hulluna etsinyt jo kolmatta vuotta häntä.tiedän vain etunimen.elämät meni ristiin kun sairastuin.ei vastaa lehtiilmoituksiin,en tiedä onko hänellä jo uusi suhde.mokasin niin niin perusteellisesti,en saa mielestä.kun kysyn paikkakunnan ihmisiltä, kukaan ei tunne.pleace, kai joku keino on,auttakkee...
miten löytää 1 mies.
12
2741
Vastaukset
- dfdfdff
Entä facebookki
- nainensananlainen
meinaatko, että pelkällä etunimellä helsingistä.
- jeps..
nainensananlainen kirjoitti:
meinaatko, että pelkällä etunimellä helsingistä.
Minä etsin "Marika" nimellä naista yli 500 löytyi, ei ollut mahdoton homma käydä ne läpi (kuvalliset)
- kokeiles
parhaiten voisi onnistua, jos tiedät hänen silloisen työpaikkansa. Soitat rohkeasti vaihteeseen/toimistoon ja kysyt, vieläkö siellä on töissä Ville, joka työskenteli siellä ainakin vuonna x, sukunimen olet valitettavasti unohtanut. Jos on iso työpaikka, niin kerrot tietysti vielä minkälaisissa tehtävissä, niin joukko rajautuu. Oli hän sitten siellä töissä tai ei, niin on ainakin hyvä mahdollisuus saada myös sukunimi tietoon.
- 1 mies
et varmaan tuolla tyylillä löydäkkään jos et pikkasen tarkemmin kerro.
- nimekäs
Olet ollut suhteessa mieheen josta tiedät vain etunimen?
- 1 mies
Minuunkin naiset ovat olleet suhteessa jotka ovat tienneet vain etunimen. Etko tiedä edes missä hän asuu?
- ihmettelijä
1 mies kirjoitti:
Minuunkin naiset ovat olleet suhteessa jotka ovat tienneet vain etunimen. Etko tiedä edes missä hän asuu?
Jos useammin kuin kerran tapaa miehen niin varmaankin normaalinainen haluaa tietää sukunimenkin.
Avauksessa kerrotaan elämien menemisestä ristiin ja sairastumisesta, ei ilmeisesti mikään pikkujuttu. - nnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ihmettelijä kirjoitti:
Jos useammin kuin kerran tapaa miehen niin varmaankin normaalinainen haluaa tietää sukunimenkin.
Avauksessa kerrotaan elämien menemisestä ristiin ja sairastumisesta, ei ilmeisesti mikään pikkujuttu.kun, minä ääliö en päässyt treffipaikkaan ja ei ollu numbaa ja ei leikannu mikään kun paniikki päällä.oon kääntäny kivet ja kannot, ei hän tiedä miks lehdessä tein treffit ja en saapunut,joskus kaikki vain menee persuksilleen.eiköhän hän ole jo löytänyt seuraa,turhaan mietin.sanoi itseään heikiks ja sen jälkeen chatin kautta kaikki,raunot ja maunot vinkunu.
- HeiKitär
nnnnnnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:
kun, minä ääliö en päässyt treffipaikkaan ja ei ollu numbaa ja ei leikannu mikään kun paniikki päällä.oon kääntäny kivet ja kannot, ei hän tiedä miks lehdessä tein treffit ja en saapunut,joskus kaikki vain menee persuksilleen.eiköhän hän ole jo löytänyt seuraa,turhaan mietin.sanoi itseään heikiks ja sen jälkeen chatin kautta kaikki,raunot ja maunot vinkunu.
NIIN ei onnaa. Heikki on mun mies!!!!!!!!!!
- nnnnnnnnnnnnnnnnnmnm
nnnnnnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:
kun, minä ääliö en päässyt treffipaikkaan ja ei ollu numbaa ja ei leikannu mikään kun paniikki päällä.oon kääntäny kivet ja kannot, ei hän tiedä miks lehdessä tein treffit ja en saapunut,joskus kaikki vain menee persuksilleen.eiköhän hän ole jo löytänyt seuraa,turhaan mietin.sanoi itseään heikiks ja sen jälkeen chatin kautta kaikki,raunot ja maunot vinkunu.
tuskin ainoo sanan niminen suomessa,pistä tuntomerkit ja mistäpäin oot.en yritä kenenkään omaa, voi olla että oli feikkinimikin.
- öööööööööh
nnnnnnnnnnnnnnnnnmnm kirjoitti:
tuskin ainoo sanan niminen suomessa,pistä tuntomerkit ja mistäpäin oot.en yritä kenenkään omaa, voi olla että oli feikkinimikin.
se oli urpo sieltä tiedän melko varmaks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama395191Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä674175Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783726Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1622576Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta652412Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272296Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792209- 1381745
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko411578