Tapahtui näin;
Olimme sunnuntaina vaimoni kanssa samassa huoneessa, hän puhui ystävättärensä kanssa messengerin välityksellä.
Kuulin hänen sanovan;" Nähdään huomenna koulussa, hyvää yötä, pusi pusi" Sen jälkeen keskustelu jatkui pari minúttia, sitten kuulin;"Nähdään huomenna koulussa, hyvää yötä"
Kysyin sitten vaimoltani, että mitä tuo "pusi pusi" tarkoitti?, hän kiisti sanoneensa mitään sellaista.
Kysyin sitten vähän leikilläni, että tuo tuo hänen ystävättärensä nyt sitten hänen "tyttöystävänsä"?
Siitä alkoi eilisen kestänyt mykkäkoulu, tänään kuulin olevani sairas ja että emme voisi jatkaa koska alan tehdä isoja ongelmia pienistä asioista. Missään vaiheessa hän ei myönnä sanoneensa "pusi,pusi"
Miltä tämä kaikki kuulostaa?
Kiinnitänkö liikaa huomiota pieniin asioihin? (tämä varmaan pitää paikkansa, huomaan aina kaikki pienetkin asiat mitä tapahtuu, tämä varmaan ärsyttää vaimoani. Vaikka en ala tehdä mitään isompaa numeroa jos vastapuoli vastaa avoimesti kysymykseeni)
En tiedä onko Yahoo Messengerissä mahdollista keskustella kahden ihmisen kanssa yhtäaikaa, mutta jos on, niin onko alle kolmekymppiselle naimisissa olevalle tytölle normaalia sanoa esim. miespuoliselle koulukaverilleen "nähdään koulussa, hyvää yötä, pusi pusi" ?
Vai pitäisikö minun alkaa epäilemään, että mielikuvitukseni laittoi minut kuulemaan nuo sanat ? Ja siis mennä psykiatrille?
Vai sanoiko vaimoni ehkä nuo sanat ystävättärelleen viattomasti, mutta ei halua alkaa selittämään minulle, koska hänen mielestään hänen yksityiset keskustelut eivät kuulu minulle?
olenko sairas?
30
1015
Vastaukset
- Hoipertelija
Luota itseesi ensinnäkin ihan aluksi.
Paina mieleesi mitä tapahtui, älä unohda sitä äläkä uppoa vaaleanpunaisiin hörhelmyksiin.
Tarkkaile eli pidä silmäluukut auki.
Mikään juonikas kuvio ei kauan kestä kunhan maltat.
Toisekseen.
Luota myös kumppaniisi, sinähän hänet tunnet vai tunnetko?
Elämä on merkillistä..
:)- totuus esiin
Luottamus on aa ja oo avioliitossa. Se että vaimosi kielsi "pusu pusut" todistaa että hän välttelee jotain, eli totuutta. Ja suuttui kun kysyit.
Pidäpä silmäsi / korvasi auki tästä eteenpäin. - hoitoonko?
vaikea sanoa, että kuinka hyvin tunnen hänet.
Ajattelin tarkemmin tuota sunnuntaina tapahtunutta, on saattanut käydä niin, että vaimoni ja hänen ystävättärensä miespuolinen koulukaveri on ollut vierailemassa tuon ystävättären luona. Sitten hän on jonkin aikaa puhunut vaimoni kanssa. Silti minun on vaikea ymmärtää tuota vaimoni sanomaa "pusi, pusi". Mielestäni se jotenkin viittaa siihen, että he ovat oikeastikin suudelleet aiemmin. Vaimoni ei ehkä halua tunnustaa tuota tapahtunutta, koska ei vielä tiedä, että kuinka tosissaan tuo mies on. Hän ei ehkä halua jättää tarjoamaani hyvää kotia pelkän onnenonkijan vuoksi.
Vaimostani voisin sanoa, että perinteinen parisuhde/koti saattaa tuntua hänestä liian suppealta elinpiiriltä.
