mua ärsyttää monta kertaa mw2 moninpelissä syyttely hackkeriksi vaikka en käytä hackkeja oon milloinkin level hackkeri ja wall hackkeri sun muuta . ehkä se johtunee siitä et jos pelaat hyvin nii oot hackkeri tai jotain
ärsyttää
sa sukka
5
214
Vastaukset
- :->
niin oot trolli! Kateellisia.
- gjffs
olit hyvä sitten missä vain niin aloittelijat ja osaamattomat arvostelevat auttamatta koska eivät voi hyväksyä sitä seikkaa etteivät ole niin hyviä ynnä sitä, etteivät kestä tappioo ja kye sitä itselleen myöntämään.
- nuppikuti
ärsyttää enempi ne jotka käyttää cheatteja kun ne et väittää jonkun cheattaavan.
- tjajajajajj
aina ku joku heittää publicciin cheater ni kaikki ketä koodaa kirjottaa sinne who :D vittu repesin sil kerra ku oli aiva selvä koodari
- The | Rooopppi
Sama juttu mulla kun pelaan MW2:sta ja quick scopetan ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649