Oletko kaunistellut totuutta netissä?

103

553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

Pidän hyvinkin todennäköisenä. Mutta eikös sisäisyyttä pidetä aidompana? Se mitä kerrot itsestäsi on todella sinua. Jos valehtelet, niin aidosti sinua on valheellisuus ;)

• Marjelie

olen se mikä olen ihan aidosti. Ei se kaunistelemalla parane.

• alright

ja me melkein uskomme sinua

• Marjelie
        alright kirjoitti:

ja me melkein uskomme sinua

joutavia. Mikäs vastarannan kiiski sinä oikein olet???

• alright
        Marjelie kirjoitti:

joutavia. Mikäs vastarannan kiiski sinä oikein olet???

kuvassa oikealla.

• Marjelie
        alright kirjoitti:

kuvassa oikealla.

Minulla ainakin näkyy oikeassa yläkulmassa kukkiva kirsikkapuun oksa.

• alright
        Marjelie kirjoitti:

Minulla ainakin näkyy oikeassa yläkulmassa kukkiva kirsikkapuun oksa.

hän, vaikken edes tiedä kenestä puhut.

• Marjelie
        alright kirjoitti:

hän, vaikken edes tiedä kenestä puhut.

Et sanonut että missä kohti oikealla ja näin vain siellä partakonetta mainostavan miehen.

Tietsikan näytön oikeassa yläkulmassa on sitten se kukkiva oksa.

• alright
        Marjelie kirjoitti:

Et sanonut että missä kohti oikealla ja näin vain siellä partakonetta mainostavan miehen.

Tietsikan näytön oikeassa yläkulmassa on sitten se kukkiva oksa.

tarkoitin vasemmalla, mutta hämäsin sinua kertomalla, että se kuva näkyy oikealla.

• Marjelie
        alright kirjoitti:

tarkoitin vasemmalla, mutta hämäsin sinua kertomalla, että se kuva näkyy oikealla.

mitään muuta kuin pöydälläni oleva tulostin. Näytölläni on vain tyhjää ja pystysuoria viivoja.

• alright
        Marjelie kirjoitti:

mitään muuta kuin pöydälläni oleva tulostin. Näytölläni on vain tyhjää ja pystysuoria viivoja.

koska se kuva on minusta katsoen vasemmalla

• Marjelie
        alright kirjoitti:

koska se kuva on minusta katsoen vasemmalla

Otapa sinustakin sitten selvää.

• alright
        Marjelie kirjoitti:

Otapa sinustakin sitten selvää.

siinä onkin pähkinä purtavaksi.

• kaunistellu siis.. vaan se miten oon esim. asioitaki sanonu, niin se tyyli saattaa vähä mennä toisinaan kaunisteluksi joka on ihan jotain muuta jota en ees haluais olla.

hyvä kyssä muuten!

• jos joskus joku jotain mun mielestä vittumaista sanoo niin tekis mieli tehä ja sanoa vaikka ja mitä mutta tyydyn vain hymyilemään nätisti joka tuntuu paskalta heti sisimmässä. mutta näin se joskus on vaan tehtävä, koitan ottaa buddysta mallia. :D siinä kuitenki huonosti epäonnistuen.

• Sillä ei ole kovinkaan paljoa merkitystä, mitä minusta täällä ajatellaan. Oikeassa elämässä tuleekin jatkuvasti tilanteita, joissa on kiusaus esittää itseään parempaa.

• Eewari

.

• ...täällä voi valita mitä kertoo ja mitä ei, niin ei tarvi juuri kaunistella juttuja.
      Eikä mulla oikeastaan ole sellaiseen toimintaan oikein mitään perusteitakaan....(mulle kun tää palsta ei oo mikään senssipalsta). ;)

• sartori

Mä olen aivan fanaattinen sarjiksien lukija. Asterix ja Obelix ja Alppiruusu-albumissa oli menossa keväiset roomalaiset orgiat monilla oudoilla rituaaleillaan. Keskellä tiimaa ja myllerrystä, oksentelua ja juopottelua ikääntynyt pirilaiha mirrukka lausui kuolemattomat sanat ystävättärelleen divaaniltaan:

- Olisiko sinulla huulivihreää? Haluaisin hieman rumentautua.

(hevosen nauru)

• Yks nainen

Olen täälläkin totuudenmukainen,miksi valehdella? Sanontakin kuuluu,rehellisyys maan perii :)

• 15

• sartori

• kirpela

oon oikeesti ollu rämäpää pentuna, kasvanut veliveikkojen kans, rakastan autoja, ajamista ja dazua, oon yhä ruma ja läski ja wttumainen akka, joka tykkää muksuista ja murehtii maalimaa ja sen menoa poraten joka välissä. NiH.

• alright

astetta lyhyempi elämänkerta

• kirpela
        alright kirjoitti:

astetta lyhyempi elämänkerta

paremmaksi :D

• alright
        kirpela kirjoitti:

paremmaksi :D

on kyllä aika paha nokittaa, että en taida edes lähteä leikkiin tällä kertaa

• 21

• kirpela

• Mä sensuroin tosi paljon sanomisiani. Ensimmäinen ajatus ei aina ole se paras repliikki.. Muuten olen ihan sellanen hölmö kuten täällä olen antanut ymmärtää. Mun elämässä ei tapahdu mitään mielenkiintoista ja olen ikuisella dieetillä.. krooh.. zzz.. :)

• minäkin jätän asioita kertomatta. Itsehän sen sitten määrittää, että onko se totuuden kaunistelua vai pelkkää intimiteetin suojaamista. Koska eihän sitä koko totuutta tiedä kuin itse. Tietty sen kaunistelun voi vielä tehdä tietentahtoen, tai ihan vahingossa.

Ja kyllä mä sanoisin, että joku voi pitää mun juttuja totuuden kaunisteluna, vaikka itse en sitä niin ajattelisi. Jokainen kuitenkin luo ihan itse omat mielikuvansa. Esmes mun ja sun mielikuvat esmes Ratikasta ja kirpelasta eroaa tod.näk. ainakin jonkun verran. Tähän asiaan sen kummemmin syventymättä, koska onpa vaan helevetin vaikia alkaa selittämään sanoin toiselle ihmiselle toisesta ihmisestä muodostamaansa kokonaisvaltaista mielikuvaa.

