Hei vaan taas! Tässä olisi hetki ennen nukkumaan menoa, joten voisin katsoa kolmelle. Muistathan kertoa taas oletko vaalea/tumma ym. ja horoskooppi merkkisi. Kiitos :)
Katson kolmelle!
32
377
Vastaukset
- Maur
Olen ruskeatukkainen vaakanainen.Miltä romantiikan saralla näyttää? Liikaa mielipahaa menneestä... Kiitos :)
- j_oss_u
Ajatuksissasi on vaalea/ristivärinen mies henkilö. Tämä mies on uupunut. Jokin pitkään jatkunut rasittava tilanne on vienyt voimat ja nyt ei ole voimia lähteä eteenpäin ennen kuin on hetken huilattu.
Jokin ihmissuhde on epäonnistunut ja on pelkoa ilmassa yrittää uudestaan. Takana on kinastelua ja asioiden selvittelyä, mutta tunteita on peitelty. Sinulla on epäilyksiä tämän suhteen, mutta kuitenkin toiveissa on, että kyseinen parisuhde eheytyy. Ja niin käykin. Rakkaussuhde on edessä ja tällä kertaa mies osaa antaa ja näyttää rakkauttaan.
- Laverna
Katsoisitko minulle, onko mitään rakkautta tulossa ? Vai jatkuuko tämä yksinäisyys ja paha mieli ? Olen vaalea kala nainen .
- j_oss_u
Näyttäisi, että menneisyyteesi on jäänyt tumma mieshenkilö johon on liittynyt hämmentäviä tunteita. Tulevaisuudessa näkyy kuitenkin nainen(tällä tarkoitan sinua) joka on jättänyt kärsimykset taakseen, oppinut niistä ja seisoo vahvempana kuin koskaan. Silloin myös seuraat puhtaasti omaa tietäsi ja sydäntäsi. Ruskea hiuksinen mies henkilö astuu elämääsi ja ihastusta löytyy. Asiat eivät etene ihan niin yksinkertaisesti, mutta etenevät kuitenkin. Kun pyörät ovat lähteneet pyörimään, ei niitä pysäytä enää mikään.
- Laverna
j_oss_u kirjoitti:
Näyttäisi, että menneisyyteesi on jäänyt tumma mieshenkilö johon on liittynyt hämmentäviä tunteita. Tulevaisuudessa näkyy kuitenkin nainen(tällä tarkoitan sinua) joka on jättänyt kärsimykset taakseen, oppinut niistä ja seisoo vahvempana kuin koskaan. Silloin myös seuraat puhtaasti omaa tietäsi ja sydäntäsi. Ruskea hiuksinen mies henkilö astuu elämääsi ja ihastusta löytyy. Asiat eivät etene ihan niin yksinkertaisesti, mutta etenevät kuitenkin. Kun pyörät ovat lähteneet pyörimään, ei niitä pysäytä enää mikään.
Sinulle Jossu vastauksestasi :) Hyvää kevään jatkoa !
- kiese
Olen alunperin vaalea härkä-nainen. Mies, josta haluan tietää, on nykyisin ruskeahko (lapsena vaalea) ja vesimies. Mitä meidän välillä oli, on tai voisi vielä olla ? Kumpikin tykkää pitkälti samoista asioista. Tulimme
hyvin juttuun, mutta sittemmin en tiedä, miksi hän tuli viileämmäksi. Mitä tein väärin ??
Kiitän Sinua.- heli....
Olen vaaleahko jousimies. miten suhteemme jatkuu tumman miehen kanssa?
Kiitos - j_oss_u
Mies ahdistui, ei halunnut edetä. Asia mietityttää sinua todella ja näen todellista sydänsurua asian johdosta. Teillä tulee vielä olemaan jonkin näköistä yhteydenpitoa, mutta kyseinen suhde tulee päättymään lopullisesti. Siihen tulee piste. Vasta silloin elämääsi voi astua vaaleahko mieshenkilö, jonka kanssa kyllä kipinöi ;)
- kiese
j_oss_u kirjoitti:
Mies ahdistui, ei halunnut edetä. Asia mietityttää sinua todella ja näen todellista sydänsurua asian johdosta. Teillä tulee vielä olemaan jonkin näköistä yhteydenpitoa, mutta kyseinen suhde tulee päättymään lopullisesti. Siihen tulee piste. Vasta silloin elämääsi voi astua vaaleahko mieshenkilö, jonka kanssa kyllä kipinöi ;)
Kenelle tämä vastauksesi oli (jossa mies ahdistui, eikä halunnut edetä) ? Minulleko ?
Jos, niin olen todella sydänsurun murtama :( - j_oss_u
j_oss_u kirjoitti:
Ja tämä oli siis kieselle, ei helille...Meni vähän vastaukset väärään paikkaan.
- kiese
kiese kirjoitti:
Kenelle tämä vastauksesi oli (jossa mies ahdistui, eikä halunnut edetä) ? Minulleko ?
Jos, niin olen todella sydänsurun murtama :(Olen vesimies-miestä nuorempi. Jos vastauksesi oli minulle, miksi hän ahdistui ?
- heli....
j_oss_u kirjoitti:
Kiitos kovasti vastauksestasi. Voit olla oikeassa.
- j_oss_u
kiese kirjoitti:
Olen vesimies-miestä nuorempi. Jos vastauksesi oli minulle, miksi hän ahdistui ?
Ilmeisesti entinen suhde tumman naisen kanssa häiritsi miestä. En tiedä miksi,mutta tässä näkyy myös jonkinmoista papereilla vekslaamistakin...Mahtoiko heillä olla jotain yhteistä omaisuutta josta riitoja tms. Asiat kuitenkin häiritsivät siinä määrin, että miestä uusi suhde ahdisti kun edellisessäkin selvitettävää.
- kiese
heli.... kirjoitti:
Kiitos kovasti vastauksestasi. Voit olla oikeassa.
Tässä meni nyt Jossun vastaus väärään kohtaan eli Sinulla voi vielä olla toivoa miehen suhteen :)
...mutta minulla ei ole :( - kiese
j_oss_u kirjoitti:
Ilmeisesti entinen suhde tumman naisen kanssa häiritsi miestä. En tiedä miksi,mutta tässä näkyy myös jonkinmoista papereilla vekslaamistakin...Mahtoiko heillä olla jotain yhteistä omaisuutta josta riitoja tms. Asiat kuitenkin häiritsivät siinä määrin, että miestä uusi suhde ahdisti kun edellisessäkin selvitettävää.
Kiitos Jossu !
Vesimiehen pitkäaikainen ex-vaimo (jonka kanssa kaksi lasta) lienee tumma. Tuon jälkeen vesimiehellä käsittääkseni on ollut suhde naiseen, jota hän ei halunnut muistella (vaikka mainitsikin hänestä minulle) ... oiskohan sitten tuon naisen kanssa joku omaisuusasia ollut ? Mies sanoi minulle yleisesti, että talot on menneet ... tarkoitti ehkä (?) sitä, että kaksi taloa olisi ollut, ehkä ex-vaimon ja sen myöhemmän naisen kanssa.
Voi hyvä luoja tätä elämää ... miksi ihmeessä mies antoi sitten minun ymmärtää, että hänellä on
tunteita ja oli niin iloinen ja innokas ?? Miksi hän ei voinut sitten suoraan sanoa, ettei enää halua
jatkaa kanssani ? Miksi jätti välimme tuollaisiksi, vaikka olikin aiemmin sanonut, ettei halua minua ikinä loukata ja muutenkin käyttäytyi herramiesmäisesti ? Eikä hän tajunnut loukkaavansa minua,
kun ei kertonut missä mennään ??
Säilyykö hän vielä ystävänäni ? - heli....
kiese kirjoitti:
Tässä meni nyt Jossun vastaus väärään kohtaan eli Sinulla voi vielä olla toivoa miehen suhteen :)
...mutta minulla ei ole :(Ok. Pahoillani puolestasi. Meillä pitkä ja ok suhde ja yhteenmuuttoa harkittiin. työn ja lasten takia päätettiin jatkaa kuitenkin kahdesta eri asunnosta käsin. mutta kaikki on aina mahdollista. Miehiä muutokset usein ahdistaa.
