Jokaisen miehen pitäisi lukea kirjat

Avaa silmät

Rahasta lähimmäistäsi ja Pöljän paratiisi. Kirjat löytyy Jomtien Soi 4:ltä Suomalaisesta kirjakaupasta ja tietysti myös Suomesta kirjakaupoista mutta ovat kalliimpia.

61

1940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukekaa ihmeessä kirjat. Se kertoo koko totuuden Pattayalla tapahtuvasta Farangien rahastuksesta. Thaimaata kutsutaan hymyjen maaksi, mutta tosiasia on että hymy loppuu kun ulkomaalaisen lompakko sulkeutuu.
      Rahastusta harrastavat myös poliisit jotka kokoajan kyttäävät ulkomaalaisia heidän tekemistä pienistä liikennerikkomuksista tai muusta vastaavasta. Itse kotiuduin torstaina 1,5 kk lomalta Pattayalta ja kaksi kertaa jouduin maksamaan poliisille 1000 bahtia pienestä liikenne rikkomuksesta. Toisella kertaa ajoin kävelykatua päivällä 100 m väärään suuntaan jolloin poliisi pysäytti ja vaati ajokorttiani ja otti sen pantiksi niin kauaksi aikaa kun 1000 baht sujautettiin poliisin skootterin satulan väliin. Toisella kertaa sakot kun kyydissä oleva kaverini ei käyttänyt kypärää. Paikalliset kyllä päästelevät siellä skootterilla miten sattuu ja ilman kypärää. Ja joka paikassa yritetään kusettaa, varsinkin jos olet iholtasi valkoinen ja he huomaavat että olet juuri saapunut ja kenties et vielä tajua kusetusmeininkiä. Ja baareissa jos olet kännissä, niin baaritytöt käyvät kiinni usealta puolelta ja käyvät taskuille usean mimmin voimin. Yksi kaulailee ja toinen tutkii taskuja päältä. Kokemusta on sillä 11 kertaa pattiksella. Pattis ei ole enää se paikka mikä se oli 10 v sitten.

• se köyhyys

Saman ilmiön olen havainnut leviävän pukeen ja tätä menoa se leviää muuallekin siellä.

• sellanen meininki
        se köyhyys kirjoitti:

Saman ilmiön olen havainnut leviävän pukeen ja tätä menoa se leviää muuallekin siellä.

että kun pysäyttää autonsa pariksi minuutiksi tien poskeen,niin takas palatessa on tuulilasiin jätetty noin 3500baht maksulappu,tai siis 80 euroa.

• ex paroni

Miksi ajoit väärään suuntaan 100 metriä, olisit todennäköisesti ajanut koko kadun väärään suuntaan jos poliisi ei olisi pysäyttänyt. Ja miksi ei kaverisi käyttänyt kypärää, no tyhmyyttään.Kyllä niitä liikennesääntöjä Thaimaassa on syytä noudattaa.Itse olen nähnyt kyllä usein poliisien sakottavan myös paikallisia jotka esim ajaa ilman kypärää.Olen monena vuotena ajanut skootterilla Pattaylla eikä yhtään sakkoa.
        Vähän olet oppinut noina 11 kertana Pattayan toimintaan, no eihän sitä opi vain suomibaareissa istumalla.Itse kävin Pattayalla ensimmäisen kerran -80 luvun alussa ja nähnyt Pattayan kasvun ja viihdyn paikassa vieläkin hyvin, mutta tapoihini ei kuulukkaan vetää perskännejä suomibaareissa eikä rehvastella rahoillani, eihän siitä hyvää seuraa missään maassa.

• vt paroni
        ex paroni kirjoitti:

Miksi ajoit väärään suuntaan 100 metriä, olisit todennäköisesti ajanut koko kadun väärään suuntaan jos poliisi ei olisi pysäyttänyt. Ja miksi ei kaverisi käyttänyt kypärää, no tyhmyyttään.Kyllä niitä liikennesääntöjä Thaimaassa on syytä noudattaa.Itse olen nähnyt kyllä usein poliisien sakottavan myös paikallisia jotka esim ajaa ilman kypärää.Olen monena vuotena ajanut skootterilla Pattaylla eikä yhtään sakkoa.
        Vähän olet oppinut noina 11 kertana Pattayan toimintaan, no eihän sitä opi vain suomibaareissa istumalla.Itse kävin Pattayalla ensimmäisen kerran -80 luvun alussa ja nähnyt Pattayan kasvun ja viihdyn paikassa vieläkin hyvin, mutta tapoihini ei kuulukkaan vetää perskännejä suomibaareissa eikä rehvastella rahoillani, eihän siitä hyvää seuraa missään maassa.

Seikkailija45 ei tainnut mainita vetävänsä perskännejä suomibaareissa, eikä suomibaareissa tytöt yleensä toimi noin. Itse en tosin tuollaiseen "naissuosioon" missään Pattiksen baarissa ole joutunut mutta tajusinkin systeemin jo ekalla käynnillä enkä tosiaan antanut ymmärtää että olisin mitenkään varakas tai halukas jakamaan rahojani heidän kanssaan. Aloituksessa mainitut kirjat kannattaa lukea ellei halua maksaa kalliita oppirahoja niin kuin ilmeisesti ex paronille on käynyt (siitäkö se EX?).

Paikalliset mopotaksitkaan ei tarjoa kyytiläiselle kypärää, miksi ei niitä sakoteta?

• kiinalaisilla on

Thaimaalaisilla ei ole vinoja silmiä.Sä siis et ole käynyt koko maassa ollenkaan.

• ex paroni
        vt paroni kirjoitti:

Seikkailija45 ei tainnut mainita vetävänsä perskännejä suomibaareissa, eikä suomibaareissa tytöt yleensä toimi noin. Itse en tosin tuollaiseen "naissuosioon" missään Pattiksen baarissa ole joutunut mutta tajusinkin systeemin jo ekalla käynnillä enkä tosiaan antanut ymmärtää että olisin mitenkään varakas tai halukas jakamaan rahojani heidän kanssaan. Aloituksessa mainitut kirjat kannattaa lukea ellei halua maksaa kalliita oppirahoja niin kuin ilmeisesti ex paronille on käynyt (siitäkö se EX?).

Paikalliset mopotaksitkaan ei tarjoa kyytiläiselle kypärää, miksi ei niitä sakoteta?

Thaimaassa paroni.....

• Farang big moneyyy
        vt paroni kirjoitti:

Juuri siksi koska kuski on thaimaalainen....pökelö

• Just joo
        kiinalaisilla on kirjoitti:

Thaimaalaisilla ei ole vinoja silmiä.Sä siis et ole käynyt koko maassa ollenkaan.

Kysy sit jotain Thaimaasta niin vastaan.

Nyng, saam, soong, sii, haa, hog, tset, pää, kau....

tiedätkö sinä mitä nuo tarkoittavat, näin eurooppalaisittain kirjoitettuna...
        vitun aivokääpiö

• ...........
        Just joo kirjoitti:

vitun aivokääpiö

Khun baabbaa boo boo

• vastaa
        ........... kirjoitti:

Khun baabbaa boo boo

Phuu Thai mai ?

• jatkoa.......
        Just joo kirjoitti:

vitun aivokääpiö

kaupunki ..tuonti-vienti.Mikä on ???

• vai ?
        jatkoa....... kirjoitti:

kaupunki ..tuonti-vienti.Mikä on ???

Mutta veikkaan Bangkok

• tässä se nähtiin
        vastaa kirjoitti:

Phuu Thai mai ?

mai saap arai mii jai myangthaa TH ????

• jatkoa
        vai ? kirjoitti:

Mutta veikkaan Bangkok

pen Si Racha

• .........
        jatkoa kirjoitti:

pen Si Racha

Krhun rep = bangkok

• kirjoitus virhe
        ......... kirjoitti:

Krhun rep = bangkok

Khrun tep

• .............
        jatkoa kirjoitti:

pen Si Racha

mä asun Thaimaan suurin satamakaupunki Si Racha....

• ok
        ............. kirjoitti:

mä asun Thaimaan suurin satamakaupunki Si Racha....

Ai joo.....sehän näkyy jomtien Beachille....ainaskin ne isot satamanosturit
        Olenkin ihmetellyt monta kertaa mikä helvatan satama siellä on.

Ainaski sinne merelle näky ku kävin Koh Larnin saarella.

• mak mak
        Just joo kirjoitti:

vitun aivokääpiö

PHOM HUAROO

• mak mak kirjoitti:

PHOM HUAROO

Siis mitä ?

• Understand ?
        tässä se nähtiin kirjoitti:

คุณ โง่?

• siinä
        tässä se nähtiin kirjoitti:

ฉัน ต้องการ จะ มา ปราบ คุณ โง่ ....

• lyhyt Th oppimäärä
        ok kirjoitti:

Ai joo.....sehän näkyy jomtien Beachille....ainaskin ne isot satamanosturit
        Olenkin ihmetellyt monta kertaa mikä helvatan satama siellä on.

Ainaski sinne merelle näky ku kävin Koh Larnin saarella.

khun aihaa !!!!

• mai pen rai
        vt paroni kirjoitti:

kyllä monet mopotaksi kuskit tarjoo ja jos et saa kypärää älä mene kyytiin.Vaikka tuskin sulla mitään suojattavaa löytyy

• OK
        mai pen rai kirjoitti:

kyllä monet mopotaksi kuskit tarjoo ja jos et saa kypärää älä mene kyytiin.Vaikka tuskin sulla mitään suojattavaa löytyy

Just joo...sullahan sitä löytyy....kun et edes osaa kirjoittaa....mopotaksikuskit = yhdys-sana

Turpiis tarvisit, vitun suunsoittaja

• mitä?????
        OK kirjoitti:

Just joo...sullahan sitä löytyy....kun et edes osaa kirjoittaa....mopotaksikuskit = yhdys-sana

Turpiis tarvisit, vitun suunsoittaja

yhdyssana ei yhdys-sana.Mites toi skrivaaminen sulla?

• Mies Jokainen

Ihan hyvä mainos - ja mikä ettei, joskus lukeminen kannattaa?

Toisaalta, eiväthän jokaiset miehet ole kuten näiden kirjojen alkuperäinen kirjoittaja? Kirjojen kääntäjä puolestaan on melkein kuin Jukka Virtanen (tämä Hottentotti laulun kääntäjä) tänään. Vai onko?

Miksi näitä kirjoja ei voi lainata Suomen kirjastoista? Vai voiko?

Onkohan Amalia lukenut nämä kirjat jo? Miksi ei?

• tietääkseen muuten

Eiköhän meille kaikille ole tullut jo aikaa sitten selväksi että täimaan kaltainen seksikohde on tarkoitettu
        äijille. Vastuu on äijien, jotka kulkee alapään sanelemina.

• kapteeni24
        tietääkseen muuten kirjoitti:

Eiköhän meille kaikille ole tullut jo aikaa sitten selväksi että täimaan kaltainen seksikohde on tarkoitettu
        äijille. Vastuu on äijien, jotka kulkee alapään sanelemina.

Sakot tuli oikein, ei mitään rahastusta. Ilman kypärää ajavalle heilahtaa samallalailla sakot niin falanggille kuin paikalliselle. Yksuuntasesta samaten..

• KL
        kapteeni24 kirjoitti:

Sakot tuli oikein, ei mitään rahastusta. Ilman kypärää ajavalle heilahtaa samallalailla sakot niin falanggille kuin paikalliselle. Yksuuntasesta samaten..

Ei muuten heilahda.

Ootkos käyny muuten takapihaasi pitemmällä.

• KL
        kapteeni24 kirjoitti:

Ai Sakko.

Kun se piti sujauttaa poliisin skootterin satulan väliin.

Minä kutsuisin sitä korruptioksi.

Thaimaa muuten on maailman 6. korruptoitunein maa.
        Somalia nro. 1

• mistä noita K päitä.
        KL kirjoitti:

Ai Sakko.

Kun se piti sujauttaa poliisin skootterin satulan väliin.

Minä kutsuisin sitä korruptioksi.

Thaimaa muuten on maailman 6. korruptoitunein maa.
        Somalia nro. 1

mielummin mennyt tekemäsi LIIKENNERIKKOMUKSEN takia poliisiasemalle selvittämään asiaa moneksi tunniksi?????????? Tai riippuen mihin vuorokauden aikaan LIIKENNERIKKOMUKSESI tapahtui viettää koko yö poliisiasemalla.Itse taidat olla todellinen pökelö, ja vielä 11 kertaa maassa muka käynyt, etkä liikennesääntöjäKÄÄN osaa.

• kapteeni244
        mistä noita K päitä. kirjoitti:

mielummin mennyt tekemäsi LIIKENNERIKKOMUKSEN takia poliisiasemalle selvittämään asiaa moneksi tunniksi?????????? Tai riippuen mihin vuorokauden aikaan LIIKENNERIKKOMUKSESI tapahtui viettää koko yö poliisiasemalla.Itse taidat olla todellinen pökelö, ja vielä 11 kertaa maassa muka käynyt, etkä liikennesääntöjäKÄÄN osaa.

Junteille heilahtaa sakot helpommin

• KL
        mistä noita K päitä. kirjoitti:

Kuulehan pelle.
        Mitä se sitten on jos ei korruptiota, jos poliisi pyytää rahaa rikkomuksesta, eikä ehdotakaan poliisiasemalle menoa saati kirjoita sakkoa. Klo. oli 17 nurkilla kun tämä tapahtui.

Vuodesta -83 ollut ajokortti joten ehkä nuo liikennesäännöt kait osaan. Mutta kun Thaimaassa ei valitettavasti ole liikennesäännöt kaikille samat.

vai oletko joskus kuullut että Thaimaalainen olisi syyllinen ulkomaalaisen ja Thaimaalaisen väliseen kolariin. EI. ULKOMAALAINEN ON AINA SYYLLINEN ja jos ei, niin hänestä tehdään syyllinen.

Sä et kuule varmaan oo käyny takapihaas pitemmällä.

• HÖy

Ei kait ny saatana kaikkia maailman kirjoja ole kirjastossa.

Sen voi kyllä ostaa...jos sul ei oo rahaa ni anna tilinumeros ni mä laitan, ni saat lukemista...

• sovitaan näin
        KL kirjoitti:

Kuulehan pelle.
        Mitä se sitten on jos ei korruptiota, jos poliisi pyytää rahaa rikkomuksesta, eikä ehdotakaan poliisiasemalle menoa saati kirjoita sakkoa. Klo. oli 17 nurkilla kun tämä tapahtui.

Vuodesta -83 ollut ajokortti joten ehkä nuo liikennesäännöt kait osaan. Mutta kun Thaimaassa ei valitettavasti ole liikennesäännöt kaikille samat.

vai oletko joskus kuullut että Thaimaalainen olisi syyllinen ulkomaalaisen ja Thaimaalaisen väliseen kolariin. EI. ULKOMAALAINEN ON AINA SYYLLINEN ja jos ei, niin hänestä tehdään syyllinen.

kävelykatua väärään suuntaan............taitaa KL olla persaukinen jätkä jos 1000 thb vituttaa.Mitä jos vaihtaisit matkailun Tallinnan laivoille, sieltä saa tuoda viinaakin enemmän, ja jätä Thaimaan matkailu meille muille.
        Vai vaivaako jet lag heh heh.

• niin tyypillistä
        KL kirjoitti:

Kuulehan pelle.

samoja oireita näkee stadissa.Ajokortti vuodesta -83 eikä tunne liikennemerkkejä eikä liikennesääntöjä mutta luulee tietävänsä ja osaavansa kaiken.

• lekentaa !!
        KL kirjoitti:

Kuulehan pelle.

hm, ihan oikeassa realielämässä tämä farangin syyllistäminen on totaali urbaanilegenda. Kysy keltä tahansa Pattayansuomalaiselta, niin kuulet tapauksista, jossa thai on tuomittu syylliseksi liikenneonnettomuudessa tai ala lukemaan pattayaone.net, selkoenglantia.

• lekentaa !! kirjoitti:

hm, ihan oikeassa realielämässä tämä farangin syyllistäminen on totaali urbaanilegenda. Kysy keltä tahansa Pattayansuomalaiselta, niin kuulet tapauksista, jossa thai on tuomittu syylliseksi liikenneonnettomuudessa tai ala lukemaan pattayaone.net, selkoenglantia.

Vai lekendaa.
        Noh...ilmeisesti et ole käynyt koko paikassa

• Naimaasiko ??
        seikkailija45 kirjoitti:

Vai lekendaa.
        Noh...ilmeisesti et ole käynyt koko paikassa

http://www.pattayaone.net/pattaya-news/18208/head-on-collision-injures-thai-and-foreign-motorbike-drivers-in-east-pattaya/

Känninen faranki ajoi thaikun päälle, eipä vaan polliisi suostu heti nimeämän farankia syylliseksi.

• http://www.thaibooks.net/index.php
      Pöljän paratiisia jatko-osana ei mulla vielä oo, mut myöhemmin on.
      Sehän on "rahasta lähimmäistäsi"jatko-osa.
      "Miesten paratiisi" näytti olevan käännetty englangiksi.
      Mulla tosta on suomiversio, mut ei tainnu olevan nyt listalla.
      Kaikki hyvää tietoa ja hauska lukea.
      Tuonkin miesten paratiisin on kirjoittanu Äiti ja Tytär heidän näkökulmasta, kuinka he kokivat asumisen Thaimaassa.
      Annabella ja Annika Åsvik rulee!

• kapteeni2444

ajokrtti vuodesta -83...poika poika siperi opettaa..

• ArmasP

Mutta onko mitään järkeä rakastua vanhaan huoraan. Osaavat kyllä olla melko härskejä kun huomaavat että jätkällä on pää saatu pyörälle mutta joku tolkku pitää olla itselläkin. Vai olenko vain kelien puolesta siellä lomaillut ?

• SIKA-AMALIAA ???

rakastua vanhaan huoraan?

• ArmasP
        SIKA-AMALIAA ??? kirjoitti:

rakastua vanhaan huoraan?

Oman kylän mies rakastu tulisesti vanhaan huoraan ja nyt se morsian keksii kaikenlaisia menoja että saa rahaa jätkältä, jopa hautajaiset täyttä kusetusta. Tarkoitan vanhalla yli 30 vuotiasta baarityttöä, joka on siellä jo uransa loppusuoralla. Minä olen ottanut rahani niin lujalta että ne myös pysyvät minulla eikä taikku huorien perseessä

• järvikyläläinen .
        ArmasP kirjoitti:

Oman kylän mies rakastu tulisesti vanhaan huoraan ja nyt se morsian keksii kaikenlaisia menoja että saa rahaa jätkältä, jopa hautajaiset täyttä kusetusta. Tarkoitan vanhalla yli 30 vuotiasta baarityttöä, joka on siellä jo uransa loppusuoralla. Minä olen ottanut rahani niin lujalta että ne myös pysyvät minulla eikä taikku huorien perseessä

Niin on mejänkin kylällä, naapuri toi venakon, joka ei tee muuta kuin tuhlaa ja käy hermoille. Toinen naapurin maitotilallinen toi thaikun ja nyt kiroaa, että ei ehi tilan töihin, kun thaikku on jo tehnyt kaiken. Jos työihmisen haluaa, se on haettava thaikku, nämä maajussin morsiamet ei ossaa ku kynsiään lakata.

• -86 eka suomessa
        järvikyläläinen . kirjoitti:

Niin on mejänkin kylällä, naapuri toi venakon, joka ei tee muuta kuin tuhlaa ja käy hermoille. Toinen naapurin maitotilallinen toi thaikun ja nyt kiroaa, että ei ehi tilan töihin, kun thaikku on jo tehnyt kaiken. Jos työihmisen haluaa, se on haettava thaikku, nämä maajussin morsiamet ei ossaa ku kynsiään lakata.

mistähän se on työmyyrä taikun löytänyt, ahkeria ne on ainoastaan paskanpuhumises ja kusetuksessa

• pil. rent

oliko tämä asia uusi Thaimasta, ja parista "liikennerikkomusesta" jouduit maksamaan sakkoja sinähän olet rikollinen ??????? Toivottavasti joutuisit Bangkok hilttoniin esm. 1 vuosi oppisit käytöstapoja sika

• fittnes man

lukeekaapa teos jokinorsun matka Turkiin fatta maksaa

• ja kirjaasi

Onko omakohtainen omaelämänkerta ? Onko muita osia ilmestynyt kuten vyölaukkumursun matka thaimaaseeeen ?