Totuuden suoranaisena kaunisteluna pidän sitä, että joku sanoo harrastavansa esmes tanssimista ja todellisuudessa on käynyt 20 vuotta sitten kersana balettitunnilla, kerran.

• kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

minäkin jätän asioita kertomatta. Itsehän sen sitten määrittää, että onko se totuuden kaunistelua vai pelkkää intimiteetin suojaamista. Koska eihän sitä koko totuutta tiedä kuin itse. Tietty sen kaunistelun voi vielä tehdä tietentahtoen, tai ihan vahingossa.

Ja kyllä mä sanoisin, että joku voi pitää mun juttuja totuuden kaunisteluna, vaikka itse en sitä niin ajattelisi. Jokainen kuitenkin luo ihan itse omat mielikuvansa. Esmes mun ja sun mielikuvat esmes Ratikasta ja kirpelasta eroaa tod.näk. ainakin jonkun verran. Tähän asiaan sen kummemmin syventymättä, koska onpa vaan helevetin vaikia alkaa selittämään sanoin toiselle ihmiselle toisesta ihmisestä muodostamaansa kokonaisvaltaista mielikuvaa.

Totuuden suoranaisena kaunisteluna pidän sitä, että joku sanoo harrastavansa esmes tanssimista ja todellisuudessa on käynyt 20 vuotta sitten kersana balettitunnilla, kerran.

pahaa sulle oon tehny?

• kirpela kirjoitti:

pahaa sulle oon tehny?

Et mitään. Mainitsin nikkisi vain esimerkkinä, koska sun ja ratikan nikit osui ensimmäisenä mun silmään. Jos siis tuota tarkoitit.

• kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

Et mitään. Mainitsin nikkisi vain esimerkkinä, koska sun ja ratikan nikit osui ensimmäisenä mun silmään. Jos siis tuota tarkoitit.

Sitäkin.

• relaxed_eyes kirjoitti:

minäkin jätän asioita kertomatta. Itsehän sen sitten määrittää, että onko se totuuden kaunistelua vai pelkkää intimiteetin suojaamista. Koska eihän sitä koko totuutta tiedä kuin itse. Tietty sen kaunistelun voi vielä tehdä tietentahtoen, tai ihan vahingossa.

Kyllä ihan varmasti eroaa ja tässä ympäristössä mielipiteet muista muuttuu enemmän ja vähemmän.

Mutta tosta totuuden kaunistelusta, sekin on totuuden mukaista oman itsensä ilmaisua jos kaunistelee omaa elämäänsä ja tämä tapa on osa hänen luonnetta. Musta on ihan hyväkin antaa suodatettua tavaraa näytölle, ei omaa henkilökohtaista elämää tarvitsekaan muille tilittää, tärkeintähän onkin just se, että itse tietää totuuden omasta itsestään. Millään muulla ei ole väliä, ei muiden mielipiteillä, mielikuvilla tai käsityksillä.. Eri asia silloin, jos joku olis läheisempi ihminen, sille tahtois tietysti olla se mahdollisimman aito ja jos vielä joku olis ihastuksen kohde niin hänelle se mahdollisimman sliipattu :D

Voin kuvitella, millainen kiusaus olisi esiintyä jonain muuna kuin olisi. Silti se aito ja siksi melko raadollinenkin toteamus omasta itsestä on se, mikä kiinnostaa mua. Netti on täynnä unelmaa ja ihannetta, mutta se kuka uskaltaa olla oma "tylsä" itsensä on jotain todella erilaista. Moni ajattelee olevansa liian tavallinen ja normaali, että viitsisi hirveästi mainostaa sitä. Sen sijaan kerrotaan jotain väritettyä omasta itsestä joka on itselleenkin eksoottisempaa.. mutta kaikille muille se alkuperäinen ja aito on uutta ja raikasta vaikka itse ajattelis olevansa liian tuttu ja harmaa.

• olen feikki. Ehkä hän tietää parhaiten...

• alright

eli siis sä haukut itseäs feikiks, ja perustelet sen vielä sillä, että joku muu on haukkunu sua feikiks? sä oot kyllä astetta parempi filosofi

• Esim täällä kun olen mm kuvaillut itseäni kateellisena persjalkaisena rumana suomiämmäna, niin täytyy myöntää etten mä oikeasti kateellinen ole.

• alright

tunnustit asian

• alright kirjoitti:

tunnustit asian

helpotti itseänikin.

• Oli hauska hiihtolenkki hämärässä, kun ei erottanut lumen pintaa.
      Missä näytti olevan tasaista, saattoi olla oja tai kumpu.

• jöihjä

En katso linkkiäsi ja minä ainakaan en tosiaankaan ole kaunistellut yhtään mitään ( ihan friikki ja LOUKKAAVA aloitus sulla!), kosken ole mikään nettirurnkkaripervotmsnettiprofiloitumispakkomielteinen, toisin kuin sinä sikamaisen ja kummallisen oloinen julkipalstakiusaaja ketjun aloittaja. Tässä maailmassa on myös mun kaltaisianikin normaaleja ihmisiä, joilla ei ole tarvetta vetää mitään roolia missään(!), vaan jotka OVAT AINOASTAAN AIVAN SITÄ YHTÄ SAMAA AJATUKSILTAAN kommunikaatiossaan netissäkin, kuin ilmaisevat livessäkin. Mä olen aina ihmetellyt pervoja, jotka vaikka esittää eri sukupuolta tai yrittää "löytää näkökulmia vastakkaiseen sukupuoleen", esim. flirttailemalla jossakin vitun nöttörönöötössä ( internetissä). Musta sellainen on säälittävää, perverssiä ja outoa. Mulle ainakin maailma on ihan yks yhteen sen kanssa, miten käyttäydyn muuallakin ja tosiaankin kadullakin voisin kaltaiselles tuntemattomalle, jos mulle tollasen kysymyksen esittäisit, kuin esitit, sanoa tän ihan saman. Vähän sä oot ouuuuuuutoooo....

Pidän suoraansanottuna säälittävinä ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita joistakin internetissä. Itse en osaa ajatella mitään netissä katsomaani muuna, kuin teksteinä. En mä jumalauta telkkarinkaan naamojen kanssa flirttaile telkkaria katsoessa; miksi sitten tekisin sitä tietokoneeltakaan asioita katsellessani... Samoja sähköllä toimivia masiinoita ja pidän ainoastaan face-to face- ihmiskontakteista ( ihmiset on ihania!). Elämä on muualla, kuin netissä ja jokaisen kiinnostavan IHMISEN myös nettiteksteistä se samainen näkemys NÄKYY.

Oletko kenties joku kahlo, joka ei tajua, että julkinen keskustelupalsta ei ole sama asia, kuin jotkut nettörinöörrötyyppienne deittipalstat? Miksi ahdistelet sairailla kysymyksilläsi lukijaasi? Ihme hyypiö.

• NORMAALEJA? :DD sää et oo mitenkään normaali, sori vaan.

ja ei, ei tarvi tähän mun jatkeeksi pistää niitä kilometrien pituisia tekstejä kuinka ollaan muka sua vastaan tehty väärin, oli se sitte ratikka, relaksi, papu, minä tai joku muu.. vittuako täälä sitte oot kerta et viihdy. ja jos viihdyt (näemmä) niin hyväksy palikka myös se että suaki myös tullaan haukkuun.

ps. kantsis myös joskus katsoa linkit, ei niistä sulle tartu mitään vaikka ehkä niin kuvitteletki.

• Se 1

Rauhallisesti. Rela ei hyökännyt tässä sua vastaan. Kukaan ei voi oikeasti reagoida tuolla tavalla yleisen tason aloitukseen. Sä rupeat huutamaan täysin hysteerisena, käyttämään karkeaa kieltä, haukkumaan friikiksi ja palstakiusaajaksi. Ei sun kannata ihmetellä jos näitä sun vastauksia poistetaan ylläpidon toimesta. Vaikuttaa lievän psykoottiselta reagoinnilta. Ota nyt etäisyyttä ja katso itse miltä tämä näyttää.

Samanlainen käyttäytyminen sulla oli tuolla vasemmistoviha-topicissa.

• jöihjä
        Se 1 kirjoitti:

Rauhallisesti. Rela ei hyökännyt tässä sua vastaan. Kukaan ei voi oikeasti reagoida tuolla tavalla yleisen tason aloitukseen. Sä rupeat huutamaan täysin hysteerisena, käyttämään karkeaa kieltä, haukkumaan friikiksi ja palstakiusaajaksi. Ei sun kannata ihmetellä jos näitä sun vastauksia poistetaan ylläpidon toimesta. Vaikuttaa lievän psykoottiselta reagoinnilta. Ota nyt etäisyyttä ja katso itse miltä tämä näyttää.

Joo mut kun mä en ole psykoottinen ja mä tulkitsin ( jos nyt siitä samaisesta ketjusta puhutaan, kuin oletan), että siinä Serpicon kohdistuvassa kummallisessa aloitusketjussa yritettiin vääristellä persoonaani ja sanomisiani. Tiedätkö, että ihmisen kirjoittajapersoonallisuuden vääristäminen feikkaavasti on rikos? Ainakin kunnianloukkaus, jollei muuta. Siitä en ole vastuussa, että joku hullu ahdistelee minua: en ole osallinen S24- yhteisöön, enkä tunne tätä.

Sun on ihan turha puhua mistään "reloistasi" tai muista. Pitänee ottaa huomioon, että kyseinen nimimerkki on naisen = mun halko perseessä- seksuaaliahdistelijasolvari ja lisäksi sellaisten kiusaaja-palsta-akkojen puolustelija, jotka keksiii päästään paskaa tekemisistäni. Ja kyseinen nimimerkki on ahdistellut mua henkilöivillä kommenteilla: en mä ole tahdostani henkilöprofiloitumaan halukas, enkä ole vastuussa myöskään siitä, että persoonani näemmä on riistetty sadistien käyttöön. Jos joku kuvittelee, että minä nautin siitä, kun tuntemattomat puhuttelevat minua henkilöivästi, on sellainen hullu. Ja itsestään selvää on, että mun älykkyydelläni ei kirjoiteta koskaan esim. yhden lauseen aloituksia. En pidä siitä, että porsaat ovat yrittäneet feikata mua palstahäiriköksi tai että umpihullut eivät edes osaa lukea, mitkä rekisteröityneet käyttäytyvät julkisella palstalla pipisti mua heitä tuntematonta kohtaan koko ajan. Ikävä seikka on tosiaankin se(!), etten voi tietää, että oletko sinäkin sellainen, vaiko tavallinen tekstejä lukeva ihminen.

• "Tässä maailmassa on myös mun kaltaisianikin normaaleja ihmisiä"

:D

"Miksi ahdistelet sairailla kysymyksilläsi lukijaasi?"

:DD

• jöihjä
        relaxed_eyes kirjoitti:

"Tässä maailmassa on myös mun kaltaisianikin normaaleja ihmisiä"

:D

"Miksi ahdistelet sairailla kysymyksilläsi lukijaasi?"

:DD

Niin. Mikäs kommentissani oli vaikeaa ymmärtää? En käsitä, että miksi te tulette skitsoilemaan puskista kaltaisilleni keskustelupalstavierailijoille. Oletko livessäkin noin töykeä, että menet vaikka kauppajonossa kyselemään kummallisia kysymyksiä? Olen aina ihmetellyt, että miksi ette osaa keskustella... Ei se ole mitään keskustelemista, että kyselette kysymyksiä: tulee vain mielikuva, että olette ihan törkeitä uteliaisuudessanne tuntemattomia ihmisiä kohtaan...Mä ainakin, jos olisin rekisteröitynyt, esittelisin itseni asiani keskustelunaloituksessa edes jotenkin.

Ja idari skitsoilija: sille ewn voi mitään, että e.W:t ja Wastaajat ja mitkä lie ovat muut rekanneet nimimerkeiksi: on rikollista ylläpitäjän taholta, jos poistattaa tän viestini, jossa kerron sen selkeän faktan, etten ole rekisteöitynyt. Enkä voi sietää teitä kummallisen oloisia sekoilijoita, jotka puhuttelevat minua sillä vastenmielisellä termillä eewari ( ja mitä lie): umpihulluja! Eihän tällä palstalla käy sen nimimerkkistä!

Iljettävä moukka!

• jhöihjä
        Se 1 kirjoitti:

Sulle vielä: minua on loukattu lähes kaikilla mahdollisilla kunnianloukkauksilla tällä palstalla, ettäs tiedät... En ymmärrä, että miksi minua yritetään leimailla julkisesti ensinnäkin a.) hulluksi koko ajan ja toisekseen b.)vääristellä kaikkia mielipiteitäni. Sitäkään faktaa ei yleensä näytetä jätettävän näytille, kun kerron jollekin puskahorisijalle, että en ole S24:n jäsen, mikä on lähes kriminaalia toimintaa mielestäni...

Psykoottista on kuule korkeintaan se, että vastenmieliset kimpussani roikkuvat rekisteröityneet juttelevat paskaa persoonastani, josta en ikinä kyseisille ole avautunut. Ja asia on siten, että tosiaankin te räkätyt olette minulle täysiä puskia: se, että jos teille toisillenne näkyy, että keitä te olette, EI näy minulle keskustelupalstavierailijalle. Ihan olen kuule teidän oikeudenmukaisuutenne varassa, mitä puhutteluihinne minulle tulee...

Häiriköivät rekisteröityneet tältä palstalta ovat kaikki kiinnostavat kirjoittajat häätäneet...Rekisteröivät näemmä esimerkiksi kaltaisteni keskustelupalstavierailijoiden nimimerkkejä itselleen ja sitten ( sekopäät!) syyttelevät feikeiksi ihan mielivallalla kaikkia palstalle keskustelemaan tulevia kaltaisiani ja feikkaavat yhteisölleen kaltaisteni käytöstä... Voisi melkein jopa sanoa, että se saattaisi ehkäpä olla jopa rikollistakin(?).

Sananvapaus ei tällä palstalla toteudu ja on ilmiselvää, että ainakin minun kimpussani jotkut roikkuvat, koska ihan systemaattisesti näytään vääristeltävän kommenttejani mm. vääristelevillä viestipoistoilla. Minä en ole minkään sortin fanaatikko ( kaikki ihan varmasti paskaa, mitä tän palstan rekisteröityneet puhuvat minuun liittyen) JA YKSIKÄÄN tämän palstan rekisteröityneistä ei ole oikeutettu ( eikä ikinä ole ollut) kommentoimaan persoonaani. Minä itse taas kommentoin ainoastaan näitä julkiselle palstalle kirjoitettuja tekstejä: Minkäs mä sille voisin, että pääosa kirjoittajista näyttää olevan jutuiltaan ihan outoja ja mauttomia...

• eeWari
        jöihjä kirjoitti:

Niin. Mikäs kommentissani oli vaikeaa ymmärtää? En käsitä, että miksi te tulette skitsoilemaan puskista kaltaisilleni keskustelupalstavierailijoille. Oletko livessäkin noin töykeä, että menet vaikka kauppajonossa kyselemään kummallisia kysymyksiä? Olen aina ihmetellyt, että miksi ette osaa keskustella... Ei se ole mitään keskustelemista, että kyselette kysymyksiä: tulee vain mielikuva, että olette ihan törkeitä uteliaisuudessanne tuntemattomia ihmisiä kohtaan...Mä ainakin, jos olisin rekisteröitynyt, esittelisin itseni asiani keskustelunaloituksessa edes jotenkin.

Ja idari skitsoilija: sille ewn voi mitään, että e.W:t ja Wastaajat ja mitkä lie ovat muut rekanneet nimimerkeiksi: on rikollista ylläpitäjän taholta, jos poistattaa tän viestini, jossa kerron sen selkeän faktan, etten ole rekisteöitynyt. Enkä voi sietää teitä kummallisen oloisia sekoilijoita, jotka puhuttelevat minua sillä vastenmielisellä termillä eewari ( ja mitä lie): umpihulluja! Eihän tällä palstalla käy sen nimimerkkistä!

Iljettävä moukka!

Kuinka rekattu puskailee??

• Nimi.merkki
        jhöihjä kirjoitti:

Sulle vielä: minua on loukattu lähes kaikilla mahdollisilla kunnianloukkauksilla tällä palstalla, ettäs tiedät... En ymmärrä, että miksi minua yritetään leimailla julkisesti ensinnäkin a.) hulluksi koko ajan ja toisekseen b.)vääristellä kaikkia mielipiteitäni. Sitäkään faktaa ei yleensä näytetä jätettävän näytille, kun kerron jollekin puskahorisijalle, että en ole S24:n jäsen, mikä on lähes kriminaalia toimintaa mielestäni...

Psykoottista on kuule korkeintaan se, että vastenmieliset kimpussani roikkuvat rekisteröityneet juttelevat paskaa persoonastani, josta en ikinä kyseisille ole avautunut. Ja asia on siten, että tosiaankin te räkätyt olette minulle täysiä puskia: se, että jos teille toisillenne näkyy, että keitä te olette, EI näy minulle keskustelupalstavierailijalle. Ihan olen kuule teidän oikeudenmukaisuutenne varassa, mitä puhutteluihinne minulle tulee...

Häiriköivät rekisteröityneet tältä palstalta ovat kaikki kiinnostavat kirjoittajat häätäneet...Rekisteröivät näemmä esimerkiksi kaltaisteni keskustelupalstavierailijoiden nimimerkkejä itselleen ja sitten ( sekopäät!) syyttelevät feikeiksi ihan mielivallalla kaikkia palstalle keskustelemaan tulevia kaltaisiani ja feikkaavat yhteisölleen kaltaisteni käytöstä... Voisi melkein jopa sanoa, että se saattaisi ehkäpä olla jopa rikollistakin(?).