- kiese
heli.... kirjoitti:
Ok. Pahoillani puolestasi. Meillä pitkä ja ok suhde ja yhteenmuuttoa harkittiin. työn ja lasten takia päätettiin jatkaa kuitenkin kahdesta eri asunnosta käsin. mutta kaikki on aina mahdollista. Miehiä muutokset usein ahdistaa.
Ok, kiitos myötätunnostasi ! Harmi, kun Sinä et saanut vastausta Jossulta. Toivon Sinullekin hyvää :)
Miehet ovat toisaalta kummallisia, vaikka ymmärränkin, että heitä muutokset ahdistavat.
Tämä vesimies oli niin uskomaton, koskaan ennen en ollut kokenut vastaavaa positiivista käytöstä kenenkään miehen taholta ja sitten ihanuus loppui kuin seinään :(
Kyllähän sellainen masentaa naisen mielen, varsinkin, kun olen ennenkin pettynyt :(
Kuten tällä palstalla on jo aikaisemmin tullut esiin, joidenkin ihmisten kysymyksissä, MIKSI miehet
sitten ovat tuollaisia, etteivät voi kertoa, miksi tekevät U-käännöksen ? Kokevatko olevansa jotenkin huonompia, jos kertovat, miten todellisuudessa asiat ovat eli ovat ahdistuneitä ?
Mutta, kun tämä mies nimenomaan oli jo alkuun sitä mieltä, että asioista pitää puhua ... niin sitä en yhtään käsitä, miksi sitten kuitenkaan itse ei puhunut, viileni vain ? - heli.....
kiese kirjoitti:
Ok, kiitos myötätunnostasi ! Harmi, kun Sinä et saanut vastausta Jossulta. Toivon Sinullekin hyvää :)
Miehet ovat toisaalta kummallisia, vaikka ymmärränkin, että heitä muutokset ahdistavat.
Tämä vesimies oli niin uskomaton, koskaan ennen en ollut kokenut vastaavaa positiivista käytöstä kenenkään miehen taholta ja sitten ihanuus loppui kuin seinään :(
Kyllähän sellainen masentaa naisen mielen, varsinkin, kun olen ennenkin pettynyt :(
Kuten tällä palstalla on jo aikaisemmin tullut esiin, joidenkin ihmisten kysymyksissä, MIKSI miehet
sitten ovat tuollaisia, etteivät voi kertoa, miksi tekevät U-käännöksen ? Kokevatko olevansa jotenkin huonompia, jos kertovat, miten todellisuudessa asiat ovat eli ovat ahdistuneitä ?
Mutta, kun tämä mies nimenomaan oli jo alkuun sitä mieltä, että asioista pitää puhua ... niin sitä en yhtään käsitä, miksi sitten kuitenkaan itse ei puhunut, viileni vain ?Kiitos Sinulle. Kuin myös. Onnea Sinullekin rakkaudessa toivon. On minullakin samanlainen kokemus yllättäen päättyneestä hyvästä suhteesta, siksi en nykyään enää ihmettelee, vaikka onnistumiseen silti luotan.
- en saanut vastausta
kiese kirjoitti:
Mutta, kun tämä mies nimenomaan oli jo alkuun sitä mieltä, että asioista pitää puhua ... niin sitä en yhtään käsitä, miksi sitten kuitenkaan itse ei puhunut, viileni vain ?Mini oikein hyvätapainen ei kehtaa sanoa suoraan. Varmasti piti sinusta, mutta ei ihan niin pitkälle, jotakin puuttui. Eikä se ole sinun vika, vain kemia. Tosiaan kummallisia miehet toisinaan, kuvittelevat, että rivien välistä pitää ymmärtää, mutta kun paras olisi puhua suoraan. Eivät kuitenkaan useimmat toimi niin. :(
- kiese
heli..... kirjoitti:
Kiitos Sinulle. Kuin myös. Onnea Sinullekin rakkaudessa toivon. On minullakin samanlainen kokemus yllättäen päättyneestä hyvästä suhteesta, siksi en nykyään enää ihmettelee, vaikka onnistumiseen silti luotan.
Anteeksi, kun kysyn, mutta kertoiko mies Sinulle suhteen päättymisestä vai jättikö Sinut
noin vain ?
