http://www.uusisuomi.fi/raha/87245-wincapita-ampuu-takaisin-nain-”rahakone”-toimii
Wincapita ampuu takaisin: Näin ”rahakone” toimii
68
1764
Vastaukset
- riippuu...
No joo. Tuo seisoo ja kaatuu sen mukaan miten käyttämänsä ohjelma tekee voittoa. Toistaiseksi Hannu ei ole saanut mitään aikaiseksi sillä saralla. Hannun tausta tuntien, en ole turhan toiveikas siitä että mitään aikaan saataisikaan. Mitä paremmin hannun ohjelma toimisi, sitä varmemmin se lakkaa toimimasta. Markkinat pakottaa siihen suuntaan.
- AdaFlink
... vastaajana ollut itse valuuttaguru-Hande? Jotenkin vaan tuntuu, että Hande noihin on vastannut, tai ainakin Handelta on "peukalo keskellä kämmentä - johtoryhmä" kysynyt tyyliin, "jotta mitä mä taas tähän sanon, tai uskallanko sanoa sitä... tai onko nyt varmasti johtajamme oikein, että valeh... siis kerron näin...."....
Ja mitaan ette voi...- 7+2
>> Ensinnäkin on hölynpölyä että wincapita olisi keksinyt jonkun nerokkaan tavan tehdä parempaa tuottoa kuin globaalit alalla toimivat jäitit. Tämän toteaminenkin menee jo surkuhupaiseksi, mutta jos heillä olisi tällainen rahantekokone, eivät he siihen muiden rahoja tarvitsisi.
>> Toiseksi, pyramidi on pyramidi. Se ei selittelyillä muutu miksikään. Tämä on koko jutun ydin ja toiminnan perusta. Muu on hämäystä ja hölynpölyä.
>> Oikea paikka wincapitan rekisteröinnille olisi uskonnolliset yhteisöt.
Nimimerkki oli valittu hyvin. Kirjoittaja on typerys. - Silmät kiinni
""""""""""""" Miten vastaatte Forex Suomen maajohtajan väitteeseen, että Wincapita on täyttä huijausta?
Käyttämänne asiantuntija edustaa yhtiötä, joka omistaa valuutanvaihtomyymälöitä. WISH WinCapitan yhteydessä puhuttaessa forexista, kyse on hyvin eri asiasta kuin Forex Suomen liiketoiminnassa.
WISH WinCapitan tapauksessa valuuttakauppaa ei käydä setelirahaa vaihtamalla. Asiantuntijanne ei tunnu tietävän maailmanlaajuisesta internetissä käytävästä valuuttakaupasta vielä yhtikäs mitään.
Vastaavanlaista tietämättömyyttä esiintyy usein forexista puhuttaessa. Termi forex kätkee sisäänsä hyvin monenlaista liiketoimintaa. """""""""""""
Lepo ei siis tiedä maailmanlaajuisesta internetissä käytävästä valuuttakaupasta vielä yhtikäs mitään. Miten voisikaan, kun kulkee silmät kiinni. - Näin se menee
... vastaajana ollut itse valuuttaguru-Hande? Jotenkin vaan tuntuu, että Hande noihin on vastannut, tai ainakin Handelta on "peukalo keskellä kämmentä - johtoryhmä" kysynyt tyyliin, "jotta mitä mä taas tähän sanon, tai uskallanko sanoa sitä... tai onko nyt varmasti johtajamme oikein, että valeh... siis kerron näin...."....
Olet tyyppi, joka et omien sanojesi mukaan tiedä liikennesääntöjä/merkkejä ja myöskään et kuulemma paljoakaan ymmärrä tietokoneista ja tekniikasta, mutta niinhän se yleensä on, että juuri tälläiset "osaamattomat"tyypit ovat niitä pahimpia toisten arvostelijoita.
WISH WinCapita Oy:n toimintaperiaate on vain yksinkertaisesti niin aukottoman rehellinen ja yksinkertainen, että rikolliseksi osoittaminen on täysin mahdotonta ja kun puhut valehtelemisesta, niin ositat sillä myöskin sen, että et ymmärrä osakeyhtiön avointa toimintaa ollenkaan, sillä ei sielä voi valehdella toimintaperiaatteistaan, koska sielä on pakko olla kirjanpito/tilintarkastajat ja hallitus, Tj ja hallituksen puheenjohtaja ovat vastuullisia tekemisistään, tai sitten vastuuvapautta ei myönnetä ja siitä alkavat sitten välittömästi sekä Oy:n ja vastuuhenkilöiden henkilökohtaiset ongelmat.
Tiedän kyllä, että sinua Ada, suolimuroja, mediaa ja KRP/isot varpaat harmittaa suunnattomasti tämä Uusi Suomen lakien mukaan toimiva WISH Wincapita Oy ja kun sen asiakkaat hallitsevat sijoituksiaan kauppapaikalle/oma valuutta-alusta 100% ja WW-OY ottaa AINOASTAAN voitoista provikkansa, niin jos KRP onnistuu tekemään tästä pyramiidihuijauksen tai ponzin, niin se on maailman kahdeksas ihme, mutta jos pysytään tässä maailmassa ja järki tallella, niin täysin mahdotonta.;) - AdaFlink
Silmät kiinni kirjoitti:
""""""""""""" Miten vastaatte Forex Suomen maajohtajan väitteeseen, että Wincapita on täyttä huijausta?
Käyttämänne asiantuntija edustaa yhtiötä, joka omistaa valuutanvaihtomyymälöitä. WISH WinCapitan yhteydessä puhuttaessa forexista, kyse on hyvin eri asiasta kuin Forex Suomen liiketoiminnassa.
WISH WinCapitan tapauksessa valuuttakauppaa ei käydä setelirahaa vaihtamalla. Asiantuntijanne ei tunnu tietävän maailmanlaajuisesta internetissä käytävästä valuuttakaupasta vielä yhtikäs mitään.
Vastaavanlaista tietämättömyyttä esiintyy usein forexista puhuttaessa. Termi forex kätkee sisäänsä hyvin monenlaista liiketoimintaa. """""""""""""
Lepo ei siis tiedä maailmanlaajuisesta internetissä käytävästä valuuttakaupasta vielä yhtikäs mitään. Miten voisikaan, kun kulkee silmät kiinni.... (nimeä ei saa mainita) puljun asiantuntija on? On se niin perin vaatimaton heppu, kun ei tule julkisuuteen vaan piilottelee taustalla. Ajatelkaapa, että hän on maailman ykkösasiantuntija valuuttabisneksissä ja haluaa pitää matalaa linjaa. Hän pystyisi nettoamaan tiedoillaan miljardeja maailmanmarkkinoilla, mutta hän kuitenkin haluaa antaa ihan hyvää hyvyyttään tietonsa Handen ja höynien hyväksi muutamaa kuppasta ropoa vastaan. Oh ja ah sitä lähimmäisten auttamista, pyyteetöntä jalomielisyyttä, joita tämä uusi valuuttakaupan asiantuntija edustaa. Ihan kyynel tulee silmäkulmaan, kun vaan ajatteleekin, että noin hyvä sydän ja munat ja kaikki, mutta ah´ niin vaatimaton.
Ja mitaan ette voi... - Suolinkainen.
7+2 kirjoitti:
>> Ensinnäkin on hölynpölyä että wincapita olisi keksinyt jonkun nerokkaan tavan tehdä parempaa tuottoa kuin globaalit alalla toimivat jäitit. Tämän toteaminenkin menee jo surkuhupaiseksi, mutta jos heillä olisi tällainen rahantekokone, eivät he siihen muiden rahoja tarvitsisi.
>> Toiseksi, pyramidi on pyramidi. Se ei selittelyillä muutu miksikään. Tämä on koko jutun ydin ja toiminnan perusta. Muu on hämäystä ja hölynpölyä.
>> Oikea paikka wincapitan rekisteröinnille olisi uskonnolliset yhteisöt.
Nimimerkki oli valittu hyvin. Kirjoittaja on typerys.Tyypillinen adamainen suolimuro. Ei anna aihetta muuhun.
- Krokotiilinkyynel
AdaFlink kirjoitti:
... (nimeä ei saa mainita) puljun asiantuntija on? On se niin perin vaatimaton heppu, kun ei tule julkisuuteen vaan piilottelee taustalla. Ajatelkaapa, että hän on maailman ykkösasiantuntija valuuttabisneksissä ja haluaa pitää matalaa linjaa. Hän pystyisi nettoamaan tiedoillaan miljardeja maailmanmarkkinoilla, mutta hän kuitenkin haluaa antaa ihan hyvää hyvyyttään tietonsa Handen ja höynien hyväksi muutamaa kuppasta ropoa vastaan. Oh ja ah sitä lähimmäisten auttamista, pyyteetöntä jalomielisyyttä, joita tämä uusi valuuttakaupan asiantuntija edustaa. Ihan kyynel tulee silmäkulmaan, kun vaan ajatteleekin, että noin hyvä sydän ja munat ja kaikki, mutta ah´ niin vaatimaton.
Ja mitaan ette voi...>> Ihan kyynel tulee silmäkulmaan, kun vaan ajatteleekin, että noin hyvä sydän ja munat ja kaikki, mutta ah´ niin vaatimaton.
Puhut siis krokotiilinkyyneleestä. Sulla ei ole sydäntä, ei munia eikä munaa etkä edes ole vaatimaton.
Linjasi on se että ajat ajotaidottomana autosi seinään. Pääasia on se että ajelet kovaa ja kovalla metelillä. Ajolinjaasi et muuta koska et osaa. Sulla on autossasi Toyotan kaasupoljin ja tummennetut ikkunat. Silloin ajotaito katoaa varsinkin kun ei tunne sääntöjä. Kaikkea paskaa se Maa päällään kantaa. Sä olet onnistunut, olethan aina kertonut haluavasi olla vittumainen ja tyhmä akka. Sä onnistuit taas. - AdaFlink
Krokotiilinkyynel kirjoitti:
>> Ihan kyynel tulee silmäkulmaan, kun vaan ajatteleekin, että noin hyvä sydän ja munat ja kaikki, mutta ah´ niin vaatimaton.
Puhut siis krokotiilinkyyneleestä. Sulla ei ole sydäntä, ei munia eikä munaa etkä edes ole vaatimaton.
Linjasi on se että ajat ajotaidottomana autosi seinään. Pääasia on se että ajelet kovaa ja kovalla metelillä. Ajolinjaasi et muuta koska et osaa. Sulla on autossasi Toyotan kaasupoljin ja tummennetut ikkunat. Silloin ajotaito katoaa varsinkin kun ei tunne sääntöjä. Kaikkea paskaa se Maa päällään kantaa. Sä olet onnistunut, olethan aina kertonut haluavasi olla vittumainen ja tyhmä akka. Sä onnistuit taas.... viissiin.
""""Linjasi on se että ajat ajotaidottomana autosi seinään.""""
Kerran on lisävalo menny säpäleiks` kun ajoin auton liiaan lähelle puomia.
""""Pääasia on se että ajelet kovaa ja kovalla metelillä.""""
Ajan kovaa siellä missä siihen on mahdollisuus. Esim. toi Lusin suora on hyvä paikka kokeilla G-voimia. meteliä Pösö ei pidä, mutta bensaa se vie pirusti kokeillessa.
"""Ajolinjaasi et muuta koska et osaa.""""
Ihan varmasti muutan ajolinjaani, jos edessä olija ajaa autonsa autotalliin. Enhän mä voi tunkea sen talliin, jos se on jo täynnä sen omaa menopeliä. Ja toisekseen onhan mun löydettävä omaankin kotiin ihan siitäkin syystä, että se auto pitää kait aina silloin tällöin tankatakin. Oon mä kuullu, että joskus silloin tällöin pitää jossakin katoksessa käydä sellasen pöntön luona, mistä laitetaan häntä Pösön tai Citikan korvaan. Katos, kun mä en ite tankkaa koskaan autoani, niin en voi tietää sellaisesta tapahtumasta kovinkaan tarkkaan.
""""Sulla on autossasi Toyotan kaasupoljin ja tummennetut ikkunat.""""
Täytyykin soittaa Pösölle, jotta käyttääkö ne Toytan kaasupoljinta. Ja mistä arvasit oikein? Tossa mun Citikassa on tummennetut ikkunat.
"""""Silloin ajotaito katoaa varsinkin kun ei tunne sääntöjä.""""
Katoaako ajotaito, jos ei tunne liikennemerkkejä? Toi oli mulle uutta.
""""Kaikkea paskaa se Maa päällään kantaa.""""
Sitähän tässä ollaan ihmetelty ihan porukassa.
"""""Sä olet onnistunut, olethan aina kertonut haluavasi olla vittumainen ja tyhmä akka."""""
Kiitos kovasti, jos en ole pettänyt odotuksiasi.
Ja mitaan ette voi... - Olepa hyvä
AdaFlink kirjoitti:
... viissiin.
""""Linjasi on se että ajat ajotaidottomana autosi seinään.""""
Kerran on lisävalo menny säpäleiks` kun ajoin auton liiaan lähelle puomia.
""""Pääasia on se että ajelet kovaa ja kovalla metelillä.""""
Ajan kovaa siellä missä siihen on mahdollisuus. Esim. toi Lusin suora on hyvä paikka kokeilla G-voimia. meteliä Pösö ei pidä, mutta bensaa se vie pirusti kokeillessa.
"""Ajolinjaasi et muuta koska et osaa.""""
Ihan varmasti muutan ajolinjaani, jos edessä olija ajaa autonsa autotalliin. Enhän mä voi tunkea sen talliin, jos se on jo täynnä sen omaa menopeliä. Ja toisekseen onhan mun löydettävä omaankin kotiin ihan siitäkin syystä, että se auto pitää kait aina silloin tällöin tankatakin. Oon mä kuullu, että joskus silloin tällöin pitää jossakin katoksessa käydä sellasen pöntön luona, mistä laitetaan häntä Pösön tai Citikan korvaan. Katos, kun mä en ite tankkaa koskaan autoani, niin en voi tietää sellaisesta tapahtumasta kovinkaan tarkkaan.
""""Sulla on autossasi Toyotan kaasupoljin ja tummennetut ikkunat.""""
Täytyykin soittaa Pösölle, jotta käyttääkö ne Toytan kaasupoljinta. Ja mistä arvasit oikein? Tossa mun Citikassa on tummennetut ikkunat.
"""""Silloin ajotaito katoaa varsinkin kun ei tunne sääntöjä.""""
Katoaako ajotaito, jos ei tunne liikennemerkkejä? Toi oli mulle uutta.
""""Kaikkea paskaa se Maa päällään kantaa.""""
Sitähän tässä ollaan ihmetelty ihan porukassa.
"""""Sä olet onnistunut, olethan aina kertonut haluavasi olla vittumainen ja tyhmä akka."""""
Ja mitaan ette voi..."""""Sä olet onnistunut, olethan aina kertonut haluavasi olla vittumainen ja tyhmä akka."""""
Ei. Kyllä sä ylität ne tyhmyydessä ja vittumaisuudessa joka kerta.
