Sitten "päätaitelija" tietonne

:)

on käsityskykynne mukaiset mitä päänsärkyä mainos kertoo Tyypiliseen tapaan suomalaisen käsikirjoituksen mukaista on ainakin rouhea :) ai ku päätä koskee särkee kivistää pakottaa ja mitä kaikkia kansan kielellä nyt ai niin jomottaa Kas kas siellä taas on ikääntyneet laitettu pääosaan mainoksessa Tiedoksi kun luet laadukkaita lähteitä sekä tutkittua tietoa niin Tiedät että huolestuttavan paljon pään särystä kärsiviä on nuorisossa sekä opiskelijat yleensä.
oikein "päätä särkee " kun katsoo joitain mainoksi sekä ihmetellä täytyy minkälaista ikääntymisen kuvaa tahtovat vanhuudesta luoda ei missään kukaan koskaan ikinä voi olla noin tietämätön kuin suomi suomalaisille :) luulakseni mainoksen tekijä harha luuloineen että oikein oi voi aijai . Tarkoitus lienee hyvä mutta toteutus kuin typerällä tavalla tehty ei ketään saa ostamaan kuin hotaa :)..

hyvin näkee että "valkoiset veneretkeläiset " ovat tehneet mainoksen vailla parempaa yhteikunalista tietoa tyylistä laadusta nyt puhumattakaan ei mainoksessa näy.
olkaa hyvä :)...

4

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

sitten teidän partakarvojen mainos kuin muutkaan mainokset eivät tee mitään vaikutusta paitsi kun tulkonäköä palvovien naisten, homojen silmissä samoin kaikki muukin mainokset täällä mainosmarkkinointi palstalla vuodenaikoihin eivät kiinitä mitään huomiota vaan minä keskeisyys oikein rehoittaa typilliseen suomalaiseen tapaan
      Suomi suomalaisille ihmiset voisivat kehittyä vaikkapa mainostamaan Pääsiäistä sekä siihen liityviä uskomuksia sekä taikoja pahoista noita-akoista siinähän te tyypiliseen suomalaiseen tapaan olette "hyviä "
      tosin maikkarin pöllöt tiput kuin hauskat biolan kanan kakkaa on hauskoja sekä jo niin nähtyjä että eikö siellä voitaisi jo edistyä sekä jättää tavanomaisuus sikseen vai onko sekin niin lapselista ja naivia :)...
      pupujusikat ne lystikkäitä on jne..tai pienet sammakot pienet sammakot :) jne.. hih juskikat siis pupu jussikat..hih :)..

• .

:) nauratiko kirjoitusvirheeet vai lokikka vai lapsellisuus entä löysitkö montakin virhettä näistä "viihdettä " laivalla sekä tästä. ?. No kaikkiaaan tämä palsta mainosmarkkinointikeskustelejne. on varmaanki hyvin tiedostettu noiden suom 24 fi ääri-ihmisten keskuudessa koska mainosmaailman näkemystä esim. Miten mainos "syntyy " minkälaista faktaa sekä nyt vasta suomalaisetkin ovat oivaltaneet vaikkakin ostajille kuten maikkari jne. tarinaan keksityt, todet tarinat voivat esimerkilisesti ihmisiä psyyksta parempaa elämänsä analysointiin kuin uudistaa luutuneita käsityksiä.

toki tiedän :) mainos melkein tuttina syntyneneenä minäkin yhtä ja toista viime vuonna kolmesssa eri maassa En hietikoilla paistatellen sekä hottis miehistä unelmoiden saannut kokea kaikkea muuta kuin pelkäävien suomalaisten sissänpäin lämpiviä kuppikuntia Suomessa jokaisella vauvasta vaariin on ollut mahdolisuudet koulutukseen, työhön sairaanhoitoon kuin myös yhteiskunta tukenut heitä jotka ihon sytyperänsä takia vähemistönä sekä niin on opasta kuuroille sokeille ja vieläpä lohtua yksinäisille kuin aikuisviihdettä seksi messuimeem on marja-liisa pappia on homo pappia on vaikka mitä tässä suomalaisessa yhteiskunnassa sitä haluaville Mutta
      ihmisten kiihkeä halu saada lisää valtaa sekä ihailijapostia niin äänestäjiltä kuin samanmielisiltä joskin olemme suomessa nähneet kuinka "jykevää on rakkaus " kun samanmieliset laittavat lasten lauluksi aikuiset miehet ja naiset. oletteko ihan viisaita.
      Suomalaiisten merkitys on vähentynyt johtuen heistä itsestään suomi jo nyt tunnetaan vihamielisyydestä väkivallasta sekä miehinä ja naisina jotka pakenevat kesällä syvälle metsään omiin oloihinsa. pelottavaa kehitystä. Suomalaisten oma ymmärys aikuisuudesta leikkilisyydestä kuin siitä kuinka Terveelistä on yrittää edes säilyttää lapsenmielisyys huumori joka ei väheksy naiseutta eikä muitakaan väestöä muka läppänä.

onko teillä suomalaiset todella varaa nähdä itsenne maailman napana ja että suomi olisi niin mielenkiintoinen maa ilmastoineen että teidän tarvitsisi vahtia tyhjää siellä keskustelupalstoilla kuin olla murjaanit itse vahtimassa kuka suomessa saa asua eikö aika menisi eläkettä odotellessa mielenkiintoisimmin vaikka niin että nyt kun kerta kirjoituksista päätellen olette :) rakastuneet mummoihin sekä :) minuun ihan oikeasti tulette ja teette ensimäisenä lumi työt tyhjenätte potat sänkyjemme alta sekä mielummin viette meidät kauneushoitoon /manikyriin sekä vaateostoksille :) KIITOS.

