Vihdoinkin se on totta!Mä olen onnistunut kehittämään autonmoottorin joka ei käy bensalla vaan tavallisella vedellä.Homma vaati aikamoista pähkäilyä ja suunnittelua sekä hiukan lisälaitteita konehuoneen puolelle.Koska nyt ei tarvitse plutrata haisevan polttoaineen kanssa niin kiinnitin autoni katolle 180 litran muovitynnörin.Se pysyy hyvin kattotelineellä kun vedin vähän narua ympärille.Pensatankki on nyt tarpeeton joten irroitin sen kokonaan ja yhdistin pensaletkut tynnöristä tuleviin puutarhaletkun pätkiin.Pumppua ei tarvitse sillä vesihän tulee omalla paineellaan koska moottori on alempana.Lainasin naapurilta autoa ja peräkärryn johon nostin 200 litran tyhjän tynnörin.Ja sitten ajoin huoltoasemalle hakemaan vettä.Siellähän on mittarikentällä niitä vedenottopisteitä ja mä otin 95-asteista vettä koska siinä oli vihreä pistooli.Sehän tarkoittaa että se on ekologinen vaihtoehto.Täytin siinä tynnörinlämpimällä vedellä ja kaasuttelin kotia päin.Käsipumpulla mä sitten pumppasin vedet auton vesitynnöriin.Koska mulla oli nyt 20 litraa ylimääräistä vettä niin mä täytin syylärin ja pissapoikasäiliön samalla vaivalla.Ja kun mä käynnistin auton niin sehän käydä naputteli niin tasaisesti ettei milloinkaan ennen!Huomenna mulla on katsastus edessä ja vähän jännittää katsastusmiehen suhtautuminen asiaan.Luulisin kyllä että muutoskatsastus ei tuota mitään ongelmaa.Hiukan mua kyllä ihmetyttää ihmisten epärehellisyys sillä kun lähdin sieltä huoltamon pihalta niin joku huusi kovaan ääneen bensavarkaista.En kerinnyt seuraamaan rosvon touhuja koska mä tuijotin koko ajan sitä vesimittaria.Viitsinyt kastella naapurin kärryä vedellä kun on sen verran pakkasta.Mutta huomenna on jännä päivä edessä joten viisainta mennä nukkumaan.Hyvää Ötyä!
Vedellä kulkeva Mondeo!
Luotain-56
1
99
Vastaukset
- Sisältä kultaa
:))))))))) Mulle kans vesimoottori rinkelipussiini :)))))))) Hyvää ötyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467