Äitisi ei voi olla muuta kuin ylpeä sinusta. Vittumainen ja tyhmä. Siinäpä kasvatusteema kaikille vanhemmille. - se on
Näin se menee kirjoitti:
Olet tyyppi, joka et omien sanojesi mukaan tiedä liikennesääntöjä/merkkejä ja myöskään et kuulemma paljoakaan ymmärrä tietokoneista ja tekniikasta, mutta niinhän se yleensä on, että juuri tälläiset "osaamattomat"tyypit ovat niitä pahimpia toisten arvostelijoita.
WISH WinCapita Oy:n toimintaperiaate on vain yksinkertaisesti niin aukottoman rehellinen ja yksinkertainen, että rikolliseksi osoittaminen on täysin mahdotonta ja kun puhut valehtelemisesta, niin ositat sillä myöskin sen, että et ymmärrä osakeyhtiön avointa toimintaa ollenkaan, sillä ei sielä voi valehdella toimintaperiaatteistaan, koska sielä on pakko olla kirjanpito/tilintarkastajat ja hallitus, Tj ja hallituksen puheenjohtaja ovat vastuullisia tekemisistään, tai sitten vastuuvapautta ei myönnetä ja siitä alkavat sitten välittömästi sekä Oy:n ja vastuuhenkilöiden henkilökohtaiset ongelmat.
Tiedän kyllä, että sinua Ada, suolimuroja, mediaa ja KRP/isot varpaat harmittaa suunnattomasti tämä Uusi Suomen lakien mukaan toimiva WISH Wincapita Oy ja kun sen asiakkaat hallitsevat sijoituksiaan kauppapaikalle/oma valuutta-alusta 100% ja WW-OY ottaa AINOASTAAN voitoista provikkansa, niin jos KRP onnistuu tekemään tästä pyramiidihuijauksen tai ponzin, niin se on maailman kahdeksas ihme, mutta jos pysytään tässä maailmassa ja järki tallella, niin täysin mahdotonta.;)"WISH WinCapita Oy:n toimintaperiaate on vain yksinkertaisesti niin aukottoman rehellinen ja yksinkertainen, että rikolliseksi osoittaminen on täysin mahdotonta ja kun puhut valehtelemisesta, "
Rehellinen, joo. "Myymme sinulle jotain, jota voit ihan itse käyttää mutta emme anna mitään takeita että tuotteemme toimii. Itse asiassa olemme kusi sukassa hiljaa ja koetamme olla väittämättä tuotteestamme mitään sellaista, josta meidät voisi saada myöhemmin tilille. Mutta osta silti tuotettamme ja jantteroi sitä edelleen muillekin". - AdaFlink
Olepa hyvä kirjoitti:
Ei. Kyllä sä ylität ne tyhmyydessä ja vittumaisuudessa joka kerta.
Äitisi ei voi olla muuta kuin ylpeä sinusta. Vittumainen ja tyhmä. Siinäpä kasvatusteema kaikille vanhemmille.... pilvenreunalle kaukopuhelu. Josko tuo olis kuulolla, kun oikeen yritän.
Kyllä se mutsi mulle joskus jotain sellaista yritti sanoa, että "voi luoja, kuka sustakin akan joskus itteleen ottaa, niin tietää kyllä ottaneensa". Kait se sitten on tota, mitä sä tarkoitit tai sitten ei.
Ja mitaan ette voi... - Mr Toppila
Näin se menee kirjoitti:
Tiedän kyllä, että sinua Ada, suolimuroja, mediaa ja KRP/isot varpaat harmittaa suunnattomasti tämä Uusi Suomen lakien mukaan toimiva WISH Wincapita Oy ja kun sen asiakkaat hallitsevat sijoituksiaan kauppapaikalle/oma valuutta-alusta 100% ja WW-OY ottaa AINOASTAAN voitoista provikkansa, niin jos KRP onnistuu tekemään tästä pyramiidihuijauksen tai ponzin, niin se on maailman kahdeksas ihme, mutta jos pysytään tässä maailmassa ja järki tallella, niin täysin mahdotonta.;)Hehehe, 'vastuuvapautta ei myönnetä'.
Jompikumpi meistä joko ei tiedä osakeyhtiöistä mitään tai yrittää vakuuttaa tietämättömämmille jotain olematonta. Se sitten en ole minä.
Hallituksen valitsevat ja vastuuvapauden myöntävät yhtiökokouksessa osakkeenomistajat, eli... nyt saa arvata kaksi kertaa. Vippiklubilaiset ja muut palvelunostajat ovat hiljaa.
Vastuuhenkilöiden henkilökohtaiset ongelmat alkavat jos alkavat vasta verotarkastuksesta ja poliisitutkinnasta.
. - en ole roskapostirob
Joopa joo. Minäkin vaihdoin yhdessä noista Forexin yli 120 liikkeestä euroja bahteiksi. Varmaan ottivat välityspalkkion. Sellainen on Forex. Mutta ei se tee valuuttakauppaa. Asiantuntijana voi näköjään esiintyä kuka tahansa, joka suostuu Suomen pankin ja krp:n käskytykseen.
Krp antaa ohjeet toimittajille jopa siitä, ketä pyydetään televisioon ns. "asiantuntijoiksi". Ja tämä on fakta. - AdaFlink
en ole roskapostirob kirjoitti:
Joopa joo. Minäkin vaihdoin yhdessä noista Forexin yli 120 liikkeestä euroja bahteiksi. Varmaan ottivat välityspalkkion. Sellainen on Forex. Mutta ei se tee valuuttakauppaa. Asiantuntijana voi näköjään esiintyä kuka tahansa, joka suostuu Suomen pankin ja krp:n käskytykseen.
Krp antaa ohjeet toimittajille jopa siitä, ketä pyydetään televisioon ns. "asiantuntijoiksi". Ja tämä on fakta.... sekoilet hourupää?
Kerrot näin:
""""Asiantuntijana voi näköjään esiintyä kuka tahansa, joka suostuu Suomen pankin ja krp:n käskytykseen."""""
Missä se teidän WISH-WinCapita asiantuntijanne luuraa? Miksi hän ei tule julkisuuteen puolustamaan paikkaansa?
Ja mitaan ette voi... - ASIANTUNTIJAN ?
Krp antaa ohjeet toimittajille jopa siitä, ketä pyydetään televisioon ns. "asiantuntijoiksi". Ja tämä on fakta.Mikä tekee paskahousupaulista asiantuntijan?
Mikä tekee koko mikkihiiriporukasta kansainvälisen valuuttakaupan asiantuntijan. Tumma puku, kravatti ja tuppisuu?
Ps.
Millä kompetenssilla itse arvostelet Forexin johtajaa.
Arveletko että Forex arvaa 4,5 miljardin edestä vuodessa myymiensä valuuttojen tulevan kurssikehityksen päättäessään kulloinkin käyttämistään osto ja myyntikursseista? - mietippäsitä
Krp antaa ohjeet toimittajille jopa siitä, ketä pyydetään televisioon ns. "asiantuntijoiksi". Ja tämä on fakta.Olisiko Lepolla kuitenkin esittää isommat meriitit toimimisesta valuuttatraidingissa kuin talousrikoksista tuomitulla kurssikeskushepulla, sohvamyyjällä, sähköasentajalla ja autonasentajalla?
- mokkula himassa
Mr Toppila kirjoitti:
Hehehe, 'vastuuvapautta ei myönnetä'.
Jompikumpi meistä joko ei tiedä osakeyhtiöistä mitään tai yrittää vakuuttaa tietämättömämmille jotain olematonta. Se sitten en ole minä.
Hallituksen valitsevat ja vastuuvapauden myöntävät yhtiökokouksessa osakkeenomistajat, eli... nyt saa arvata kaksi kertaa. Vippiklubilaiset ja muut palvelunostajat ovat hiljaa.
