Hei kaikille :D
Tässäpä pientä vinkkiä, mitkä olen huomannut toimiviksi. Olen atopiasta kärsivä 19 vuotias tyttönen ja olen kokeillut siihen miltei kaikkea, mutta vasta, kun aloin kuunnella isovanhempiani niin sain selville monia hyviä ja mielenkiintoisia vinkkejä.
Ensimmäinen ja paras kaikista on hunaja (jos siis sille ei ole allerginen). Hunajaa voi kayttää kuivan ihon hoitoon, se parantaa kuivuudesta haljenneet haavat, kun sen laittaa iholle ja päälle esimerkiksi sideharsoa.
Anna sen olla vaikka päivän tai yön ajan ja toista tuota kunnes se paranee. Hunajaa voi levittää myös saunan ajaksi kasvoille tai keholle, jolloin se pehmentää ihoa.
Toisena on piharatamo, se puhistaa ja parantaa miltei kaiken iholla. Tietysti kaikki rohdot ja lääkkeet tarvitsevat aikaa toimiakseen, mutta esimerkiksi itse olen kerännyt piharatamoa kesällä, kuivattanut ne ja talvella ottanut käyttöön. Kiehuvaa vettä piharatamon päälle ja veteen sideharso, jonka jälkeen kun se on jäähtynyt voi sideharson kiertää, vaikka taipeiden kohdalle. tuon jälkeen huolellinen rasvaus, vaikka hunajalla ;D Tässä oli kaksi hyväksi huomaavaani asiaa :D Toivottavasti nämä vinkit auttavat, kuten ne ovat auttaneet minua. Parasta aikaa hunaja laastari kuivuudesta haljenneen rystysen kohdalla, mikäs sen parempaa, kun hunajasta löytyi halpa keino hoitaa ihoa :D :D
atoopikko ja luonnonlääkkeet
Hunajanainen
0
738
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1444653Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k883413- 1061648
- 901519
- 1051009
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka24918- 74854
- 46850
- 47743
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112733