Pyöriikö mielessäsi joku?

vastausonkyllä

Tietty ihminen ehkä enemmän kuin olis välikskään?

117

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enemmän kuin olis välikskään

• Mr. 20/6

se uus panokaveriko pyörii sun mielessä sillee sopivasti?

• pyörii, häiritsee pahasti keskittymistä. Tarttee tehdä jottai...

• alright

Jos se helpottaisi kun kerrot tunteesi rehellisesti.

• alright kirjoitti:

Jos se helpottaisi kun kerrot tunteesi rehellisesti.

olis kyllä väärä osote, mutta varmaan sillä olis aivan helvetin hauskaa lukea mun avautumisia :D

• Toljake

• viIi

Mieleni on aina tyhjä..

Hähä! :D

• 80

jataitanee pyöriä jatkossakin...no mulla on kärsivällisyyttä...

• vänksy

kai vastata kyllä, vaikka kyllä hänellä on paljonkin väliä, noin niinkuin yleisesti ottaen mun ajatuksissani. Enpä tiedä, millä ne tyhjät ajatusteni aukot täyttäisin, jos hän ei niitä täytä.

• viIi

• viIi
        viIi kirjoitti:

Niin! Loppuis sulta seksihalut kerrasta!

• vänksy
        viIi kirjoitti:

ne ajatukset..

• viIi
        viIi kirjoitti:

Niin! Loppuis sulta seksihalut kerrasta!

aivan niin..

• BlueNightSatin

tauotta, mutta se kaikki on tervetullutta. Ei yhtään liikaa, millonkaan. I love it! :D

• ToIjake

• BlueNightSatin
        ToIjake kirjoitti:

tarkottanu sua, taaskaan. :)

• BlueNightSatin kirjoitti:

tarkottanu sua, taaskaan. :)

oon mä näköjään kova yrittämään :)

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

oon mä näköjään kova yrittämään :)

ja palstan naiset on mustasukkaisia tolla menolla susta. :/

ja palstan naiset on mustasukkaisia tolla menolla susta. :/

ja jos joku ottaa noi mun persoonajakaumien letkautukset tosissaan, niin kaikin mokomin. Tosin sit vois olla syytä käydä pollalogilla bamlaamassa paranoiastaan :)

• alright
        Toljake kirjoitti:

ja jos joku ottaa noi mun persoonajakaumien letkautukset tosissaan, niin kaikin mokomin. Tosin sit vois olla syytä käydä pollalogilla bamlaamassa paranoiastaan :)

missä on pollalogi? saako sinne ajo-ohjeet?

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

mä jo ehdin haltioitua noista bamlauksista. Mööh. :'(

• alright

• alright kirjoitti:

matka ajaa, ei mulla riitä bensa tollaseen

kuljettaan sut sinne. Pääset bemarin kyytiin. Ja turha vinuka ettet siihen kuljetukseen lähde sillä laitan sulle pakkopaidan päälle ja.

• alright
        timanttia kirjoitti:

kuljettaan sut sinne. Pääset bemarin kyytiin. Ja turha vinuka ettet siihen kuljetukseen lähde sillä laitan sulle pakkopaidan päälle ja.

pakkopaeta

• alright kirjoitti:

pakkopaeta

lähdet niin viel ehdit :)

• alright kirjoitti:

matka ajaa, ei mulla riitä bensa tollaseen

hyvään hoitoa, kaveri on siellä töissä. Pyydän että antaa sulle (ja Jazulle) erikoiskäsittelyä x'D

worry. Se vaan sanoo. Haltioituu naisten huomiosta itekkin :)

• timanttia kirjoitti:

worry. Se vaan sanoo. Haltioituu naisten huomiosta itekkin :)

yleistetä siellä!! :D

• alright
        Toljake kirjoitti:

hyvään hoitoa, kaveri on siellä töissä. Pyydän että antaa sulle (ja Jazulle) erikoiskäsittelyä x'D

mutta tällä kertaa minun täytyy kieltäytyä tästä kunniasta

• Toljake kirjoitti:

yleistetä siellä!! :D

tän palstan genreen :) Kuitenkin nautit, turha sun on sitä kieltää :) Mä nään sun läpi :)

