Miksi useat miehet

Ihana ex vaimo tääll

katuu eroaan? Meidän mies tulisi takasin tukka vinkuen jos vain ottaisimme häent.
Hän on katunut että jätii kauniin, hoikan ja ypean lastensa äidin. ja nyt suree typeryyttään. Selalista on kun lähtee suinpäin harkitsemattomasti leikkimään tulella. Luulee että upea vaimo ottaa takaisin koska suree ja ikävöi häntä. Ihanaa olla vapaa lastensa kanssa, ja etsiä uutta rakkautta siinä sivussa.
Parempia miehiä varmasti on minulle, mutta ei parempaa isää lapsille, tai päättäkööt sitten itse siitä.
On hauska sitten katsella, kun mies on minusta mustasukainen ja miten käyttäytyy meitä kohtaan, kun näkee että joku mies sai upean hänen ex vaimonsa, ja on ylpeä minusta.
Mies kaivoi omaa kuoppaansa, eikä evoi mua syyttää.

8

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • routa ajaa kotiin

Alkavat katumaan, kun ruoka, puhtaat vaatteet ja astiat loppuvat.

• heidis73

ei tajua parisuhteessa ollessaan kumppanin tarpeita tai sitten sössivät jutun omilla teoillaan. Sitten kun ero paukahtaa, ollaan katuvia ja/tai ihmeissään kuinka näin kävi.
      Ihmiselle on aika tyypillistä haluta just sitä, mitä ei ole. Kun saadaan se, mitä haluttiin, ollaan kohta tyytymättömiä taas.
      Onhan moni ottanut sen katuvan kumppanin takaisin, muttei elo ole siitä pitkässä juoksussa kummentunut.

• paksuna

Oltiin asuttu lasten (9 v ja 5 v) kanssa erossa miehestä vajaat pari vuotta, mutta tossa pitkin syksyä rupes taas löytymään exän kanssa kaikkea kivaa yhteistä ja vanha suola alkoi janottamaan. Niinpä sitte joulun jälkeen päätettiin kokeilla vielä yhteiseloa, ja mies muutti takaisin meidän kanssa yhteiseen kotiimme, joka oli jäänyt silloin erossa mulle ja lapsille. Tähän asti kaikki on mennyt lasten ja minunkin suureksi riemuksi tähän aamuun asti ihan hyvin, kunnes..

Mulla ei tässä välissä kerennyt olemaan oikeastaan ketään muita miehiä ja niinpä olimme sopineet, että mies hoitaa ehkäisyn kortsuilla. No alussa kaikki toimikin, kunnes hän alkoi laistaa tuosta sopimuksestamme ja on yrittänyt jatkuvasti tulla paljaalla ja muutaman kerran yllättikin, kun aluksi en huomannut edes tarkistaa, kun luotin mieheen. Nyt mulla menkkojen piti alkaa viikonloppuna, mutta kun mitään ei kuulut ja olokin on ollut pikkuisen outo, niin tein aamusella raskaustestin, joka näytti plussaa.
        Olo on nyt todella kaksijakoinen. Tätä ei nyt ehkä vielä olisi tähän saumaan kaivattu. Jotenkin tuntuu, että on tullut huijatuksi.
        Mies on vielä töissä enkä ole kertonut asiaa hänelle, mutta miten mulla on semmoinen tunne, että ukko oliskin suunnitellut panevansa minut kolmannen kerran paksuksi ja jälleen riippuvaiseksi hänestä.
        Sanokaas siskot, miten mun pitäis nyt toimia, sillä aborttiakaan en haluaisi tehdä ja mies on todella hyvä isä.

• UmmNoora&Saara
        paksuna kirjoitti:

Oltiin asuttu lasten (9 v ja 5 v) kanssa erossa miehestä vajaat pari vuotta, mutta tossa pitkin syksyä rupes taas löytymään exän kanssa kaikkea kivaa yhteistä ja vanha suola alkoi janottamaan. Niinpä sitte joulun jälkeen päätettiin kokeilla vielä yhteiseloa, ja mies muutti takaisin meidän kanssa yhteiseen kotiimme, joka oli jäänyt silloin erossa mulle ja lapsille. Tähän asti kaikki on mennyt lasten ja minunkin suureksi riemuksi tähän aamuun asti ihan hyvin, kunnes..

Mulla ei tässä välissä kerennyt olemaan oikeastaan ketään muita miehiä ja niinpä olimme sopineet, että mies hoitaa ehkäisyn kortsuilla. No alussa kaikki toimikin, kunnes hän alkoi laistaa tuosta sopimuksestamme ja on yrittänyt jatkuvasti tulla paljaalla ja muutaman kerran yllättikin, kun aluksi en huomannut edes tarkistaa, kun luotin mieheen. Nyt mulla menkkojen piti alkaa viikonloppuna, mutta kun mitään ei kuulut ja olokin on ollut pikkuisen outo, niin tein aamusella raskaustestin, joka näytti plussaa.
        Olo on nyt todella kaksijakoinen. Tätä ei nyt ehkä vielä olisi tähän saumaan kaivattu. Jotenkin tuntuu, että on tullut huijatuksi.
        Mies on vielä töissä enkä ole kertonut asiaa hänelle, mutta miten mulla on semmoinen tunne, että ukko oliskin suunnitellut panevansa minut kolmannen kerran paksuksi ja jälleen riippuvaiseksi hänestä.
        Sanokaas siskot, miten mun pitäis nyt toimia, sillä aborttiakaan en haluaisi tehdä ja mies on todella hyvä isä.

kaatunutta maitoa on turha murehtia:) Jatkatte tästä eteenpäin ja pidätte vauvan tietenkin. Sanot itsekin että teillä on mennyt ihan hyvin nyt joten ei muuta kuin katse eteenpäin. Voi olla että miehesi on sinut juoninut tuohon tilaan mutta toisaalta, mitäs menit antamaan paljaalla;D Sehän vaan tykkää susta paljon kun haluaa lisää muksujakin sun kanssa. Tsemppiä teille:D

• hahahahah
        UmmNoora&Saara kirjoitti:

kaatunutta maitoa on turha murehtia:) Jatkatte tästä eteenpäin ja pidätte vauvan tietenkin. Sanot itsekin että teillä on mennyt ihan hyvin nyt joten ei muuta kuin katse eteenpäin. Voi olla että miehesi on sinut juoninut tuohon tilaan mutta toisaalta, mitäs menit antamaan paljaalla;D Sehän vaan tykkää susta paljon kun haluaa lisää muksujakin sun kanssa. Tsemppiä teille:D

"muutaman kerran yllättikin, kun aluksi en huomannut edes tarkistaa, kun luotin mieheen"

Sehän vaan tykkää susta kun haluaa sun kans lisää muksuja :D :D :D :D :D

Sanotaanko tuolleen äijälle joka itkee ku muija valehteli syövänsä pillereitä ja hankkiutu paksuksi??

• paksuna
        UmmNoora&Saara kirjoitti:

Tein vielä toisen testin tänä aamuna ja uskottava se on, mies pani mut paksuksi ilman yhteistä sopimusta. Miehelle en vielä eilen kertonut. Pitäis ensin saada oma pää järjestykseen, että pidänkö tämän, vai hankinko abortin.
        Pelkään vaan et se kaikki se vanha paska, joka silloin eroonkin johti, nousee uudestaan meidän väliin. Silloin joskus vuosia sitte, kun mentiin naimisiin, suunniteltiin kyllä, et tehdään kolme lasta. Tähän saumaan en sitä kolmatta olis kyllä halunnut, ja vielä tällä tavalla.

• ......

Lissukkako se tälläkin palstalla on kohottamassa omaa egoaan...

• H-------A

varmaan syytellä miest'ä aina JÄNNÄÄÄÄÄÄ,SAMA H

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      128
      4462
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3220
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1520
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1365
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      889
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      742
    7. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      55
      719
    8. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    9. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      697
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      673
    Aihe