nähdään? :) m to n.
Koskas
27
1085
Vastaukset
- ready or not
ehdota, niin nähdään, millon vaan=)
- alkuper.
ehdotan soon as possible.. :)
- sitä saa mitä tilaa
Yhtä suuri todennäköisyys saapua perille ja oikealle ihmiselle.
- alkuper.
täältäkin hänet voi löytää.. :)
- n to m
mitään kun ei voi olla varma kenelle viestin tarkoitit. Oiskos pieni lisävinkki mitään? :)
- alkuper.
taikka linkki... Heti huomenna... :)
- olisi oikeasti
tietyltä juuri minulle, niin vaikka heti huomenna. Toivotaan, että oikeakin vastaa. :)
- alkuper.
ihmeessä... :)
- soita
niin sovitaan
niin helppoa se on ;)- alkuper.
onkohan mulla numeroa? :)
- M
Eiks olis jänskempi yllättyä? :)
Vai tykkäätkö odottaa ja vilkuilla kelloa?- alkuper.
yllätyksestä menee helposti shokkiin, jos on suuret tunteet, eikä osaa välttämättä toimia niinkuin pitäisi, siksi parempi varautua... :)
- kerro nyt, heti!
kumpis oot? :)
- ap.
kerrottu. :)
- diidididididi
Joka päivä
Auringontäyteisillä käytävillä
Ja unissa!- ap.
näen myös.. ;)
- Ö_Ö
Miten kukaan osaa vastata oikein jos ne ei edes tiedä kuka kysyy?
Voisin kertoa heti koska aion nähdä ikävä/ihastus-mieheni...mutta oletko se sinä?- ap.
täähän on vaan kannustin, jotta "hän" saisi kuvan tai inspiksen toimia livenä... :)
- Ö_Ö
ap. kirjoitti:
täähän on vaan kannustin, jotta "hän" saisi kuvan tai inspiksen toimia livenä... :)
Tässä on vaarana se, että joku jonka ei pitäisi toimia toimii ja rikkoo itsensä. Kuvittelee, että se ihana mies haluaa nähdä ja elättelee toiveita....karu totuus paljastuu....*riks, raks, poks* sydän meni rikki. :(
- ap.
Ö_Ö kirjoitti:
Tässä on vaarana se, että joku jonka ei pitäisi toimia toimii ja rikkoo itsensä. Kuvittelee, että se ihana mies haluaa nähdä ja elättelee toiveita....karu totuus paljastuu....*riks, raks, poks* sydän meni rikki. :(
vaan, kohtalo yhteen johdattaa, ajattele positiivisesti, jooko? :)
- Ö_Ö
ap. kirjoitti:
vaan, kohtalo yhteen johdattaa, ajattele positiivisesti, jooko? :)
Ei kohtalo kaikkia johdata. Minua jostain syystä on johdattanut... se on hyvin hämmentävää.
Ajatellaan positiivisesti: "SEHÄN OLET SINÄ!" - ja toivotaan, että sinä olisit sinä etkä kukaan random-tyyppi. ;)
...toivotaan toivotaan, kun et mitään paljasta.... - ap.
Ö_Ö kirjoitti:
Ei kohtalo kaikkia johdata. Minua jostain syystä on johdattanut... se on hyvin hämmentävää.
Ajatellaan positiivisesti: "SEHÄN OLET SINÄ!" - ja toivotaan, että sinä olisit sinä etkä kukaan random-tyyppi. ;)
...toivotaan toivotaan, kun et mitään paljasta....sinä, vaikka ihan pikkasen...? :)
- Ö_Ö
ap. kirjoitti:
sinä, vaikka ihan pikkasen...? :)
Mä kysyin eka, joten sinä aloitat.
- ap.
Ö_Ö kirjoitti:
Mä kysyin eka, joten sinä aloitat.
aloitin jo tämän ketjun? C`mon now u! :)
- Ö_Ö
ap. kirjoitti:
aloitin jo tämän ketjun? C`mon now u! :)
Mä kysyin silti ensin ja kysymykseen ei vastata kysymyksellä!
En ole jääräpää joten paljastan: kaksi jalkaa, kaksi kättä, vaaleat hiukset.
Herran vuoro. - ap.
Ö_Ö kirjoitti:
Mä kysyin silti ensin ja kysymykseen ei vastata kysymyksellä!
En ole jääräpää joten paljastan: kaksi jalkaa, kaksi kättä, vaaleat hiukset.
Herran vuoro.sama mutta ruskeat hiukset. ;)
- bold-
ap. kirjoitti:
sama mutta ruskeat hiukset. ;)
kylläpä täällä ollaan tänä iltana rohkeita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama355176Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä674165Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783716Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1622576Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta652412Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282275Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792209- 1381735
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401568