• alright kirjoitti:

mutta tällä kertaa minun täytyy kieltäytyä tästä kunniasta

pyydän kuitenki kamulta että pitää paikan varattuna, jos joskus tulee tarve :)

• timanttia kirjoitti:

tän palstan genreen :) Kuitenkin nautit, turha sun on sitä kieltää :) Mä nään sun läpi :)

*tuijottaa läpinäkyvää kroppaansa ällistyneenä*

No katohan, niinpäs näätki... Vaatteita, heti!!!! :D

• Toljake kirjoitti:

*tuijottaa läpinäkyvää kroppaansa ällistyneenä*

No katohan, niinpäs näätki... Vaatteita, heti!!!! :D

oo pakko pukee...

• timanttia kirjoitti:

oo pakko pukee...

Hmmm... Mitähän postin tytöt tykkää... :)

• Toljake kirjoitti:

Hmmm... Mitähän postin tytöt tykkää... :)

tykkää. Postistako sä chattaat.

• timanttia kirjoitti:

tykkää. Postistako sä chattaat.

mutta tarttis lähtä asioille lähitunteina... Taian silti hiukka pukea, näyttää vilakalta ulkon. Postin tytöt saa ootella suvea :)

• BlueNightSatin
        BlueNightSatin kirjoitti:

tätähän tää on läppää. Palstan genreä tääki. Muksaa päivää sulle ja kaikille muillekki! :D

tätähän tää on läppää. Palstan genreä tääki. Muksaa päivää sulle ja kaikille muillekki! :D

Aurinkokin näyttäis paistavan.

• Toljake kirjoitti:

mutta tarttis lähtä asioille lähitunteina... Taian silti hiukka pukea, näyttää vilakalta ulkon. Postin tytöt saa ootella suvea :)

alkuperäinen tarkotus ei ollu kuitenkaan ne postin tytöt....:)

kivaa päivää kaikille :)

• timanttia kirjoitti:

alkuperäinen tarkotus ei ollu kuitenkaan ne postin tytöt....:)

tarkka nainen, meni väistely-yritykset aivan puihin... :D

*raapii mietteissään päätään*

• alright
        Toljake kirjoitti:

tarkka nainen, meni väistely-yritykset aivan puihin... :D

*raapii mietteissään päätään*

vielä kun voit!

• alright kirjoitti:

vielä kun voit!

*kuiskaa*

hämää sitä hetki, mä etin mun kledjut...

• alright kirjoitti:

vielä kun voit!

paeta ilman sun ohjeita :)

• alright
        timanttia kirjoitti:

paeta ilman sun ohjeita :)

mä en edes antanu mitään ohjeita muuta ku "pakene!" :D

• alright
        Toljake kirjoitti:

*kuiskaa*

mä hämään

• Toljake kirjoitti:

*kuiskaa*

kiinni ja annan sun juosta pakoon :) Tällä kertaa...

• alright
        timanttia kirjoitti:

kiinni ja annan sun juosta pakoon :) Tällä kertaa...

parempi niin, siten ei tuu ongelmia :D

• alright

oikeastaan mielessäni ei pyöri mitään milloinkaan

• tuuli vinkuu nurkissa...

• Marjelie
        Toljake kirjoitti:

tuuli vinkuu nurkissa...

Aurinko paistaa, eikä tuulekaan

• Marjelie kirjoitti:

Aurinko paistaa, eikä tuulekaan

me puhuttiin säästä... Puolpilvistä, -4 astetta, tuuli latvoista arvioituna n. 2m/s.

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

me puhuttiin säästä... Puolpilvistä, -4 astetta, tuuli latvoista arvioituna n. 2m/s.

johtuu, että mun näyttöön heijastuu auringonvalo. Vaikka mun pää on edessä ja mun takana ikkuna mistä tulee auringonvaloa sisään?

• alright

johtuu, että mun näyttöön heijastuu auringonvalo. Vaikka mun pää on edessä ja mun takana ikkuna mistä tulee auringonvaloa sisään?

kokonaisheijastumiseksi.

et halua kuulla vastausta...

• Marjelie
        Toljake kirjoitti:

-10

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

et halua kuulla vastausta...

tiiän sen. Se valo paistaa mun pään läpi! Sen siitä saa, kun puhuu läpiä päähänsä päiväkaudet. :(

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

kokonaisheijastumiseksi.

mun valoisa persoona imee valon auringosta ja kokonaisheijastuu mun näyttöön. Aika selvää. :)

tiiän sen. Se valo paistaa mun pään läpi! Sen siitä saa, kun puhuu läpiä päähänsä päiväkaudet. :(

sanonu tota... Pidä kiinni tosta alrightin teoriasta, se tietää noi hommat ;)

• alright

mun valoisa persoona imee valon auringosta ja kokonaisheijastuu mun näyttöön. Aika selvää. :)

valo kulkee optisesti harvemmasta aineesta (ilmasta) optisesti tiheämpään aineeseen (sun päähän), ja heijastuu tietyn kulman, ja sieltä tulee taas optisesti tiheämmästä aineesta (sun päästä) optisesti harvempaan aineeseen kokonaisheijastuen tietokoneen ruudulle.

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

valo kulkee optisesti harvemmasta aineesta (ilmasta) optisesti tiheämpään aineeseen (sun päähän), ja heijastuu tietyn kulman, ja sieltä tulee taas optisesti tiheämmästä aineesta (sun päästä) optisesti harvempaan aineeseen kokonaisheijastuen tietokoneen ruudulle.

pidä paikkaansa. Mun pää ei toimi heijastimena x'D

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

sanonu tota... Pidä kiinni tosta alrightin teoriasta, se tietää noi hommat ;)

sun tarttennu, mä tiiän tän ite. :)

• alright

toimii

sen foliohatun ny ihan ekaks poies :D

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

toimii

toimi, mun musta tukka imee kaiken valon. x'D

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

sen foliohatun ny ihan ekaks poies :D

sä tätä kylmäkuljetus kassia? :)

sä tätä kylmäkuljetus kassia? :)

auttoko? :)

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

auttoko? :)

nyt taas pystyy hengittää. :)

nyt taas pystyy hengittää. :)

Aijai, päivän toisiks parhaat naurut, kiitos sullekin :D

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

Aijai, päivän toisiks parhaat naurut, kiitos sullekin :D

mittään..hyvä jos nauratti. Mua ei taas ny naurata yhtää..mutta josko sitten myöhemmin. :)

mittään..hyvä jos nauratti. Mua ei taas ny naurata yhtää..mutta josko sitten myöhemmin. :)

mikäs ny vetää happamaks?

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

mikäs ny vetää happamaks?

vähän murheellinen mieli..ikävä ja semmosta. :I

vähän murheellinen mieli..ikävä ja semmosta. :I

pikkusta :/ Kyllä se siit, kesää kohden suupielet nousee aina vaan ylemmäs :)

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

pikkusta :/ Kyllä se siit, kesää kohden suupielet nousee aina vaan ylemmäs :)

nousi jo, kun meni ikävä ohi. Ja kesä kyllä piristää, vaikka töissä kesän olenki...syksyllä muuteki sitten riittää ohjelmaa. :)

• Kyllä asia on noin.

Ymmärrän itseäni ja keskitynkin lähinnä seurausten konrollointiin...

• kontrolloida? Siin voi käydä niin että kontrollointi vesittää kaiken? En tietysti tunne sun tilannetta. Jotenkin sä vaikutat spontaanilta ihmiseltä. Mut mä tiedän kokemuksesta että osa ei kestä spontaaniutta. Silti mäkin yritän kontrolloida itseäni kun muuta en just nyt voi. Olosuhteet on vaan sellaset.

• alright
        timanttia kirjoitti:

kontrolloida? Siin voi käydä niin että kontrollointi vesittää kaiken? En tietysti tunne sun tilannetta. Jotenkin sä vaikutat spontaanilta ihmiseltä. Mut mä tiedän kokemuksesta että osa ei kestä spontaaniutta. Silti mäkin yritän kontrolloida itseäni kun muuta en just nyt voi. Olosuhteet on vaan sellaset.

kontrollointi on mukavaa

• timanttia kirjoitti:

kontrolloida? Siin voi käydä niin että kontrollointi vesittää kaiken? En tietysti tunne sun tilannetta. Jotenkin sä vaikutat spontaanilta ihmiseltä. Mut mä tiedän kokemuksesta että osa ei kestä spontaaniutta. Silti mäkin yritän kontrolloida itseäni kun muuta en just nyt voi. Olosuhteet on vaan sellaset.

