Klassinen tapaus. Minilla on mies ja kaksi lasta. Työpaikalleni tuli uusi esimies. Alussa en noteerannut naista millään lailla kuin, että mukavan oloinen nainen. En ole koskaan edes suudellut naista eikä asia ole ollut koskaan mielessäni . Kunnes eräs päivä, ehkä vuosi sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta jysähdit suoraan sydämeeni, ajatuksiini. Mitä tapahtui? Mistä unesta heräsin kuin yht´äkkiä näin sinut, kauniina, seksikkäänä, haluttavana. Enää en pysty toimimaan normaalisti. Jännittää nähdä sinut, puhua. Tunnen heti ihollani, jos lähestyt minua kohti. Vaikea katsoa sinua silmiin. Olet myös itse alkanut jännittämään seuraani. Jos meillä on kahdenkeskisiä palavereja, ne eivät suju niin kuin ihan alussa. Jotain sähköä, jännitystä on ilmassa. Olet naimississa, kahden aikuisen lapsen äiti. Sanoit minulle, että et usko avioliittoon. Miksi? Haluaisin niin sinua koskettaa. Olet ensimmäinen nainen, jota haluan suudella, hyväillä. Onko kemia molemmin puolista? Joskus niin tuntuu siltä. Tunnen kuinka katseesi seuraa missä liikun. Olet minua kymminisen vuotta vanhempi, joten tavallaan koen, että olet ohjaimissa. Jännityksellä odotan jokaista uutta työpäivää mihin olemme menossa..
Esimieheni
hykkis
1
536
Vastaukset
- Hattivatti****
missä päin maata olet? Oli miten oli, kaikkea hyvää sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649