Voiko nenää korjata plastiikkakirurgialla käytännössä?

Rumanenä

Olen alle kolmikymppinen nuorimies ja ihan sopusuhtainen, mutta nenäni aiheuttaa minulle ahdistusta ja yritän vältellä jonkin verran tilanteitakin sen takia. Se on nimittäin iso niin, että kärki on hyvin leveä ja keskellä on silminnähden näkyvä halkio/vako. Nenä ei varmaan häiritsisi niin jos nenän päässä olisi pyöreä kumpu, mutta sen tilalla on häiritsevä vako, joka näyttää hölmöltä ja hallitsee kasvojani.

Onko tälläinen hoidettavissa plastiikkakirurgialla niin, että jos lyön xxxxx€ summan tiskiin, saan uuden, normaalin nenän? En ole tutustunut aiheeseen aiemmin lainkaan, koska en ole kuvitellut asialla olevan niin väliä, mutta nyt kun asia on alkanut häiritsemään ja vaikuttamaan sosiaaliseen käyttäytymiseen niin asialle pitää tehdä jotain.

9

1515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63

Kyllä voi, jo se sinua häiritsee. Varaa aika plastiikkakirurgille kertoo mitä olis tehtävissä ja mitä maksaa.
      Saattaa olla, että ei todellisuudessa ole niin paha kuin luulet. Mutta hoida pois häiritsemästä. Olen nainen ja tein jo 40 vuotta sitten. Ja onhan näyttelijä Seella Sellakin leikattaunu ja on jo nyt yli 70.
      Onnea matkaan.

• Naase

Varaa tosiaan aika plastiikkakirurgilta ja pääset asiassa eteenpäin. Itse leikkuutin nenäni muutama vuosi sitten ja nyt jälkeenpäin harmittelen, miksen leikkuuttanut sitä aiemmin. Vaivainen yksi viikko nenä paketissa ja sen jälkeen pottunenäni oli historiaa.

• rumanenä

Tehdäänkö nenäleikkaus nukutuksessa vai kuinka asia hoidetaan?

• Naase
        rumanenä kirjoitti:

Tehdäänkö nenäleikkaus nukutuksessa vai kuinka asia hoidetaan?

Minulle tehtiin paikallispuudutuksessa ja sitä on aivan turha pelätä. Jännitti tosi paljon etukäteen, mutta puudutuspiikkien jälkeen ei tuntunut missään. Sain itse valita paikallispuudutuksen tai nukutuksen.
        Jos luuta (yleensä kyömynenäiset) joudutaan sahaamaan, silloin nukutetaan automaattisesti.

• kesakuussa

mina olen vahan sinua vanhempi mutta leikkaus on nyt varattu tulevan loman yhteyteen. oman paatokseni tein lopulta kun kavin siluetissa konsultaatiolla, siella otettiin kolmiulotteinen valokuva kasvoista ja kirurgin kanssa yhdessa muokkasimme kuvaa, oli hienoa nahda heti oma naama uudessa muodossa eri suunnista, ja kirurgi selosti tarkasti miten leikkaus tehdaan ja mika on mahdollista ja mika ei. nyt tuo kuva on jaakaapin ovessa ja maltan tuskin odottaa leikkausta!!! laitan tanne tietenkin sitten kommenttia kesalla operaation jalkeen

• Pellenokka

Oispa rahaa...Entistäkin velkaa on, en pysty lyhentämään kahta. Olen todella, todella, TODELLA katkera, ja nenäni on ihan järkyttävän ruma. Siinä ei ole vartta olemassakaan, pelkkä littana pallo keskellä naamaa.
        Ainoa mahdollisuuteni on LOTTOVOITTO ja jokainen täysjärkinen tajuaa, että sitä ei koskaan tule.

• kaksijakoinennenu

Hei, minulla oli todennäköisesti samankaltainen nenänpää kuin sinulla, vaikka olen nainen. Se häiritsi minua parikymmentä vuotta ja viime syksynä se leikattiin Eirassa. Nenänpää on nyt sileä, nätti, eikä vakoa siinä keskellä. Olen äärimmäisen tyytyväinen ja lähes hämmästynyt juuri sen nenän keskivaon häipymisestä. Sekä Eirasta ja Klinikka 22:sta löydät tämän kirurgin, eli Ståhlbergin.

• utelenvaan

Hei, paljonko maksoi kyseinen leikkaus ja mitä siinä tehtiin?

• vakonenä
        utelenvaan kirjoitti:

Hei, paljonko maksoi kyseinen leikkaus ja mitä siinä tehtiin?

Se maksoi ihan sen tämän hetken tyypillisen nenäleikkauksen hinnan, mikä tällä hetkellä meillä Suomessa on, en haluaisi ihan tarkkaa hintaa sanoa. Klinikka 22:sta ja esim. Eirasta saat molemmista tietää tuon summittaisen standardihinnan, hiukan se variaatio riippuu siitä, tuleeko anestesiaa vai ei.
        Eli siis minulla kaunistettiin nenänpään pulleutta, rustot olivat alunperin sen muotoiset, että oli sellainen vako nenänpäässä ja kirurgi osasi sen ihan täysin häivyttää. Eli rustoja muokattiin. Minulla koskettiin myös nenäluuhun, ihan siitä syystä, että nenässäni oli kyömyä. Mutta siihenhän ei tarvitse tuossa leikkauksessa kajota, jos ei ole kyömyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      89
      2761
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2645
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2551
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      89
      2085
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      58
      1617
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1518
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      36
      1485
    Aihe