Sunnuntai 12.2.2012
Nimipäivät: Elma ja Elmi
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Miksi epäasiallisia vastauksia tällä palstalla
7 Vastausta 285 Lukukertaa

Miksi epäasiallisia vastauksia tällä palstalla

Mistä johtuu, että tällä, ja aika monella muullakin matkailupalstalla (muita en ole lukenut) on niin älyttömän paljon epäasiallisia vastauksia? Onko tämä vain suomalainen ilmiö, ainakaan esim. tripadvisorissa en ole huomannut tällaista ilmiötä, että kysymykseen kuin kysymykseen vastaa joku täysin asiaa tuntematon jotain aivan muuta kuin kysytään. Lähinnä linjana näyttää olevan suomalaisnaisten mollaaminen ja kuvittelu, että meitä ei muu kiinnosta kuin paneminen mustan miehen kanssa. Ei näitä tyyppejä tietysti tarvitse montaa olla, jotka tätä harrastavat, mutta ikävä kyllä he näyttävät olevan sitä ahkerampia.
Itse olen nainen, ja matkustan paljon. Tällainen kysymys / vastauspalsta olisi oikein mukava, jos täällä saisi oikeasti hyödyllisiä vastauksia, mutta paha mielihän tästä vain seuraa, kun näiden tyyppien rimaa-alittavia vastauksia lukee.

Voisiko joku tällainen ahkera, asiaton tyyppi vastata näihin kysymyksiin:
- miksi pitää vastata, jos et tiedä asiasta mitään?
- jos joku on lähdössä matkaan, saatko siitä jotain nautintoa, että koitat pilata toisen hyvän matkafiiliksen?
- oletko kukaties kateellinen kun et itse pääse matkustamaan?
- vihaatko naisia, siis suomalaisia?
- oletko lapsi, vai miksi on niin hauskaa kirjoittaa törkyviestejä? ...
- miksi roikut vastailemassa palstalla asioihin joista et tiedä mitään? Eikö sinua oikeasti kiinnosta mikään asia?
- mitä muuta? mitä iloa / hyötyä / kunniaa saat vastauksistasi?

Saa muutkin kommentoida, jos teillä on ajatuksia mistä tämmöinen älyttömyys johtuu? Ja onko se vain suomalainen ilmiö? Miten se saataisiin karsittua? Täällä palstalla pitäisi olla joku kokoaikainen sensuroija ilmeisesti...

Koska

tuo he niin haluaisivat matkustaa, mutta ei ole varaa. Joten turhautumia täytyy purkaa jotenkin.

Niinpä niin..

voisin kuvitella että noihin seksistisiin kommentteihin löytyisi täältä Suomi24-aiheistakin jokin sopivampi paikka kuin Matkailu-palsta. Tosiaan tuhoaa koko hyvän idean jakaa kokemuksia, kun kaiken maailman puutteessa elävät kateelliset hölmöt kommentoivat asioita joista eivät mitään tiedä :0(

Mutta nautitaan me tytöt&naiset lomailuistamme :0)))

Kerropas nyt

"Mistä johtuu, että tällä, ja aika monella muullakin matkailupalstalla (muita en ole lukenut) "
Mistä tiedät millaista on muilla palstoilla?
Taidat olla pikkaisen yksinkertainen

yksinkertaisuudesta

Niin, olen siis lukenut muitakin suomi24 -matkailupalstoja kuin Egyptin osastoa. En ole seurannut muita suomi24 keskustelupalstoja kuin matkailuun liittyviä, joten niistä en siis tiedä. Yksinkertaisuuttani ilmaisin itseäni heikosti, oi anteeksi penttianterojukka! Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Yksinkertaisuuttani toivoisin myös, että kun jotain kysytään, niin siihen vastataan. Ja jos ei tiedetä, ei vastata sitten mitään.
Katkeruus ja idiotismi.

Itse en juurikaan jaksa enää seurata nettipalstoja juuri esittelemäsi ilmiön takia. Internetin ovat vallanneet katkerat, kateelliset ja typerät ihmiset - yksinäiset luuserit, joilla ei ole ketään muuta, joka kuuntelee. Yksi ja sama ihminen voi käyttää useita eri palstoja oman katkeruutensa ja vihansa purkasmisvälineenä. Kaikenlainen seksismi, rasismi, homofobia ja muut ahdasmielisyyden ilmiöt jylläävät. Ja maailman kun piti olla menossa parempaan suuntaan...

Idioottien terrorismi keskustelupalstoilla tehoaa. Kaikki fiksut ihmiset ovat jättäneet tai jättävät keskustelupalstat. Tiedä sitten olisiko sellaisilla foorumeilla, joissain esiinnytään omalla nimellään, kuten Facebookissa kehittyneempää keskustelua. Ei jaksa ottaa selvää.

Noh noh

esimerkiksi muslimien forumeita muslimimaissa.

Nehän eivät ole tippaakaan rasistisia,eiväthän?

Kiitos, ja LISÄKYSYMYS!

Hienoa miehet, jotka tätä harrastatte, että valoitatte hieman syitä. Mielenkiintoista luettavaa. Tosin täytyy sanoa, että kun haluatte "kiusata muslimien naisia" ja heitä, ketkä näitä seksisuhteita harrastavat, niin lausahduksenne varmaan aika harvoin osuvat maaliinsa. Veikkaampa, että ei taida luku olla edes yksi tuhannesta naisesta, jotka tuota harrastavat, tai jotka tätä palstaa lukevat. Siksi loput 999 lukevat törkyviestinne aivan turhaan, ja itse asiassa saatte heidätkin miettimään, onko se suomalainen mies sittenkään ihan niin fiksu...No kuvittelen, että suurin osa kyllä on, vaikka te muutamat yritätte osoittaa toisin.

Joten haluaisin vielä kysyä lisää, miksi meidänkin, jotka emme tätä mustan miehen palvontaa harrasta, emmekä juokse "melan" perässä, pitää joka välissä lukea teidän vastauksianne?

(Huom! mielestäni on jokaisen oma asia, jos haluaa olla minkä värisen / uskontoisen miehen kanssa, joten mielestäni heidänkään ei tarvitsisi näitä lukea. Kyllä jokainen tekee sen oman valintansa ihan itse, enkä usko että mitkään teidän viestinne näitä valintoja horjuttavat.)
 /   /  /  / Miksi epäasiallisia vastauksia tällä palstalla

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua