Kauanko ilman seksiä?

ilman seksiä

Haluaisin laittaa pienen gallupin tähän ja toivon, että vastatte mahd. totuuden mukaisesti kysymyksiin.

1)Oletko mies vai nainen?
2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?
3)Kuinka usein harrastatte seksiä?
4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?
5)Onko teillä lapsia? Monta?
6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?
7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?
8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?
9) Oletko pettänyt?
10) Voisitko elää ilman seksiä?
11)Kauanko tilanne on jatkunut?

Omat vastaukseni:

1)Oletko mies vai nainen? mies
2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? noin 7 kk
3)Kuinka usein harrastatte seksiä? hyvällä lykyllä 2 krt/kk, joskus 2 krt/vuosi
4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2-3 krt/vko
5)Onko teillä lapsia? Monta? kyllä, 2
6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? olen, mutta en raaskisi luopua lapsistani
7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? yhtäkkinen haluttomuus
8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? ei kokemuksia paremmasta
9) Oletko pettänyt? en (vielä)
10) Voisitko elää ilman seksiä? hmmmmm.....?
11)Kauanko tilanne on jatkunut? liian kauan (5 vuotta, alkoi vuosi ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen)

84

4959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M41

      1) Mies
      2) eilen
      3) 2-4 krt/vko
      4) Vaihtelee rajusti, mutta ehkä keskimäärin max 5 krt/vko
      5) 2
      6) Kyllä, mutta aika ei ole vielä kypsä
      7) Mikä puute? Huolisin kyllä enemmän, mutta tuo yllä oleva määrä on sopiva kompromissi. Ongelma ei ole lkm:ssä vaan tunteessa.
      8) Seksin määrä vaihtelee jonkin verran, siitä päätellen on korjattavissa. Esim lomalla ilman lapsia useampi kerta pvässä. Ja sitten taas pimeimpään vuoden aikaan, jos on muita huolia saattaa pudota kertaan viikossa, mutta ei koskaan ole mennyt sen huonommaksi.
      9) En. Enkä petä. Ensin ero, sitten muut.
      10) En.
      11) n. 18v. Eli pari ensimmäistä vuotta naitiin kuin kanit. Sitten vaimolle iski hiiva ja tahti hiipui tuohon nykyiseen.

      • M41

        Jäi vastaamatta varsinaiseen kysymykseen. Eli kauanko ilman? Pisin on ollut 10vkoa, kun vaimo toipui synnytyksestä. Mutta ehkä sitä ei pitäisi laskea. Muuten tuskin on tullut oltua ilman kuin max 10pvää.


    • 17+3

      1)Oletko mies vai nainen?mies
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? yli vuosi
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? jos kerran vuoteen saisi edes.
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? multa sujuisi vaikka päivittäin
      5)Onko teillä lapsia? Monta? ei
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? kyllä
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? kuka tietää.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? en usko että korjaantuu
      9) Oletko pettänyt? kyllä
      10) Voisitko elää ilman seksiä? kyllä
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? liian kauan

    • shueshue

      1)Oletko mies vai nainen? nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? melkeen joka päivä saan munaa, mutta ehkä kerran viikossa saan itse jonkinlaisen tyydytyksen
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? melkeen joka päivä siis
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? joka päivä
      5)Onko teillä lapsia? Monta? 1
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? olen harkinnut, haluaisin rakastella miehen kanssa jota rakastan
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? eli käytännössä ei seksin puutetta, minulta vain puuttuu se rakkaus
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? heti kun löytyy se rakkaus..
      9) Oletko pettänyt? en vielä, mutta lähellä on ollu
      10) Voisitko elää ilman seksiä? ehkä, ehkä en
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? kauan!

    • nainen 40v.

      Olette energisiä, kun jaksatte kysymyksenkin kirjoittaa uudestaan! Minä laitan vaan vastauksen.
      1. Nainen
      2. 6 vkoa
      3. n.6 krt/vuosi
      4. 2-3-krt/vko vaihtelee himojen ja mielialojen mukaan paljonkin.
      5. kyllä, 4
      6. Joka päivä harkitsen.
      7. Epätyydyttävää seksiä (henkisesti), en rakasta enää miestäni.
      8. Hirveän vaikeaa. Korjaamiseen tarvitaan me molemmat, enkä enää oikein jaksa uskoa parempaan.
      9. En. Enkä petäkään.
      10. En usko... juu ja ei.
      11. Viimeiset viisi vuotta ollaan oltu umpikujassa. Seksi on aina ollut hiukan tylsää mieheni kanssa.

      • Hyvät neuvot...

        Kopio liitä !!!


      • nainen 40 v.
        Hyvät neuvot... kirjoitti:

        Kopio liitä !!!

        Kiitos vinkistä! En tosiaan tajunnut, että niinkin voisi tehdä. Täytyy harjoitella joskus.


    • ei ymmärrä?

      Siis herranjumala, en tässä vastaa kysymyksiin koska sinkku olen. Mutta onko siis todellakin näin että noin vähän monessa liitossa on seksiä. Eihän tässä uskalla edes mennä naimisiin kun seksistä nautin ja sen puutteesta kärsin jo viikossakin. Miten te tyydytte tuollaiseen. Tiedän toki liiton olevan muutakin mutta silti.

