...kun olit siinä niin lähellä ja kuitenkin niin kaukana. Enkä taaskaan osannut sanoa sulle mitään järkevää, saati että olisin edes kunnolla uskaltanut katsoa sua. Miks en pääse yli tästä järjettömästä ihastuksesta. Haluisin vaikka edes kerran koskee sua, tuntea sun ihon vasten omaani. Mutta se olis niin väärin ja sitä paitsi tuskin sinä haluat, ja tuskin sulla on mitään tunteita mua kohtaan. Mut mun mielestä oot maailman kaunein nainen... ja sulla on mahtava nauru :)
Tosi tuskanen ilta...
13
934
Vastaukset
- ----------------J---
Eilen olisin halunnut tehdä aivan samoin. Kun näin taas sinut, en tosiaan keksinyt mitään järkevää sanottavaa. Tunnen että olet tullut niin läheiseksi minulle, mutta en osaa sanoa silti suoraan mitä ajattelen.
Tämä on pakahdutavaa, sillä joka päivä mietin miten kerron sen sinulle..ja mitä sitten tapahtuu.
Muuttuuko mikään, vai meneeko tämä mitä nyt on pilalle. Sillä se olisi väärin jos meillä olisi jotain.
Mutta tuskin sinä olet sinä, vaan joku toinen jolla on samanlainen tilanne.- ykkivaa
Ja niin tuskimpa voisi käydä niin hyvä tuuri että oltas tuttuja. Mutta ihan näin mielenkiinnosta, kerro lisää tilanteestas. Miksi olisi väärin jos olisi jotain? Ja mitä on nyt?
Tämä on myös pakahduttavaa, vaikken ikinä aiokaan kertoa mitään tunteistani niin en vaan pääse niistä eroon mitenkään. En jaksais enää haaveilla! - ykkivaa
...niin mulle... Musta lähinnä tuntuu että välttelet mua etkä pidä musta ollenkaan. Ja silti mä typerys oon ihastunut suhun niin tulisesti...
- jenniin ihastunut.
ykkivaa kirjoitti:
...niin mulle... Musta lähinnä tuntuu että välttelet mua etkä pidä musta ollenkaan. Ja silti mä typerys oon ihastunut suhun niin tulisesti...
onko kyse työpaikka ihastuksesta?
- J_n
jenniin ihastunut. kirjoitti:
onko kyse työpaikka ihastuksesta?
sä oot? :)
- ihastunut jenniin.
J_n kirjoitti:
sä oot? :)
oon emppu:)
jos siis mun nimeä kysyit... - ykkivaa
ihastunut jenniin. kirjoitti:
oon emppu:)
jos siis mun nimeä kysyit...... tässä munkin tilanteessa on kyse. Mutta aivan järjettömästä sellasesta(johtuen monista, monista syistä) joista pienin ei ole se että ihastukseni kohde ei näytä olevan pätkääkään kiinostunut. Noh mut ehkä yritän jotenkin päästä näistä tunteista eroon...
Kiusallista tässä on se etten enää oikein osaa olla tän henkilön lähettyvillä. Huomaan aina katselevani häntä ja sitten kun pitäis jotain puhua niin menen aivan hämilleni. Tiedän että hän pitää tytöistä mutta luulen etten ole hänen tyyppiään ja muutenkin elän parisuhteessa :) Eli ei oo helppoo!! - työolento
ykkivaa kirjoitti:
... tässä munkin tilanteessa on kyse. Mutta aivan järjettömästä sellasesta(johtuen monista, monista syistä) joista pienin ei ole se että ihastukseni kohde ei näytä olevan pätkääkään kiinostunut. Noh mut ehkä yritän jotenkin päästä näistä tunteista eroon...
Kiusallista tässä on se etten enää oikein osaa olla tän henkilön lähettyvillä. Huomaan aina katselevani häntä ja sitten kun pitäis jotain puhua niin menen aivan hämilleni. Tiedän että hän pitää tytöistä mutta luulen etten ole hänen tyyppiään ja muutenkin elän parisuhteessa :) Eli ei oo helppoo!!ihastuksesi kohde on asiallinen eikä lämpene, koska tietää sun seurustelevan?
Minä ainakin pyrin olemaan sotkeutumatta seurusteleviin vaikka kiinnostaisikin. - < x >
ykkivaa kirjoitti:
... tässä munkin tilanteessa on kyse. Mutta aivan järjettömästä sellasesta(johtuen monista, monista syistä) joista pienin ei ole se että ihastukseni kohde ei näytä olevan pätkääkään kiinostunut. Noh mut ehkä yritän jotenkin päästä näistä tunteista eroon...
Kiusallista tässä on se etten enää oikein osaa olla tän henkilön lähettyvillä. Huomaan aina katselevani häntä ja sitten kun pitäis jotain puhua niin menen aivan hämilleni. Tiedän että hän pitää tytöistä mutta luulen etten ole hänen tyyppiään ja muutenkin elän parisuhteessa :) Eli ei oo helppoo!!Mikä voi olla järjetön työpaikkaihastuminen ? Mistä tiedät ettei toinen ole sinusta kiinnostunut ? Jospa hänellä onkin sama tilanne kuin sinulla eli että välttelee, kun luulee, ettet ole kiinostunut. Koeta selvittää asia, niin tulee itsellesikin helpompi olo. Tsemppiä !
- *huoookaus*
Tässä kolmas, jolla on aivan sama tilanne, oli tuskainen ilta. Olit siinä lähellä ja tuskin uskalsin katsoa, mutta katsoin aina kun et huomannut. Kun näytit vaistoavan katseeni, käänsin katseeni äkkiä muualle. En pysty sanomaan sinulle enää sanaakaan, ainakaan mitään järkevää. Ja totta, meidänkin suhteemme olisi järjetön ratkaisu. Haluaisin niin kovasti lähellesi. Kosketa minua.
- < X >
Kuinka lähellä ? Näytätte yksi ja toinen olevan kovinkin läheisiä ihastuksenne kanssa, mutta mitää ei tapahdu. Miten yleensä pääsette niin lähelle, että olette lähes kosketuksissa tai puheissa ? Oletteko ystäviä keskenänne ja onko ihastuminen tullut kuvioihin vasta myöhemmin ?
- mvj-
näin ihanaa unta ihastuksesta :) aamulla ei ollut kiva herätä :/
- trintrin
täälläkin yksi joka ei saa taottua paksuun kalloonsa että kaikki toivo on jo mennyt -kun toinen ei ota yhteyttä, ei siellä suunnalla ole kaipuutakaan. Äh. Pitäisi kuitenkin olla rakentava kaikissa työasioissa, joiden tietää merkitsevän samassa huoneessa olemista, nauramista ja kaikkea hauskaa mikä taas johtaa haaveiden viriämiseen ja sama kierre alkaa taas. Hukutan tän kaiken töihin. Ja tapaan muita kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324506Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803260- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19768- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628