Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Ylempi Amk- tutkinto
1 Vastausta 341 Lukukertaa

Ylempi Amk- tutkinto

Tervehdys!
Olen harkinnut hakevani jatkokoulutukseen ylempään amk- tutkintoa varten. Olisinkin nyt halunnut kuulla mitä kokemuksia teillä koulutuksesta oli. Eli sen pitäisi pystyä suorittamaan sujuvasti työnohella, mutta kuinka sujuvaa se oikeasti on ja onko loppupeleissä kovin työlästä? Mikä ylemmän amk-tutkinnon arvostus työelämässä on? Pitäisi olla verrattavissa maisterin tutkintoon, mutta arvostetaankohan sitä oikeasti työelämässä samoin..? Kaikenlaiset kokemukset ovat tervetulleita! Ja tosiaan itsellä tarkoitus siis nimenomaan kaupallista alaa opiskella.

amk ja yliopisto

Tuo amk-jatko on ihan hienoa juttu sinällänsä työn ohessa pakertaa jos ei muuta ole. En ole käynyt ylempää amk, sillä olen mieltänyt sen samanlaiseksi huuhaa tutkinnoksi kuin ammatti- ja erikoisammattitutkinnot. Toki niissä voi jotain oppia riippuen omasta osaamistaustastasi.

Olen kyllä tehnyt ammatti- ja erikoisammattitutkinnot, amk-tutkinnon ja yliopistossa parhaillaan oppimassa jotain uutta tai teoreettisempaa nyt ainakin. Joten näkemystä eri kouluasteista on tullut omakohtaisen kokemuksen perusteella.

Suosittelen yliopistoa jos vain aika ja työtilanne sekä perhetilanne sen sallii. Toki ylempi amk-tutkinto on sitten ihan hyvä juttu jos ei yliopistolle jostain syystä halua mennä tai olisi myöhemmin vasta mahdollista.

Aina koulutus on hyvä asia.
 /   /  /  / Ylempi Amk- tutkinto

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua