Olen mies ja jouduin uhriksi.
Ihmisluonne osaa mitä vaan. Sen voi todeta, kun lukee uhrien kokemuksia. Mulla on kokemusta kotoa ja työpaikalta. Tiettyjä erikoisuuksia heillä on olemassa, joihin kiinnitin huomiota.
Narsistiksi (tai miksi lie)luokiteltava ihminen on erittäin herkkä kritiikille. Ei siedä pienintäkään sormella osoittelua, jonka kokee syyttämisenä tai syyllistämisenä jostakin asiasta. Ei pienintäkään väärin ymmärretyn asian oikaisua. Ei pienintäkään ehdotusta jostain asiasta, jonka kokevat käskynä tai määräyksenä itseään kohtaan. Sentimentaaliset "esitykset" saadakseen tahtonsa läpi tai paetakseen tukalaa tilannetta, joka uhkaa heidän olotilaansa.
Pikkuriikkisillä alistamisilla ja merkityksettömillä nöyryytyksillä nujertaa uhrinsa vuosien vieriessä.
Kostonhimoisia, agressiivisia, elää pelkillä kehuilla, valtavat luulot itsestään.
Vaikeita tapauksia oikeusasteissa. Manipuloi taustalla ilmapiirin haluamakseen. (puhuu paskaa selän takana)
Suhteen alasajo saattaa kestää vuosia ollen erittäin juonikasta ja määrätietoista.(naisellisen älykästä)
Töissä savustus samanlaista piinaa. Järjestelmällistä ovien sulkemista ja mitätöimistä ym.ym.
Siinä joitakin merkittävimpiä esimerkkejä joihin törmäsin. Vasta jälkeenpäin tunnistin nuo merkit. Kärsin tosi paljon, ennen kuin ymmärsin, mistä on kyse.
Lohduttautua voi sillä, että se ei välttämättä ollut mitään henkilökohtaista.
Häjyjä ne on
Liian sopiva uhriksi
5
162
Vastaukset
Kuulopuheita?
Kerro enemmän!
Palsta takaa että koet parantumisen! Takuu päättyi nyt! :)- lottamari_1
jep, puolen minuutin varma takuu :))
- minä myös
Tuttu juttu niin kotona kuin työpaikalla :(
Noin tarkennuksena että iso Pee on pieni ja hento nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021510
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 50704
- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673