Osaako kukaan auttaa minua kun tarvitsisin pari kappaletta tyhjiä veroehdotuslomaketta? Ei mitään netistä printattua vaan ihan oikea.
Tyhjä veroehdotuslomake
11
560
Vastaukset
- puttesetä
Veroehdotus oli käytössä vielä tämän vuosituhannen alussa. Kysy verottajalta, jos jonnekin arkistoon olisi jäänyt tyhjiä lomakkeita. En kyllä ymmärrä mitä niillä enää teet. Kauan sitten käytöstä poistetuilla lapuilla.
- veroehdotus
Anteeksi, eli tarkoitin tyhjää esitäytettyä veroilmoituslomaketta :) terminologia hakusessa...
- >>>>>>>>>
http://www.vero.fi/?article=&path=5,298,305,313&language=
- veroilmoitus
kiitos, mutta "Ei mitään netistä printattua vaan ihan oikea. "
- veroilmoitus
Toivoin asiallisia vastauksia, kait odotin liikoja :) mutta oikeasti jos joku tietää, ja jos joku voisi hommata niitä minulle, palkitsen kyllä vaivannäön ihan kivasti...
- jbncjdbcd
veroilmoitus kirjoitti:
Toivoin asiallisia vastauksia, kait odotin liikoja :) mutta oikeasti jos joku tietää, ja jos joku voisi hommata niitä minulle, palkitsen kyllä vaivannäön ihan kivasti...
Ei kai väärennöstarkoituksiin, miksi muuten pitäisi olla virallinen painettu? Muuta käyttöä en keksi kuin tulojen huijaaminen. Ainoastaan veroviranomaisilla on oikeus käyttää sitä "aitoa" lomaketta, joten sieltä ei heru.
Kyselläänkö seuraavaksi Blanco-lääkereseptejä, -pankkishekkejä, pankkikortteja jne.?
- >>>>>>>>>
"Entä jos esitäytettyä veroilmoitusta ei tule?
Suomeen muuttanut ulkomaalainen ei yleensä vielä seuraavana vuonna voi saada esitäytettyä veroilmoitusta. Hänen on pyydettävä veroilmoituslomake verotoimistosta. Lomakkeen voi myös tulostaa www.vero.fi -sivuilta. Lomake on täytettävä ja postitettava verotoimistoon toukokuun alussa.
Suomessa verolomakkeet ovat sekä suomen että ruotsin kielellä. Palkansaajan veroilmoituslomake on myös englanniksi."
http://www.nordisketax.net/main.asp?url=files/suo/suo/i05.asp&c=suo&l=suo&m=02- khgrjhghjhg
Näyttää siltä että kys. kaveri halua sen saman millä mm. täydennetään tietoja ja annetaan veropäätös.
- veroilmoitus
khgrjhghjhg kirjoitti:
Näyttää siltä että kys. kaveri halua sen saman millä mm. täydennetään tietoja ja annetaan veropäätös.
No ei todellakaan väärennöstarkoitus, se miksi niitä tarvitsen on pitkä tarina enkä ala sitä täällä kertomaan...
Jos joku haluaa oikeasti auttaa voi laittaa mailia osoitteeseen:
[email protected]
kiitos - veroilmoitus
veroilmoitus kirjoitti:
No ei todellakaan väärennöstarkoitus, se miksi niitä tarvitsen on pitkä tarina enkä ala sitä täällä kertomaan...
Jos joku haluaa oikeasti auttaa voi laittaa mailia osoitteeseen:
[email protected]
kiitosNiin täydennän vielä tuota edellistä:
Asun pienellä paikkakunnalla, ja täältäkin on niitä aikaisempina vuosina saanut, mutta liekö säästösyistä jättäneet tänä vuonna toimittamatta, tai niin ainakin minulle kerrottiin ettei niitä tänne tule.
Jos joku avulias saisi niitä ja lähettäisi minulle niin lupaan palkita vaivannäön tosi antoisasti :)
kiitos jo etukäteen... - veroilmoitus
veroilmoitus kirjoitti:
Niin täydennän vielä tuota edellistä:
Asun pienellä paikkakunnalla, ja täältäkin on niitä aikaisempina vuosina saanut, mutta liekö säästösyistä jättäneet tänä vuonna toimittamatta, tai niin ainakin minulle kerrottiin ettei niitä tänne tule.
Jos joku avulias saisi niitä ja lähettäisi minulle niin lupaan palkita vaivannäön tosi antoisasti :)
kiitos jo etukäteen...Eikö kukaan avulias voisi auttaa, ja samalla saada pienellä vaivalla kiva korvaus vaivannäöstä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639