Minulla on isäni kanssa hyvät välit. Voimme avoimesti jutella aroista asioista jne.. Mutta isäni luultavasti vitsillä ''puristi'' minua kerran (pepusta). En sanonut siitä mitään, ja olin muka huvittunut ja naurahdin siinä leikillä. Mietin sitten että, miksi isäni sen teki, miksi se tuntui pahalta vaikka se oli kai vitsiä vaan..?! Se taisi olla huono kosketus. Yleensä huonosta kosketuksesta, pitäisi päästä pois, voi sanoa ei jne.. Mutta vaikka pääsin tilanteesta pois, se tuntui oudolta.. Jotenkin ällöltä. Mitä mieltä olette? (ei mitään ''kovisten'' ja muitten epämääräisten ihmisten mielipiteitä..)
Hyvät välit, huono kosketus.
Milka<3
2
309
Vastaukset
- oiui
Tämmöset unohtuu.
- oikeassa olet
Hei!
Oli huono vitsi tosiaan. Sun asia on laittaa rajat isällesi. Käske isän hankkia itselleen nainen tai sano että puristelee vaan äitiä ! Että toi on ihan YÖK- juttu! Ota tarvittaessa fyysistä ja henkistä etäisyyttä! Kyllä se siitä : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284531Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743279- 1021550
- 881395
- 96927
- 80816
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19798- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44652