Rajansa kaikella. En minä ikuisuuksiin jaksa tai ole kone, tarvin sen toisen mukaan, myös hänen tahtonsa.

Ja vetämällä rajan johonkin näkee mitä se toinen tekee. Jos se ei tee mitään merkitsevää niin se kertoo aika tasan tarkkaan ettei se piittaa paskankaan vertaa vaikka itse niin tekisin.

Se kuitenkaan ei muuta mun näkemystä hänestä, ei tunteitani ja toiveetkin muuttuu takaisin unelmoinniksi. Silloin vain jää yksin ja pitää toisen mukana ajatuksissaan.

Olisin tarvinnut häntä ja hänen tahtoaan jatkaakseni eteenpäin. Suhteet, oikeasti toimivat sellaiset - kun kuitenkin rakennetaan kaksin. En mä voi sitä yksin tehdä, jossain vaiheessa munkin virta loppuu ja spontaanius muuttuu itsesuojeluksi pettymykseltä joka on ilmeinen.

• Kukkomies kirjoitti:

Rajansa kaikella. En minä ikuisuuksiin jaksa tai ole kone, tarvin sen toisen mukaan, myös hänen tahtonsa.

Ja vetämällä rajan johonkin näkee mitä se toinen tekee. Jos se ei tee mitään merkitsevää niin se kertoo aika tasan tarkkaan ettei se piittaa paskankaan vertaa vaikka itse niin tekisin.

Se kuitenkaan ei muuta mun näkemystä hänestä, ei tunteitani ja toiveetkin muuttuu takaisin unelmoinniksi. Silloin vain jää yksin ja pitää toisen mukana ajatuksissaan.

Olisin tarvinnut häntä ja hänen tahtoaan jatkaakseni eteenpäin. Suhteet, oikeasti toimivat sellaiset - kun kuitenkin rakennetaan kaksin. En mä voi sitä yksin tehdä, jossain vaiheessa munkin virta loppuu ja spontaanius muuttuu itsesuojeluksi pettymykseltä joka on ilmeinen.

jos pahoitin mielesi kysymyksellä. En ymmärtänyt mistä on kyse. Joo se on vaikeeta, tai satuttavaa rakastaa, jos ei saa vastarakkautta.

• timanttia kirjoitti:

jos pahoitin mielesi kysymyksellä. En ymmärtänyt mistä on kyse. Joo se on vaikeeta, tai satuttavaa rakastaa, jos ei saa vastarakkautta.

Ei mun mieleni kysymyksistä pahoitu - enhän minäkään tarjonnut tarpeeksi tietoa aluksi että siitä olisi voinut mitään johtopäätöstä vetääkään - se oli ihan hyvä kysymys jota oli tavallaan mukavakin pureskella :)

Mun mielestä rakkaus joka ei saa vastarakkautta ei ole jotain joka ainakaan satuttaa. Hyväksikäyttö satuttaa, mutta vastarakkaudetta jääminen jättää enemmänkin silleen tyhjäksi. Se on sekä hyvä että huono asia. Hyvä siksi että siinä ei tapahdu mitään väärääkään, mutta huono siksi että kusipäätä olisi niin helppo vihata ja korvata se rakkaus sillä, järkiintyä ja ja käyttää rumaa totuutta pontena jättää asia.

Kun jää vain oman puolensa kanssa... se onkin vähän hankalampaa. Silloin toisessa ei ole vikaa, joten se on sitten itsessä. Pirun ihmisyys.

• Kukkomies kirjoitti:

Ei mun mieleni kysymyksistä pahoitu - enhän minäkään tarjonnut tarpeeksi tietoa aluksi että siitä olisi voinut mitään johtopäätöstä vetääkään - se oli ihan hyvä kysymys jota oli tavallaan mukavakin pureskella :)

Mun mielestä rakkaus joka ei saa vastarakkautta ei ole jotain joka ainakaan satuttaa. Hyväksikäyttö satuttaa, mutta vastarakkaudetta jääminen jättää enemmänkin silleen tyhjäksi. Se on sekä hyvä että huono asia. Hyvä siksi että siinä ei tapahdu mitään väärääkään, mutta huono siksi että kusipäätä olisi niin helppo vihata ja korvata se rakkaus sillä, järkiintyä ja ja käyttää rumaa totuutta pontena jättää asia.