Sananvapaus ei tällä palstalla toteudu ja on ilmiselvää, että ainakin minun kimpussani jotkut roikkuvat, koska ihan systemaattisesti näytään vääristeltävän kommenttejani mm. vääristelevillä viestipoistoilla. Minä en ole minkään sortin fanaatikko ( kaikki ihan varmasti paskaa, mitä tän palstan rekisteröityneet puhuvat minuun liittyen) JA YKSIKÄÄN tämän palstan rekisteröityneistä ei ole oikeutettu ( eikä ikinä ole ollut) kommentoimaan persoonaani. Minä itse taas kommentoin ainoastaan näitä julkiselle palstalle kirjoitettuja tekstejä: Minkäs mä sille voisin, että pääosa kirjoittajista näyttää olevan jutuiltaan ihan outoja ja mauttomia...

"JA YKSIKÄÄN tämän palstan rekisteröityneistä ei ole oikeutettu ( eikä ikinä ole ollut) kommentoimaan persoonaani. Minä itse taas kommentoin ainoastaan näitä julkiselle palstalle kirjoitettuja tekstejä: Minkäs mä sille voisin, että pääosa kirjoittajista näyttää olevan jutuiltaan ihan outoja ja mauttomia..."

Kuinkakohan paksusta rautalangasta sulle pitäis vääntää, että ymmärtäisit... Auttaisikohan, jos kirjoitan seuraavan _oi-kein_ _hi-taas-ti_ ja ISOILLA KIRJAIMILLA.

SINUN PERSOONAASI EI TÄÄLLÄ KOMMENTOIDA MUULTA KUIN SILTÄ OSIN, MITEN ITSE TUOT SITÄ TEKSTEISSÄSI ESILLE. KOMMENTEISSASI ANNAT ITSESTÄSI NIIN VASTENMIELISEN JA SUORAAN SANOTTUNA SEKOPÄISEN KUVAN, ETTEI OLE IHME, ETTÄ SAAMASI PALAUTE ON USEIN NEGATIIVISTA. (Saitko tästä kiinni, vai kirjoitanko hitaammin? Pitäisikö tämä toistaa ja kuinka moneen kertaan, jota sisäistäisit kirjoitetun?)

Toisin sanoen: Kun saat keskustelupalstalla palautetta, saat sitä julkiselle palstalle kirjoittamiesi tekstien perusteella. Minkäs me sille voidaan, että pääosin ulostat outoja ja mauttomia juttuja.

• jöihjä kirjoitti:

Iljettävä moukka!

>Oletko livessäkin noin töykeä, että menet vaikka kauppajonossa kyselemään kummallisia kysymyksiä?

Kuka sulle käy kaupassa? Ajattelin vain, kun et näytä tietävän mitä varten kauppajonossa seistään ja mitä varten keskustelupalstalla ollaan.

• jöihjä
        relaxed_eyes kirjoitti:

>Oletko livessäkin noin töykeä, että menet vaikka kauppajonossa kyselemään kummallisia kysymyksiä?

Kuka sulle käy kaupassa? Ajattelin vain, kun et näytä tietävän mitä varten kauppajonossa seistään ja mitä varten keskustelupalstalla ollaan.

Rektaaliperse kertoo vaan näin julkisuudessa seuraavan kerran REHDISTI IHAN NIMENSÄ, kun kerran julkisuudessa mun viattoman solvari olet - ainakin jos vielä kerrankin tulet puhuttelemaan minua halko perseessä- puhutteluilla ja vääntäen skeidaa persoonastani tai palstatekemisistäni... Kerro samat terveiset sille amikselle kaverillesi nimimerkki scalellekin, joka kerran julkipilkoissaan kekkasi mulle mm. pilkkatermin "L-ewari" ( tarkoittiko päästään seonnutta, kenties?) näissä julkisissa merkeissä ja ilman MITÄÄN syytä...Ratikkaan paskantaja pätijä- palstakaverillesi sitten voisit kertoa, että soveliaampaa häneltä olisi kenties pilkata asiattomilla itsenolauksillaan ja muilla julkipilkoillaan sentään mieluummin edes miehiä, kuin kaltaistani naispuolista häntä tuntematonta keskustelupalstakävijää...Ja limaisia naisystäviänne en edes viitsi alkaa artikuloida ( yäääk).

• jöihjä
        eeWari kirjoitti:

Kuinka rekattu puskailee??

No kuule ne rekatut puskailee näissä julkisissa merkeissä ( eri asia paskaiset yhteisönne ja nää myös meikäläisten tavisten kansoittamat palstat...), jotka eivät käytä nimimerkkinään omaa koko nimeään. Oletko kenties idiootti, kun kyselet noin tyhmiä ( ja harva kysymys mun sivistyneessä maailmassani olisi perustaltaan tyhmä) ?

• jöihjä kirjoitti:

Rektaaliperse kertoo vaan näin julkisuudessa seuraavan kerran REHDISTI IHAN NIMENSÄ, kun kerran julkisuudessa mun viattoman solvari olet - ainakin jos vielä kerrankin tulet puhuttelemaan minua halko perseessä- puhutteluilla ja vääntäen skeidaa persoonastani tai palstatekemisistäni... Kerro samat terveiset sille amikselle kaverillesi nimimerkki scalellekin, joka kerran julkipilkoissaan kekkasi mulle mm. pilkkatermin "L-ewari" ( tarkoittiko päästään seonnutta, kenties?) näissä julkisissa merkeissä ja ilman MITÄÄN syytä...Ratikkaan paskantaja pätijä- palstakaverillesi sitten voisit kertoa, että soveliaampaa häneltä olisi kenties pilkata asiattomilla itsenolauksillaan ja muilla julkipilkoillaan sentään mieluummin edes miehiä, kuin kaltaistani naispuolista häntä tuntematonta keskustelupalstakävijää...Ja limaisia naisystäviänne en edes viitsi alkaa artikuloida ( yäääk).

Viaton impi :)

• good bush
        jöihjä kirjoitti:

duunissa? Onko kaikki hyvin, saat oikeudenmukaista kohtelua?

• jöihjä
        relaxed_eyes kirjoitti:

Viaton impi :)

En mä missään mölönpaskassa ole asunut kohta kahteenkymmeneen vuoteen: mölökönpaskailijat eivät täten tiedä minusta tai persoonastani mitään...Ne varmaan voi kytätä, että missä hei olis tyypin osoite ja etcerallaa, kun paskaisessa maailmassaan muutenkaan varmaan osaa ajatella mitään muuta, kuin kaltaisiani heitä tuntemattomia ihmisiä ( se elämänpuute, se!), mutta älä nyt impeilemään mua tule: en mä onneksi mikään sekopää pornolehdissä esiintynyt ja tai muukaan itseään puolilaittomuuksilla elättävä tms. limaseuroissa viihtyvä limanuljueukko ole, vaan NORMAALI IHMINEN. Täten: pysykää konventior*nkut kaukana minusta, koska meillä ei ole mitään yhteistä.

Mielellään voisit ( tai voisitte) tietysti pysyä poissa koko tästä silmilleni näkyvästä julkisesta keskustelustakin, mutta se tietysti tuskin onnistuu, koska tehän keskustelukyvyttömyydestänne huolimattakin haluatte sääliöt mukamas 'ilmaista' itseänne...Mulla ei perustoiltaan ole mitään marginaalisuutta vastaan ( ei toki, ja vattu ihmistieteijäksihän minä olen kouluttautunutkin), mutta siinä vaiheessa alkaa riepoa, jos minua käytetään hyväksi sillä perusteella, että keskustelen julkisella keskustelupalstalla. Ymmärrys ei riitä.

• lollika lollika
        jöihjä kirjoitti:

En mä missään mölönpaskassa ole asunut kohta kahteenkymmeneen vuoteen: mölökönpaskailijat eivät täten tiedä minusta tai persoonastani mitään...Ne varmaan voi kytätä, että missä hei olis tyypin osoite ja etcerallaa, kun paskaisessa maailmassaan muutenkaan varmaan osaa ajatella mitään muuta, kuin kaltaisiani heitä tuntemattomia ihmisiä ( se elämänpuute, se!), mutta älä nyt impeilemään mua tule: en mä onneksi mikään sekopää pornolehdissä esiintynyt ja tai muukaan itseään puolilaittomuuksilla elättävä tms. limaseuroissa viihtyvä limanuljueukko ole, vaan NORMAALI IHMINEN. Täten: pysykää konventior*nkut kaukana minusta, koska meillä ei ole mitään yhteistä.

Mielellään voisit ( tai voisitte) tietysti pysyä poissa koko tästä silmilleni näkyvästä julkisesta keskustelustakin, mutta se tietysti tuskin onnistuu, koska tehän keskustelukyvyttömyydestänne huolimattakin haluatte sääliöt mukamas 'ilmaista' itseänne...Mulla ei perustoiltaan ole mitään marginaalisuutta vastaan ( ei toki, ja vattu ihmistieteijäksihän minä olen kouluttautunutkin), mutta siinä vaiheessa alkaa riepoa, jos minua käytetään hyväksi sillä perusteella, että keskustelen julkisella keskustelupalstalla. Ymmärrys ei riitä.

Koluttautunut? Ihmistuntija? HAHAHAHAHAHA *huutonaurua*

Testamenttaa aivosi tietelle, se on ainut tapa sinulle päästä kuolaamaasi akateemiseen seuraan. Olisi siinä kandeilla ihmettelemistä. lol.

• kalikkakeppi

johon kalikka kalahtaa.

• jöihjä kirjoitti:

4A-GE on 1600-kuutioinen, kaksinokka-akselinen ja 16- tai 20-venttiilinen ruiskumoottori. Se tuottaa eri versioinaan 112-165 hevosvoimaa. Suomeen on tuotu virallisesti vain 16-venttiilisiä ja tehoiltaan 121-, 124-, 125-, 131-hevosvoimaisia malleja. Heikoin 112-heppainen malli oli jenkkien 4A-GELC, joka oli varustettu L-Jetronicilla ja katalysaattorilla, matalalla (9,4:1) puristussuhteella ja muilla Kalifornian lakien ja asetuksien vaatimilla saastelaitteilla. Tehokkain on puolestaan viimeisin, tietääkseeni vain Aasiassa ja Etelä-Afrikassa myyty 165-hevosvoimainen ns. mustakantinen 20-venttiilinen 4A-GE.

4A-GE on kompakti ja kevyt moottori. Se on enimmäkseen hyvä asia, mutta esimerkiksi sylinterien ylikokoporausvaraa ei edellämainittujen ominaisuuksien vuoksi juuri ole. 4A-GE on myös kestävä moottori oikein käsiteltynä ja huollettuna. Se lähtee elektronisen sytytyksen ja ruiskutuksen ansiosta talvellakin käyntiin kuin palmun alta, ja minä allekirjoittanut pidän henk. koht. sen kierrosherkkyydestä.

Yleensä 4A-GE:n pulttaa-kiinni-tyylinen katuviritys sisältää seuraavat toimenpiteet: Vapaavirtausilmanpuhdistin (n. 60 euroa), polttoaineenpaineen nosto säädettävällä polttoaineenpaineensäätimellä (3,0-3,2 bariin, hinta n. 45 euroa), N-ryhmän boksin asennus (hintaa käytettynä n. 100-200 euroa, nostaa rajoittimen n. 8400 k/min ja muuttaa hieman sytyskäyrää ja polttoainepuolta) tai chippaus, sekä peltipakosarjan (n. 200-300 euroa) ja tehoputkiston asennus (n. 100-300 euroa). Sytytystulpat voidaan vaihtaa hieman kylmempiin ja niin edelleen.

Muita suositeltavia hieman suurempia muutoksia on ns. sportin nokat, TRD:n matalampi kannentiiviste (n. 100 euroa), ja vauhtipyörän kevennys (4A-GE:n pyörästä saa pois n. 1-2 kiloa R-Konestuksen mukaan helposti). Myös suurempia suuttimia saattaa tarvita jossain vaiheessa. Kannen ollessa levällään sen voi viedä portattavaksi, mikäli löytyy rahaa ja hyvä kannentekijä jolla on aikaa. Eräs FinToyssin jäsen on sellainen.. Kyselkää foorumista.

4A-GE:ssa on myös potentiaalia suurempien tehojen osalta; sitä voidaan suurentaa yli 1800-kuutioiseksi ja hieman ylikin vaihtamalla siihen 7A:n lohko ja vauhtipyörä, kuten tässä tapauksessa. Yhtä lailla 4A-GE voidaan pienentää vaikkapa 1300 cm3 Tercelin 2A:n lohkolla ja sisuskaluilla, jos esimerkiksi (autourheilun) luokkarajat tai lait ja asetukset (AKE) tulevat vastaan.

4A-GE on myös suosittu rallikuskien keskuudessa. Parhaissa F-ryhmän vapaastihengittävissä GT/FX-Corollissa on tehoa 190-220 hevosvoimaa, ja Jenkkien pikkuformula-sarjassa, Formula Atlanticeissa on peräti 245 hv@10 000 k/min - niinikään vapaastihengittävänä.
        Se voidaan turboahtaa helposti käyttämällä mekaanisesti ahdetun veljesmoottorin 4A-GZE:n mäntiä (p/s on 8,0:1 tai 8,9:1 riippuen mallista). Myös kotimainen AM-Works on tehnyt 4A-GE:en turbosarjaa.
        Sitä voidaan ahtaa myös isommalla kädellä, kuten Suomalainen TNT-Racing on tehnyt, tehoa -72 Carinan 4A-GE-turbosta lähtee tuplakaasuttimilla, isolla turbolla ja välijäähdyttimellä vajaat 600 hv!

• jöihjä
        lollika lollika kirjoitti:

Koluttautunut? Ihmistuntija? HAHAHAHAHAHA *huutonaurua*

Testamenttaa aivosi tietelle, se on ainut tapa sinulle päästä kuolaamaasi akateemiseen seuraan. Olisi siinä kandeilla ihmettelemistä. lol.

Tuo kielenkäyttö kertoo täysin, ettet ymmärrä mitään ainakaan tieteistä. Oletko kenties joku haiseva ja paskaisissa vaatteissa kulkeva hirviö, jolle pari kertaa olisin erehtynyt olemaan ystävällinen? Olen antanut itselleni anteeksi sen, että kerran aikoinaan ja ystävieni asuessa toisaalla, kaipasin liian kiinnostuneilta miehiltä suojaa, eli että kerran kelpuutin ns. esiliinakseni baarissa käydäkseni minkälaisen tahansa höhlön
        ( mä olen sivistynyt nainen) ja että hyväksyin tilapäiseen seuraani kyseisen sekopäisen oloisen sääliön, (joka loppupäätelmässäni kuuluisi lähinnä mielenterveystoimiston toimintojen piiriin), mutta en minä nyt julkisuudessa halua lukea vastavanlaisten sekopäiden juttuja.

Hullu kerro mulle nimesi, jos mun persoonani sua kiinnostaa. Iljettävä ahdistelija! Lääkkeesi jääneet ottamatta, niinkö?

• jhöhjä
        kalikkakeppi kirjoitti:

johon kalikka kalahtaa.

Haista paska: mä en yleensä lue mitään linkkejä ja typerään provosointiin vastaaminen provokaatiolla ei välttämättä ole typerää. Taitaa kalahdella "kalikat" lähinnä vammaverbaalirekatuillle.

• scale
        jöihjä kirjoitti:

Niin muuten mäkin sua.

• jöihjä
        scale kirjoitti:

Niin muuten mäkin sua.

Moikka kuvittelija ja huono keskustelija! Etkö mielestäsi ole skitso, kun sekoat jokaikinen kerta, jos sinun kanssasi joku on eri mieltä? Joku napoleon - syndrooma sulla, vai? Olisit lukenut muutakin, kuin Aku Ankkaa, niin ehkä sinunkin kanssasi olisi mahdollista keskustella. En unohda henkisesti kipeitä solvailuitasi.

• scale
        jöihjä kirjoitti:

Moikka kuvittelija ja huono keskustelija! Etkö mielestäsi ole skitso, kun sekoat jokaikinen kerta, jos sinun kanssasi joku on eri mieltä? Joku napoleon - syndrooma sulla, vai? Olisit lukenut muutakin, kuin Aku Ankkaa, niin ehkä sinunkin kanssasi olisi mahdollista keskustella. En unohda henkisesti kipeitä solvailuitasi.

perässäni roikkuileminen alkaa saada jo todellisen rakkaustarinan piirteitä. Olen sinulle ennenkin sanonut, että me emme voi jatkaa tätä yksipuolista palstarakkautta, sillä olen jo varattu.

Sun pitää yrittää löytää itsellesi joku muu. Näyttää siltä, että se ei tuottane sinulle vaikeuksia.

Lämmin hali sullekkin ja hyvää viikonloppua.

• jöihjä
        scale kirjoitti:

perässäni roikkuileminen alkaa saada jo todellisen rakkaustarinan piirteitä. Olen sinulle ennenkin sanonut, että me emme voi jatkaa tätä yksipuolista palstarakkautta, sillä olen jo varattu.

Sun pitää yrittää löytää itsellesi joku muu. Näyttää siltä, että se ei tuottane sinulle vaikeuksia.

Lämmin hali sullekkin ja hyvää viikonloppua.

KUKA sun kanssas haluaa olla, joku nainenko ihan oikeasti vai?:D Mahtaa olla muori... Minä en sietäisi sun tyylistäsi ihmistä sekuntiakaan, saati että laittaisin sulle jotakin sapuskaa tai passailisin sun kaltaistasi keskustelupalstasovakkoa. Kuule kyllä se todellakin yksipuolista SINUN TAHOLTASI MINUA KOHTAAN on ollut, että olet käynyt kimppuuni ja ahdistellut minua. En mä ole mikään henkilöksi profiloitunut tai tietääkseni minkään sortin tuttusi tai sinulle tunnistettava, joten mitäs olet skitsonnut kavereinesi mulle tällä keskustelupalstalla? En sua sanallakaan negatiivisesti kuvailisi, jos olisit käyttäytynyt asiallisemmin, tai siis tavanomaisemmin...Ihmeellisiä hyypiöitä. Etkö ymmärrä, että miten moukkamaisia ja sikamaisia sinä ja kummalliset nettifiksoituneet ystäväsi olette? En minä teidän persoonistanne ikinä kiinnostuisi, mutta saan kyllä julkisesti kertoa mielipiteeni kummallisesta samalta julkiselta keskustelupalstalta havaitsemastani puskailijarekisteröityneestä, jos haluan, koska julkisesti ainoastaan kaikki lukemani porsasmainen kommunikaatio on tapahtunut, enkä teitä tunne. Kerro vaan nimesi rehdisti näin julkisesti, kun kerran tollasta sontaa mulle tuntemattomalle viljelet, kuin olet viljellyt!

Uskomattomia. Ja nyt mun pitää poistua...Ihan liikaa olen taas teidän outojen palstaa lukenut. Tulee huono olo.

• kertonut totuutta ;)

• zisel

mä olen kyllä täällä netissä antanut itsestäni huomattavasti huonomman kuvan kuin mitä olen oikeesti irl, joten mulla menee kyllä toi vähän päinvastoin :D Jos nyt ajatellaan vaikka känniä niin mä oon aina, siis 9 kertaa 10:stä tosi hyvällä päällä kännissä mutta sitten kun mä tuun tähän koneelle niin 9 kertaa 10:stä on helvetti irti :D En tiedä johtuuko sitten just siitä kun ei näe toisen osapuolen ilmeitä ja kuule äänensävyä jne että tulee kännissä helposti väärinkäsityksiä vai mikä siinä on. Muutenkaan mä en ymmärrä miksi just NETISSÄ pitäis antaa itsestään parempi kuva kuin oikeesti on? Eikös se pitäis olla toisinpäin - netissä kun ei kuitenkaan esiinny omalla nimellään eikä useimmassa tapauksessa irl- tuttujen nähden niin luulis että täällä sitä voi höpistä ja tehdä mitä vaan :)

• BlueNightSatin

tässä enää mitään kaunistelemista? Kerrassaan upee yksilö! x'D

• salainen ihailija

Olet upea jazuli :)

• BlueNightSatin
        salainen ihailija kirjoitti:

Olet upea jazuli :)

tattista. :)

• tosivaitaru
    • vänksy

totuutta kertoa. En pääsisi silloin mitenkään eroon niistä tuhansista ihailijoista, joita perääni saisin ;-D

• kundi.kundinen

kyllä kai.

• Koska totuushan on karmaiseva.

Se, että rajaa palstalla kertomansa on tietysti totuuden kaunistelua sekin. Tai riippuu ihan lukijasta, mitä pitää kauniina ja mitä rumana.

• monte34

olevani rujo, ruma ja renttu, jos ei kelpaa niin "painukoot hornaan"

• Tokko täällä kukaan on ittestään koko totuutta ja vain totuutta, mitään on siihen lisäämättä ja mitään siitä poisjättämättä, kertonut. Vai onko joku? No minen ainakaan.

• alright

täällä valehdellaan päin naamaa! :O

• alright kirjoitti:

täällä valehdellaan päin naamaa! :O

NÄIN ON!

Hähä! :D

• alright
        Toljake kirjoitti:

NÄIN ON!

Hähä! :D

käsittämättömän törkeää käytöstä ihmisiltä!

• alright kirjoitti:

käsittämättömän törkeää käytöstä ihmisiltä!

tärkeätä, käsittämättömän tärkeätä!

Näin on!

• alright
        Toljake kirjoitti:

tärkeätä, käsittämättömän tärkeätä!

Näin on!

törkeätä

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

törkeätä

NÄIN ON! :D

NIIN?

• alright
        BlueNightSatin kirjoitti:

NIIN?

ootko sä ton viIi nimimerkin takana?

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

ootko sä ton viIi nimimerkin takana?

me? No. :)

• alright

me? No. :)

no sä käytit samaa vastaustekniikkaa kun se käyttää, nii luulin vaan

• Reason

NIIN?

ei vittu. Kyllää. xD

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

no sä käytit samaa vastaustekniikkaa kun se käyttää, nii luulin vaan

nii tein..piruuttani :)

• BlueNightSatin
        Reason kirjoitti:

ei vittu. Kyllää. xD

niinii just nii kräähäää x'D Khyl...näin on!

• Reason

niinii just nii kräähäää x'D Khyl...näin on!

näi o. Ei siinä mitään.

• alright
        Reason kirjoitti:

näi o. Ei siinä mitään.

erittäin viihdyttävä ja järkevä keskustelu.

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

tää olis meil aina..näkisitpä meiät kotona. :)

• Reason
        alright kirjoitti:

Erittäin.

• alright

tää olis meil aina..näkisitpä meiät kotona. :)

mies örisee aina välistä "vittu", ja nainen siihen väliin sanoo "NÄIN ON!"

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

semmosta juu. :)

• Reason
        alright kirjoitti:

Muistutan, että me ei olla pari.

• BlueNightSatin
        Reason kirjoitti:

eipä! x'D

• alright
        Reason kirjoitti:

pilaa iloa

• Reason

eipä! x'D

ÄMMÄ! ÄLÄ HYPI SILMILLE. NIIN?

• Reason
        alright kirjoitti:

pilaa iloa

Ihan pakko. Liian hapokasta.

• BlueNightSatin
        Reason kirjoitti:

ÄMMÄ! ÄLÄ HYPI SILMILLE. NIIN?

Olen hiljaa. :(

• alright
        Reason kirjoitti:

Ihan pakko. Liian hapokasta.

ilkeä ja itsekäs mies! noh, niin olen minäkin, mutta se on taas toinen tarina

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

ilkeä ja itsekäs mies! noh, niin olen minäkin, mutta se on taas toinen tarina

on aina tommoi krätyyjä. Höhlää..

• Reason

• enkä ole ikinä kertonut koko totuutta.-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      89
      7437
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      116
      6157
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      158
      4284
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      38
      2951
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      226
      2933
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2856
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      86
      2571
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2308
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2229
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1696
    Aihe