• lobbariko?
        ja kirjaasi kirjoitti:

Onko omakohtainen omaelämänkerta ? Onko muita osia ilmestynyt kuten vyölaukkumursun matka thaimaaseeeen ?

Hylkeiden vaellusreitit välimeren ympäristöön I, II ja III
        Ryhävalaiden rauhoitusaika alkanut Suomessa
        Jokinorsujen kiima-aika
        Onko kauneusleikkaus tarpeen norsuvittunaamalle
        Sinun ei tarvitse päästä läskeistäsi vaan Miehestäsi
        Kuinka vaihdat lukot asuntoosi itse
        Lumikinoksesta selviytymisen opas
        Marisemisen ja kaikenlaisen häiriköinnin salaisuudet I, II, III ja IV
        lisäosa Paskanväliä oikeinkirjoituksesta

• sattuuhan sitä
        lobbariko? kirjoitti:

Hylkeiden vaellusreitit välimeren ympäristöön I, II ja III
        Ryhävalaiden rauhoitusaika alkanut Suomessa
        Jokinorsujen kiima-aika
        Onko kauneusleikkaus tarpeen norsuvittunaamalle
        Sinun ei tarvitse päästä läskeistäsi vaan Miehestäsi
        Kuinka vaihdat lukot asuntoosi itse
        Lumikinoksesta selviytymisen opas
        Marisemisen ja kaikenlaisen häiriköinnin salaisuudet I, II, III ja IV
        lisäosa Paskanväliä oikeinkirjoituksesta

Kun tulee suomalaisen naisen jättämäksi ja petetyksi, alkaahan se ylähuuli laillasi väpättää ja
        turpa laulaa ihan vääristynyttä huutoa .Otan osaa. Muista, ettei maksettu huora koskaan ole pitkäaikainen ratkaisu.

• hieronta reissusta
        sattuuhan sitä kirjoitti:

Kun tulee suomalaisen naisen jättämäksi ja petetyksi, alkaahan se ylähuuli laillasi väpättää ja
        turpa laulaa ihan vääristynyttä huutoa .Otan osaa. Muista, ettei maksettu huora koskaan ole pitkäaikainen ratkaisu.

Peeentttttiii miiiissäää sieee ooot…
        Oink Oink Oink Ooootaahaaan kuuun löyyydäään sut…
        Kooostoon Oink Oink Oink nääähdeen me-naiset on yyylivoimasiii mieeehiiin vettattuna, muna, tuna, mu mu mu mustaaamuuunaaa teeekiisiii OINK OINK OINK mieeeliii…
        Oooon Oink Oink Oink Kiiihiiseevään hooornnyyy Oink Oink Oink Aaaamaaaliiiaaa! ! !

http://www.youtube.com/watch?v=hI5I0p_Geis

Oink Oink Oink ! ! !

• en kuitenkaan
        sattuuhan sitä kirjoitti:

ole pahoillani puolestasi. Ihmistuntijan saralle sinulla ei ainakaan ole mitään asiaa. Suomalainen nainen on maksettu huora, thaikaunotar pesee sotanorsun mennentullen, tsori vaan, mutta sulle ei ole enää markkinoita täällä, joten matkaa sä vain sinne välimerenmaihis. Kun tulee suomalaisen Miehen lumihankeen heittämäksi, katkeruutesi puskee tuskaansa näppikseen - tuli thaikaunotar tilalle ja vei perinnön.

• hah hah hah haaa
        en kuitenkaan kirjoitti:

ole pahoillani puolestasi. Ihmistuntijan saralle sinulla ei ainakaan ole mitään asiaa. Suomalainen nainen on maksettu huora, thaikaunotar pesee sotanorsun mennentullen, tsori vaan, mutta sulle ei ole enää markkinoita täällä, joten matkaa sä vain sinne välimerenmaihis. Kun tulee suomalaisen Miehen lumihankeen heittämäksi, katkeruutesi puskee tuskaansa näppikseen - tuli thaikaunotar tilalle ja vei perinnön.

Anna tulla vaan lisää katkeruuttas. Tämähän alkaa ihan huvittaa.

• voin kertoa
        hah hah hah haaa kirjoitti:

Anna tulla vaan lisää katkeruuttas. Tämähän alkaa ihan huvittaa.

että minä En ole katkera. Minun motiivini on vain kritisoida Sinua, koska esität täällä katkeroitunutta, valheellista ja provokatiivista sontaa Thaimaahan matkustamisesta. Mä taistelen sua vastaan oikeudenmukaisuuden ja totuuden puolesta, enkä voi sietää sun kaltaisias ihmisiä jotka koettaa manipuloida toisia selvää paskaa puhumalla. Mitkään sun juttus eivät ole edes lähimainkaan paikkansapitäviä. Toinen juttu on sitten jo tuo kun otat alatyyliset jutut mukaan, mähän vastaan siihen sulle samoin mitoin, sen kyllä ansaitset, paskaa niskaasi oikein olan takaa. Olet ihminen joka kuuntelee vain omaa ääntään, et edes lue toisten eriäviä mielipiteitä, puhumattakaan että ymmärtäisit niitä.

• haluaisitko vaan ?
        voin kertoa kirjoitti:

että minä En ole katkera. Minun motiivini on vain kritisoida Sinua, koska esität täällä katkeroitunutta, valheellista ja provokatiivista sontaa Thaimaahan matkustamisesta. Mä taistelen sua vastaan oikeudenmukaisuuden ja totuuden puolesta, enkä voi sietää sun kaltaisias ihmisiä jotka koettaa manipuloida toisia selvää paskaa puhumalla. Mitkään sun juttus eivät ole edes lähimainkaan paikkansapitäviä. Toinen juttu on sitten jo tuo kun otat alatyyliset jutut mukaan, mähän vastaan siihen sulle samoin mitoin, sen kyllä ansaitset, paskaa niskaasi oikein olan takaa. Olet ihminen joka kuuntelee vain omaa ääntään, et edes lue toisten eriäviä mielipiteitä, puhumattakaan että ymmärtäisit niitä.

Katsos, jokaisen ihmisen OMAT kokemukset ovat hänen omia kokemuksiaan, eivät sinun.
        Et voi todellakaan päättää, mikä on totta ja mikä ei.
        Enkä oikein jaksa uskoa, että tietyt suositut puheenaiheet loppuu/muuttuu jollei kehitystä asian eteen tule tapahtumaan ja samat ongelmat pyörii päivästä toiseen (prostituution avoimuus jne)
        ko.maassa. Itse ehdotan sekä prostituution sulkemista tietylle alueelle ja sitten lain käyttöönottoa rangaistuksineen. Koska näin ei kumminkaan tule tapahtumaan, turistin asenne
        tulee korostumaan.
        Luulisi, että säälit lähinnä thaikkulaa, joka ei lähde kehittämään kestävää turismiaan etkä huutelisi viestintuojalle hävyttömyyksiä. Minun kun ei tarvitse olla lomaosakkeen omistaja eikä
        seksibisneksessä mitenkään mukana, mutta kuluttajana ja maksavana asiakkaana tahdon muutoksia tähän ongelmaan. Samalla näen pitkällä tähtäimellä, mihin asioiden hoitamattomuus tulee johtamaan.
        Mutten jaksa enää kanssasi kinastella. Pidä haavekuvasi thaimaasta. Sen verran kai sinäkin sentään ymmärrät, että uusia lomakohteita tulee koko ajan ja liikkuvia turisteja kiinnostaa kaikki uusi.

• kuulu Suomelle
        haluaisitko vaan ? kirjoitti:

Katsos, jokaisen ihmisen OMAT kokemukset ovat hänen omia kokemuksiaan, eivät sinun.
        Et voi todellakaan päättää, mikä on totta ja mikä ei.
        Enkä oikein jaksa uskoa, että tietyt suositut puheenaiheet loppuu/muuttuu jollei kehitystä asian eteen tule tapahtumaan ja samat ongelmat pyörii päivästä toiseen (prostituution avoimuus jne)
        ko.maassa. Itse ehdotan sekä prostituution sulkemista tietylle alueelle ja sitten lain käyttöönottoa rangaistuksineen. Koska näin ei kumminkaan tule tapahtumaan, turistin asenne
        tulee korostumaan.
        Luulisi, että säälit lähinnä thaikkulaa, joka ei lähde kehittämään kestävää turismiaan etkä huutelisi viestintuojalle hävyttömyyksiä. Minun kun ei tarvitse olla lomaosakkeen omistaja eikä
        seksibisneksessä mitenkään mukana, mutta kuluttajana ja maksavana asiakkaana tahdon muutoksia tähän ongelmaan. Samalla näen pitkällä tähtäimellä, mihin asioiden hoitamattomuus tulee johtamaan.
        Mutten jaksa enää kanssasi kinastella. Pidä haavekuvasi thaimaasta. Sen verran kai sinäkin sentään ymmärrät, että uusia lomakohteita tulee koko ajan ja liikkuvia turisteja kiinnostaa kaikki uusi.

ei suomalaisille, eikä myöskään SINULLE. Toki monella on omakohtaisia kokemuksia, mielipiteitä, arvioita, mutta tänne MATKAILUpalstalle EI pidä tulla jauhamaan omia "musta tuntuu" tai "oma arvioni" päätelmiä tai MANIPULOIMAAN muita suorastaan VALHEELLISELLA tiedoilla ja suorastaan tietämättömyydellä, puhumattakaan ymmärtämättömyydestä. Noita valheellisia ja propagandistisia juttuja näkee ihan joka ainoassa viestiketjussa näillä Thaimaa palstoilla. Minä vain oikaisen nuo tiedot oikeiksi. Mulla on myös omakohtaisia kokemuksia, joihin sinä ET puutu vähäänkään. Sun ja mun ero on siinä, että sä et tiedä ja mä tiedän. Siinä se!

• mistä tiedät kaiken
        kuulu Suomelle kirjoitti:

ei suomalaisille, eikä myöskään SINULLE. Toki monella on omakohtaisia kokemuksia, mielipiteitä, arvioita, mutta tänne MATKAILUpalstalle EI pidä tulla jauhamaan omia "musta tuntuu" tai "oma arvioni" päätelmiä tai MANIPULOIMAAN muita suorastaan VALHEELLISELLA tiedoilla ja suorastaan tietämättömyydellä, puhumattakaan ymmärtämättömyydestä. Noita valheellisia ja propagandistisia juttuja näkee ihan joka ainoassa viestiketjussa näillä Thaimaa palstoilla. Minä vain oikaisen nuo tiedot oikeiksi. Mulla on myös omakohtaisia kokemuksia, joihin sinä ET puutu vähäänkään. Sun ja mun ero on siinä, että sä et tiedä ja mä tiedän. Siinä se!

Toistaiseksi Suomessa toimii sanan-ja ilmaisunvapaus, jota ei ole vain SINULLE suotu !
        Ja edelleen: perustele, mikä on totta/valhetta, omakohtaista kokemusta/kuvitelmaa, mutua/tietoa. Anna tulla, sana on vapaa. Kuten sananvapauskin.
        Kuten ilmaiset asian :"Mulla on myös omakohtaisia kokemuksia, joihin sinä ET puutu vähäänkään. Sun ja mun ero on siinä, että sä et tiedä ja mä tiedän. Siinä se! " Siis : MITÄ
        sä tiedät ja muut mielestäsi ei ? Mielenkiintoista kuulla.

• kysymyksiisi
        mistä tiedät kaiken kirjoitti:

Toistaiseksi Suomessa toimii sanan-ja ilmaisunvapaus, jota ei ole vain SINULLE suotu !
        Ja edelleen: perustele, mikä on totta/valhetta, omakohtaista kokemusta/kuvitelmaa, mutua/tietoa. Anna tulla, sana on vapaa. Kuten sananvapauskin.
        Kuten ilmaiset asian :"Mulla on myös omakohtaisia kokemuksia, joihin sinä ET puutu vähäänkään. Sun ja mun ero on siinä, että sä et tiedä ja mä tiedän. Siinä se! " Siis : MITÄ
        sä tiedät ja muut mielestäsi ei ? Mielenkiintoista kuulla.

Sinä et esitä kritiikkiä, olet thaivihaaja, rasisti, suomalaisryhävalashuora.
        Ai mielenkiintoista kuulla, olethan nuo samat nähnyt jo kymmenet kerrat ennenkin, vai onko jo päässyt unohtumaan? Tunnistan kyllä sinut sika-Amalia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4939
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3950
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3523
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      138
      2408
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2299
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe