Terve vaan kaikille.
Olen 35v mies ja olen ollut avovaimoni kanssa yhdessä n. 9 vuotta. Meillä on 6 vuotias poika.
Tiedän ja ymmärrän että kaikissa suhteissa on ongelmansa ja vaikeutensa, muttakun muttakun...
Suhteemme alkoi sellaisissa merkeissä että vaimoni petti sen aikaista miestään kanssani. Tosin itse sain kuulla heidän suhteensa olevan loppu ja hänen etsivän vain asuntoa itselleen. (Normispiikki). Kurjaa asiasta tekee myös että tämä toinen mies oli tuttuni. No olin itsekin juuri eronnut ja aika sekaisin tunteissani joten lähdin hänen kanssaan sitten "säätämään. Jo heti silloin suhteen alkuvaiheessa ajattelin että tulee olemaan todella vaikeaa luottaa tähän ihmiseen juuri siitä syystä miten hän toimi tätä ex miestään kohtaan.
Muutama ensimmäinen vuosi menikin sitten ihan hienosti. Kolmen vuoden jälkeen tuli ensimmäinen asia jossa onkin riittänyt nieltävää. Olin itse vappuna kovassa humalassa jolloin vaimoni sitten meni kaverilleni ja lähti ravintolaan hänen porukassaan. Hän vietti yönsä omien puheidensa mukaan kaverini sohvalla. Kuitenkin hän valehteli olleensa kaverillaan yötä, ja oma kaverini paljasti tämän asian kahden kuukauden kuluttua. Tyyliin: "En kai olisi niinn tyhmä että mitään sanoisin jos olisin muijasi kanssa ollut". No siinä oli ensimmäinen totaalinen epäluottamuslause.
Jossain kohtaa tämän jälkeen huomasin että mm. suutelu väliltämme alkoi hävitä kokonaan. Seksi muuttui suoritukseksi ja kaikki läheisyys alkoi hukkumaan jonnekin.
Kolmisen vuotta tämän jälkeen huomasin hänen taas yrittävän säätää jotain tällä krt eri kaverini kanssa. Kaverini muija ilmoitti mulle että kannattais varmaan katsoa vähän mitä tapahtuu. No keskustelin asiasta kaverini kanssa joka sanoi ettei tosiaan menisi vannomaan vaikka muijani jollain tasolla olisi koittanut iskeä häntä. Lopullinen totuus tässäkin asiassa jäi saamatta.
Näiden lisäksi hän on vuosien varrella ollut eri paikkakunnalla asuvillla vanhemmillaan sopimatta lukuisia ja taas lukuisia öitä. Sinne kun koittaa soittaa niin avot ja kas kummaa kun ei kukaan vastaa puhelimeen yms. Hänen vanhempiensa kanssa olen näiden asioiden vuoksi ilmiriidoissa.
Nykyään elämä on sellaista että siitä puuttuu hänen puoleltaan kaikki läheisyys. Seksiä harrastamme harvoin. Lisäksi koti on hänelle sellainen kääntymispaikka. Arvojärjestys on nykyään ura nro 1. Lapsi ja muut mahdollisesti sen jälkeen. Lastenhuoneen lattialla hän on nukkunut vuosia. Tulee ensin illalla sänkyyn ja katselee telkkua yms. ja heti kun nukun niin luikkii lastenhuoneeseen. Syy? Yhteydenpito öisin johonkin? Väittää että kuorsaan ym. sontaa, vaikka olen usein hereillä kun luulee että nukun.
Itse olen jotenkin aivan finaalissa koko tilanteen kanssa. Masentaa, ahdistaa ja juonkin jo liikaa. Kokoajan koittaa jotenkin miettiä mikä on ja millä muuttuisi paremmaksi ym.ym. Ainoa vaihtoehtoko tästä on lähteä menemään. Sekin tuntuu vaikealta. Kun ko henkilö juoksi siellä vanhemmillaan muutama vuosi sitten parhaimmillaan 1-2 vk putkeen, aloin saada paniikkikohtauksia ja jotenkin yksinolo tuntuu vielä hankalammalta.
Uskoisin ettei minun kauaa tarvisi yksin elää. Olen ihan ok näköinen ja mielestäni fiksu ja hauska kaveri. (Fiksu muissa asioissa paitsi tässä).
Kirjoituksesta tuli varmaan hirveän sekava ja huono, mutta kysykää ja kertokaa näkökantojanne ja mielipiteitänne tilanteestani. Kiitos kaikille etukäteen.
Suhde kuin katastrofi?
61
1878
Vastaukset
- terapia
Mitenkähän olisi ero tai suostuisikohan avokki terapiaan yhdessä? Avoimesti vaan kortit pöytään ja kertomaan mitkä on omat fiilikset liiton suhteen.
Jos avokilla näin suuret halut mennä ja tulla, voisit kysellä lapsenne huoltajuutta itsellesi. Äiti voisi tavata esim. joka toinen viikonloppu kerran viikossa? Selvitä elämäsi ja arvosi kuntoon, siten saat mahdollisuuden löytää itsellesi arvoisesi kumppanin vanhenemaan vierellesi.- Ettane74
Niitä kortteja olen tosiaan koittanut satoja kertoja laittaa pöytään. Koskaan en elämässäni ole yhtä kommunikointikyvytöntä ihmistä tavannut. Yleensä aina tuloksena on "hyökkäys" itseä vastaan ja sellainen tarkoituksellinen riidanhakuisuus jolla ei mielestäni taida olla muuta tarkoitusta kuin välttää kaikki keskustelut.
Terapiassa olemme käyneet kahdessa eri paikassa, molemmissa tosin vain yhden ainoan kerran. Toinen kerta päättyi siihen kun hän vuodatti kyyneleitä (kaksi naistyöntekijää) ja homma vielä toimi. Toinen kerta taas päättyi sellaiseen että koin hänen valehtelevan siellä ja menevän aivan epäolennaisuuksiin.
Lapsesta hän ei koskaan suosiolla luovu, enkä kyllä haluaisis luopua minäkään. Lapsi / äiti suhde tosin on meillä silti jotenkin voimakkaampi kuin lapsi / isä suhde. Onko se vaan jotenkin luonnollista? Vaikka hänen uransa vuoksi enemmän aikaa lapsen kanssa vietän minä.
Eroakin vaikeuttaa paitsi tämä yksinolopelko, lapsi niin myös todella sekaiset raha-asiat joista varmaan saadaan vuosisadan riita aikaan. Koko pankkilainamme on vaimoni nimissä, kuten paljon muutakin omaisuuttamme. Tämä siksi että silloin kun ensiasuntoa ym. on hankittu niin minulla oli luottohäiriöitä. Ironista sinänsä että nyt tilanne on toisinpäin. Tosin ennemmin sitä rahaakin menettää kuin terveytensä....
- Krisseliini
Aika hyvän yhteenvedon teit tilanteestanne ja jotenkuten sain mielikuvan elämästänne, mutta mietin pitäisikö sinun koettaa jaksaa käydä yksin jossakin parisuhdeterapiassa ja hoitaa oma olosi kuntoon? Vaimosihan on mitä on, etkä voi sille asialle nyt mitään, mutta jos pystyt saamaan hallintaasi omat pelkotilasi ja vanhemmat, käsittelemättä jääneet asiasi, jaksaisit sen jälkeen tarttua avioliittoonne ongelmakohtiin ja tehdä päätöksiä niiden suhteen.
Uskon, että ongelmien selvittäminen tapahtuu pala kerrallaan ja pureksitaan se pala kunnolla. Lähdetään siitä päästä purkamaan,missä uskoo onnistuvansa parhaiten ja koetetaan sen aikaa pitää ne vaikeammat pureksittavat hieman sivustalla. Eikä kukana ihminen pystyisikään ratkaisemaan sotkuvyyhtä kerta laakista, joten koeta olla kärsivällinen ensisijaisesti oman selviämisesi kanssa. Lähde hakemaan tunnelia valon päähän.
Sitten kun olet selvillä vesillä mieti vasta sen jälkeen uusia ihmissuhteita.- Ettane74
Kiitos hyvästä vastauksesta.
Osuit aika hyvin asian ytimeen. Omasta elämästä tosiaan on tullut "sen muun elämän pakoonjuoksua". Tavallaan ei ole voimia tehdä päätöksiä kun koko touhu on yhtä sekasotkua.
Itsellä on ollut se paha tapa että sitä hakee sellaisia korvaavia suhteita (niiden ei tarvi olla fyysisiä). Tosiaan voisi olla ihan harkinnan arvoinen asia hakea ne omat voimansa uudelleen ja sen jälkeen varmaan ei enää kauheasti välttämättä kiinnostaisi moisen keskellä elää.
Huvittavinta koko kuviossa on se että kun ongelmia kasaantuu ja masentuu ja ahdistuu niin sen jälkeen toinen ihminen luo kaikille läheisille kuvan että ne ovatkin syy ongelmiin. Tässä menee siis syy ja seuraus pahasti sekaisin. Omasta vaimostani löydän myös näitä paljon puhuttuja narsistisia piirteitä. Ja sellaista täydellistä piittaamattomuutta. Johtuuko se sitten tunteiden kuolemisesta vai jostain muusta? - ''''''''''''''''''''
Ettane74 kirjoitti:
Kiitos hyvästä vastauksesta.
Osuit aika hyvin asian ytimeen. Omasta elämästä tosiaan on tullut "sen muun elämän pakoonjuoksua". Tavallaan ei ole voimia tehdä päätöksiä kun koko touhu on yhtä sekasotkua.
Itsellä on ollut se paha tapa että sitä hakee sellaisia korvaavia suhteita (niiden ei tarvi olla fyysisiä). Tosiaan voisi olla ihan harkinnan arvoinen asia hakea ne omat voimansa uudelleen ja sen jälkeen varmaan ei enää kauheasti välttämättä kiinnostaisi moisen keskellä elää.
Huvittavinta koko kuviossa on se että kun ongelmia kasaantuu ja masentuu ja ahdistuu niin sen jälkeen toinen ihminen luo kaikille läheisille kuvan että ne ovatkin syy ongelmiin. Tässä menee siis syy ja seuraus pahasti sekaisin. Omasta vaimostani löydän myös näitä paljon puhuttuja narsistisia piirteitä. Ja sellaista täydellistä piittaamattomuutta. Johtuuko se sitten tunteiden kuolemisesta vai jostain muusta?Haluamatta loukata sinua on pakko kuitenkin kertoa, että minulle tekstistäsi kuvastuu mustasukkaisen ihmisen profiili. Onko asiat oikeasti noin? Kirjoitatahan kertovasi vain epäilyistä. Siis epäilyistä ja "totuuksista", jotka olet ajatuksissasi pyöritellyt. Saat vanhempien luona vierailun kuulostamaan kummalliselta salaliitolta ja lapsen huoneeseen kuorsauksen vuoksi menevän vaimosi kuvittelet kaiket yöt pitävän yhteyttä jonnekin salaiselle taholle. Minne? Miten vaimosi jaksaisi käydä töissä jos yöt läpeensä pitäisi salaisia yhteyksiä?
Kun kirjoitat, että ekassa terapiassa vaimosi alkoi itkemään, niin miksi? Minkä asioiden edessä hän oli niin voimaton? Muistatko mistä hän puhui silloin? Toisessa terapiassa hän kertomasi mukaan puhui epäoleellisuuksia - kenen mielestä? Sinun? Oletko ajatellut että ne asiat voivat olla vaimollesi tärkeitä?
Oletko ajatellut, että vaimosi saattaa olla ihan loppu mustasukkaisuutesi varjoon ja paeta sitä työhön? Oletko ajatellut että hänen jaksamisensa voi olla ihan äärirajoilla sinun mielikuvituksesi takia? Tämä äärirajoilla eläminen heijastuu luonnollisesti myös hellyyteen ja sen vähenemiseen.Oletko huomannut ettei hänen todellakaan ole mikään pakko olla sinun kanssasi, vaan hän ehkä yrittää kaikkensa, että kaikki järjestyisi (myös sinun mielikuvitusmaailmassasi)?
Jos haluat asianne järjestykseen, hanki itsellesi keskusteluapua. Luota vaimoosi. Halaa vaimoasi. Ota hänet syleilyysi ja pyydä anteeksi. Voimia. - töttörötööö
'''''''''''''''''''' kirjoitti:
Haluamatta loukata sinua on pakko kuitenkin kertoa, että minulle tekstistäsi kuvastuu mustasukkaisen ihmisen profiili. Onko asiat oikeasti noin? Kirjoitatahan kertovasi vain epäilyistä. Siis epäilyistä ja "totuuksista", jotka olet ajatuksissasi pyöritellyt. Saat vanhempien luona vierailun kuulostamaan kummalliselta salaliitolta ja lapsen huoneeseen kuorsauksen vuoksi menevän vaimosi kuvittelet kaiket yöt pitävän yhteyttä jonnekin salaiselle taholle. Minne? Miten vaimosi jaksaisi käydä töissä jos yöt läpeensä pitäisi salaisia yhteyksiä?