Itsekin luotin siihen, että lopulta onnistun, kun törmäsin tähän vesimieheen, mutta toisin
kävi :( Enää en ilm. uskalla luottaa mihinkään ! - kiese
en saanut vastausta kirjoitti:
Mini oikein hyvätapainen ei kehtaa sanoa suoraan. Varmasti piti sinusta, mutta ei ihan niin pitkälle, jotakin puuttui. Eikä se ole sinun vika, vain kemia. Tosiaan kummallisia miehet toisinaan, kuvittelevat, että rivien välistä pitää ymmärtää, mutta kun paras olisi puhua suoraan. Eivät kuitenkaan useimmat toimi niin. :(
Kiitokset Sinullekin myötätunnosta :)
Lienee just noin, etteivät hyvätapaiset kehtaa sanoa suoraan. Tämä vesimies oli varsin suorapuheinen muuten, muttei silti tyly tai epäkohtelias.
Tutustumisemme alkuaikoina hän sanoi, ettei ikä mitään merkkaa, kun kemiat vain toimii.
- Jos/kun siis kemiasta oli kyse, ettei hän halunnut edetä, miksei sitä voinut sanoa ?
- Kumma kyllä toisaalta, hän oli niin avoin ja silti käyttäytyikin sitten oudosti lopulta.
Hän ei ole enää mikään poikanen, joten mietin, eikö 5-kymppinen mies sitten huomaa sitä jo alkuus, jos kemiat ei toimi ? Vai olettiko hän minun olevan toisenlainen kuin olenkaan ?
Luulisi tuon ikäisellä jo olevan elämänkokemusta siinä määrin, ettei tekisi ihan väärää analyysiä naisesta. Kuitenkin joka kerta, kun hänen kanssaan juttelin, hän oli vesiselvä eli alkoholi ei päätään sekoittanut. Hän nimitti minua tekstiviesteissään Kullaksi ja Etärakkaaksi (emme asu
samassa kaupungissa) ... en ymmärrä, miksi tuollaisia nimityksiä käytti, jos ei aikonut jotakin vakavampaa. Ja Kohtalostahan hän puhui jo alkuun. - Vielä laitan
kiese kirjoitti:
Kiitokset Sinullekin myötätunnosta :)
Lienee just noin, etteivät hyvätapaiset kehtaa sanoa suoraan. Tämä vesimies oli varsin suorapuheinen muuten, muttei silti tyly tai epäkohtelias.
Tutustumisemme alkuaikoina hän sanoi, ettei ikä mitään merkkaa, kun kemiat vain toimii.
- Jos/kun siis kemiasta oli kyse, ettei hän halunnut edetä, miksei sitä voinut sanoa ?
- Kumma kyllä toisaalta, hän oli niin avoin ja silti käyttäytyikin sitten oudosti lopulta.
Hän ei ole enää mikään poikanen, joten mietin, eikö 5-kymppinen mies sitten huomaa sitä jo alkuus, jos kemiat ei toimi ? Vai olettiko hän minun olevan toisenlainen kuin olenkaan ?
Luulisi tuon ikäisellä jo olevan elämänkokemusta siinä määrin, ettei tekisi ihan väärää analyysiä naisesta. Kuitenkin joka kerta, kun hänen kanssaan juttelin, hän oli vesiselvä eli alkoholi ei päätään sekoittanut. Hän nimitti minua tekstiviesteissään Kullaksi ja Etärakkaaksi (emme asu
samassa kaupungissa) ... en ymmärrä, miksi tuollaisia nimityksiä käytti, jos ei aikonut jotakin vakavampaa. Ja Kohtalostahan hän puhui jo alkuun.Jotkut ovat niin hyviä puhumaan, mutta toiminta onkin sitten jotakin muuta! Luota siinä sitten ihmiseen. Tuon ikäinen jo kyllä tietää miten käsitellä toista, varsinkin jos olet nuorempi. Jotkut pystyvät kaksoiselämäänkin ihan muitta mutkitta ja vierestä puhumisessa on tavallaan jotakin samaa. Tietää totuuden, mutta puhuu muuta, eikä kukaan aavista, siis normaali ihminen, että kaikki on vain sanojen sorinaa. Minusta sellainen on järkyttävää. Muista, että sellainen joka toistaa liian usein periaatteitaan ja tavallaan todistelee niitä, ei yleensä seiso niiden takana. Kyllä joku voi, mutta kuuntele ja pohdi. Luottamus pitää ansaita teoin, ei sanoin!
