielikuvan ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715