Kun kirjoitat, että ekassa terapiassa vaimosi alkoi itkemään, niin miksi? Minkä asioiden edessä hän oli niin voimaton? Muistatko mistä hän puhui silloin? Toisessa terapiassa hän kertomasi mukaan puhui epäoleellisuuksia - kenen mielestä? Sinun? Oletko ajatellut että ne asiat voivat olla vaimollesi tärkeitä?
Oletko ajatellut, että vaimosi saattaa olla ihan loppu mustasukkaisuutesi varjoon ja paeta sitä työhön? Oletko ajatellut että hänen jaksamisensa voi olla ihan äärirajoilla sinun mielikuvituksesi takia? Tämä äärirajoilla eläminen heijastuu luonnollisesti myös hellyyteen ja sen vähenemiseen.Oletko huomannut ettei hänen todellakaan ole mikään pakko olla sinun kanssasi, vaan hän ehkä yrittää kaikkensa, että kaikki järjestyisi (myös sinun mielikuvitusmaailmassasi)?
Jos haluat asianne järjestykseen, hanki itsellesi keskusteluapua. Luota vaimoosi. Halaa vaimoasi. Ota hänet syleilyysi ja pyydä anteeksi. Voimia."Haluamatta loukata sinua on pakko kuitenkin kertoa, että minulle tekstistäsi kuvastuu mustasukkaisen ihmisen profiili. Onko asiat oikeasti noin? Kirjoitatahan kertovasi vain epäilyistä."
missä ihmeen pilvilinnoissa sinä oikein elät? minä olisin heittänyt oman vaimon jo pihalle pelkästään siitä, että lähtee minne tahansa luokse yöksi ilmoittamatta minulle. ja tietenkin avioliittoni loppuisi myös siihen, jos ura olisi nro 1 vaimolle. olisin myös laittanut suhteen telakalle jo tuosta ensimmäisestä epänormaalista tapahtumasta, eli että yöpyy jonkun miehen luona. siitä lähtee myös aina avioeropaperit vetämään ja saattaisinpa vetää päin näköäkin.
olen aina sanonut, että ei tarvi olla kuin yksi yö kotoa pois kertomatta minulle niin aamulla on pöydällä avioerohakemus.
" Luota vaimoosi."
apn vaimo on todistettavasti petturi, hän on pettänyt edellistä miestään. ei tuollaiseen ihmiseen voi luottaa. - _______
töttörötööö kirjoitti:
"Haluamatta loukata sinua on pakko kuitenkin kertoa, että minulle tekstistäsi kuvastuu mustasukkaisen ihmisen profiili. Onko asiat oikeasti noin? Kirjoitatahan kertovasi vain epäilyistä."
missä ihmeen pilvilinnoissa sinä oikein elät? minä olisin heittänyt oman vaimon jo pihalle pelkästään siitä, että lähtee minne tahansa luokse yöksi ilmoittamatta minulle. ja tietenkin avioliittoni loppuisi myös siihen, jos ura olisi nro 1 vaimolle. olisin myös laittanut suhteen telakalle jo tuosta ensimmäisestä epänormaalista tapahtumasta, eli että yöpyy jonkun miehen luona. siitä lähtee myös aina avioeropaperit vetämään ja saattaisinpa vetää päin näköäkin.
olen aina sanonut, että ei tarvi olla kuin yksi yö kotoa pois kertomatta minulle niin aamulla on pöydällä avioerohakemus.
" Luota vaimoosi."
apn vaimo on todistettavasti petturi, hän on pettänyt edellistä miestään. ei tuollaiseen ihmiseen voi luottaa.Taitaa toi ettane jo alussa sanoa vaimonsa kertoneen, että hänen suhteensa exään oli päättynyt ja etsi asuntoa. No, jostain syystä tällä hetkellä ettane onkin sitä mieltä, että hänen vaimonsa pettikin exää. Eli taas mustasukkaisuus profiilin tyyppi esimerkki. Toteuuden selittely omaa mustasukkaisuutat tukevaksi.
Eiks se töttöröö ole niin, että ettanelle kannattaa tuoda realistinen näkemys tilanteesta ulkopuolisen silmin eikä vain jeesustella ja hännystellä? Eiks se ole niin, että ettanen kannattaa oikeasti miettiä ratkaisuja jos haluaa suhteensa jatkuvan? Ellei halua, niin miksi täällä sitten ruikuttaa, sen kuin laittaa repun selkään ja lähtee. Koko alkuvuodatuksesta tuli kuitenkin mieleen, että apuakin mies ehkä saattaisi suhteeseensa haluta. Jos oikeasti apua haluaa, niin on ilmiselvää että oma epävarmuus ja mustasukkaisuus on käsiteltävien asioiden listalla ihan kärjessä. - töttörötöö
_______ kirjoitti:
Taitaa toi ettane jo alussa sanoa vaimonsa kertoneen, että hänen suhteensa exään oli päättynyt ja etsi asuntoa. No, jostain syystä tällä hetkellä ettane onkin sitä mieltä, että hänen vaimonsa pettikin exää. Eli taas mustasukkaisuus profiilin tyyppi esimerkki. Toteuuden selittely omaa mustasukkaisuutat tukevaksi.
Eiks se töttöröö ole niin, että ettanelle kannattaa tuoda realistinen näkemys tilanteesta ulkopuolisen silmin eikä vain jeesustella ja hännystellä? Eiks se ole niin, että ettanen kannattaa oikeasti miettiä ratkaisuja jos haluaa suhteensa jatkuvan? Ellei halua, niin miksi täällä sitten ruikuttaa, sen kuin laittaa repun selkään ja lähtee. Koko alkuvuodatuksesta tuli kuitenkin mieleen, että apuakin mies ehkä saattaisi suhteeseensa haluta. Jos oikeasti apua haluaa, niin on ilmiselvää että oma epävarmuus ja mustasukkaisuus on käsiteltävien asioiden listalla ihan kärjessä."Taitaa toi ettane jo alussa sanoa vaimonsa kertoneen, että hänen suhteensa exään oli päättynyt ja etsi asuntoa"
no haloo edelleen. tuo on aina jokapetturin perusselitys ja ihan sama tarina on heitetty jopa minulle.
"No, jostain syystä tällä hetkellä ettane onkin sitä mieltä, että hänen vaimonsa pettikin exää."
niin luultavasti vaimo oli ajatellut että pitäs varmaan erota, ei vaan ollut jaksanut informoida exäänsä asiasta. Aika tyypillinen tilanne.
"Eiks se töttöröö ole niin, että ettanelle kannattaa tuoda realistinen näkemys tilanteesta ulkopuolisen silmin eikä vain jeesustella ja hännystellä? "
vai hännystellä? minusta tuntuu että ap haluaisi meidän kertovan, ettei vaimolla ole mitään säpinää kenenkään kanssa. kyllä minä ainakin katsoisin pahalla tuollaista ilmoittamatta häviämistä. tietenkin jos ap on kirjoittanut pelkkää soopaa ja on vainoharhainen, niin ei sellaista ihmistä puheella käännetä normaaliksi. ilmeisesti se kaverin muijakin on vainoharhainen ja kuvitteli kaiken?
"Eiks se ole niin, että ettanen kannattaa oikeasti miettiä ratkaisuja jos haluaa suhteensa jatkuvan? Ellei halua, niin miksi täällä sitten ruikutta"
niin eiköhän se nimenomaan halua selkääntaputtelijoita ja "kyllä se siitä"-vastauksia hyvien parisuhdevinkkien kera, ettei vaan tarvi avata silmiä ja miettiä sitä ikävää erovaihtoehtoa.
"apuakin mies ehkä saattaisi suhteeseensa haluta. "
niin varmaan haluaa, ettei tarttis tehdä mitään. - Ettane74
töttörötöö kirjoitti:
"Taitaa toi ettane jo alussa sanoa vaimonsa kertoneen, että hänen suhteensa exään oli päättynyt ja etsi asuntoa"
no haloo edelleen. tuo on aina jokapetturin perusselitys ja ihan sama tarina on heitetty jopa minulle.
"No, jostain syystä tällä hetkellä ettane onkin sitä mieltä, että hänen vaimonsa pettikin exää."
niin luultavasti vaimo oli ajatellut että pitäs varmaan erota, ei vaan ollut jaksanut informoida exäänsä asiasta. Aika tyypillinen tilanne.
"Eiks se töttöröö ole niin, että ettanelle kannattaa tuoda realistinen näkemys tilanteesta ulkopuolisen silmin eikä vain jeesustella ja hännystellä? "
vai hännystellä? minusta tuntuu että ap haluaisi meidän kertovan, ettei vaimolla ole mitään säpinää kenenkään kanssa. kyllä minä ainakin katsoisin pahalla tuollaista ilmoittamatta häviämistä. tietenkin jos ap on kirjoittanut pelkkää soopaa ja on vainoharhainen, niin ei sellaista ihmistä puheella käännetä normaaliksi. ilmeisesti se kaverin muijakin on vainoharhainen ja kuvitteli kaiken?
"Eiks se ole niin, että ettanen kannattaa oikeasti miettiä ratkaisuja jos haluaa suhteensa jatkuvan? Ellei halua, niin miksi täällä sitten ruikutta"
niin eiköhän se nimenomaan halua selkääntaputtelijoita ja "kyllä se siitä"-vastauksia hyvien parisuhdevinkkien kera, ettei vaan tarvi avata silmiä ja miettiä sitä ikävää erovaihtoehtoa.
niin varmaan haluaa, ettei tarttis tehdä mitään.En oikeasti hae mitään selkääntaputtelijoita, vaan omalla tavallani yritän ymmärtää tilanteita. Siinä hommassa muiden näkökannoista saa joskus apuja.
Aloitetaan nyt vaikka tuosta mustasukkaisuuspointista. Mun mielestäni jokainen joka rakastaa toista suhteessa saa ja jopa pitää olla terveellä tavalla mustasukkainen. Jos tosiaan vietellään öitä jossain huitsin Nevadassa, niin ei siitä voi enää repiä johtopäätöksiä "olet sairaalloisen mustasukkainen". Ja Töttöröö nimimerkin kanssa olen aivan samoilla linjoilla että tempuista joita olen kuvaillut olisi pitänyt potkaista jo pellolle. Joskus ihminen vaan on saatanan hyväuskoinen ja ennenkaikkea heikko. Ajatuksen tasolla en olisi katsonut mitään edellä kuvailemaani.
Ja paikkansa pitää myös se että ihminen josta puhutaan petti ex miestään lukuisia kertoja jo ennen minua. Aloitu Kun näitä juttuja ynnäilee niin kuka terve mies (joka ei olisi antanut fudua vielä) ei vetäisi herneitä nenään ja olisi tosiaan tavallaan helvetin mustasukkainen ja sekaisin asian kanssa. Vastaan kohta lisää. - Ettane74
töttörötöö kirjoitti:
"Taitaa toi ettane jo alussa sanoa vaimonsa kertoneen, että hänen suhteensa exään oli päättynyt ja etsi asuntoa"
niin varmaan haluaa, ettei tarttis tehdä mitään."Taitaa toi ettane jo alussa sanoa vaimonsa kertoneen, että hänen suhteensa exään oli päättynyt ja etsi asuntoa"
---> Juuri sitä se on. Harva tyyppi joka ei ko selitystä ole kuullut.
-----> Jälleen oikeassa. Pettäminen oli kestänyt jo pidempään.
-------> Kaverin muija ja kaveri ja minä ex tuttavani jota petettiin olemme kaikki ylimustasukkaisia ja vainoharhaisia? Heh :) En oikeastaan toivo muuta kuin mielipiteitä ja keskustelua aiheesta. En ole mielestä erityisen vainoharhainen enkä sairas tyyppi. Minulla on ollut suhteita joissa ei ole minkäänlaista mustasukkaisuutta.
------> Kuten kerroin näen eron vaikeana en mahdottomana. Lisäksi olen aina ajatellut etten luovuta kovin helposti. Pelissä kuitenkin monta elämää. Eivät kai kaikki jotka puhuvat täällä etsi pelkkiä selkääntaputtelijoita?
niin varmaan haluaa, ettei tarttis tehdä mitään.
------> Päinvastoin, mielestäni silloin vasta joutuukin tekemään mikäli suhdetta jatkaa ja siihen apua hakee. - vähän samaa
Ettane74 kirjoitti:
---> Juuri sitä se on. Harva tyyppi joka ei ko selitystä ole kuullut.
-----> Jälleen oikeassa. Pettäminen oli kestänyt jo pidempään.
-------> Kaverin muija ja kaveri ja minä ex tuttavani jota petettiin olemme kaikki ylimustasukkaisia ja vainoharhaisia? Heh :) En oikeastaan toivo muuta kuin mielipiteitä ja keskustelua aiheesta. En ole mielestä erityisen vainoharhainen enkä sairas tyyppi. Minulla on ollut suhteita joissa ei ole minkäänlaista mustasukkaisuutta.