Hän haikailee ystävättäriensä mukaan discoon, eikä halua ottaa minua mukaan. Kun sanon, että voisitko kuvitella meneväsi discoon, missä on vain naisia, niin se ei kiinnosta. Kun sitten sanon, että miehet ovat siellä vain seksiä/kumppania etsimässä, niin hän sanoo, että kyllä siellä on varmaan jotain yksinäisiä juttuseuraa etsimässä. Minusta tuntuu pahalta ajatukselta, että vaimoni haluaa mennä lohduttamaan yksinäisiä miehiä discoon ja jättää samalla aviomiehensä kotiin potemaan yksinäisyyttä. - hoitoonko?
hoitoonko? kirjoitti:
Ajattelin tarkemmin tuota sunnuntaina tapahtunutta, on saattanut käydä niin, että vaimoni ja hänen ystävättärensä miespuolinen koulukaveri on ollut vierailemassa tuon ystävättären luona. Sitten hän on jonkin aikaa puhunut vaimoni kanssa. Silti minun on vaikea ymmärtää tuota vaimoni sanomaa "pusi, pusi". Mielestäni se jotenkin viittaa siihen, että he ovat oikeastikin suudelleet aiemmin. Vaimoni ei ehkä halua tunnustaa tuota tapahtunutta, koska ei vielä tiedä, että kuinka tosissaan tuo mies on. Hän ei ehkä halua jättää tarjoamaani hyvää kotia pelkän onnenonkijan vuoksi.
Vaimostani voisin sanoa, että perinteinen parisuhde/koti saattaa tuntua hänestä liian suppealta elinpiiriltä.
Hän haikailee ystävättäriensä mukaan discoon, eikä halua ottaa minua mukaan. Kun sanon, että voisitko kuvitella meneväsi discoon, missä on vain naisia, niin se ei kiinnosta. Kun sitten sanon, että miehet ovat siellä vain seksiä/kumppania etsimässä, niin hän sanoo, että kyllä siellä on varmaan jotain yksinäisiä juttuseuraa etsimässä. Minusta tuntuu pahalta ajatukselta, että vaimoni haluaa mennä lohduttamaan yksinäisiä miehiä discoon ja jättää samalla aviomiehensä kotiin potemaan yksinäisyyttä.Vielä yksi mahdollisuus on se, että tuon ystävättären luona on tosiaan ollut vierailemassa joku heidän yhteinen "kiva" miespuolinen koulukaveri, joka sitten on sanonut vaimolleni "hyvää yötä, pusi pusi".
Vaimoni on sitten tuntenut olemansa velvollinen vastaamaan samalla tavoin.
Mutta kumpi meistä on sitten tehnyt tästä jutusta liian ison asian?
(niin ison, että yhden yön unet jäivät minulta väliin ja pää on kipeä)
Minä, joka olen halunnut selvitystä tuohon lauseeseen?
vai
Vaimoni, jonka mielestä se ei kuulu minulle, joka jopa kiistää sanoneensa niin ? - hfjh
hoitoonko? kirjoitti:
Vielä yksi mahdollisuus on se, että tuon ystävättären luona on tosiaan ollut vierailemassa joku heidän yhteinen "kiva" miespuolinen koulukaveri, joka sitten on sanonut vaimolleni "hyvää yötä, pusi pusi".
vai
Vaimoni, jonka mielestä se ei kuulu minulle, joka jopa kiistää sanoneensa niin ?veemäisintä, että kiistetään sanoneensa jotain!
tiedän kokemuksesta.. sitä alkaa epäillä omaa mielenterveyttään, jos toinen kiistää asian, vaikka se olisi päivänselvä.
Tuossapa olisi miettimistä noille valehtelijoille. Siinä ei nimittäin ole mistään pikkuasiasta kyse, jos valehtelulla saa toisen sekoamisen partaalle.