• .

Tiedoksi teille suomalaiset naiset Kuopiossakin on jo vuosia sitten suuniteltu ymdessä muiden maiden kanssa uudistuneet standardit mitä vaateisiin tulee jne.
        Itse viihdyn "täällä" missä ei ihmiset pakene metsään sekä kasaa kotiaan täyteen ruokaa pääsiäisenä jouluna että ei vain tarvitsisi nähdä kuulla puhua toisten kanssa paitsi jossain keskustelupalstalla kohta suomalaiset iltapäivälehdistöt kirjoittaa varoituksiaa älkää tulko meidän mökille älkääkä vaan tulko kukaan häiritsemään syvällisiä ajatuksia tyhjillä laitureilla jne. ei tulla eikä koskaa ole meinattukaan tulla suomalaisten yksinäisyyden kaipuuta rikkomaan Mielummin asutaan vaikka vähän isomassa kuin koirankoppi ihmisten kanssa sekä kansoitetaan puistot kuin staaferit muiden puheliaiden ystävälisten kanssa kuin heinäsirkat.
        minä uskon että suomalainen ihminen estää itse itseään tyhmyyttään voimasta hyvin sekä mitä enimässä määrin jäävän eläkkeelle muumioitumaan kaltaistensa kanssa Jos minä en kirjeenvaihtajan ole teitä "sihaisemassa muurahaispesään " niin jotain liikettä sentäs viellä on :)
        Nykyaikainen tietoliikenne on mahdollisuus umpi suomalaisille...

• .
        . kirjoitti:

Tiedoksi teille suomalaiset naiset Kuopiossakin on jo vuosia sitten suuniteltu ymdessä muiden maiden kanssa uudistuneet standardit mitä vaateisiin tulee jne.
        Itse viihdyn "täällä" missä ei ihmiset pakene metsään sekä kasaa kotiaan täyteen ruokaa pääsiäisenä jouluna että ei vain tarvitsisi nähdä kuulla puhua toisten kanssa paitsi jossain keskustelupalstalla kohta suomalaiset iltapäivälehdistöt kirjoittaa varoituksiaa älkää tulko meidän mökille älkääkä vaan tulko kukaan häiritsemään syvällisiä ajatuksia tyhjillä laitureilla jne. ei tulla eikä koskaa ole meinattukaan tulla suomalaisten yksinäisyyden kaipuuta rikkomaan Mielummin asutaan vaikka vähän isomassa kuin koirankoppi ihmisten kanssa sekä kansoitetaan puistot kuin staaferit muiden puheliaiden ystävälisten kanssa kuin heinäsirkat.
        minä uskon että suomalainen ihminen estää itse itseään tyhmyyttään voimasta hyvin sekä mitä enimässä määrin jäävän eläkkeelle muumioitumaan kaltaistensa kanssa Jos minä en kirjeenvaihtajan ole teitä "sihaisemassa muurahaispesään " niin jotain liikettä sentäs viellä on :)
        Nykyaikainen tietoliikenne on mahdollisuus umpi suomalaisille...

äkkiä muistinki että umpi suomalaisethan eivät lue itsestään kertovia kirjoituksia iltapäivälehdistä kuten tätä:
        joka vuosi on ollu ihmisten ärtymyksen aiheita siitä muunmuassa ja esimerkiksi kuinka sukulaiset :)kehtaavat tulle toisen sukulaisen mökille ja kuinka eivät tuo osta jne mitään Eikös tuossa ole hyvä esimerkki siitä kun eivät osaa sanoa sukulaisille että Kiitos ei. En nyt äkkisiltään usko että jos sanotte selvästi noille nyt rakastamille suomalaisille mummoille sekä vaareille että ei tarvitse tulla meidän mökille eivät tule sekä aprilliä syö silliä juo kuravettä päälle sehän oli vain kaikki vaali läppää.

onhan suomalaiset jo itse omalla elämän tavallaan etsineet synti pukkeja vale pukkeja jne. siinä valhe maaailmassa sitten voikin toisten myötäeläjien tukemana pitää elämän valheita yllä ja noin jatkaa sukupolvelta sukupolvelle periytyvää käytöstä esimerkiksi.
        Kaikkinainen toisista välittäminen jos siitä ei ole hyötyä on vierasta nykyihmisille Onhan sekin mielnkiintoista kuinka yltä kylläisesti aiheista kirjoittavat mutta kuinka tekevät toisin . Luulisi jo hävettävän kun omaishoitajat säästävät omalla työllään miljoonia veronmaksajille mutta eivät ole oikeutettuja normaalin loma käytäntöön esim. jo tuo kertoo päättäjien Todelisesta näkemyksestä aivan turha väittää että ei ole rahaa sehän riippuu arvo valinoista mihin rahaa käyttävät. mä olen niin saamerin kyllästynyt vanhusten mm. siivellä hamuavien kaksinaamaisuuten sekä voi voi kyllä se siitä
        ei kukaan edes pohjoismaissa voi ymmärtää suomalaisen yhteiskunnan arvoja ei sivistynyt yhteiskunta toimi noin ei edes ne maat joissa sivistys on vain sana siellä toimii sydämmen sivistys mitä omiin vanhempiin tulee.
        nyt iloisempiin aiheisiin ja näkemiin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2773
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2648
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2601
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2561
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      94
      2103
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1876
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1655
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1548
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      36
      1495
    Aihe