------> Kuten kerroin näen eron vaikeana en mahdottomana. Lisäksi olen aina ajatellut etten luovuta kovin helposti. Pelissä kuitenkin monta elämää. Eivät kai kaikki jotka puhuvat täällä etsi pelkkiä selkääntaputtelijoita?
niin varmaan haluaa, ettei tarttis tehdä mitään.
------> Päinvastoin, mielestäni silloin vasta joutuukin tekemään mikäli suhdetta jatkaa ja siihen apua hakee.Eikä vaimosi onnellinen kanssasi. Mitä siitä pitäisi päätellä? Mahdollisesti ja jopa todennäköisesti ette ole sopivia toisillenne. Ja tuo kuva mikä vaimostasi piirtyy, kertoo kyllä että hän saattaa olla aika kylmä ja omahyväinenkin luonne. ...Ehkä hän vain hakee koko ajan jotakin uutta oikein itsekään tietämättä mitä. Ehkä jotain mitä ei ole olemassakaan...
On vain yksi elämä. Kannattaako sitä elää onnettomana "väärän" kumppanin kanssa? Se on ainakin varmaa, että jokainen nainen on erilainen, joten jossakin lienee joku yhteensopivampikin... - Ettane74
vähän samaa kirjoitti:
Eikä vaimosi onnellinen kanssasi. Mitä siitä pitäisi päätellä? Mahdollisesti ja jopa todennäköisesti ette ole sopivia toisillenne. Ja tuo kuva mikä vaimostasi piirtyy, kertoo kyllä että hän saattaa olla aika kylmä ja omahyväinenkin luonne. ...Ehkä hän vain hakee koko ajan jotakin uutta oikein itsekään tietämättä mitä. Ehkä jotain mitä ei ole olemassakaan...
On vain yksi elämä. Kannattaako sitä elää onnettomana "väärän" kumppanin kanssa? Se on ainakin varmaa, että jokainen nainen on erilainen, joten jossakin lienee joku yhteensopivampikin...Eikä vaimosi onnellinen kanssasi. Mitä siitä pitäisi päätellä? Mahdollisesti ja jopa todennäköisesti ette ole sopivia toisillenne. Ja tuo kuva mikä vaimostasi piirtyy, kertoo kyllä että hän saattaa olla aika kylmä ja omahyväinenkin luonne. ...Ehkä hän vain hakee koko ajan jotakin uutta oikein itsekään tietämättä mitä. Ehkä jotain mitä ei ole olemassakaan...
--------> Olenkin miettinyt onko olemassa toisilleen sopivia ihmisiä. Ja mikä on todennäköisyys niistä suhteista joita elämässä on että sellaisen löytää. Tavallaan siis joskus punnitsen sitä että olenko vielä onnettomampi jonkun toisen kanssa ja joudunko luopumaan niistä "korvaavista hyvistä ominaisuuksista" jotka jollain muotoa ovat osasyy siihen että tässä vielä olen. Tosin ei tollasta piitttaamattomuutta yms. pitäisi kyllä joutua katselemaan / katsella jo periaatteestakaan.
Luulisin että ko henkilön toimintaan yksi syy on se että eläessään ihminen oikeasti muuttuu ja ajatusmaailma muuttuu. Se rakastuminen ja voimakas tunne joka on alussa ollut hiipuu ja tilalle tulee korvaavia asioita. Työ ym. Huonossa tapauksessa myös muita partnereita. Lisäksi piirre josta en hänessä pidä on loputon asioiden jauhaminen ja kostonhimo. Yhdistelmä: En keskustele asioita selväksi vaan teen omat johtopäätökseni ja kostan. Eli vaikka olisi aivan hakoteillä jossain asiassa niin toimii selvittämättä asiaa ja kostaa jotain. Hieno tapa toimia.
On vain yksi elämä. Kannattaako sitä elää onnettomana "väärän" kumppanin kanssa? Se on ainakin varmaa, että jokainen nainen on erilainen, joten jossakin lienee joku yhteensopivampikin...
-------> Näin se kiteytettynä menee... - Ettane74
'''''''''''''''''''' kirjoitti:
Haluamatta loukata sinua on pakko kuitenkin kertoa, että minulle tekstistäsi kuvastuu mustasukkaisen ihmisen profiili. Onko asiat oikeasti noin? Kirjoitatahan kertovasi vain epäilyistä. Siis epäilyistä ja "totuuksista", jotka olet ajatuksissasi pyöritellyt. Saat vanhempien luona vierailun kuulostamaan kummalliselta salaliitolta ja lapsen huoneeseen kuorsauksen vuoksi menevän vaimosi kuvittelet kaiket yöt pitävän yhteyttä jonnekin salaiselle taholle. Minne? Miten vaimosi jaksaisi käydä töissä jos yöt läpeensä pitäisi salaisia yhteyksiä?
Jos haluat asianne järjestykseen, hanki itsellesi keskusteluapua. Luota vaimoosi. Halaa vaimoasi. Ota hänet syleilyysi ja pyydä anteeksi. Voimia.Pitkään mietin kannattaako tätä alkaa perkaamaan koska asiaa tulee äkkiä paljon. Mutta koitetaan:
Haluamatta loukata sinua on pakko kuitenkin kertoa, että minulle tekstistäsi kuvastuu mustasukkaisen ihmisen profiili.
------> Aivan varmasti kuvastuu. Normaali ihminen tuntee tunnetta nimeltä mustasukkaisuus. Voitko ajatella että vastaavassa tilanteessa et itse miettisi tyyliin "missähän mennään" ja mikä on tilanne. Aloitus tosin on kirjoitettu pääpiirteittäin ja siten siinä on asiat pähkinänkuoressa.
Onko asiat oikeasti noin? Kirjoitatahan kertovasi vain epäilyistä. Siis epäilyistä ja "totuuksista", jotka olet ajatuksissasi pyöritellyt.
-------> Kaverilla yön nukkuminen ja siitä 2kk valehteleminen ei ole epäilys. Kuten ei myöskään toisen kaverin iskuyritykset. Asiaa jauhettiin niin paljon että loppupeleissä jäi sellainen kuva että totuus peitetään jottei kukaan "sivullinen" joudu kärsimään. Tämän kyseinen kaveri on itse kiertoteitse sanonut. Laitetaan tähän nyt vielä esimerkki kun makasin jalkaleikkauksen jälkeen sairaalassa niin vaimoke (ei nettaile, chattaile yms. koskaan aikaisemmin) loi suomi24 palstalle nimimerkin kisuli75. Kyseinen nimimerkki oudoksutti, tämä nyt tosin on spekulointia muilta osin paitsi siltä ettei hän hyväksynyt osaltani chattejä mutta kuitenkin toimi itse näin. Ja missä tilanteessa.
Saat vanhempien luona vierailun kuulostamaan kummalliselta salaliitolta ja lapsen huoneeseen kuorsauksen vuoksi menevän vaimosi kuvittelet kaiket yöt pitävän yhteyttä jonnekin salaiselle taholle. Minne? Miten vaimosi jaksaisi käydä töissä jos yöt läpeensä pitäisi salaisia yhteyksiä?
------> Jossain mättää ja pahasti jos sopimatta lähdetään "vanhemmmille" moniksi öiksi. Lisäksi asiat hoidetaan niin että aina mikäli vaimoa ei saa puhelimella kiinni ei saa myöskään vanhempia. Syy? En sanonut totuutena että pitää yhteyttä yöt johonkin muuhun mieheen. Ihmettelen silti sitä kun olen hereillä ja kysyn miksi menet toiseen huoneeseen nukkumaan ja valehdellaan että kuorsataan tai lapsi heräsi. Hyvin jaksoi vaimoni töitä tehdä suhteemme alkuaikoina kun itse tein yötöitä ja nukkui puhelin patjan alla ja kirjoitteli viestejä miehensä nukkuessa.
Kun kirjoitat, että ekassa terapiassa vaimosi alkoi itkemään, niin miksi? Minkä asioiden edessä hän oli niin voimaton? Muistatko mistä hän puhui silloin?
-------> En muista enää asiyhteyttä mutta koin että tilanne käännettiin suoraan minua vastaan.
Toisessa terapiassa hän kertomasi mukaan puhui epäoleellisuuksia - kenen mielestä? Sinun? Oletko ajatellut että ne asiat voivat olla vaimollesi tärkeitä?
------> Olen ajatellut. Ja nämä asiat joista hän puhui, kiinnitin niihin TODELLA paljon huomiota parisuhdeterapian jälkeen. Korjasin asiat omalta osaltani, vain huomatakseni että niissä asioissa hän syyllistyi itse siihen mistä syytti minua. Esim. Kiittämättä jättäminen jostain tehdystä asiasta tms.
Oletko ajatellut, että vaimosi saattaa olla ihan loppu mustasukkaisuutesi varjoon ja paeta sitä työhön?
------> Näkisin että työssäkäyntiin ja siihen uppoutumiseen liittyvät syyt ovat toisaalla. Ja jossain vaiheessa suhdetta vaimoni on itse ollut SAIRAALLOISEN mustasukkainen.
Oletko ajatellut että hänen jaksamisensa voi olla ihan äärirajoilla sinun mielikuvituksesi takia?
-------> Mielikuvitukseni on kokolailla samanlainen kuin muillakin normaaleilla ihmisillä ja korostuu yleensä saduissa joita kerron lapsille.
Tämä äärirajoilla eläminen heijastuu luonnollisesti myös hellyyteen ja sen vähenemiseen.Oletko huomannut ettei hänen todellakaan ole mikään pakko olla sinun kanssasi, vaan hän ehkä yrittää kaikkensa, että kaikki järjestyisi (myös sinun mielikuvitusmaailmassasi)?
-------> Itse asiassa asian voi toki ajatella myös niin että olen nyt samassa pisteessä tai ainakin hyvin lähellä sitä kuin tuttavani meidän suhteen alkaessa. Läheisyyden katoamisesta yms. voi siitäkin keskustella. Mikäli kykenee.
Jos haluat asianne järjestykseen, hanki itsellesi keskusteluapua. Luota vaimoosi. Halaa vaimoasi. Ota hänet syleilyysi ja pyydä anteeksi. Voimia.
Koitettu on. Samaa kai voisi toivoa myös saavansa itse. Ja kaikkien tekojen jälkeen enemmänkin. Totuuksia, vaikka kuinka paskoja olisivatkin. - vähän samaa
Ettane74 kirjoitti:
Eikä vaimosi onnellinen kanssasi. Mitä siitä pitäisi päätellä? Mahdollisesti ja jopa todennäköisesti ette ole sopivia toisillenne. Ja tuo kuva mikä vaimostasi piirtyy, kertoo kyllä että hän saattaa olla aika kylmä ja omahyväinenkin luonne. ...Ehkä hän vain hakee koko ajan jotakin uutta oikein itsekään tietämättä mitä. Ehkä jotain mitä ei ole olemassakaan...
--------> Olenkin miettinyt onko olemassa toisilleen sopivia ihmisiä. Ja mikä on todennäköisyys niistä suhteista joita elämässä on että sellaisen löytää. Tavallaan siis joskus punnitsen sitä että olenko vielä onnettomampi jonkun toisen kanssa ja joudunko luopumaan niistä "korvaavista hyvistä ominaisuuksista" jotka jollain muotoa ovat osasyy siihen että tässä vielä olen. Tosin ei tollasta piitttaamattomuutta yms. pitäisi kyllä joutua katselemaan / katsella jo periaatteestakaan.
Luulisin että ko henkilön toimintaan yksi syy on se että eläessään ihminen oikeasti muuttuu ja ajatusmaailma muuttuu. Se rakastuminen ja voimakas tunne joka on alussa ollut hiipuu ja tilalle tulee korvaavia asioita. Työ ym. Huonossa tapauksessa myös muita partnereita. Lisäksi piirre josta en hänessä pidä on loputon asioiden jauhaminen ja kostonhimo. Yhdistelmä: En keskustele asioita selväksi vaan teen omat johtopäätökseni ja kostan. Eli vaikka olisi aivan hakoteillä jossain asiassa niin toimii selvittämättä asiaa ja kostaa jotain. Hieno tapa toimia.
On vain yksi elämä. Kannattaako sitä elää onnettomana "väärän" kumppanin kanssa? Se on ainakin varmaa, että jokainen nainen on erilainen, joten jossakin lienee joku yhteensopivampikin...
-------> Näin se kiteytettynä menee...Vaikutat kyllä niin paljon fiksulta kaverilta, että ei varmaan kauan tarvitsisi olla vapailla markkinoilla jos päättäisit irtautua nykyisestä suhteesta. ...Mutta onkohan vaimosi käytös jotenkin muokannut sinusta ehkä epävarman? Jospa vain et enää usko itseesi ja et siksi pysty etenemään suuntaan jossa voisit parantaa elämäsi laatua merkittävästi. ...Toivottavasti asiat lähtevät menemään parempaan suuntaan. ...Tsemppiä.