- kiese
Vielä laitan kirjoitti:
Jotkut ovat niin hyviä puhumaan, mutta toiminta onkin sitten jotakin muuta! Luota siinä sitten ihmiseen. Tuon ikäinen jo kyllä tietää miten käsitellä toista, varsinkin jos olet nuorempi. Jotkut pystyvät kaksoiselämäänkin ihan muitta mutkitta ja vierestä puhumisessa on tavallaan jotakin samaa. Tietää totuuden, mutta puhuu muuta, eikä kukaan aavista, siis normaali ihminen, että kaikki on vain sanojen sorinaa. Minusta sellainen on järkyttävää. Muista, että sellainen joka toistaa liian usein periaatteitaan ja tavallaan todistelee niitä, ei yleensä seiso niiden takana. Kyllä joku voi, mutta kuuntele ja pohdi. Luottamus pitää ansaita teoin, ei sanoin!
Kyllä olen vesimiestä nuorempi. Hän on melko puhelias, muttei mielestäni naistenmies.
Hän oli varmasti sinkku tuolloin, kun törmäsimme ja vielä myöhemminkin tapailujemme aikana, mutta nykytilanteestaan en tiedä.
Hän piti lupauksensa, kun olimme sopineet treffeistä ja muutenkin tuntui rehelliseltä ja luotettavalta ihmiseltä. Selkärankaa tuntui olevan, monessakin mielessä ja kannusti minakin, vaikkei itselläänkään ollut helppoa.
Sehän tässä niin outoa onkin, kun fiksu ihmimen osoittautuikin niin erilaiseksi.
En olisi osannut aavistaa hänestä tuollaista, olen kai sitten tyhmä :) - kiese
kiese kirjoitti:
Kyllä olen vesimiestä nuorempi. Hän on melko puhelias, muttei mielestäni naistenmies.
Hän oli varmasti sinkku tuolloin, kun törmäsimme ja vielä myöhemminkin tapailujemme aikana, mutta nykytilanteestaan en tiedä.
Hän piti lupauksensa, kun olimme sopineet treffeistä ja muutenkin tuntui rehelliseltä ja luotettavalta ihmiseltä. Selkärankaa tuntui olevan, monessakin mielessä ja kannusti minakin, vaikkei itselläänkään ollut helppoa.
Sehän tässä niin outoa onkin, kun fiksu ihmimen osoittautuikin niin erilaiseksi.
En olisi osannut aavistaa hänestä tuollaista, olen kai sitten tyhmä :)Korjaan kirjoitusvirheeni :
Hän kannusti minuakin, vaikkei itselläänkään ole helppoa.
- kiitos:)
vesimiesnainen kaipailee rakkautta.... Kuinka on, palaako kalju pitkä härkämies vielä luokseni ?
- Minä täältä
Tumma nainen olen ja vesimies. Mielessä vaalea mies, johon jonkin lainen sidos. Miten jatkuu, nyt on mietinnässä ja apuasi kaipaan. :(
- jenni--
vaalea härkänainen, sinkku. rakkaudesta mielellään kuulisin
- tuulinen tie
olen vaalea kalanainen, rakkaudesta minäkin, mitkä ovat näkymät tulevaisuudessa, tuleeko ketään romanttisessa mielessä elämääni
- H.K
aika hajalla.
kerrotko mitä tulee tapahtumaan - poppeli-puu
olen sinkku nainen, toivottaisin miehen tervetulleeksi jos vain sellainen vastaan tulisi.Pettymyksiä on ollut jo liikaakin.
- AUTA
Hei! Olen vaalea eronnut rapu nainen. Miten mun elämä järjestyy? Kaikki vaikeaa. Tuleeko rakkautta ja milloin jos tulee ja muutto? Lapsi?
- lost!
tumma ja kaksonen..katsotko rakkauden saralta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612648Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952561Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu942103Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611655Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171548Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361495