Vastuuhenkilöiden henkilökohtaiset ongelmat alkavat jos alkavat vasta verotarkastuksesta ja poliisitutkinnasta.
.Hyvä, että vielä naurattaa, mutta voin sinulle kertoa, että olen elämässäni perustanut yhden ky:n ja kaksi Oy:tä, joista molemmat ovat vielä hyvissä voinneissa, että älä tule opettamaan isääsi naimaan.;)
"Hallituksen valitsevat ja vastuuvapauden myöntävät yhtiökokouksessa osakkeenomistajat, eli... nyt saa arvata kaksi kertaa. Vippiklubilaiset ja muut palvelunostajat ovat hiljaa.
Vastuuhenkilöiden henkilökohtaiset ongelmat alkavat jos alkavat vasta verotarkastuksesta ja poliisitutkinnasta."
Ensinnäkin palvelujen ostajat voivat olla myöskin osakkeiden omistajia ja ensimmäiset ongelmat alkavat osakeyhtiössä usein siitä, kun saldot näyttävät miinusta, niin sitähän onkin osakeyhtiössä vaikea tilintarkastajille perustella, koska Oy:ssä ei yleensä tappiollisia tilinpäätöksiä haluta katsella(kun se taasen Ky:ssä on mahdollista melkein, jos vain perse kestää) varsinkin, jos omavaraisuusaste ja tase on surkea.
Ja tämä on käsittääksen myös tuon WISH WinCapitan Oy:n akilleen kantapää, eli jos sijoittajat eivät saa voittoja sijoituksilleen, niin Wish WinCapita Oy ei saa myöskään provikoitaan ja siitä seuraa konkurssi varmasti. Siis kaiken avain toiminnan menestykseen on uuden autopilot järjestelmän voitollinen toimivuus.
Siis tuossa yllä oli varmasti uuden WWC Oy:n joko pahin ongelma tai menestys ja jos puhutaan omista yrityksistäni, niin sieläkään ei koskaan ole ollut ongelmana verotarkastus (tehty yhteen yritykseen) ja poliisitukintoja ei ole ollut, mutta suurimpia ongelmia ovat olleet luottotappiot ja asiakkaiden huono maksukyky edellisen laman aikoihin. Nyt menee ihan kohtuullisen hyvin. - luetun ymmärtäminen
Mr Toppila kirjoitti:
Hehehe, 'vastuuvapautta ei myönnetä'.
.WinCapita Oy:n osakkeita ei tule omistamaan muut kuin tällähetkellä osakkaana olevat henkilöt.(4kpl.)
Osakkeita tuskin tullaan ikinä myymään asiakkaille.
Olette TAAS syvällä metsässä kuvitelminenne, WISH WC ei tule koskaan toimimaan pyramiidi pohjalta, eikä siellä myydä mitään virtuaaliosakkeita...
Yrityksen ansaintamekanismi on asiakkaiden valuuttakauppa TUOTOSTA menevä proviisio,
kuten muillakin valuutta-alustoilla.
Lisäksi tulee varmaankin joku 1-3pip spreadit joka kaupasta(niinkuin muillakin valuutta-alustoilla) - Pähkä
Taidat olla Ada oikeassa. Alla oleva on tutunoloista tekstiä kuin suoraan vanhan Capitan FAQ-palstalta. Hannuko se siellä takapiruna kaikuu!
K: "Rautalangasta vääntäen, mikä on se erikoisuus, joka teidän ohjelmistossanne on suhteessa kilpailijoihin?"
V: "WISH WinCapita Oy:llä ei ole juurikaan kilpailijoita kauppapaikkajärjestelmälleen, joten on vaikea hahmottaa minkälaista rautalankamallia kysymyksellä haetaan."
Vaistää kysymyksen, koska vastausta ei ole ja lataa perään kyseenalaisen väitteen, joka tuskin ainakaan tässä vaiheessa on totta verrattuna kuvattuun toimintatapaan. Tarjotaan mahdollisuutta hyödyntää signaalijärjestelmiä valuutta-alustoilla, kuten sadat muutkin alan yrittäjät. Väitän, että kilpailu on aika kovaa. Kaikki muu jää ilmaan ja onkin ilmeisesti ilmaa niin kuin aiemminkin.
Kaiken kaikkiaan vastaukset ovat kaiken kohkaamisen ja ylitsevuotavien kiihotuspuheiden jälkeen suuri pettymys. Ei siis mitään omaa erottuvaa ansaitsemiskonseptia, teknologiaa tai strategiaa, jolla maailma vallotetaan. Vain paperinmakuista diipadaapaa.
Alan sittenkin uskoa, että kysymys on taktiikasta oikeudenkäyntejä varten. Ponsorit koettavat pitää tunkkeja hiljaisena antamalla katteetonta toivoa päästä mukaan johonkin Suureen Juttuun, sillä vielä on vahva sellainen usko kentällä, että Hannu palaa ja maksaa velkansa kunhan pääsee treidaamaan superkoneellaan. - Mr Toppila
luetun ymmärtäminen kirjoitti:
WinCapita Oy:n osakkeita ei tule omistamaan muut kuin tällähetkellä osakkaana olevat henkilöt.(4kpl.)
Osakkeita tuskin tullaan ikinä myymään asiakkaille.
Olette TAAS syvällä metsässä kuvitelminenne, WISH WC ei tule koskaan toimimaan pyramiidi pohjalta, eikä siellä myydä mitään virtuaaliosakkeita...
Yrityksen ansaintamekanismi on asiakkaiden valuuttakauppa TUOTOSTA menevä proviisio,
kuten muillakin valuutta-alustoilla.
Lisäksi tulee varmaankin joku 1-3pip spreadit joka kaupasta(niinkuin muillakin valuutta-alustoilla)"WinCapita Oy:n osakkeita ei tule omistamaan muut kuin tällähetkellä osakkaana olevat henkilöt.(4kpl.)
Osakkeita tuskin tullaan ikinä myymään asiakkaille."
Mitään muuta en ole kuvitellut, hetkeäkään. Siksihän niillä on yhtiöjärjestyksessä lunastuslausekekin. Äänivaltaa, voittoja ja tietoa ei päästetä leviämään sisäpiirin ulkopuolelle. Kaikki muut ovat ja pysyvät asiakkaina ja vippikerholaisina. Osakkaita taitaa kylläkin olla yli 4.
. - Mr Toppila
mokkula himassa kirjoitti:
Hyvä, että vielä naurattaa, mutta voin sinulle kertoa, että olen elämässäni perustanut yhden ky:n ja kaksi Oy:tä, joista molemmat ovat vielä hyvissä voinneissa, että älä tule opettamaan isääsi naimaan.;)
"Hallituksen valitsevat ja vastuuvapauden myöntävät yhtiökokouksessa osakkeenomistajat, eli... nyt saa arvata kaksi kertaa. Vippiklubilaiset ja muut palvelunostajat ovat hiljaa.
Vastuuhenkilöiden henkilökohtaiset ongelmat alkavat jos alkavat vasta verotarkastuksesta ja poliisitutkinnasta."
Ensinnäkin palvelujen ostajat voivat olla myöskin osakkeiden omistajia ja ensimmäiset ongelmat alkavat osakeyhtiössä usein siitä, kun saldot näyttävät miinusta, niin sitähän onkin osakeyhtiössä vaikea tilintarkastajille perustella, koska Oy:ssä ei yleensä tappiollisia tilinpäätöksiä haluta katsella(kun se taasen Ky:ssä on mahdollista melkein, jos vain perse kestää) varsinkin, jos omavaraisuusaste ja tase on surkea.