- Ettane74
vähän samaa kirjoitti:
Vaikutat kyllä niin paljon fiksulta kaverilta, että ei varmaan kauan tarvitsisi olla vapailla markkinoilla jos päättäisit irtautua nykyisestä suhteesta. ...Mutta onkohan vaimosi käytös jotenkin muokannut sinusta ehkä epävarman? Jospa vain et enää usko itseesi ja et siksi pysty etenemään suuntaan jossa voisit parantaa elämäsi laatua merkittävästi. ...Toivottavasti asiat lähtevät menemään parempaan suuntaan. ...Tsemppiä.
Kiitos.
Mukavaa välillä saada tsemppiäkin!!
- Ei nimimerkkiä
Parisuhteen loppuminen avioliitossa on yleistä, normaaliakin. Tärkeintä on, että mietit, mikä on pojallenne parasta. Vaikka päätyisit avioeroon, älä kuitenkaan sekoita poikasi päätä uusilla naisilla. Kun poika on 18, ehdit miettiä elämää itsekkäämmin.
Ja jätä se juominen. Juoppo isä on lapselle pahempi kuin huiskenteleva äiti. Lopeta itsesääli. Kohtalosi ei ole sen pahempi kuin muillakaan.- Just joo mikä urpo
kommentin kirjoittaja voisi ensi alkuun hankkia vaikka aivot jostain. Jos olet noin katkeroitunut, älä jaksa tartuttaa sitä muihinkin...
- Ettane74
Parisuhteen loppuminen avioliitossa on yleistä, normaaliakin. Tärkeintä on, että mietit, mikä on pojallenne parasta. Vaikka päätyisit avioeroon, älä kuitenkaan sekoita poikasi päätä uusilla naisilla. Kun poika on 18, ehdit miettiä elämää itsekkäämmin.
------> Eli mielestäsi ei ole hyödyllistä niinkään analysoida suhdettaan, saati sitten miettiä voisiko sitä korjata? Mahdollisesti eron koittaessa odottelisin 12 vuotta ennen kuin harkitsisin uusia suhteita? Hahhahaha...
Ja jätä se juominen. Juoppo isä on lapselle pahempi kuin huiskenteleva äiti. Lopeta itsesääli. Kohtalosi ei ole sen pahempi kuin muillakaan.
-------> Tässä keskustelussa en ole maininnut että minulla on myös 17 vuotias tytär. Joten en kaipaa neuvojasi vanhemmuudesta, enkä ole niitä myöskään kysynyt. Absolutismin ja juopon välilläkin on muuten olemassa vaihtoehtoja ellet tiennyt.
En sääli itseäni, enkä ole koskaan pitänyt siitä ideologiasta että muut ihmiset idioottimaisella käytöksellään määräävät omaa kohtaloasi. Semmosia...
- kyyninen tarkkailija
Tähän sopii täydellisesti sanonta "sitä saa mitä tilaa". Otit pettävän naisen - sait pettävän naisen. Tai otit naisen, johon ei voi luottaa - et pysty luottamaan häneen.
Suhteenne ja tilanteenne vaikuttaa tosiaan surkealta. Neuvoni on, että nyt pidätte kunnollisia keskusteluja tilanteesta ja elämästänne. Ei vihjailuja, ei jäkätystä, ei suuttumista. Sano vaimolle rauhallisessa tilanteessa ja rauhallisesti, että koska jutellaan kunnolla asioista. Näin ei voida jatkaa. Jos oikea hetki on heti, niin siitä vaan, mutta parempi ehkä olisi, että kumpikin valmistautuisi mielessään ja juttelisitte myöhemmin.
Jos yhteistuumin päätätte yrittää korjata suhdettanne ja elämäänne, niin sehän saattaa hyvinkin onnistua. Ja apuja on saatavilla: perheterapiaa, avioliittoleiriä ym ym.
Jos ette saa hommaa toimimaan - ei ole tahtoa tai yrityksistä huolimatta yhteinen hyvä ei löydy - lienee viisainta erota. Ja silloin on ajateltava lapsen parasta. Jos suhteen alkaessa ei ollut järki kädessä, niin nyt on oltava. Lapsesta ei tehdä kiistakapulaa eikä hänen saa antaa elää ristiriitatilanteessa.
Joku täällä neuvoi, että älä ala uusiin suhteisiin ennenkuin lapsi on aikuinen. En nyt sanoisi ihan niin, mutta vähän sinne päin. Eroa kunnolla, aloita uusi itsellinen elämä lähi- tai etävanhempana, aloita uusi suhde vasta kun olet tästä suhteesta täysin kuivilla. Raunioille ei kannata rakentaa. Ja jos löydät jonkun, niin seuruste ihmeessä. Pitäkää omat kotinne ja seurustelkaa ja riiatkaa: lapset voi pitää siitä touhusta erillään. Onhan aikuisilla tarpeensa, mutta lasten tarve ei todellakaan ole tutustua uusiin ja uusiin vanhempien kumppaneihin ja asua jatkuvasti vaihtuvissa kuvioissa.
Nyt reippaasti selvittämään sotkua, jonka syntymiseen olet itsekin syyllinen. Suunta voi olla vain ylöspäin ja parempaan - joko tämän kumppanin kanssa tai ilman. - Tajunnanvirta
Täällä porukka on kyseenalaistanut sinun näkökulmasi ja väittävät jopa sairaalloisen mustasukkaiseksi. Näyttää kuitenkin siltä, että kyllä sulla on ihan oikeasti aihetta siihen mustasukkaisuuteen. Avovaimosi käytös on vähintäänkin epäilyttävää... ja muistuttaa mua ikävästi tilanteesta, johon eräs kaverini (mies) oli joutunut.
Tarina menee niin, että kaverini oli ollut useamman vuoden naimisissa todella mukavan ja kivan oloisen naisen kanssa. Lapsia heillä on useampi, kaikki alle kouluikäisiä kuitenkin, yksi naisen edellisestä suhteesta. Vaimo oli kertonut miehelleen, että lapsen isä oli väkivaltainen valehtelija, oli yrittänyt jopa raiskata naisen.
Vaimolla oli tapana käydä melko usein baarissa ja tulla kotiin vasta aamulla tai seuraavana päivänä. "Likkakaverinsa luona" oli tietysti yöpynyt. Eikä varmaan tule kenellekään yllätyksenä, jos kerron, että vaimo ei tietenkään vaivautunut ilmoittamaan miehelleen etukäteen, että aikoo jäädä baarireissun päätteeksi kaverilleen yöksi, vaikka mies ei moista hyväksynyt. Lapset tietysti jäivät miehen niskoille. Kun vaimo kotiutui baarista ja mies koitti kysellä häneltä, missä sitä oltiin, vaimo suuttui pienimmästäkin vihjaisusta, että olisi mukamas pettänyt. Vaimo käänsi asian niin päin, että syytti miestään pettämisestä: mies epäilee ihan vain siksi, että pettää itse omilla baarireissuillaan.
Miehellä oli tapana käydä baarissa silloin tällöin, mutta hän ei koskaan pettänyt vaimoaan. Toisin kuin vaimonsa, hän järjesti aina reissunsa niin, että lapset olivat muualla yökylässä tai vaimo oli kotona heitä hoitamassa. Eikä jäänyt mihinkään yökylään baarikeikan jälkeen.
Vaimolla oli myös tapana tehdä reissuja "sukulaisten luo", monesti ennalta ilmoittamatta tai sopimatta asiasta mitenkään. Tämä oli se juttu, joka sinun kertomuksessasi pisti silmään, niin samankaltaiselta se vaikuttaa! Vaimo matkusti usein kauas kotiseudulleen "perheensä luo" tai toiselle paikkakunnalle "serkkunsa luo". Toisinaan ennen näitä reissuja vaimo kehitti riidan miehensä kanssa, ilmeisesti siksi, että saisi syyn lähteä yksin ilman ilmoitusta ja voisi vieläpä syyllistää miestään asiasta.
Aluksi mies nieli nämäkin tarinat, mutta erinäisten tapahtumien seurauksena alkoi hälytyskellot soida sen verran, että hän alkoi epäillä näitä reissuja, erityisesti sen "serkun luona" vierailemista. Eräänä päivänä hän onnistui käräyttämään vaimonsa ja tämän "serkun" rysän päältä. Se niistä selittelyistä.
Nyt hänen vaimonsa yrittää sepittää tarinoita miehestään, että mies olisi ollut väkivaltainen ja raiskannut häntä. Kuulostaako tutulta? Jep, niinhän nainen oli kertonut edellisestäkin exästään.
Kun mies otti yhteyttä tähän vaimonsa exään, kappas kummaa, sieltähän paljastui *ihan samanlainen* tarina: ex kertoi, että vaimo oli käyttäytynyt ihan samalla tavalla edellisessä suhteessaan, jäänyt lopulta kiinni pettämisestä, ja sepittänyt tarinoita väkivaltaisuudesta. Nämä miehet ovat nyt tekemisissä toistensa kanssa, ja huomasivat, että ihan samalla tavalla käyttäytyi nainen edellisessäkin suhteessaan.
Nyt tilanne on se, että kaverini vaimo (kohta ex) yrittää saada lapset itselleen, vaikka ei todellakaan ole sovelias äidiksi. Myös naisen *omat vanhemmat* ovat sitä mieltä, että hän ei sovellu äidiksi, eivätkä usko sanaakaan tyttärensä sepittämistä väkivaltaisuus-tarinoista.
En nyt osaa enempää neuvoa sinua ap, mutta halusin kertoa tämän tarinan, koska se on samankaltainen omasi kanssa.
Teet omat päätöksesi, mutta sen verran voin sanoa, että pelkästään lasten (tai lapsen) takia ei kannata pettäjän kanssa olla av(i)oliitossa. Tämä kaverinikin oli aluksi huolissaan lapsistaan, mutta kappas vain, eron jälkeen lapset ovat olleet vilkkaampia, iloisempia, tasapainoisempia. Päiväkodissakin oli huomattu sama asia. Eli vastuuttomasta äidistä ja huonosta liitosta kärsivät myös lapset.
Veikkaan, että suurin virhe, jonka olet tässä tehnyt, oli se että menit yhteen pettäjän kanssa...- Tajunnanvirta
Täsmennetään nyt vielä pari asiaa, ettei joku trollinpoikanen takerru huonoihin sanavalintoihini: en siis väitä, että perheellisen miehen olisi hyväksyttävää ravata baareissa, mutta naisen ei. Minusta on ok, että perheellinen käy viihteellä *joskus*, silloin tällöin, jos lapsille on hoito järjestetty. Eli siis lasten tulee mennä viihteilyn edelle, aina.
Homma oli siis niin, että vaimo petti yhteiset sopimukset: miehelle oli ok esimerkiksi jäädä lapsenvahdiksi, kun toinen on reissussa, näistä siis sovittiin yhdessä. Mutta vaimo viipyi baarireissulla aamuun asti, niin että mies myöhästyi töistä, koska ei voinut jättää lapsia yksin kotiin, vaan hänen piti odottaa, koska krapulainen vaimo suvaitsee saapua paikalle. Kun taas mies teki samanlaisen homman, eli oli sovittu että vaimo jäi kotiin lapsenvahdiksi, mies ei koskaan tullut samalla tavalla myöhässä, että vaimon olisi pitänyt vaikka myöhästyä töistä sen takia.
Vaimo siis asetti biletyksen lastensa edelle, mies taas huolehti siitä, että lasten etu on ensin. Siinä on se olennainen ero. - ukot kummia!
Tuo, että vaimosi häipyy muualle nukkumaan yöllä, on kyllä ihan normaalia monessa suhteessa!
Itse olen kärsinyt viimeiset 10 vuotta mieheni kuorsauksesta ja häipynyt aamuyöstä sohvalle nukkumaan, jonka seurauksena olen saanut krooniset selkäkivut ja sydämmen rytmihäiriöitä!
Miehet eivät vain välitä koko asiasta, kun eivät itse edes herää rohinaansa!
Että ei ole mikään pikkuinen juttu se kuorsaus!
Meillä lääkäri määräsi miehen tutkimuksiin ja käskyn nukkua eri huoneissa, ennen kuin tämä emäntä saa hermoromahduksen ukon "vian" takia!
Että kuule vähän ymmärrystä nyt sille eukolleski!
- kaikella kunnialla
Sattuneesta syystä tiedän että tämä kirjoitus ei ole täysin paikkaansa pitävä. Kun mies suhteeseen ryhtyi,hän EI OLLUT VIELÄ ERONNUT vaan samalla tavalla parisuhteessa ja avoliitossa kuin nykyinen avopuolisonsakin. Mies myös oli se osapuoli joka nimenomaan alkoi yrittää iskeä naista vaikka itse oli suhteessa ja tiesi naisenkin olevan. Ja todella vielä kaverinsa kanssa.