Kun jää vain oman puolensa kanssa... se onkin vähän hankalampaa. Silloin toisessa ei ole vikaa, joten se on sitten itsessä. Pirun ihmisyys.

ollenkaan kipeää? Mä taas itse pelkään tuota itsekontrollointia siksi että jos vedän itseni sille levelille niin oon helposti niin kotelossa, että sieltä ei oo enää oikeen ulospääsyä. Vähän semmonen kaikki tai ei mitään ihminen, ja sellastahan ei kaikki kestä.

• timanttia kirjoitti:

ollenkaan kipeää? Mä taas itse pelkään tuota itsekontrollointia siksi että jos vedän itseni sille levelille niin oon helposti niin kotelossa, että sieltä ei oo enää oikeen ulospääsyä. Vähän semmonen kaikki tai ei mitään ihminen, ja sellastahan ei kaikki kestä.

No jos siitä "kaikesta" puuttuu vain varmuus toisesta niin eikö silloin rajanveto ole juuri kaiken tavoittelua ja sille tarvittavalle varmuudelle mahdollisuuden antamista?

Millä sä valitset "ei mitään" jos jotain jo on? Mulla ei ole taitoa unohtaa tai ainakaan maksa saati sitten lompakko ei ikinä kestä sitä määrää minkä pää vaatisi joten en edes yritä sitä keinoa.

Siispä ainoa vaihtoehto on vain oppia elämään asian kanssa. Se on kuitenkin loppujen lopuksi vain tositapahtumiin perustuva unelma eikä siitä tarvi niin paljoa paineita ottaa :)

• Kukkomies kirjoitti:

No jos siitä "kaikesta" puuttuu vain varmuus toisesta niin eikö silloin rajanveto ole juuri kaiken tavoittelua ja sille tarvittavalle varmuudelle mahdollisuuden antamista?

Millä sä valitset "ei mitään" jos jotain jo on? Mulla ei ole taitoa unohtaa tai ainakaan maksa saati sitten lompakko ei ikinä kestä sitä määrää minkä pää vaatisi joten en edes yritä sitä keinoa.

Siispä ainoa vaihtoehto on vain oppia elämään asian kanssa. Se on kuitenkin loppujen lopuksi vain tositapahtumiin perustuva unelma eikä siitä tarvi niin paljoa paineita ottaa :)

pystyn blokkaamaan täysin tajunnan ulkopuolelle jos joku ihminen alkaa jollain tapaa tekeen liian kipeetä. Puolustusmekanismi. Siks mua vähän pelottaa sellanen pieni hillintäkin, kun oon niin äärimmäisyysihminen ettei vaan menis överiksi.

• Kaipaan niin
        Kukkomies kirjoitti:

Voi luoja kuinka ymmärränkään sinua. Olen todellakin jäänyt yksin, ja pidän häntä koko ajan ajatuksissani. Olen lopussa. En jaksa enää yrittää.

Varmaan harvemmin menee näin päin, että nainen on yrittänyt ja yrittänyt kaikkensa mutta mies vain vetäytyy. Ei vastaa. Ei välitä.

• Se on krooninen ongelma, mutta mä olen jo niin tottunut siihen etten juurikaan välitä. Menen päälääkärille vasta sitten jos joku ilta huomaan _etten ole_ ajatellut sitä koko päivänä kertaakaan. Sitten on kyllä taatusti päässä piuhat pahassa solmussa :/

• alright

jo päässä piuhat pahasti solmussa

• alright kirjoitti:

jo päässä piuhat pahasti solmussa

Mutta tällä vielä pärjää. Sitten jos ne menee vielä jotenkin enemmän sekaisin, niin on aika herätellä paniikkia :)

• alright
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Mutta tällä vielä pärjää. Sitten jos ne menee vielä jotenkin enemmän sekaisin, niin on aika herätellä paniikkia :)

miten ne tosta enää pahemmaksi voi mennä?

