Lappeenrantaan ollaan avaamassa uutta italialaisten tuotteiden verkkokauppaa!
Lue lisää ja käy vastaamassa kyselyyn osoitteessa http://www.webropol.com/P.aspx?id=414465&cid=21501978 .
Uusi italialaisten tuotteiden verkkokauppa avautumassa!
6
484
Vastaukset
- napolitar
Ihanaa jos tuo aukeaa. Käyn vuosittain Napolissa ja ostan aina hyviä mausteita ja muita tuliaisia. Mahtavaa jos noita saa tulevaisuudessa tilata kotiovelle, niin mahtuu italiasta muutakin mukaan :)
- lapintyttö111
joo itse olen kanssa etsinyt hyvää nettikauppaa, mutta ei suomessa oikein ole. Helsingissä ainakin joskus oli italialainen maahantuontikauppa, mutta se ei pohjoissuomalaista lämmitä
- Marinata
lapintyttö111 kirjoitti:
joo itse olen kanssa etsinyt hyvää nettikauppaa, mutta ei suomessa oikein ole. Helsingissä ainakin joskus oli italialainen maahantuontikauppa, mutta se ei pohjoissuomalaista lämmitä
Tiedoksi vaan: huhtikuussa avaa "ovensa" www.soleatavola.com josta voi tilata tuotteita suoraan Italiasta. Kun suoraan ostaa niin ne hinnatkin ovat paljon edullisemmat!
- vähän kesken...
Marinata kirjoitti:
Tiedoksi vaan: huhtikuussa avaa "ovensa" www.soleatavola.com josta voi tilata tuotteita suoraan Italiasta. Kun suoraan ostaa niin ne hinnatkin ovat paljon edullisemmat!
... tuo edellisen viestin suunnitelma, kun ei ainakaan linkistä pääse mihinkään???
- Luin
vähän kesken... kirjoitti:
... tuo edellisen viestin suunnitelma, kun ei ainakaan linkistä pääse mihinkään???
Siis, tuossahan luki että huhtikuussa aukeaa...haloo....
- laittavat...
Luin kirjoitti:
Siis, tuossahan luki että huhtikuussa aukeaa...haloo....
...sitten linkkejä, jos ei ole vielä toiminnassa...
No joo, kyllähän maailman puhetta mahtuu... ja kirjoittelua myös :-) :-) :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1444672Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k873439- 1061668
- 901519
Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen
Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan71492- 1051019
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26943- 46870
- 74854
- 47753