Mitä vappuun tulee,TOSI ASIA ON TÄMÄ: NAINEN YLLÄTTI MIEHENSÄ eli nykyisen avopuolisonsa SUUTELEMASTA TOISTA NAISTA!!!! Monien miehen ystävien ollessa samassa seurueessa. Tätä aikaisemmin mies oli ollut useita viikkoja usein päiviä ja öitä poissa koto, vaimonsa ja pienen lapsensa luota, samassa paikassa jossa YKSIN,ILMAN VAIMOAAN halusi viettää vappua. Vaimo vain sattui haluamaan viettää vappua miehensä kanssa ja sattui paikalle juuro kreivin aikaan. Ja seuraus tästä että vaimo näki kyseisen suutelun ja suuttui,mies kävi vaimoonsa käsiksi niin että ulkopuoliset joutuivat tilanteeseen puuttumaan. Ei siis ihme että vaimo ei ollut yötä kotona....
Ja mitä tulee muihin kotoa pois oloihin, ovat ne yleensä seurausta siitä että MIES ON JÄLLEEN OLLUT VÄKIVALTAINEN. Toinen vaihtoehto olisi tietenkin turvakoti ja siellä vaimo ja lapsi myös ovat olleet; poissa kotoa....
Että tähänkin juttuun on tosiaan monta puolta... - kaikella kunnialla
Ja mainitsematta jäi tosiaan nuo miehen jatkuvat toiset naiset. Niistä mies on jäänyt useasti kiinni niin paikanpäällä kuin netissä. Ne selitetään aina sillä että, jälleen kerran, oli humalassa. Liian humalassa.
- kaikella kunnialla
Mies myös on JOKA IKINEN VIIKKO,keskellä viikkoa tai viikonloppuna tai molempina, JOSSAIN. Baarissa,"kaverilla" kaupungissa missä lieneekänn. Vaimo ei käy missään. Paitsi töissä.Ja joskus vanhemmillaan. Kaikki menot,jopa töissä käynti välillä, on kuulemma huoraamista. Ei ihan tervettä puhetta mieheltä.
Alkaa jotenkin vaikuttamaan että miehellä on niiiiin paljon omalla tunnollaan(kuten edellisistä teksteistä käy ilmi) että alkaa olla vainoharhainen ja syytellä vaimoaan siitä MITÄ ITSE TEKEE. - kaikella kunnialla
ETTANE OSUI AIVAN OIKEAAN!!!! Enpäs lukenut sitä aikaisemmin mutta kun luin, juuri näinhän asia on!!!
- Liina Anniina
a) "Jo heti silloin suhteen alkuvaiheessa ajattelin että tulee olemaan todella vaikeaa luottaa tähän ihmiseen juuri siitä syystä miten hän toimi tätä ex miestään kohtaan. "
b) "olin itsekin juuri eronnut ja aika sekaisin tunteissani"
c) "Olin itse vappuna kovassa humalassa "
d) "Hänen vanhempiensa kanssa olen näiden asioiden vuoksi ilmiriidoissa."
e) "olen jotenkin aivan finaalissa"
f) "Masentaa, ahdistaa ja juonkin jo liikaa"
g) "aloin saada paniikkikohtauksia "
Että tämmöinen tapaus. Yhtä soossia on elonne, sinun ja vaimosi.Kaikki kopioitu sinun Ettanen tekstistäsi.
Puolisosi EI voi sinua auttaa, eikä pelastaa itseltäsi. Sinun on etsittävä sisäinen rauhasi toisaalta ennen kuin vaimosi pystyy antamaan ja sinä antamaan vaimollesi yhtään mitään. Vaimosi tilittäminen ei auta mitään.
Et ole missään nimessä ollut kuin kädestä toiseen siirrettävä palikka, joka vain ihmettelee ympärillä pyöriviä tapahtumia.
Aivan jokainen sinunkin tekosi vaikuttaa ihmisiin ja tapahtumiin! Olet osallinen.
Päättelin, että kolme vuotta avioliiton alussa teillä meni hienosti. Eli on vaimollasi ollut rakkautta sinua kohtaan. Et puhu SIITÄ mitään!
Olet aikoinasi ollut monessa tilanteessa valitsemassa ja päättämässä elämäsi suuntaa. Muut eivät ole sen viisaampia tai tyhmempiä tai edes vastuullisempia kuin sinä itse.
Kehoittaisin sinua hakeutumaan johonkin hiljaisuuden retriittiin tai vastaavaan muutamaksi päiväksi miettimään.
Muutenkin sinulla on paljon hukassa... pitkä tie on edessäsi.
Tarvitsette molemmat paljon voimia ja ymmärrystä toisianne kohtaan, niin sinä kuin vaimosikin. Molemmat haette rakkautta eikä kumpikaan osaa sitä toisilleen antaa. Siis rakkautta, ei seksiä, ei mitään fyysistä, vaan henkistä.- Ettane74
Liina Anniina:
Toisen tekstistä lauseiden poimiminen ilman asiayhteyttä on typerää. Siksi en kommentoi enempää. - Ihmettelijä?????
Ettane74 kirjoitti:
Liina Anniina:
Toisen tekstistä lauseiden poimiminen ilman asiayhteyttä on typerää. Siksi en kommentoi enempää.Jäitkö kiinni?
Voiko tosiaan tämäkin suomi24 olla näin pieni piirii pyörii?? - Ettane74
Ihmettelijä????? kirjoitti:
Jäitkö kiinni?
Voiko tosiaan tämäkin suomi24 olla näin pieni piirii pyörii??Kun puhuu totta ja on rehellinen, niin ei voi jäädä miastään kiinni. Vastaan kommentteihin jotka ovat vastaamisen arvoisia.
- Ihmettelijä???
Ettane74 kirjoitti:
Kun puhuu totta ja on rehellinen, niin ei voi jäädä miastään kiinni. Vastaan kommentteihin jotka ovat vastaamisen arvoisia.
Paljonhan täällä on provoo..ihme yhteensattuma kyllä olis tuo...!
No onhan se kuitennii niin, että asioilla on kaks puolta, mut sä oot kertonu omas..
Muuten tuo kuorsausasia, tuolla aikaisemminkin joku siitä kertoi ja se on aivan tosi, et toisen kuorsaus voi ajaa toisen hulluuden partaalle! itsekkään en oo yhtään yötä saanut nukkua mieheeni tutustumisen jälkeen ilman heräilyä..ja syy on miehen kuorsaus! Töissäkin oon kuin kävelevä ruumis! Ja olenkin ruvennut hiipiin monesti myös vierashuoneen sänkyyn nukkuun..mies ei edes huomaa kuorsaustaan, vaikka tönin häntä..joten voi vaimosi olla ihan asiasta siellä lattialla, raukka!
Ehkä sunkin kannattaisi vaan yrittää puhua ongelmista sen muijan kans, ilman syyttelyy..
Ei täällä kukaan liitoissaan ilman välienselvittelyjä selvii! ;) Onnee sulle kuiteski! - Ettane74
Ihmettelijä??? kirjoitti:
No onhan se kuitennii niin, että asioilla on kaks puolta, mut sä oot kertonu omas..
Muuten tuo kuorsausasia, tuolla aikaisemminkin joku siitä kertoi ja se on aivan tosi, et toisen kuorsaus voi ajaa toisen hulluuden partaalle! itsekkään en oo yhtään yötä saanut nukkua mieheeni tutustumisen jälkeen ilman heräilyä..ja syy on miehen kuorsaus! Töissäkin oon kuin kävelevä ruumis! Ja olenkin ruvennut hiipiin monesti myös vierashuoneen sänkyyn nukkuun..mies ei edes huomaa kuorsaustaan, vaikka tönin häntä..joten voi vaimosi olla ihan asiasta siellä lattialla, raukka!
Ehkä sunkin kannattaisi vaan yrittää puhua ongelmista sen muijan kans, ilman syyttelyy..
Ei täällä kukaan liitoissaan ilman välienselvittelyjä selvii! ;) Onnee sulle kuiteski!Paljonhan täällä on provoo..ihme yhteensattuma kyllä olis tuo...!
------> En kirjoita lämpimikseni...
-----> Luitko mitä kirjoitin ennen? Ihminen joka on hereillä ei kuorsaa.....
Ei täällä kukaan liitoissaan ilman välienselvittelyjä selvii! ;) Onnee sulle kuiteski!
-------> Lue ketju läpi niin ymmärrät paremmin. Kiitos tsempistä. - Ihmettelijä???
Ettane74 kirjoitti:
------> En kirjoita lämpimikseni...
-----> Luitko mitä kirjoitin ennen? Ihminen joka on hereillä ei kuorsaa.....
Ei täällä kukaan liitoissaan ilman välienselvittelyjä selvii! ;) Onnee sulle kuiteski!
-------> Lue ketju läpi niin ymmärrät paremmin. Kiitos tsempistä.tuosta kuorsauksesta, kun se nimittäin meinaa hajoittaa meidän suhteen...
mies sanoo kans, ettei kuorsaa....!!!!!! ja että on myös huomannu monesti mun hipsivän pois ja ihmettelee sitä!!!! On kait se hereillä, kun mä oon sitä aikani töniny ja sitten on tietty jossain "puolihereillä" ja vaistoo mun häipyvän!
Arvaappa miksi oon nyt täällä koneella? Ukko kuorsaa taas niin, ettei tee mieli ees mennä nukkumaan!
6:lta pitäs olla kuitennii töissä pirteenä hoitajana osastolla!!
Luuleekohan ukkokin, et mä täällä seurustelen "jonkun" kans...heh heh!
On kieltämättä niin paljon paskaa tässäkin ketjussa, että täytyy myöntää, että kaikkee ei jaksa lukee..sorry... mut yritä kestää...suhteet on aina vaikeita...lapsen takiikin kannattaa ees yrittää! - Liina Anniina
Ettane74 kirjoitti:
Liina Anniina:
Toisen tekstistä lauseiden poimiminen ilman asiayhteyttä on typerää. Siksi en kommentoi enempää.No jo vain, mikäli oikein olen käsittänyt, olet itsekin poiminut lauseita täällä vastataksesi niihin.
Nuo poimimani lauseet eivät ole irrallisia: jos kännää, niin kännää, ei se muuksi muutu.
Jos on polttanut välinsä vaimon vanhempiin, niin poikki ne on ja that´s it.
Enhän minä hyvä ihminen sinua SYYTÄ. Neuvoin vain hiljentymään asioiden eteen ja muuttamaan niitä asioita, mitä voi muuttaa.
Apuja voi hakea omaan kännäämiseen ym. panikointiin.
Oman elämän VOI pitää järjestyksessä, vaikka kumppani eläisi kaaoksessa.
Jos itse sekoitat pakkaa kännäämisellä, niin huono on sitä toista lähteä tilittelemään. Siis eka oma polla kuntoon ja raha-asiat ja sitten lähdetään siltä pohjalta perkaamaan sitä toisen "kasvimaata".
Ei täältä voi kukaan tulla kotiisi todistamaan vaimosi puolesta tai vastaan mitään sen ihmeempää, varsinkaan kun ei ole kuin sinun näkökulmasi tässä.
Ja sitä vanhaa stooria, kun aloitte "säätää" eli suhteenne alkoi, niin siitä on enää ketään turha lähteä syyttelemään.
Se tapahtui, mikä tapahtui ja olit osapuolena siinä itsekin. Mitä hyödyttää kelata ikivanhaa juttua, kun nyt kuitenkin te olette aviopari. Nuinkin vanhat jutut on syytä haudata ja antaa armon käydä oikeudesta. - Ettane74
Liina Anniina kirjoitti:
No jo vain, mikäli oikein olen käsittänyt, olet itsekin poiminut lauseita täällä vastataksesi niihin.
Nuo poimimani lauseet eivät ole irrallisia: jos kännää, niin kännää, ei se muuksi muutu.
Jos on polttanut välinsä vaimon vanhempiin, niin poikki ne on ja that´s it.
Enhän minä hyvä ihminen sinua SYYTÄ. Neuvoin vain hiljentymään asioiden eteen ja muuttamaan niitä asioita, mitä voi muuttaa.
Apuja voi hakea omaan kännäämiseen ym. panikointiin.
Oman elämän VOI pitää järjestyksessä, vaikka kumppani eläisi kaaoksessa.
Jos itse sekoitat pakkaa kännäämisellä, niin huono on sitä toista lähteä tilittelemään. Siis eka oma polla kuntoon ja raha-asiat ja sitten lähdetään siltä pohjalta perkaamaan sitä toisen "kasvimaata".
Ei täältä voi kukaan tulla kotiisi todistamaan vaimosi puolesta tai vastaan mitään sen ihmeempää, varsinkaan kun ei ole kuin sinun näkökulmasi tässä.
Ja sitä vanhaa stooria, kun aloitte "säätää" eli suhteenne alkoi, niin siitä on enää ketään turha lähteä syyttelemään.
Se tapahtui, mikä tapahtui ja olit osapuolena siinä itsekin. Mitä hyödyttää kelata ikivanhaa juttua, kun nyt kuitenkin te olette aviopari. Nuinkin vanhat jutut on syytä haudata ja antaa armon käydä oikeudesta.En ala vääntämään kättä kanssasi tästä asiasta, mutta en poimi lauseita, vaan vastaan siten että koko keskustelu on luettavissa. Tapa jolla sinä erottelit lauseitani tekstin joukosta on aivan eri asia, ja antaa väärän kuvan asioista. Mutta se siitä asiasta
Ja mitä tulee tohon juomispointtiin niin ihmiset tuntuvat kovin kärkkäästi tarttuvan siihen. (En tarkoita nyt vain sinua). Ei aikuisia ihmisiä nyt tarvi päihteiden käytössä mielestäni neuvoa. Niistä jokaisella on oma käsityksensä ja toimintatapansa. Viinahan tunnetusti on helkkarin huono lääke mutta paljon käytetty :) - Liina Anniina
Ettane74 kirjoitti:
En ala vääntämään kättä kanssasi tästä asiasta, mutta en poimi lauseita, vaan vastaan siten että koko keskustelu on luettavissa. Tapa jolla sinä erottelit lauseitani tekstin joukosta on aivan eri asia, ja antaa väärän kuvan asioista. Mutta se siitä asiasta
Ja mitä tulee tohon juomispointtiin niin ihmiset tuntuvat kovin kärkkäästi tarttuvan siihen. (En tarkoita nyt vain sinua). Ei aikuisia ihmisiä nyt tarvi päihteiden käytössä mielestäni neuvoa. Niistä jokaisella on oma käsityksensä ja toimintatapansa. Viinahan tunnetusti on helkkarin huono lääke mutta paljon käytetty :)Hops, mikäs irrotetuista ja tekstistäsi esiin poimituista kommenteista ei pidä paikkansa? Mikä näistä antaa mainitsemasi "väärän kuvan"? Nämä asiat aiemmin poimin:
Kerrot juovasi liikaa. Etkö sitten juo?
Kerrot, ettet luota vaimoosi. Onko se totta vai valhetta siis?
Kerrot, että olet ilmiriidassa appivanhempiin. No? Kuis?
Kerrot, että olit aiemmin eronnut. Etkö olekaan?
Kerroit olevasi finaalissa. Mitä?
Kerroit että masentaa, ahdistaa ja panikoit. Mitenkä se meni?
Sinun juomispointtiisi ei saa kärkkäästi tarttua. Millä perusteella SINÄ tartut kärkkäästi vaimosi tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.
Onko sinulle eri säännöt tässä maailmassa. Ei taida mennä sinulle kovin helposti se, että olet aika vankasti osallinen, mitä elämässäsi tapahtuu.
Vaikutat lisäksi hieman herkkähipiäiseltä. Vaaditko muilta enemmän kuin itseltäsi, tämä oli vain kysymys, ei toteamus.
Koko tuossa ekassa alkuperäisessä viestissä kuulosti rivien välistä jotenkin rakkaudettomalta se tapa, millä lailla kerroit vaimostasi. Et kertonut hänestä oikeastaan mitään positiivista.
Et vaikuta kovin hellältä ainakaan näiden viestien perusteella, vaan hieman tuomarin ja tilittäjän vaikutelman saa. Voi olla tosin väärä vaikutelma se. - Ettane74
Liina Anniina kirjoitti:
Hops, mikäs irrotetuista ja tekstistäsi esiin poimituista kommenteista ei pidä paikkansa? Mikä näistä antaa mainitsemasi "väärän kuvan"? Nämä asiat aiemmin poimin:
Sinun juomispointtiisi ei saa kärkkäästi tarttua. Millä perusteella SINÄ tartut kärkkäästi vaimosi tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.
Onko sinulle eri säännöt tässä maailmassa. Ei taida mennä sinulle kovin helposti se, että olet aika vankasti osallinen, mitä elämässäsi tapahtuu.
Vaikutat lisäksi hieman herkkähipiäiseltä. Vaaditko muilta enemmän kuin itseltäsi, tämä oli vain kysymys, ei toteamus.
Koko tuossa ekassa alkuperäisessä viestissä kuulosti rivien välistä jotenkin rakkaudettomalta se tapa, millä lailla kerroit vaimostasi. Et kertonut hänestä oikeastaan mitään positiivista.
Et vaikuta kovin hellältä ainakaan näiden viestien perusteella, vaan hieman tuomarin ja tilittäjän vaikutelman saa. Voi olla tosin väärä vaikutelma se.Sanoin aikaisemmin etten jaksa vääntää kanssasi kättä mutta pakko tähän on vastata.
Hops, mikäs irrotetuista ja tekstistäsi esiin poimituista kommenteista ei pidä paikkansa? Mikä näistä antaa mainitsemasi "väärän kuvan"? Nämä asiat aiemmin poimin:
----------> Etkö nyt ihan todella ymmärrä että tekstistä irrotetut lauseet hukkaavat asiayhteyden? Toki sinä tiedät mistä puhut mutta muille se antaa vääristyneen kuvan.
---------> En sanonut ettei saa puutua. Sanoin että siihen kärkkäästi puututaan. Aivan eri asioita. Jälleen muokkaat asiaa sellaiseen muotoon mihin se ei ole tarkoitettu.
-------> Käsittämätöntä sontaa. Asia on päinvastoin.
---------> Mistä moinen käsitys? En itse tee asioita joista olen täällä puhunut. Joten en ymmärrä miten mielestäsi voisin vaatia muilta enemmän.
Et vaikuta kovin hellältä ainakaan näiden viestien perusteella, vaan hieman tuomarin ja tilittäjän vaikutelman saa. Voi olla tosin väärä vaikutelma se.
---------> Tätä keskustelua ei luotu positiivisten asioiden käsittelyyn. Ja rakastan vaimoani edelleen. - Liina Anniina
Ettane74 kirjoitti:
Sanoin aikaisemmin etten jaksa vääntää kanssasi kättä mutta pakko tähän on vastata.
----------> Etkö nyt ihan todella ymmärrä että tekstistä irrotetut lauseet hukkaavat asiayhteyden? Toki sinä tiedät mistä puhut mutta muille se antaa vääristyneen kuvan.
---------> En sanonut ettei saa puutua. Sanoin että siihen kärkkäästi puututaan. Aivan eri asioita. Jälleen muokkaat asiaa sellaiseen muotoon mihin se ei ole tarkoitettu.
-------> Käsittämätöntä sontaa. Asia on päinvastoin.
---------> Mistä moinen käsitys? En itse tee asioita joista olen täällä puhunut. Joten en ymmärrä miten mielestäsi voisin vaatia muilta enemmän.
Et vaikuta kovin hellältä ainakaan näiden viestien perusteella, vaan hieman tuomarin ja tilittäjän vaikutelman saa. Voi olla tosin väärä vaikutelma se.
---------> Tätä keskustelua ei luotu positiivisten asioiden käsittelyyn. Ja rakastan vaimoani edelleen.NO ihan totta! OLET osallinen omassa elämässäsi ja jokainen tekosi vaikuttaa toiseen, samoin kuin vaimosi TEOT sinuun.
Olette parisuhteessa vaimosi kanssa se positiivisten ja negatiivisten asioiden SUMMA. Jos täällä tilität pelkästään negatiivista, niin et saa vastauksia, joilla voisit oikeasti auttaa suhteenne parempaan tilaan saattamisen.
Jos tilität vaimostasi TÄÄLLÄ pelkkää negatiivia, niin minä ainakin sen käsityksen saan, että näet hänet vain mustana mörkönä.
Mutta jos nyt kerran sanot rakastavasi niin okei, rakkauteen kuuluu luottamus eikä vanhojen kaiveleminen. Olet aikoinasi mennyt tutun mieskaverisi muijan kanssa punkkaan heidän eroamisvaiheessa, niin osallisuus ON ilmeinen. Mitä ihmettä siitä nyt enää mitään erityista todistusaineistoa haet tulevaan.
Olet ilmeisesti tilitellyt koko vaimosi kaveripiirin ja omat kaverisi, että mitä ja missä ja milloin. Melkoisen noloa kaikille ja aiheuttaa vaivaantuneisuutta. Ja ei kai totisesti kukaan tulekaan mitään tunnustamaan, ei kukaan normaalisti, että juu, tulipa punkattua vaimosi kanssa.
Eihän siinä mitään kuin etsivä vaimosi perään jos et pääse rauhaan asiasta. Parempi sekin, kuin epäluulossa eläminen.
- triooahgoå
Luin koko ketjun.
Olen samaa mieltä, että juomista kannattaa vähentää, kun itsekin sanoit, että se on lisääntynyt.
Voit vaatia huoltajuuden jakamista tasan puoliksi, jos asutte sopivan matkan päässä. Voit myös yrittää vaatia lähivanhemmuutta, mutta siihen vaaditaan se, että itse olet nuhteeton ja toinen jotain muuta.
Olit kuulemma lapsen kanssa enemmän naisen ollessa vain töissä. Sinulla on hyvä mahdollisuus.
Ehkä sinusta vain tuntuu, että äiti-lapsi - suhde on voimakkaampi. Tottahan lapsi poissaolevan vanhemman perään enemmän kaipaa. Sinä olet läsnä.
Isä - lapsi -suhde voi olla ihan yhtä voimakas. Siihen voit vaikuttaa vain sinä itse, läsnäolemalla ja tekemällä.
Olet liian pitkän katsellut naisen edesvastuutonta käytöstä. Kyllä äidin pitää ilmoittaa, milloin tulee lastensa luokse kotiin ja olla aamulla hoitokunnossa, jos toinen lähtee töihin. Sama toisinkin päin :)
Mikäli asiat todella ovat niin kuin sanoit, sinulla on hyvät mahdollisuudet saada lähihuoltajuus.
Tee sinäkin lapsen kanssa katoamistemppu vaikka kylpylälomalle, kun naisesi seuraavan kerran jättää tulematta baarireissun jälkeen yöksi kotiin tai on yötä vanhemmillaan tavoittamattomissa. - petollisuutta on mon
osittain vainoharhaista..
on miettiä salaista yhteydenpitoa jos vaimo nukkuu yöt muualla..
-sillä niin nukun minäkin kun en tykkää kuorsauksesta, pihinöistä/tuhinoista..en myöskään kaljanhajuisesta hengityksesta (ja joo, se yks saunakaljakin todella haisee!!) eikä minulla ole keneenkään salaista yhteydenpitoa..haluan vain nukkua.
-jos oli sinun kaverillasi yötä, ehkä vaimo pelkäsi mitä sinä ajattelet asiasta (ihan aiheellisesti näköjään) ja valehteli olevansa omalla kaverillaan..näin olen minäkin tehnyt, kerran join liian paljon ja tuli huono olo, helluni kaveri asui siinä lähellä joten menin sinne ja nukuin humalani pois tän miehen kainalossa..eikä mitään tapahtunut, kaks humalaista sammui yhteen vaatteet päällä ilman minkäänlaista kähmintää tai vehkeilyä..aamulla ko.kaverin kans tuumattiin ettei hellu ymmärrä eikä usko kun on mustis.. se että nainen yöpyy miehen luona, ei tarkoita automaattisesti seksiä!!!
-ei välttämättä yritä iskeä jotain kaveriasi vaikka sinä ja kaverin tyttöystävä niin luulette..ehkä olette vain mustasukkaisia ja näette jotain mitä ei ole? eihän kaverisi sanonut että vaimosi tosissaan yritti iskeä hänet!! minullakin on monta miespuolista ystävää joiden kanssa flirttaillaan röyhkeästikin mutta ei ikinä ole tarkoitus iskeä ketään..pieni flirtti vain piristää päivää. Joku ei ymmärrä flirttausta..
-jos juot jo liikaa itsesikin mielestä, se ehkä ahdistaa vaimoasi vielä enemmän. miksi soittelet perään jos vaimo on vanhemmillaan? miksi et voi luottaa?
jos vaimosi oikeasti pettäisi sinua niin merkit olisivat nämä:
-hän laihduttaa
-kaunistautuu kampaajalla ja kosmetologilla usein
-ostelee uusia vaatteita
-pitää puhelimensa AINA piilossa sinulta
-tulee uusia harrastuksia..
-et saa nähdä mitä sivuja hän käyttää netissä..et vahingossakaan sähköpostia..
-et ole vaimosi FB-kavereissa..
ja mistäkö tiedän tämän? siitä että kun oikeasti petin miestäni, tein juuri näin.- Ettane74
Kommentoidaan....
" osittain vainoharhaista..
on miettiä salaista yhteydenpitoa jos vaimo nukkuu yöt muualla..
-sillä niin nukun minäkin kun en tykkää kuorsauksesta, pihinöistä/tuhinoista..en myöskään kaljanhajuisesta hengityksesta (ja joo, se yks saunakaljakin todella haisee!!) eikä minulla ole keneenkään salaista yhteydenpitoa..haluan vain nukkua.
-----> Osittain typerää ja nirppanokkamaista on yleensäkin elää ja asua toisen ihmisen kanssa mikäli makaa yönsä muualla ja loukkaa sillä toista. Osta korvatulpat hyvä ihminen.
-jos oli sinun kaverillasi yötä, ehkä vaimo pelkäsi mitä sinä ajattelet asiasta (ihan aiheellisesti näköjään) ja valehteli olevansa omalla kaverillaan..näin olen minäkin tehnyt, kerran join liian paljon ja tuli huono olo, helluni kaveri asui siinä lähellä joten menin sinne ja nukuin humalani pois tän miehen kainalossa..eikä mitään tapahtunut, kaks humalaista sammui yhteen vaatteet päällä ilman minkäänlaista kähmintää tai vehkeilyä..aamulla ko.kaverin kans tuumattiin ettei hellu ymmärrä eikä usko kun on mustis.. se että nainen yöpyy miehen luona, ei tarkoita automaattisesti seksiä!!!
-------> Varmasti pelkäsi. Ja syytä olikin. Puhumalla asiasta seuraavana päivänä olisi välttänyt sen etten usko koskaan mitä asiasta jauhaa. Tekona toi on jo niin vittumainen ettei se vaadi edes seksiä, se olisikin kaiken huipennus. Sinua arvostan yhtä paljon kuin rottaa kun kusetat kaveriasi sen kaverin kanssa.
-ei välttämättä yritä iskeä jotain kaveriasi vaikka sinä ja kaverin tyttöystävä niin luulette..ehkä olette vain mustasukkaisia ja näette jotain mitä ei ole? eihän kaverisi sanonut että vaimosi tosissaan yritti iskeä hänet!! minullakin on monta miespuolista ystävää joiden kanssa flirttaillaan röyhkeästikin mutta ei ikinä ole tarkoitus iskeä ketään..pieni flirtti vain piristää päivää. Joku ei ymmärrä flirttausta..
------> Oman puolison ystävien kanssa heitetty flirtti ei ole asiallista. Ei missään tilanteessa. Ja kyllä yritti iskeä kaveriani. Vieläpä lukuisia kertoja ja törkeällä tyylillä. (Olin paikalla).
-jos juot jo liikaa itsesikin mielestä, se ehkä ahdistaa vaimoasi vielä enemmän.
- Sopii ahdistaakin. Syyt siihenkin asiaan löytyvät tästä paskapäätoiminnasta
miksi soittelet perään jos vaimo on vanhemmillaan? miksi et voi luottaa?
- On niin uskomaton kysymys ettei tarvisi vastausta. Jos suomalaiset muijat ovat tälläisiä," enpä ilmota mitään vaan otan muksusi ja ilmoittamatta ollaan öitä pois eikä vastata puhelimeen ", niin eipä tarvi enää ihmetellä kun joku lööppi huutaa kirvesmurhasta.
jos vaimosi oikeasti pettäisi sinua niin merkit olisivat nämä:
-hän laihduttaa
----> Ei tarvi laihduttaa
-kaunistautuu kampaajalla ja kosmetologilla usein
-----> On kaunis ilmankin
-ostelee uusia vaatteita
-----> Kukapa ei
-pitää puhelimensa AINA piilossa sinulta
------> Kokolailla
-tulee uusia harrastuksia..
----> Ei taida kalenteriin enää sopia
-et saa nähdä mitä sivuja hän käyttää netissä..et vahingossakaan sähköpostia..
-----> Ei käytä nettiä eikä juuri s-postia
-et ole vaimosi FB-kavereissa..
-----> Ei käytä fb:tä
ja mistäkö tiedän tämän? siitä että kun oikeasti petin miestäni, tein juuri näin. "
Eipä yllätä pätkääkään kun juttujasi kuuntelee.....
- 1242412423
Voi rassua :(
Puhu naisesi kanssa vakavasti. Kysy suoraan, onko hänestä enää järkevää jatkaa suhdettanne.
Näetkö itsesi ja vaimosi yhdessä vielä vaikkapa 10 vuoden päästä? Jos et, miksi teidän pitäisi jatkaa (paitsi yhteisen lapsenne takia)?
Mitä pidempään yrität ylläpitää suhdettanne, sitä vähemmän sinulle jää aikaa viettää vuosia jonkun sinulle sopivamman naisen kanssa.- Kurmitsa
..pitkittyessä, tilanne vain kärjistyy. Harva jaksaa olla hyvä vanhempi näinä "välitilavuosina" . Pidä huolta omasta jaksamisesta. Voitko kiihtymättä ottaa puheeksi, mitä hän haluaa?
- Ettane74
Kurmitsa kirjoitti:
..pitkittyessä, tilanne vain kärjistyy. Harva jaksaa olla hyvä vanhempi näinä "välitilavuosina" . Pidä huolta omasta jaksamisesta. Voitko kiihtymättä ottaa puheeksi, mitä hän haluaa?
-------> Kyllä itse ainakin yritän parhaani jottei tilanne heijastuisi lapseen millään tavalla. Tosin lapsihan aistii äärimmäisen hyvin. Mutta kuten aikaisemmin kerroin niin kommunikointiyht. on puhdas nolla. Kokolailla asia kuin asia josta keskustellaan päättyy riitaan ja huutamiseen. Räväkämmin vaimoni puolelta. Kertonee juuri tästä huonosta kokonaistilanteesta....
- dfgher
Yksityisetsivä perään.
- piikki persustaan!
...sun perään sais lääkärin hoitajineen laittaa! Oot aivan pöhkö!
- Ettane74
Vaihtoehtohan sekin on :D
- :D
Ettane74 kirjoitti:
Vaihtoehtohan sekin on :D
Oli toi edellinen tarkotettu kylläkin tuolle; joka kyttääjää käskee palkata..höh!
- sideharso
teillä on yhteinen lapsi,sinä halut juopotella,nainen kai kans.menojalka lienee molemmilla kova?mikä mättää,oikeesti!?!kannattas varmaankin puhua asiat selviksi,selvänä ja lapsi hoidossa.puolueeton paikka on myös perheneuvola,johon voi perhe mennä yhdessä tai molemmat erikseen.hyvät jatkot/jaksamiset sulle ja koko perheelle!
- Ettane74
teillä on yhteinen lapsi,sinä halut juopotella,nainen kai kans.menojalka lienee molemmilla kova?mikä mättää,oikeesti!?!kannattas varmaankin puhua asiat selviksi,selvänä ja lapsi hoidossa.puolueeton paikka on myös perheneuvola,johon voi perhe mennä yhdessä tai molemmat erikseen.hyvät jatkot/jaksamiset sulle ja koko perheelle!
Itse en käy baareissa lainkaan. Vaimoni on absolutisti. Joten menojalasta ei oikein voi puhua. Jos viestiketjua jaksaa lukea niin nuo muut asiat siellä oikeastaan onkin jo puitu. Kiitos jaksamisista!! - että näin
VAIMO EI JUO.EI OLLENKAAN! EI PISARAAKAAN. VAIMO EI MYÖSKÄÄN KÄY MISSÄÄN. osasyynä se että mies on menossa koko ajan. osasyynä se että ei voi mennä edes ruokakauppaan kun jo mies soittaa perään ja vaikka ajaa autolla niin mies alkaa huutaa ettet edes ole autossa kun ei kuulu mitään ääntä! ja puhelimeen et vastannut kymmenen minuutin kauppareissun aikana ELI KUSETAT JA PETÄT!!! eli ei kannata ajatella edes menevänsä teatteriin kaverin kanssa. Työmatka on tulossa, kuinkahan sen välttäisi jotta ei saisi turpaansa kun haukutaan sen jälkeen huoraajaksi.mies jo kyseli onko työmatka TYÖmatka vai VIIHDEreissu.
- hoh hoh
Ettane74 kirjoitti:
Itse en käy baareissa lainkaan. Vaimoni on absolutisti. Joten menojalasta ei oikein voi puhua. Jos viestiketjua jaksaa lukea niin nuo muut asiat siellä oikeastaan onkin jo puitu. Kiitos jaksamisista!!Mies on jopa erään baarin kanta-asiakas. Sieltä välillä vaimo käy kyselemässä kun ei äijää ole näkynyt päiväkausiin.Tunnetaan hänet siellä oikein hyvin. Baarin työtekijä tuo jopa kotiin asti autolla kun ei jalat enää miehellä kanna...
- Ettane74
hoh hoh kirjoitti:
Mies on jopa erään baarin kanta-asiakas. Sieltä välillä vaimo käy kyselemässä kun ei äijää ole näkynyt päiväkausiin.Tunnetaan hänet siellä oikein hyvin. Baarin työtekijä tuo jopa kotiin asti autolla kun ei jalat enää miehellä kanna...
Mitäs jos menisit kirjottelemaan niitä provojas (jos ymmärrät mitä provo tarkoittaa) johonkin muualle. Täällä kun on tarkoitus puhua ihan oikeista asioista eikä käydä jauhamassa paskaa. Kirjoita oikella nimelläsi jos pokkaa on.
- Sukulainen1
että näin kirjoitti:
VAIMO EI JUO.EI OLLENKAAN! EI PISARAAKAAN. VAIMO EI MYÖSKÄÄN KÄY MISSÄÄN. osasyynä se että mies on menossa koko ajan. osasyynä se että ei voi mennä edes ruokakauppaan kun jo mies soittaa perään ja vaikka ajaa autolla niin mies alkaa huutaa ettet edes ole autossa kun ei kuulu mitään ääntä! ja puhelimeen et vastannut kymmenen minuutin kauppareissun aikana ELI KUSETAT JA PETÄT!!! eli ei kannata ajatella edes menevänsä teatteriin kaverin kanssa. Työmatka on tulossa, kuinkahan sen välttäisi jotta ei saisi turpaansa kun haukutaan sen jälkeen huoraajaksi.mies jo kyseli onko työmatka TYÖmatka vai VIIHDEreissu.
Vastataan nyt vaikka kyseinen kirjoitus nyt ei suoranaisesti kuulukaan tänne.
VAIMO EI JUO.EI OLLENKAAN! EI PISARAAKAAN. VAIMO EI MYÖSKÄÄN KÄY MISSÄÄN
- Paskapuhetta. Käymiseksi pitää voida laskea kaikki ilmoittamattomat menot.
. osasyynä se että mies on menossa koko ajan.
- Paskapuhetta. Miehesi on kotona 90% enemmän kuin sinä.
osasyynä se että ei voi mennä edes ruokakauppaan kun jo mies soittaa perään
- Tuttu tunne minullekin, itse kun tämän tavan opetit aikanaan. Äläkä ylennä liikaa itseäsi, syy soittoon voi olla aivan muu kuin mitä pienessä päässäsi kuvittelet.
ja vaikka ajaa autolla niin mies alkaa huutaa ettet edes ole autossa kun ei kuulu mitään ääntä!
- Useimmat meistä eivät sano olevansa matkalla Siwan kohdalla kun auto on sammuneena eri kaupan pihassa. Paskajauhanta vituttaa yleensä kaikkia ihmisiä.
ja puhelimeen et vastannut kymmenen minuutin kauppareissun aikana ELI KUSETAT JA PETÄT!!!
- Häröilyä.
eli ei kannata ajatella edes menevänsä teatteriin kaverin kanssa.
- Kyllä varmasti voit teatteriin mennä. Ongelma taitaa enemmän olla se ettei sinulla juuri ole kavereita. Vähentyneet ovat kyllä omatkin kaverini sen jälkeen kun aloimme yhdessä olemaan.
Työmatka on tulossa, kuinkahan sen välttäisi jotta ei saisi turpaansa kun haukutaan sen jälkeen huoraajaksi.mies jo kyseli onko työmatka TYÖmatka vai VIIHDEreissu.
- Tempuistasi olisi tosiaan pitänyt vetää turpaan. Ei mitään tukkapöllyä vaan ihan kylmästi turpaan. Olet uskomattoman typerä ihminen. Onneksi maailmassa voi maksaa asioita. Ja yleensä kun lähdetään työmatkoille niin keskustellaan mikä on matkan ohjelma, varsinkin kun öitä ollaan pois. Se on ymmärtääkseni normaalia toimintaa tasapainoisissa suhteissa. Ääliö. - **
Ettane74 kirjoitti:
Mitäs jos menisit kirjottelemaan niitä provojas (jos ymmärrät mitä provo tarkoittaa) johonkin muualle. Täällä kun on tarkoitus puhua ihan oikeista asioista eikä käydä jauhamassa paskaa. Kirjoita oikella nimelläsi jos pokkaa on.
Täällä yks turhautunut jätetty juoppo aina säätää.. on oma elämä sillä niin paskaa, että yrittää omaa oloaan parantaa muille vittuilemalla...säälittävä tyyppi!
Tsemppii sulle, Ettane...oon hengessä mukana... toivoisin itselleni tuollaista älykästä asioita pohtivaa miestä,niinkuin sinä! Harmi että vastakohtaisuudet aina löytää toisensa... ;( - kaksnaamasii..joo
Sukulainen1 kirjoitti:
Vastataan nyt vaikka kyseinen kirjoitus nyt ei suoranaisesti kuulukaan tänne.
VAIMO EI JUO.EI OLLENKAAN! EI PISARAAKAAN. VAIMO EI MYÖSKÄÄN KÄY MISSÄÄN
- Paskapuhetta. Käymiseksi pitää voida laskea kaikki ilmoittamattomat menot.
. osasyynä se että mies on menossa koko ajan.
- Paskapuhetta. Miehesi on kotona 90% enemmän kuin sinä.
osasyynä se että ei voi mennä edes ruokakauppaan kun jo mies soittaa perään
- Tuttu tunne minullekin, itse kun tämän tavan opetit aikanaan. Äläkä ylennä liikaa itseäsi, syy soittoon voi olla aivan muu kuin mitä pienessä päässäsi kuvittelet.
ja vaikka ajaa autolla niin mies alkaa huutaa ettet edes ole autossa kun ei kuulu mitään ääntä!
- Useimmat meistä eivät sano olevansa matkalla Siwan kohdalla kun auto on sammuneena eri kaupan pihassa. Paskajauhanta vituttaa yleensä kaikkia ihmisiä.
ja puhelimeen et vastannut kymmenen minuutin kauppareissun aikana ELI KUSETAT JA PETÄT!!!
- Häröilyä.
eli ei kannata ajatella edes menevänsä teatteriin kaverin kanssa.
- Kyllä varmasti voit teatteriin mennä. Ongelma taitaa enemmän olla se ettei sinulla juuri ole kavereita. Vähentyneet ovat kyllä omatkin kaverini sen jälkeen kun aloimme yhdessä olemaan.
Työmatka on tulossa, kuinkahan sen välttäisi jotta ei saisi turpaansa kun haukutaan sen jälkeen huoraajaksi.mies jo kyseli onko työmatka TYÖmatka vai VIIHDEreissu.
- Tempuistasi olisi tosiaan pitänyt vetää turpaan. Ei mitään tukkapöllyä vaan ihan kylmästi turpaan. Olet uskomattoman typerä ihminen. Onneksi maailmassa voi maksaa asioita. Ja yleensä kun lähdetään työmatkoille niin keskustellaan mikä on matkan ohjelma, varsinkin kun öitä ollaan pois. Se on ymmärtääkseni normaalia toimintaa tasapainoisissa suhteissa. Ääliö.Näinhän se on! Harvassa on ne tyypit, joiden perään turhaan kysellään!!!
Jos vois toiseen luottaa, ei tarvitse perään soitella.
Jotkut just tuollaisia,et vieraisiin menee heti kun silmä välttää...sitten jos ei ookkaan käyny flaksi, niin
ollaan niin siveitä muka!!...tuttua puuhaa.. - kokemusta on!
kaksnaamasii..joo kirjoitti:
Näinhän se on! Harvassa on ne tyypit, joiden perään turhaan kysellään!!!
Jos vois toiseen luottaa, ei tarvitse perään soitella.
Jotkut just tuollaisia,et vieraisiin menee heti kun silmä välttää...sitten jos ei ookkaan käyny flaksi, niin
ollaan niin siveitä muka!!...tuttua puuhaa..Työmatkoilta soitellaan kotiin puolenyönaikaan ihan selvinpäin...jos pelkkä työmatka!
...jos ei soitella..ja soitellaan kännissä...ihan joku muu kuin pelkkä "työ"matka! :D - Ettane74
kokemusta on! kirjoitti:
Työmatkoilta soitellaan kotiin puolenyönaikaan ihan selvinpäin...jos pelkkä työmatka!
...jos ei soitella..ja soitellaan kännissä...ihan joku muu kuin pelkkä "työ"matka! :D"Työmatkoilta soitellaan kotiin puolenyönaikaan ihan selvinpäin...jos pelkkä työmatka!
...jos ei soitella..ja soitellaan kännissä...ihan joku muu kuin pelkkä "työ"matka! :D"
Ja on aika asiallista toimia näin. Jos ei vastailla puhelimeen ja ollaan väsyneitä kokouksen jälkeen, niin joopa joo...kaikkihan tietävät mikä maine on työmatkoilla. Kokolailla yhtä hyvä maine kuin kauan sitten Ruotsinlaiva reissuilla.... - ja viina virtaa....
Ettane74 kirjoitti:
"Työmatkoilta soitellaan kotiin puolenyönaikaan ihan selvinpäin...jos pelkkä työmatka!
...jos ei soitella..ja soitellaan kännissä...ihan joku muu kuin pelkkä "työ"matka! :D"
Ja on aika asiallista toimia näin. Jos ei vastailla puhelimeen ja ollaan väsyneitä kokouksen jälkeen, niin joopa joo...kaikkihan tietävät mikä maine on työmatkoilla. Kokolailla yhtä hyvä maine kuin kauan sitten Ruotsinlaiva reissuilla....Samaa mieltä noista työreissuista..
Meilläkin oli isännällä niitä "pakollisia" kursseja sun muuta jatkuvasti muilla paikkakunnilla työkavereittensa kanssa ja kun kotiin saapui nukkui aina pari päivää putkeen..!!!
Soitti yleensä illalla 9 aikaan, kun meni kuulemma aikaisin nukkuun, että jaksaa sitten siellä seuraavana päivänä reippaana olla.. :) :) :)heh heh!
No, kerran sitten kertoi yksi nainen,näillä reissulla mukana ollut, miten vielä ravintolan mentyä kiinni, haettiin "pimeetä" viinaa kaupungilta ja mentiin "jatkoille" hotellien saunaosastoille..
Kurssipäivinä olikin sitten tosi reippaita punasilmäisiä istuvillaan nuokkuvia viinalle haisevia ukkoja ja akkoja penkit täynnä! Että semmoisia työreissuja..
On tieten näissäkin porukoissa jokunen, joka oikeasti on kurssittamassa itseään siellä, mutta suurin osa on just jollain tekosyyllä siellä vaan ryyppäämässä ja rypemässä.
Kotona esitettään sitten aivan toista näytelmää..
Kummasti meidän isännän "pakolliset" työreissut loppui, kun aloin pakkailla tavaroita kaikessa hiljaisuudessa... - "jos sais kerran.."
ja viina virtaa.... kirjoitti:
Samaa mieltä noista työreissuista..
Meilläkin oli isännällä niitä "pakollisia" kursseja sun muuta jatkuvasti muilla paikkakunnilla työkavereittensa kanssa ja kun kotiin saapui nukkui aina pari päivää putkeen..!!!
Soitti yleensä illalla 9 aikaan, kun meni kuulemma aikaisin nukkuun, että jaksaa sitten siellä seuraavana päivänä reippaana olla.. :) :) :)heh heh!
No, kerran sitten kertoi yksi nainen,näillä reissulla mukana ollut, miten vielä ravintolan mentyä kiinni, haettiin "pimeetä" viinaa kaupungilta ja mentiin "jatkoille" hotellien saunaosastoille..
Kurssipäivinä olikin sitten tosi reippaita punasilmäisiä istuvillaan nuokkuvia viinalle haisevia ukkoja ja akkoja penkit täynnä! Että semmoisia työreissuja..
On tieten näissäkin porukoissa jokunen, joka oikeasti on kurssittamassa itseään siellä, mutta suurin osa on just jollain tekosyyllä siellä vaan ryyppäämässä ja rypemässä.
Kummasti meidän isännän "pakolliset" työreissut loppui, kun aloin pakkailla tavaroita kaikessa hiljaisuudessa...Tutultapa kuulostaa!
Noinhan se menee.. :D - työmatkat
ja viina virtaa.... kirjoitti:
Samaa mieltä noista työreissuista..
Kummasti meidän isännän "pakolliset" työreissut loppui, kun aloin pakkailla tavaroita kaikessa hiljaisuudessa...Kyseisellä vaimolla on ollut työmatkoja koko 8 vuoden ajan yhteensä yhden käden sormissa laskettaessa. Mielestäni aika vähän. Vaimo on töissä alalla ja työpaikassa jossa on VAIN naisia. Työmatka on koulutusmatka, VAIN naisille. Vaimo parka oli kerran töissä miesten vaateosastolla mutta pakko oli vaihtaa työpaikkaa koska JOKA ikinen päivä sai kuulla huoraamisesta.Milloin epäiltiin sovituskoppia milloin vartoita. Turpaansakin tästä vainoharhaisuudesta sai,kuten viesteistä ilmenee,mies kyllä ominkin sanoin puhuu turpaan vetämisestä. Ja syytä on ollutkin,onhan vaimo tosiaan ollut töissä miesten vaateosastolla....se on jo aika painava syy hakata.
Mitä pariin edelliseen työmatkaan tulee,joissa olisi pitänyt olla tuo YKSI yö, vaimo on matkustanut kotiin ja aikaisin seuraavana aamuna takaisin jotta välttyisi turpaan saamiselta. Työporukassa sitä on ihmetelty...
Eli ei ole vaimo työmatkoilla öitä ollut. Eikä näköjään ole nytkään koska juuri sai uhkauksen turpaan vetämisestä koska täälläkin kirjoittajat ovat sitä mieltä että työmatka on pettämismatka tai jotain sinnepäin...Uhattiin jopa vaimon vanhempien henkeä.ja työpaikkaa.Mitä tällaisesta pitäisi olla mieltä? Hengen uhkaamisesta? Eikö se ole laiton uhkaaminen tai jotain...vai ihan normaalia vaimon "rankaisemista" kuten kyseiselle vaimolle asia ilmaistaan.Näinkö tekee jokainen suomalainen ja ulkomaalainenkin mies?
(Mies tosin ei ole koskaan ollut työmatkoilla,muilla "matkoilla" kylläkin. Kerran oli yhden vuoden aikana niin vähän päiviä ja ÖITÄ yhteisessä kodissa että käski vaimon hakea sossusta rahaa koska tämä on yksinhuoltaja,syömässä kävi välillä "kotona"...)
No,se päivä todennäköisesti koittaa kun luette iltasanomista taas kerran jostain hullusta joka tappoi vaimonsa;syynä mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus. Sitten voitte ylpeänä kertoa että olette henkilön kanssa jopa keskustelleet.ja antaneet nevoja.
Tähän viitaten siksi että kerran lehdessä oli joku mies joku prtofessori tai jotain,en muista, joka oli ollut juuri tuollainen mustasukkainen ja vainoharhainen ja kerran kännipäissään tappanut vaimonsa. Tämäkin vaimo oli yrittänyt hakea apua,miehelleen ja itselleen. Tämäkin vaimo oli elänyt vissiin pitkän ajan jatkuvassa pelossa.
Tämän lehtijutun näki kerran eteisen lattialla vaimo. Lehtijuttu oli revitty irti lehdestä ja taiteltu, ilmeisesti se oli tipahtanut miehen taskusta vahingossa. Lehtijutusta oli alleviivattu asioita...
Tämä oli vain yksi esimerkki,muita viitteitä kyseiselle tapahtumalla on paljon...
Mitä vaimo on oppinut tätä kirjoittelua lukiessaan ja kirjoittaessaan? Kaikki ei ole sitä miltä ensiksi vaikuttaa. Ei siinä minkä näkee ja kuulee tai siinä minkä lukee. Nämä on kai hauskoja sivustoja, voi kuluttaa aikaa kun ei parempaakaan tekemistä ole.Voi laukoa mitä vaan kun kukaan ei tunne. Voi kertoa omasta elämästään mitä vaan,totta tai tarua,kun kukaan kuitenkaan ei tiedä miten asiat oikeasti ovat. Kukaan ei ole NÄKEMÄSSÄ miten asiat ovat.
Voi kommentoida asioihin täyttä paskaa. Tai juuri sitä minkä oikeasti itse parhaaksi näkee,kuvitellessaan auttavansa jota kuta.
Jotkut kirjoittavat ihan todellisista asioista. Ja valitettavasti on myös niitä jotka haluavat tuoda julki oman näkökantansa vain siksi että saisivat kannatusta. Sitten voi sanoa että sielläkin oltiin sitä mieltä.Asioista joista kukaan lukija ei kuitenkaan voi todenperäisyyttä ja koko kokonaisuutta tietää.Ja poimia vain ne kohdat jotka itseä miellyttävät ja auttavat asiassa mitä haluaa ajaa.
Kaikki eivät tajua että täältä luetut kommentit eivät välttämättä ole kyseisen kirjoittajan oikeita ajatuksia asioista. Jos kehottaa tekemään jotain, ei välttämättä ajattele että se kuka sen lukee, voi toimia juuri siten kun on käsketty.
Kyseinen vaimo ei tämän enempää tänne kirjoittele. Ompahan nyt tullut selväksi mitä mies vaimostaan ajattelee joten jos henki vaimolta lähtee ja mies toteuttaa sen mitä lukuisat kerrat on vaimolleen uhannut, niin täällä on motiivia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1364609Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k793346- 1061628
Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/241495- 901479
- 102977
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka21863- 74844
- 45788
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112723