• alright kirjoitti:

miten ne tosta enää pahemmaksi voi mennä?

Ettei ajattele sitä yhtä koko päivänä!! Eksää ymmärrä yhtään lukemaasi hassu??

• alright
        Papu.Sparrow kirjoitti:

älä nyt riehu

• alrightin äippä
        Papu.Sparrow kirjoitti:

yksi palstan yksinkertaisimmista joten hänelle täytyy antaa aikaa sulatella tuollaiset monimutkaiset jutut :/

• alright
        alrightin äippä kirjoitti:

yksi palstan yksinkertaisimmista joten hänelle täytyy antaa aikaa sulatella tuollaiset monimutkaiset jutut :/

ja anzzy on palstan yksinkertaisin

• alright

ruohoa käytät?

• alright kirjoitti:

ruohoa käytät?

mitä on saatavilla :)

• alright kirjoitti:

ruohoa käytät?

varmaan rai-ruohoa kun tota pääsiäistä pukkaa :)

• Toljake kirjoitti:

varmaan rai-ruohoa kun tota pääsiäistä pukkaa :)

tääl ei oo kun narsisseja ja nekin tekee kuolemaa. Pitää kuivattaa ne.

• timanttia kirjoitti:

tääl ei oo kun narsisseja ja nekin tekee kuolemaa. Pitää kuivattaa ne.

no laitat osotetta tuleen, niin lähetän sulle pääsiäisen jälkeen kulahtaneet rai-ruohot ja parvekkeelta viime kesän persiljojen rangat. Kai sä vedät persiljaakin, tulee hyvät käryt :)

• Toljake kirjoitti:

no laitat osotetta tuleen, niin lähetän sulle pääsiäisen jälkeen kulahtaneet rai-ruohot ja parvekkeelta viime kesän persiljojen rangat. Kai sä vedät persiljaakin, tulee hyvät käryt :)

kuulostaa romanttiselta kukkalähetykseltä :)

• timanttia kirjoitti:

kuulostaa romanttiselta kukkalähetykseltä :)

Päivän makeimmat naurut, kiitos :D

• Toljake kirjoitti:

Päivän makeimmat naurut, kiitos :D

itekkin niin että sairaaseen kroppaan sattuu :)

• au-liskot

koska kaikki muu on meille liian monimutkaista

• tosivaitaru

Juups, mutta ei romanttisessa mielessä. Mikähän siinäkin on, että kevätaurinko aktivoi harhaiset?

• alright

sun harhat taitaa olla aktiivisina ilman kevätaurinkoakin

• tosivaitaru
        alright kirjoitti:

sun harhat taitaa olla aktiivisina ilman kevätaurinkoakin

:)

• alright
        tosivaitaru kirjoitti:

:)

sitä mä vähän ajattelinki

• tosivaitaru
        alright kirjoitti:

sitä mä vähän ajattelinki

Ei helvata, miten tää nyt alko naurattaanki :)

• alright
        tosivaitaru kirjoitti:

Ei helvata, miten tää nyt alko naurattaanki :)

:D

• Kyllä pyörii kuin puolukka p****ssa ja kohta mä amputoin mun aivot jos ei ala ääni pääkopassa vaihtumaan. Se ihminen ei kiinnosta millään tasolla vaan se ärsyttää ja stressaa mua :/

• alright

sähän amputoit ne jo?

• alright kirjoitti:

sähän amputoit ne jo?

Haha, hyvä yritys :)

• alright
        alruna kirjoitti:

Haha, hyvä yritys :)

sun varmaan sitte täytyy amputoida joku muu ruuminosa, ku aivoja ei enää voi.

• alright kirjoitti:

sun varmaan sitte täytyy amputoida joku muu ruuminosa, ku aivoja ei enää voi.

Ole hyvä vaan :)

• alright
        alruna kirjoitti:

Ole hyvä vaan :)

rupee ketään amputoimaan :s

• kirpela

Näemmä :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      89
      2761
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2645
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2551
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      89
      2085
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      58
      1617
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1518
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      36
      1485
    Aihe