Toivottavasti saat asiaan selvyyden. - tätönen
hoitoonko? kirjoitti:
Vielä yksi mahdollisuus on se, että tuon ystävättären luona on tosiaan ollut vierailemassa joku heidän yhteinen "kiva" miespuolinen koulukaveri, joka sitten on sanonut vaimolleni "hyvää yötä, pusi pusi".
vai
Vaimoni, jonka mielestä se ei kuulu minulle, joka jopa kiistää sanoneensa niin ?aika jumissa, suoraan sanoen.
Herra ihme, yks pusipusi, tai sitten jotain muuta minkä kuulit väärin (todennäköisesti).
Kyllä sinä tässä nyt olet peiliinkatsomista vailla. En jaksais kumppaninas päivääkään... ehkä sulla täytyy sitten joku muu seikka olla enemmän kohdallaan, kun kerran tyttyräs vaikuttaa sinusta tykkäävän (kun viitsii kanssasi olla vielä moisen niuhottamisen jälkeenkin). - Liina Anniina
hoitoonko? kirjoitti:
Hän haikailee ystävättäriensä mukaan discoon, eikä halua ottaa minua mukaan. Kun sanon, että voisitko kuvitella meneväsi discoon, missä on vain naisia, niin se ei kiinnosta. Kun sitten sanon, että miehet ovat siellä vain seksiä/kumppania etsimässä, niin hän sanoo, että kyllä siellä on varmaan jotain yksinäisiä juttuseuraa etsimässä. Minusta tuntuu pahalta ajatukselta, että vaimoni haluaa mennä lohduttamaan yksinäisiä miehiä discoon ja jättää samalla aviomiehensä kotiin potemaan yksinäisyyttä.Et tosiaan erota omia luulojasi todellisuudesta!
Kaikki on omia olettamuksiasi, hyvä hyssykkä. MISTÄ tiedät, että olettamasi ystävättären mies on mesettänyt vaimosi kanssa?
Mistä tiedät, että he olisivat suudelleet?
Oletko oikeasti NÄHNYT silmissäsi heidän jossain tilanteessa suutelevan?
Kuules, rikostutkija et ainakaan ole, näillä todistusaineistoilla tutkijat siirtäisivät jutun sivuun. Pitää olla reaalimaailmassa SELVÄ näyttö.
Se, että olettaa ja kuvittelee mielikuvissaan, ei vastaa oikeata todellisuutta.
Ihminen menee usein metsään siinä asiassa, jos ei osata erottaa omia kuvitelmia todellisuudesta.
- -Carol-
En tiedä kirjoititko aivan vakavissasi, mutta näin naispuolisena osaan kertoa miten pusipusin käyttäminen on joidenkin naisten välillä aika tavallinenkin tapa. Tunnen itsekin muutaman sellaisen ja se on mielestäni tyhmää, koska pusipusi viittaa ylenpalttiseen äidillisyyteen tai tyttömäiseen kaveruuteen. Oletan myös joidenkin saaneen vaikutteita ns. suuresta maailmasta ja lässyttäminen koetaan yhden sortin tavaksi osoittaa läheistä ihmissuhdetta tai ainakin muille, miten kavereita tässä ollaan. Ilmiö on tavallista joka ikäluokassa, myös vaimoasi vanhemmilla.
Toinen mahdollisuus, jos kyse on miespuolisesta opiskelukaverista, että mies edustaa tiettyä vähemmistöryhmää, jossa pusipusi on myös havaittavissa suosittuna tervehdystapana. - kultsipum
ainakin työkohteessani, jossa muut ovat naisia, paitsi pomo ja talonmies, niin siellä talonmiestä kullitellaan ihan avoimesti. Eli sanotaan kultaseni, kultamussukka, armaani, mussakkani... se ei todellakaan tarkoita sen enempää. Niin myös talonmies vastaa ja sanoo meitä kullannupukseen jne. Se on vaan tapa, joka on. Joskus halataan talkkaria, mutta kukaan ei ole kiinnostunut "siinä mielessä" hänestä.
- hoitoonko?
jotta tätä voisi verrata minun tapaukseeni, niin olisitko valmis tekemään seuraavaa?
Soitat kotoa talonmiehelle ja sanot:"Hei kulta, voisitko tulla huomenna katsomaan ikkunani tiivistettä?"
Sitten kunmiehesi kysyy, että ketä sanoit kullaksi, niin vastaat, että et käyttänyt kulta-sanaa puhelimessa. Etkä suostu selittämään mitään. - mieltä että
hoitoonko? kirjoitti:
jotta tätä voisi verrata minun tapaukseeni, niin olisitko valmis tekemään seuraavaa?
Soitat kotoa talonmiehelle ja sanot:"Hei kulta, voisitko tulla huomenna katsomaan ikkunani tiivistettä?"
Sitten kunmiehesi kysyy, että ketä sanoit kullaksi, niin vastaat, että et käyttänyt kulta-sanaa puhelimessa. Etkä suostu selittämään mitään.vaimollasi on toinen mies. Ainakin siltä tuntuu kun lukee sun aloituksen.
- katso varsin!
mieltä että kirjoitti:
vaimollasi on toinen mies. Ainakin siltä tuntuu kun lukee sun aloituksen.
Eropaperit pöytään vaan! Selvästi on jo käynyt vieraissakin!
Pusi pusia käytetään kahden ihmisen välillä, kun naidaan.. ;)...vai etkö ole katsonut "Rammsteinin" videota? - Fani vaan..
katso varsin! kirjoitti:
Eropaperit pöytään vaan! Selvästi on jo käynyt vieraissakin!
Pusi pusia käytetään kahden ihmisen välillä, kun naidaan.. ;)...vai etkö ole katsonut "Rammsteinin" videota?Vitsi et on hyvä kappale toi...harmi kun ovat leikelleet sen torsoksi.
Onko sulla se alkuperänen naintikohtauksineen?? Kysyn vaan??
- meillä tavallista
Kyllä me ystävättärieni kanssa puhumme toisillemme tyyliin "no mitä kultapupuseni?" tai "voi kun en ole sua kultsipumsikkaa taas pitkään aikaan nähnyt!" Sähköpostit allekirjoitetaan "hali" tai "iso hali" jne. Mieheni oli kerran messumatkalla ja kauempana asuva ystävättäreni tuli luokseni viikonloppua viettämään. Hän herätti töissä epämääräistä huomiota hihkuessaan minulle etukäteen puhelimessa, että "tämän viikonlopun olen kokonaan sun, kultaseni!" Jos aviomieheni alkaisi vihjailla lesbosyytöksiä tuon takia, niin vetäisin herneen nenään. Entiselle miespuoliselle opiskelijakaverille saatan sanoa puhelimessa, että "iso hali sulle velikulta ja kunnon rapsutukset sille sun ihanalle hurtalle". Tämä on tällaista naisten hömppää verbaalia hellyyttä.
- ......
minä sanon pus pus todella usein läheisimmille ystävilleni, siskoilleni jne. ei siinä ole mitään ihmeellistä. ruotsissa kaikki toitottavat sitä puhelinkeskustelujen päätteeksi. hyvänen aika, vaimosi ei petä sinua, ei ole lesbo, hän on vaan ärsyyntynyt, että huomauttelet häntä pikkuasioista.
- hoitoonko?
ollaan vähän saatu keskustelua auki tapahtuneesta!
Sen perusteella minun suurin syntini on tarkkailla vaimoni tekemisiä, puhumisia, jne.
Mutta hän on kyllä itse uteliaampi, hän haluaa tietää minun tekemiseni vielä tarkemmin. Ero on vain siinä, että minulle se ei ole ongelma, päinvastoin pidän siitä ja koen, että hän välittää minusta kun haluaa tietää kaiken.
Kysyisinkin teiltä parisuhteessa, avioliitossa, ym. eläviltä, että kuinka teillä on ?
Jos puolisonne esim. puhuu puhelimessa jonkun kanssa ja satutte olemaan samassa tilassa, niin eihän ihminen pysty sulkemaan korviaan. Pitäisikö siis lähteä ulos?