Ja tämä on käsittääksen myös tuon WISH WinCapitan Oy:n akilleen kantapää, eli jos sijoittajat eivät saa voittoja sijoituksilleen, niin Wish WinCapita Oy ei saa myöskään provikoitaan ja siitä seuraa konkurssi varmasti. Siis kaiken avain toiminnan menestykseen on uuden autopilot järjestelmän voitollinen toimivuus.
Siis tuossa yllä oli varmasti uuden WWC Oy:n joko pahin ongelma tai menestys ja jos puhutaan omista yrityksistäni, niin sieläkään ei koskaan ole ollut ongelmana verotarkastus (tehty yhteen yritykseen) ja poliisitukintoja ei ole ollut, mutta suurimpia ongelmia ovat olleet luottotappiot ja asiakkaiden huono maksukyky edellisen laman aikoihin. Nyt menee ihan kohtuullisen hyvin.Ensinnäkin lisenssiasiakkaat ja vippiklubilaiset ovat yhtiöstä ulkona kuin lumiukot, ja sinne jäävät, kunnes sulavesi pyyhkii paljaat...
Toisekseen konkurssi tulee visseissä piireissä, kun se päästetään tulemaan. Olen kuullut muutamaan kertaan sellaistakin, että konkurssi on parasta bisnestä. Omissa yrityksissäni en kyllä sellaiseen sekaantuisi. Maksuhaluttomat täälläkin tunnetaan.
Tilintarkastajille ei tarvitse perustella tappioita. Sen ne kyllä kertovat, kun yhtiö pitää laittaa selvitystilaan. Sijoittaja-osakkeenomistajat voivat näyttää hapanta naamaa, mutta sellaisia tuskin tässä tapauksessa nähdään (katso seuraavia viestejä).
. - Påppe
mietippäsitä kirjoitti:
Olisiko Lepolla kuitenkin esittää isommat meriitit toimimisesta valuuttatraidingissa kuin talousrikoksista tuomitulla kurssikeskushepulla, sohvamyyjällä, sähköasentajalla ja autonasentajalla?
Kehen viittaat tuolla sähköasentajalla?
- Feikki
Mitäs tykkäät tästä uudesta cluso627:sta?
- AdaFlink
Feikki kirjoitti:
Mitäs tykkäät tästä uudesta cluso627:sta?
...valju. Entinen terä on poissa. Ei siitä saa enää tekemälläkään vanhaa kunnon Porno-Paroonia.
Ja mitaan ette voi... - viitataan
Påppe kirjoitti:
Kehen viittaat tuolla sähköasentajalla?
sinuun.
- ajatellaan ekana
Ennen kuin alatte toitottamaan että,huijaus,huijaus ja pyrämiidi ja sitten vielä perään sitä huijausta niin saatanasti.Niin lukekaa tuo Uuden Suomen juttu huolella.
Olen itse käyttänyt jonkinverran pankkien sijoituspalveluja hyväkseni.
Niissäkin riski on sijoittajalla itsellään.Mikä tuntuukin aivan loogiselta.
Mutta,pankilla ei ole riskiä siinä teetkö sinä hyvän sijoituspäätöksen vai et.
Pankki ottaa joka tapauksessa profikat sijoituksestasi.
Mutta,jos sinä satutkin tekemään hyvän sijoitus päätöksen ja saamaan hyvää tuottoa sijoituksellesi,niin pankki ottaa siitä vielä lisää siivua itselleen.
En väitä että tämä olisi mitenkään huono vaihto ehto toteuttaa sijoitustoimintaa,mutta huono se ei ole ainakaan sijoitustuotteen tarjoajalle,varmaa tulosta jos sijoittajia riittää ja riittäähän niitä.
Nyt markkinoille on tulossa toisenlaisella konseptilla toimiva yritys.
Kuten lehtijutusta käy ilmi Wincapita oy ottaakin tuon oman profikkansa asiakkaan mahdollisesta tuotosta.
Ja jos taasen asiakas ei saa tuottoa ei sitä kerry Wincapita oy:n kassaankaan.
Mikä ero on yksinkertaisesti sanottuna perinteisen ja nyt Wincapita oy tarjontaan tulevien sijoitustuotteiden välillä tuotteen tarjoajan näkökulmasta?
Perinteisessä tuotteen tarjoajalla ei ole riskiä omasta tuloksestaan.
Wincapita oy ei saa tuottoa jos asiakas ei saa tuottoa.
Millaisia mietteitä se taasen herättää?
Wincapita oy uskoo tarjoamiensa tuotteiden olevan tuottavia asiakkailleen,niin varmasti myös pankeilla on sama usko tuotteihinsa.
Mielestäni asiakkaan näkökulmasta on aivan valtavan hieno asia saada markkinoille sijoitustuotteen tarjoaja jonka tulos on riippuvainen heidän tarjoamasta tuotteestaan eikä pelkästää asiakkaan ottamasta riskistä.Tämä kertoo mielestäni tarjottavasta/tarjottavista tuotteista jotakin,mitä?
Sen saa jokainen päätellä itse.
Älkää hyvät ihmiset vaan huijatko itseänne huutamalla aina sitä huijausta,katsotaan mitä tuleman pitää ja mölytään vasta sitten.
Pxxxr- Asjantuntia
"Wincapita oy ei saa tuottoa jos asiakas ei saa tuottoa."
Toimitapa minulle ilmaiseksi muutama WISH WinCapita Oy:n tuote. - Tarkennetaan
Asjantuntia kirjoitti:
Toimitapa minulle ilmaiseksi muutama WISH WinCapita Oy:n tuote.WISH Wincapita oy välittää tuotteita.
Toiminta on vasta käynnistys vaiheessa kuten Uuden Suomen jutusta käy ilmi.
Miten minä voisin toimittaa sinulle jonkun yhtiön välittämää tuotetta vaikka se olisikin yhtiön toimesta jo asiakkaiden käytössä?
Pxxxr - Vakuusvaje
Mistähän saisi tällaisen asiakaskunnan, joka on valmis maksamaan jo siitä että kerrot mitä myyt? Ja vielä sen jälkeen kun näiltä samoilta asiakkailta on jo kertaalleen kusetettu sata miljoonaa...
Wincapita sai kassaan 200000 euroa miinus kulut pelkästään kertomalla mitä on tulossa. Eiköhän noista lisenssimaksuista lohkea vielä lisääkin jo ennen kuin asiakkaat saavat mitään ohjelmaa koneelleen. Siihen päälle voittoprosentit. Teknisesti mielenkiintoista on, miten WC voi valvoa asiakkaiden ohjelmankäyttöä ja periä palkkionsa. Muutenhan tämä on täysin riskitöntä bisnestä, jossa yhtiön tehtävä on vain kerätä rahat ja pysyä mahdollisimman kaukana kaikista lieveilmiöistä. Kun mitään ei luvata, ei vahinkoakaan tarvitse korvata. - Asjantuntia
Tarkennetaan kirjoitti:
WISH Wincapita oy välittää tuotteita.
Toiminta on vasta käynnistys vaiheessa kuten Uuden Suomen jutusta käy ilmi.
Miten minä voisin toimittaa sinulle jonkun yhtiön välittämää tuotetta vaikka se olisikin yhtiön toimesta jo asiakkaiden käytössä?
PxxxrMissaat tahallasi pointin.
Väität, että "Wincapita oy ei saa tuottoa jos asiakas ei saa tuottoa."
Minä väitän, että puhut palturia. - ljöspers
Asjantuntia kirjoitti:
Toimitapa minulle ilmaiseksi muutama WISH WinCapita Oy:n tuote.Loistavasti kiteytetty ja jos jokainen unohtaa hetkeksi sen päässään kuuluvan mantran "ponzi mikä ponzi" ja lukee ajatuksella tuon Pxxxr:n kirjoittaman tekstin.
Eletään jo 2010 vuotta ja vain Suomessa on mahdolista että viranoimaisilla ja medialla on niin suuri vaikutus mielipiteen muokkaajana, että kansalaiset saadaan yleisesti uskomaan johonkin asiaan, kunhan vaan joku "asiantuntija" tulee sanomaan julkisesti saman valheen.
Toivottavasti arvon ihmiset ovat valmiita käyttämään saman tarmonsa viranomaisia kohtaan, minkä ovat käyttäneet noin 10 000 ihmisen lyttäämiiseen, myös silloin kun kansalaisten veroista korvataan ihmisten kärsimystä. - AdaFlink
Vakuusvaje kirjoitti:
Mistähän saisi tällaisen asiakaskunnan, joka on valmis maksamaan jo siitä että kerrot mitä myyt? Ja vielä sen jälkeen kun näiltä samoilta asiakkailta on jo kertaalleen kusetettu sata miljoonaa...
Wincapita sai kassaan 200000 euroa miinus kulut pelkästään kertomalla mitä on tulossa. Eiköhän noista lisenssimaksuista lohkea vielä lisääkin jo ennen kuin asiakkaat saavat mitään ohjelmaa koneelleen. Siihen päälle voittoprosentit. Teknisesti mielenkiintoista on, miten WC voi valvoa asiakkaiden ohjelmankäyttöä ja periä palkkionsa. Muutenhan tämä on täysin riskitöntä bisnestä, jossa yhtiön tehtävä on vain kerätä rahat ja pysyä mahdollisimman kaukana kaikista lieveilmiöistä. Kun mitään ei luvata, ei vahinkoakaan tarvitse korvata...."""Teknisesti mielenkiintoista on, miten WC voi valvoa asiakkaiden ohjelmankäyttöä ja periä palkkionsa. """"
... ollaan kysytty aikaisemminkin, mutta ei vaan ole tullut vastausta kysymyksiimme.
Voisko se olla niin, että se maksupakko on "heitetty herran huomaan" ihan siitä syystä, koska sillä ei tee mitään. Kukaan ei maksa sitä vapaaehtoisesti ja kukaan myöskään ei pysty sitä valvomaan, jotta kuka saa ja mitä saa. Noi päähörhät tasan tarkkaan tietävät, että tuollaista ei voi valvoa ja oikeestaan kukaan ei voi edes saada rahaa tuolta, niin olkoot vaan tollanen muotolause siellä hurlum-hei-sopimuksessa. Tollanen mutolause tietynlaisessa tekstissä merkkaa jäsenille luottamusta. Onhan se hienoa kuulua tollaseen clubiin, missä luottamus pelaa yli rajojen. Voi helvata vieköön, että ihmiset ovat typeriä.
Ja mitaan ette voi... - 200.000 euroa
AdaFlink kirjoitti:
..."""Teknisesti mielenkiintoista on, miten WC voi valvoa asiakkaiden ohjelmankäyttöä ja periä palkkionsa. """"
... ollaan kysytty aikaisemminkin, mutta ei vaan ole tullut vastausta kysymyksiimme.
Voisko se olla niin, että se maksupakko on "heitetty herran huomaan" ihan siitä syystä, koska sillä ei tee mitään. Kukaan ei maksa sitä vapaaehtoisesti ja kukaan myöskään ei pysty sitä valvomaan, jotta kuka saa ja mitä saa. Noi päähörhät tasan tarkkaan tietävät, että tuollaista ei voi valvoa ja oikeestaan kukaan ei voi edes saada rahaa tuolta, niin olkoot vaan tollanen muotolause siellä hurlum-hei-sopimuksessa. Tollanen mutolause tietynlaisessa tekstissä merkkaa jäsenille luottamusta. Onhan se hienoa kuulua tollaseen clubiin, missä luottamus pelaa yli rajojen. Voi helvata vieköön, että ihmiset ovat typeriä.
Ja mitaan ette voi...Seuraavaksi kerrotaan että ohjelman ensimmäinen versio on valmistunut ja kirjautumismaksu Wituiksmän Oy:n ohjelman käyttäjäksi on 500 euroa x 2000 tomppelia = 1.000.000 euroa.
Kyllä siellä kehitellään kokoajan kitö erilaisempia kirjautumis, käyttöoikeus, kuukausi, valvonta, ylläpito, hallinto ja muita maksuja tomppeleiden maksettavaksi.
Jokuhan saattaa voittoa humpuukiohjelmalla tehdäkkin kuten arpajaisissakin aina joku voittaa.
Pääasia on että kaikki sisääntulleet rahat ehditään siirtämään HANDEN konsulttipalkkioina eteenpäin sinne KANAVAMAAHAN perijöiden ulottumattomiin.
Homma on taas hanskassa. Koska saa ostaa käyttöoikeuksia ja maksaa palkkioita? - en tarkoittanut
Asjantuntia kirjoitti:
Missaat tahallasi pointin.
Väität, että "Wincapita oy ei saa tuottoa jos asiakas ei saa tuottoa."
Minä väitän, että puhut palturia.En missannut tahallani pointtiasi,sorry.
Minä ainakin ymmärrän näin lukemastani Uuden Suomen jutusta että jos asiakkaat eivät saa tuottoa sijoituksilleen,niin ei siitä kerry sitten Wincapita oy:n kassaankaan.
Asian ymmärrettävyyden kannalta laitan tähän vielä sen kohdan mistä päätelmäni tein.
"Yhtiön ansainta perustuu provisioon sijoitusten tuotosta"
Mutta jos olen nyt jotenkin ymmärtänyt väärin niin toivon että korjaat asian,sillä väärän tiedon olemassa olo ja levitys ei ole hyvästä.
Pxxxr - RAHAT, jookos
ljöspers kirjoitti:
Loistavasti kiteytetty ja jos jokainen unohtaa hetkeksi sen päässään kuuluvan mantran "ponzi mikä ponzi" ja lukee ajatuksella tuon Pxxxr:n kirjoittaman tekstin.
Eletään jo 2010 vuotta ja vain Suomessa on mahdolista että viranoimaisilla ja medialla on niin suuri vaikutus mielipiteen muokkaajana, että kansalaiset saadaan yleisesti uskomaan johonkin asiaan, kunhan vaan joku "asiantuntija" tulee sanomaan julkisesti saman valheen.
Toivottavasti arvon ihmiset ovat valmiita käyttämään saman tarmonsa viranomaisia kohtaan, minkä ovat käyttäneet noin 10 000 ihmisen lyttäämiiseen, myös silloin kun kansalaisten veroista korvataan ihmisten kärsimystä.Missä muuten Hannun bvaluuttakaupan todistava VIDEO viiptt?
Koska se vanha manuaalilattikolla varustettu malli otetaan taas käyttöön. Tulihan silläkin rahaa kaikille (tai siis joillekkin) ihan mukavasti?
Miksi se valuuttakauppa ei ala vaikka VALUUTTAMESTARI on ollut vapaana jo monta kuukautta?
Ps.
Uskotrko vielä oikeasti että winCapita ei ollut kusetus? - Cluso627.
200.000 euroa kirjoitti:
Seuraavaksi kerrotaan että ohjelman ensimmäinen versio on valmistunut ja kirjautumismaksu Wituiksmän Oy:n ohjelman käyttäjäksi on 500 euroa x 2000 tomppelia = 1.000.000 euroa.
Kyllä siellä kehitellään kokoajan kitö erilaisempia kirjautumis, käyttöoikeus, kuukausi, valvonta, ylläpito, hallinto ja muita maksuja tomppeleiden maksettavaksi.
Jokuhan saattaa voittoa humpuukiohjelmalla tehdäkkin kuten arpajaisissakin aina joku voittaa.
Pääasia on että kaikki sisääntulleet rahat ehditään siirtämään HANDEN konsulttipalkkioina eteenpäin sinne KANAVAMAAHAN perijöiden ulottumattomiin.
Homma on taas hanskassa. Koska saa ostaa käyttöoikeuksia ja maksaa palkkioita?Tälle mainekkaalle konsultille ei tämä uusi wituksmän oy voi oikein maksaa palkkaa kun konsultilla on vieläkin rästissä ulosotossa noin 300 tinnin edestä tavaraa on jopa jäänyt sairaalamaksujakin maksamatta.On siinä teillä konsultti,vaan katsotaanpa ensiviikolla kun Finanssivalvonta lupas mulle,että uudesta kusetuksesta tulee tietoa heidän sivuilleen...Ja muuten missä ne vanhan WinCapitan rahat on?
sehän oli pyrämidi jopa jenkeissäkin tiedotettiin siitä ja tullaan tiedottaan lisää tästä uudestakin.
Tässä nyt tutkinnassa olevasta juttu http://www.pyramidschemealert.org/psamain/news/FinlandHitbyPonzi.html - pöljät
Miksi maksaa WISHILLE vielä ylimääräistä kun voi avata tilin suoraan valuutta-alustan tarjoajan kanssa? Miksi maksaa kahdelle kaupankäyntikustannuksia, sulaa hulluutta kun kysessä ovat vielä valuuttamarkkinat jotka ovat maailman tehokkaimmat rahoitusmarkkinat.
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Tälle mainekkaalle konsultille ei tämä uusi wituksmän oy voi oikein maksaa palkkaa kun konsultilla on vieläkin rästissä ulosotossa noin 300 tinnin edestä tavaraa on jopa jäänyt sairaalamaksujakin maksamatta.On siinä teillä konsultti,vaan katsotaanpa ensiviikolla kun Finanssivalvonta lupas mulle,että uudesta kusetuksesta tulee tietoa heidän sivuilleen...Ja muuten missä ne vanhan WinCapitan rahat on?
sehän oli pyrämidi jopa jenkeissäkin tiedotettiin siitä ja tullaan tiedottaan lisää tästä uudestakin.
Tässä nyt tutkinnassa olevasta juttu http://www.pyramidschemealert.org/psamain/news/FinlandHitbyPonzi.htmlne WinCapitaalit puhuvat http://wincapita.blogspot.com/
- Cluso627.
pöljät kirjoitti:
Miksi maksaa WISHILLE vielä ylimääräistä kun voi avata tilin suoraan valuutta-alustan tarjoajan kanssa? Miksi maksaa kahdelle kaupankäyntikustannuksia, sulaa hulluutta kun kysessä ovat vielä valuuttamarkkinat jotka ovat maailman tehokkaimmat rahoitusmarkkinat.
siksi kun HANNU ON SEN KOODANNUT hän on se maailman viisain "mies" ja jäsenet luottaa häneen kuin Jumalaan..Eihän meidän Hannu!vaanpa pahasti tää homma kyrvättääpi saattepa nähä.
- sdsddssdsd
pöljät kirjoitti:
ettekä saakelin tunkit tajua että ilman Hannua ette voi voittaa, muilta ette saa yhteen suuntaan toimivaa vipua ja koska kukaan muu kuin Hannu ei tajua valuuttakaupasta ette vaan voi saada voittoja ilmen hannua, mitään en kuitenkaan lupaa...
- hohoohohoh
sdsddssdsd kirjoitti:
ettekä saakelin tunkit tajua että ilman Hannua ette voi voittaa, muilta ette saa yhteen suuntaan toimivaa vipua ja koska kukaan muu kuin Hannu ei tajua valuuttakaupasta ette vaan voi saada voittoja ilmen hannua, mitään en kuitenkaan lupaa...
Ettei aivot riitä niin tuossa suunnilleen mallia http://www.scfx.fi/fin/index.php ei tämä ole niin vaikeaa.
- saippuakuplamies
hohoohohoh kirjoitti:
Ettei aivot riitä niin tuossa suunnilleen mallia http://www.scfx.fi/fin/index.php ei tämä ole niin vaikeaa.
Sinne vaan treidaamaan, siellähän on vastustajina(vatustelijoina) noita hikonkin mainitsemia kivikaudella eläviä internetin vipumahdollisuuksista kujalla olevia pellejä. UUH, rahan teko on valuuttarubluudilla helppoo, lähenpä dresmanniin ostaan uuden lepakkoviitan
- Cluso627.
hohoohohoh kirjoitti:
on vaan puhtaat paperit eikä taustalla talousrikoksia yms.Ja kun hannu on konsultti niin mikäpä voisi ollakkaan rehellisempää?Muistakaapas muuten no mä sanon ennen mun syntypäiviä eli huhtikuun 22 on KRP tehnyt WinCapita tutkimuksen valmiiksi syyttäjälle ja sitten näette miten käy!Enää ei tarvitse odottaa kauvoa.
- pidotsenkuinparanee
hohoohohoh kirjoitti:
Tuon yrityksen taustalla täytyy olla todellisia rahoitusmarkkinoiden siantuntijoita! Eikö vaan;)?
- hoohohoohh
saippuakuplamies kirjoitti:
Sinne vaan treidaamaan, siellähän on vastustajina(vatustelijoina) noita hikonkin mainitsemia kivikaudella eläviä internetin vipumahdollisuuksista kujalla olevia pellejä. UUH, rahan teko on valuuttarubluudilla helppoo, lähenpä dresmanniin ostaan uuden lepakkoviitan
Kautta niin maailma pelastuu:)
- 19+15
hohoohohoh kirjoitti:
Tuosta on taidettu Suomi24:llä kirjoittaa aiemminkin:http://keskustelu.suomi24.fi/node/5593250
- globalplay
pidotsenkuinparanee kirjoitti:
Tuon yrityksen taustalla täytyy olla todellisia rahoitusmarkkinoiden siantuntijoita! Eikö vaan;)?
niinkun nordea merenneidossa;)
- nomediisiini
hoohohoohh kirjoitti:
Kautta niin maailma pelastuu:)
Capitaanolle ei enää lääkketkään auta, heillä ainoa oikea toimenpide on lobotomia-leikkaus;)
- frfffffff
hohoohohoh kirjoitti:
tajusit että kyseessä oli trolli.
Laittamasi linkin yritys ainakin pyrkii tietääkseni toimimaan avoimesti ja rehellisesti, toivotan heille onnea. - vaimikä
frfffffff kirjoitti:
tajusit että kyseessä oli trolli.
Laittamasi linkin yritys ainakin pyrkii tietääkseni toimimaan avoimesti ja rehellisesti, toivotan heille onnea.Eihän se ollut mahdollista tehdä voittoa valuuttakaupalla:))))))))
- hopihopi
vaimikä kirjoitti:
Eihän se ollut mahdollista tehdä voittoa valuuttakaupalla:))))))))
Forex "pomoltamme" :)))))
- voittaja 44
vaimikä kirjoitti:
Eihän se ollut mahdollista tehdä voittoa valuuttakaupalla:))))))))
jos osaa hommat. Itse olen harrastanut valuuttakauppaa noin neljä vuotta, tein kauppaa itse vajaa kaksi vuotta pienellä tappiolla siten että 12 000,- euron pääomasta oli tämän jälkeen jäljellä 9 300,- euroa (tappio noin 12% / vuosi) Viimeiset kaksi vuotta on kaupanteon hoitanut kaverini (ammattilainen) omien kauppojensa ohessa, voittoa on tullut siten että 10 000,- alkupääoma on kasvanut 11 900 euroon (voitto ~ 9%/vuosi) Tietysti minulla on sellainen etu että on nuo kulut aika pienet kun Englannissa asuva kaverini hoitaa kaiken treidauksen "pankin henkilökunnan kuluilla" ja minä vaan pällistelen silloin tällöin ruutua, treidauksen apuna on kuulemma jonkinlaisia ennustavia ohjelmia (miljardiluokan pankki). Mutta että 400%, suksikaa vi...uun.
- honttitontti
voittaja 44 kirjoitti:
jos osaa hommat. Itse olen harrastanut valuuttakauppaa noin neljä vuotta, tein kauppaa itse vajaa kaksi vuotta pienellä tappiolla siten että 12 000,- euron pääomasta oli tämän jälkeen jäljellä 9 300,- euroa (tappio noin 12% / vuosi) Viimeiset kaksi vuotta on kaupanteon hoitanut kaverini (ammattilainen) omien kauppojensa ohessa, voittoa on tullut siten että 10 000,- alkupääoma on kasvanut 11 900 euroon (voitto ~ 9%/vuosi) Tietysti minulla on sellainen etu että on nuo kulut aika pienet kun Englannissa asuva kaverini hoitaa kaiken treidauksen "pankin henkilökunnan kuluilla" ja minä vaan pällistelen silloin tällöin ruutua, treidauksen apuna on kuulemma jonkinlaisia ennustavia ohjelmia (miljardiluokan pankki). Mutta että 400%, suksikaa vi...uun.
tosiaan suksituttaa se sinun treidaaja jonnekin:) noilla tuotoilla,on se surkea jos 100 vivulla ei parempaan kykene;)
- X
voittaja 44 kirjoitti:
HAHHA Suolimuro TROLLI olet...
- Suuhonenn
Cluso627. kirjoitti:
Tälle mainekkaalle konsultille ei tämä uusi wituksmän oy voi oikein maksaa palkkaa kun konsultilla on vieläkin rästissä ulosotossa noin 300 tinnin edestä tavaraa on jopa jäänyt sairaalamaksujakin maksamatta.On siinä teillä konsultti,vaan katsotaanpa ensiviikolla kun Finanssivalvonta lupas mulle,että uudesta kusetuksesta tulee tietoa heidän sivuilleen...Ja muuten missä ne vanhan WinCapitan rahat on?
Tässä nyt tutkinnassa olevasta juttu http://www.pyramidschemealert.org/psamain/news/FinlandHitbyPonzi.htmlTää Cluso on nyt vielä enemmän sekaisin kuin aikoihin. Suhonen on tainnut vetää neuvoa-antavaa oikein olan takaa.
Ps. Oletko vielä rakastunut Adaan? - 13+17
X kirjoitti:
HAHHA Suolimuro TROLLI olet...
missä on rahani jotka sijoitin wincapitaan?kohta alkaa perintä vinkumahan sun nurkis.
- liitutaulumies
13+17 kirjoitti:
missä on rahani jotka sijoitin wincapitaan?kohta alkaa perintä vinkumahan sun nurkis.
Rahat on olemassa, usko nyt, niinhän EEEOOKKKK totesi. Onhan se monta kertaa jo todistettu että 200- 500 miljoonaa on jaettu sponsoreille ja Timohan kertoi että miljardi on tilillä, niissä firmoissa jotka tekivät mm. Paulille valuuttakauppaa ja josta se sai miljoonan tulot. Olen täysin varma että rahat vielä tuloutetaan kunhan sisäinen tutkinta on valmis ja uusi systeemi todistanut vanhan lailliseksi ja tuottavaksi, kuten monet ovat vakuuttaneet, ja muista että uuden systeemin ensimmäisen toimintaviikon tuloshan oli yli 60000% voitollinen (sijoitetulle pääomalle), joten malttia.
- Rhat
liitutaulumies kirjoitti:
Rahat on olemassa, usko nyt, niinhän EEEOOKKKK totesi. Onhan se monta kertaa jo todistettu että 200- 500 miljoonaa on jaettu sponsoreille ja Timohan kertoi että miljardi on tilillä, niissä firmoissa jotka tekivät mm. Paulille valuuttakauppaa ja josta se sai miljoonan tulot. Olen täysin varma että rahat vielä tuloutetaan kunhan sisäinen tutkinta on valmis ja uusi systeemi todistanut vanhan lailliseksi ja tuottavaksi, kuten monet ovat vakuuttaneet, ja muista että uuden systeemin ensimmäisen toimintaviikon tuloshan oli yli 60000% voitollinen (sijoitetulle pääomalle), joten malttia.
Sun rahat on mulla. Kiitos rahoista.
- vivulla vain
honttitontti kirjoitti:
tosiaan suksituttaa se sinun treidaaja jonnekin:) noilla tuotoilla,on se surkea jos 100 vivulla ei parempaan kykene;)
hän kertoikin vain valuuttakaupan tuloksen siihen satasen vipu, niin 900% vuodessa, ei paha?:)
- Closetti627
Cluso627. kirjoitti:
Tässä nyt tutkinnassa olevasta juttu http://www.pyramidschemealert.org/psamain/news/FinlandHitbyPonzi.htmlTässä sulle se Finanssivalvonnan juttu jos et pauka ole sitä vielä nähnyt.
http://www.finanssivalvonta.fi/fi/tiedotteet/Verkkouutiset/pages/8_2010.aspx
Ei oikein mennyt sinun käsikirjoituksen mukaan tuo herra Hirven tiedote.
vai puhiko jossain kusetuksesta uuden yhtiön puitteissa? - Asjantuntia
Closetti627 kirjoitti:
Tässä sulle se Finanssivalvonnan juttu jos et pauka ole sitä vielä nähnyt.
http://www.finanssivalvonta.fi/fi/tiedotteet/Verkkouutiset/pages/8_2010.aspx
Ei oikein mennyt sinun käsikirjoituksen mukaan tuo herra Hirven tiedote.
vai puhiko jossain kusetuksesta uuden yhtiön puitteissa?"Yhtiön hallitus on kertonut, että se harjoittaa valuuttakauppaa."
Eikös sen pitänyt olla päinvastoin?
"Vain valuuttakauppaa harjoittava yhtiö ei kuulu Finanssivalvonnan valvonnan piiriin. "
Tämä selittää ehkä jotain. - kyllä voittoa tulee
voittaja 44 kirjoitti:
mutta se taito ja se vipu puuttuu ???
- tiedät kyllä miksi
globalplay kirjoitti:
niinkun nordea merenneidossa;)
merenneidoista ei enää wincapitassa puhuta...
- 20 000,eki.fi
paskaakaan kiinnostaa nämä uudet profeetat. v...tu missä on meidän rahat edellisestä kusetuksesta. varkaus ollut paljon mediassa muiden uutisten takia, olisi capitasponssien julkinen "mestaaminen" seuraava uutinen. vai pesäpallon sopupelit ex pelaajien kera..
- 8000 ekua
Profeetat katselevat valuuttakauppakäppyröitä kuin sonni uutta veräjää.
Luotatteko näihin asiantuntijoihin.
Paikat valuuttakauppaan on silti myynnissä. - härpäkke
8000 ekua kirjoitti:
Profeetat katselevat valuuttakauppakäppyröitä kuin sonni uutta veräjää.
Luotatteko näihin asiantuntijoihin.
Paikat valuuttakauppaan on silti myynnissä.""Paikat valuuttakauppaan on silti myynnissä""
Niitä saa ihan ilmaiseksikin. - HKnsininen
härpäkke kirjoitti:
""Paikat valuuttakauppaan on silti myynnissä""
Niitä saa ihan ilmaiseksikin.Kyllä noihin WISH:lle esitettyihin kysymyksiin oli vastannut HK. Asia selviää helposti kun vertaa tekstiä aiempiin HK kirjeisiin, ei voi erehtyä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021520
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18742- 55719
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673