Kun sitten kuulette jotain, mikä ei sovi keskustelun kulkuun tai siihen mitä te tiedätte, niin eikö jokaisella uteliaisuus herää ? Pystyttekö hillitsemään uteliaisuutenne ja olemaan kysymättä tuosta asiasta?
Nyt tuntuu pahalta kun hän kertoi, että hän onnellinen kodin ulkopuolella, kavereidensa kanssa, koulussa, jne. Mutta kun hän tulee kotiin, niin hän muuttuu, eikä koe oloaan rennoksi ja onnelliseksi.
Onko tässä mitään tehtävissä?
Pitäisikö minun lähteä vähäksi aikaa pois ja antaa hänelle mahdollisuus kokea, että josko elämä olisi onnellisempaa ilman minua ? - kiri kiri!
hoitoonko? kirjoitti:
Sen perusteella minun suurin syntini on tarkkailla vaimoni tekemisiä, puhumisia, jne.
Mutta hän on kyllä itse uteliaampi, hän haluaa tietää minun tekemiseni vielä tarkemmin. Ero on vain siinä, että minulle se ei ole ongelma, päinvastoin pidän siitä ja koen, että hän välittää minusta kun haluaa tietää kaiken.
Kysyisinkin teiltä parisuhteessa, avioliitossa, ym. eläviltä, että kuinka teillä on ?
Jos puolisonne esim. puhuu puhelimessa jonkun kanssa ja satutte olemaan samassa tilassa, niin eihän ihminen pysty sulkemaan korviaan. Pitäisikö siis lähteä ulos?
Kun sitten kuulette jotain, mikä ei sovi keskustelun kulkuun tai siihen mitä te tiedätte, niin eikö jokaisella uteliaisuus herää ? Pystyttekö hillitsemään uteliaisuutenne ja olemaan kysymättä tuosta asiasta?
Nyt tuntuu pahalta kun hän kertoi, että hän onnellinen kodin ulkopuolella, kavereidensa kanssa, koulussa, jne. Mutta kun hän tulee kotiin, niin hän muuttuu, eikä koe oloaan rennoksi ja onnelliseksi.
Pitäisikö minun lähteä vähäksi aikaa pois ja antaa hänelle mahdollisuus kokea, että josko elämä olisi onnellisempaa ilman minua ?jep! Lähe meneen!
- Liina Anniina
hoitoonko? kirjoitti:
Pitäisikö minun lähteä vähäksi aikaa pois ja antaa hänelle mahdollisuus kokea, että josko elämä olisi onnellisempaa ilman minua ?Jos jatkuvasti niuhotat ja jankkaat pikkuseikoissa, tilität ja toimit kuin ylin rikostarkastaja, niin enpä ihmettele että puolisosi on onneton ja jännittynyt.
Siitä voi päätellä jotain. - luulenminä
hoitoonko? kirjoitti:
Pitäisikö minun lähteä vähäksi aikaa pois ja antaa hänelle mahdollisuus kokea, että josko elämä olisi onnellisempaa ilman minua ?Vaikuttaa kyllä siltä että olette kumpikin kovin pikkuisia vielä, ja parisuhteenne on enemmän parisuhteen harjoittelua kuin mitään muuta.
Aikuisessa suhteessa: puhutaan puhelimessa, juu. Joskus toisen kuullen, juu. Jos joku kummastuttaa kovasti, siitä voi kysyä, mutta pelisilmää vaatii sekin, että toinen ei nyt aina halua kaikista jutuistaan puhua, eikä siitä silloin jankata. Toisaalta toisen kysymisistäkään ei tarvitse suuttua, kun tietää että halutessaan voi olla vastaamattakin ilman että tulee suhdekatastrofi. Luotetaan itseen ja toiseen.
Ehkä viimeinen ehdotuksesi on teille kummallekin paras. - jos siltä näyttää
hoitoonko? kirjoitti:
Pitäisikö minun lähteä vähäksi aikaa pois ja antaa hänelle mahdollisuus kokea, että josko elämä olisi onnellisempaa ilman minua ?Varas varasta varoo, tiesi vanha kansa kertoa. Epäilen, että vaimosi kalastelee muillakin kuin kotivesillä. Tietenkään sinulle samaa ei sallisi.
- Liina Anniina
Unohda toistaiseksi koko juttu! Voihan olla, että kuulit väärin tai sitten et kuullut...
voihan olla tyttökaverille lausuttu "pusi-pusi" on ollut pelkkä vitsi. En pitäisi sitä kovin suurena todistusaineistona yhtään mihinkään, menee kuules vielä normaalin rajoille.
Naiset ovat keskinäisessä suhteessa toisiinsa erilaisia kuin miehet. Tyttökaverit voivat halata toisiaan, eikä se ole merkki lesboudesta. Myös keskustelun alueella tyttökaverit sallivat enemmän, johtuneeko se, että naiset yleensä ovat hoivaavampia. Hoivataan toista myös verbaalisesti, osoitetaan hellyyttä ILMAN, että taustalla on mitään seksuaalista.
Mikäli muita "epäilyttäviä" juttuja, selittämättömiä poissaoloja, selviä seksuaaliviestejä, ilmiselvää valehtelua, ym. tapahtuu, niin sitten kuulolle ja tarkkailemaan, missä mennään.
Uskon että vaimoasi voi ärsyttää pieniin asioihin takertuminen. Minusta SE on suurempi riski liiton epäonnistumiselle. Kertoohan tuo pikkuasioissa tankkaaminen siitä, että vaadit toiselta täydellisyyttä. KUKAAN ei ole täydellinen, jokaisesta ihmisestä löytyisi viilattavaa jos sille linjalle lähtee.
Itse sen sietäisi puolisoltani sitä, että jokaista sanaani ja tekoani tiirattaisiin suurennuslasin lävitse! Pitäisitkö itse siitä, että kaikkia toimiasi tongittaisiin kuin olisit tutkintovankeudessa? Et varmaankaan.
Parisuhde on väärällä pohjalla, jos kumppani ottaa sellaisen roolin ja oikeuden. - pusipusipusipusipusi
varmaan tarvitse hoitoa, mutta aika jäykkis kyllä olet...... Kaksi viatonta ja hyvää tarkoittavaa sanaa.... Taidat olla eri planeetalta kuin vaimosi. Yritä nyt vähän löysätä. ;) Jos mun miesystävä hiiltyis tuommosesta, niin miettisin 2 x oonko ihan oikean ihmisen kanssa suhteessa. Ootko muuten Pohjanmaalta tai Länsi-Suomesta kotoisin ja vaimosi eri puolelta Suomea?
- ystävyys:)
Hei...Meillä on muutamien rakkaiden ystävien kesken ihan traditio sanoa toisillemme pusi,pusi tai hali,hali tai hyvää yötä hani:) Olemme naisia, ja meistä se vaan osoittaa tietynlaista hellyyttävää ystävyyden osoitusta sanoa keskusteluissa noin..Itse en näe tuossa mitään ihmeellistä...:) Meille se on tapa..:)
- vaimo minäkin
Hyvä ystävättäreni kerran mulle soitteli, sanoakseen hyvästit, kun oli maasta muuttamassa pois, ja hieman oluttakin ottanut, ja lopulta sitten sanoi pusipusi, hali hali. Ja se oli ihan OK. Näin naisten välillä. Tietenkin meille kahdelle se on luonnollista sillä olemme asunneet kauan etelän mailla jossa tunteet näytetään avoimemmin kuin Suomessa. Itse sanon pusi pusi hali hali omalle pojalleni.
Kuitenkin, olen ajatellut tätä sun juttuasi "pusi pusi", ja en voi saada pois mielestäni, MIKSI vaimosi KIELSI sen. Ei kait normaali ihminen voi kuulla sanoja tyhjästä ilmasta. Jos sen kuulee, niin sitten sanat on sanottu.
Toiseksi, kerroit että hän kaipaa naisseuraa mennä diskoon (ei sinne kahveelle mennä...) ja tykkää olla kodin ulkopuolella, sinun istuessasi yksin kotona. Siis hän on ilmeisesti kovin nuori ja kypsymäton, ja sinun seurasi ei riitä yksistään. Miksi ette mene yhdessä diskoon ?
Ehkä on parasta olla tekemättä suurempaa juttua näistä sanoista. Anna olla, tällä kertaa. Voi olla että vaimosi ajattelee ettet luota häneen. Mahdollisuus sekin. Ja raivostui.
Jätä mielikuvituksesi rauhaan ja yritä luoda harmooninen ilmapiiri kodissanne. Jos kuitenkin havaitset jotain outoa käyttäytymistä joka ei "normaalia " kysy asiasta aivan heti ja suoraan. Olet oikeutettu rehelliseen vastaukseen.
- aviomies....
on sitä sanoa, vippaako sinulla.
itse saatan flipata joskus vaimolle todella pienestä asiasta, siis sellaisesta jos se tulisi niistä tänne kertomaan, kaikki pitäisivät minua hulluna. mutta hermostumiseni ei johdu siitä yksittäisestä asiasta, vaan siitä että se toistuu jo sadannen kerran.
en tiedä mikä teidän tilanne siellä on, koska luonnollisesti kerrot vain oman näkemyksesi. vaimo ei halua mennä yksikseen baariin ja viihtyy kotona. jos ei viihtyisi kotona ja haluaisi ravata kavereiden kanssa diskoissa, niin erohan siitä tulisi.
ps käyttääkö kukaan täysijärkinen sanaa "disco"??- *
Tais jäädä sinne 70-80 luvulle...
- MusaMuusa--
* kirjoitti:
Tais jäädä sinne 70-80 luvulle...
Sana disco viittaa siihen, että tanssipaikassa soitetaan discejä eli levyjä eikä ole livebändiä. Tällaisia discoja on edelleen.
Mitä taas discomusiikkiin tulee, se on hengissä mutta muuttanut muotoaan. Disco oli soulia ja funkia intensiivisemmällä kompilla. Nykyisin siitä on lähtenyt hirveästi eri musiikin haaroja kuten house (monta lajia sitäkin), joka muistuttaa ehkä edeltäjäänsä eniten.
Viiemviikolla oli Tampereen Yo-talolla indie discoa. Se kuulosti lähinnä elektroniselta progelta.
- hihihihi.
kanssa "pusittelen" kun meseillään. se on vaan söpöö, kamumeininkii ;)
- Sanonvain
kaikesta sitä pitääkin tapella tai ainakin tehdä ongelmaa. Mitä sitten vaikka olisikin sanonut pusi pusi? Unohtakaa nyt koko juttu ja sen vatvominen, eikö teillä oikeasti ole mitään muuta puhuttavaa tai tekemistä.
- hoitoonko?
Asia alkaa pikkuhiljaa valkenemaan minulle.
Uskon, että vaimoni sanoi tuon "pusi pusi" ei kenellekään, hän halusi minun kuulevan sen ja alkavan utelemaan. Hänellä ehkä oli halua alkaa riitelemään muuten vaan, "koska oli se aika kuukaudesta" tai sitten hän vain yrittää näyttää, että hänen sanomisensa ei minulle aina kuulu.
Olen aiemminkin huomannut hänen jutuissaan "koukkuja" joihin olen takertunut.
Muistan itsekin joskus nuorempana epäilleeni silloista tyttöystävääni asioideni tonkimisesta, niinpä tekaisin paperilapulle naisen nimen ja puhelinnumeron, kätkin ne rahapussiini(jota en töissä pitänyt mukana).
Ei mennyt aikaakaan kun hän paljastui lompsani tonkimisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama184084Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä513864Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603373Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1142337Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661981