    • vastaukset

      1)Oletko mies vai nainen? Nainen 40v
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 5pvä, työmatka ja flunssa hidasteena
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? nykyään 1-2 krt vko
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? min 1 - max 5krt vko.
      5)Onko teillä lapsia? Monta? Ei ole ikä tule
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Emme
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Tulehduskierteitä, keskenmenoja, lähiperheen kuolemantapauksia, työstressiä
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Kyllä se aina siitä
      9) Oletko pettänyt? En koskaan enkä ketään
      10) Voisitko elää ilman seksiä? En, paitsi toisen kyvyttömyyden/sairauden vuoksi tietenkin voisin
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? Koko yhdessäoloajan

    • Tyytyväinen isä..

      Ennen lapsen syntymää oli 6 kk:n yhdynnätön jakso, tosin vaimo hoiteli minut käsityönä.

      Saatiin kuitenkin raskaus alulle ja raskauden lopussa jyystimme jopa 2 kertaa vuorokaudessa. Kerran vaimo herätti minut aamuyöstä pikapanolle. Harrastimme seksiä vielä synnytystä edeltävänä päivänä.

      Synnytyksen jälkeen seksi on ollut hellää hyväilyä vaatteet päällä.

      Jotenkin ihmetyttää, kun vaimoa ei ole oikein koskaan kiinnostanut, mutta silti hän saa lähes aina hirveen orgasmin ja koko kroppa tärähtää jäykäksi huudon kera. Eikö se tunnu hyvälle?

      Tuskin kukaan lapsia edes hankkii, jos seksi on niin tärkeäsääs roolissa.

      • Ei vielä vastannut

        Lapsia ei hankita vaan niitä saadaan ehkäisystä huolimatta. Meille tuli lapsi yllärinä liian aikaisin. Tarkoitus oli seikkailla villinä yhdessä ekat aviovuodet ja tutustua toisen seksuaalisuuteen vaan näin kävi. Luonto on luonto ja ehkäisyt ihmisen yritelmiä.


      • tert57y
        Ei vielä vastannut kirjoitti:

        Lapsia ei hankita vaan niitä saadaan ehkäisystä huolimatta. Meille tuli lapsi yllärinä liian aikaisin. Tarkoitus oli seikkailla villinä yhdessä ekat aviovuodet ja tutustua toisen seksuaalisuuteen vaan näin kävi. Luonto on luonto ja ehkäisyt ihmisen yritelmiä.

        "Lapsia ei hankita vaan niitä saadaan ehkäisystä huolimatta."
        me lopetettiin ehkäsy parin kk tuntemisen jälkeen juuri sen takia että minä jouduin kärsimään lapsettomuudesta yksin edellisessä suhteessa ja nykyselläni oli vauvakuume. onko tämä sitten hankittu vai vahinko?


      • ttttttyu

        "Tuskin kukaan lapsia edes hankkii, jos seksi on niin tärkeäsääs roolissa. "
        sitä ei tiedä että se lapsi voi viedä ajan seksiltä ennen kuin niitä omia on.. Itse en ole ennen raskausaikaa koskaan saanut orgasmia ehkä juuri siksi saamme miehen kanssa nauttia seksistä useammin. Oikeastaan ne orgasmit ei olleet edes mukavia kun ukko niistä huolimatta vaan jatkoi jyystämistä vaikka mun ois tehnyt mieli jo vetäytyä


    • XYZ.fi

      1. mies 55v.
      2. noin 7v.
      3. Ei enää harrasteta.
      4. minulle sopisi muutama kertaa kuuss.
      5. on yksi.
      6. olen aika usein. Olen luvannut itselleni etten eroa kun lapsia on vielä kotona. Itse kärsin lapsena vanhempieni erosta.
      7. Vaimon haluttomuudesta, tuskin vaimo itsekkään tietää syytä siihen, keksii verukkeita kuten monet naiset tekevät.
      8. tuskin on paluuta, koska hänen halunsa liittyivät todennäköisesti parin muodostukseen ja lapsen hankintaan ja nehän on jo eletty.
      9. en.
      10. pakko elää, toki minulla on yksi harrastus josta saan mielihyvän tunteita, jopa seksiä enemmän, vaikka harrastus ei mitenkään liity seksiin.
      11. no sen reilut 7v, eli sen jälkeen kun päätettiin että, emme enää yritä toista lasta sitä toki yritettiin monta vuotta.

    • ,.-,.-,.-

      1)Oletko mies vai nainen? nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 4päivää
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? aina kun nähdään, asutaan kaukosuhteessa, mutta nähdään joka viikonloppu. viikonlopun aikana harrastetaan seksiä noin 3 kertaa. harrastaisimme enemmän, mutta mies vasta muutti toiseen kaupunkiin ja asuu tilapäisesti kaverinsa luona, joten olemme joutuneet karsimaan seksin noin 3krtaan 3n pvn sisällä.
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? joka ilta, ja mielellään pikkuisen myös aamulla.
      5)Onko teillä lapsia? Monta? ei ole, ei tule.
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? erosimme joskus viimekesänä, kun molemmilla oli vähän omia vaikeuksia, mutta käytännössä seurustelimme myös syksyllä ja palasimme virallisesti yhteen talvella.
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? ei meillä ole seksin puutetta. ehkä jos mies on ihan rättiväsynyt tai minulla on pahat menkat, mutta ei muuten.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? hmm, en tiedä?
      9) Oletko pettänyt? en
      10) Voisitko elää ilman seksiä? on minulla vibraattori niille muille päiville, kun ei miehen kanssa nähdä.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? -

    • nainen minäkin

      1. nainen
      2. 6kk
      3. joskus 2krt/kk, joskus 2krt/vuosi
      4. 4-5krt/vko
      5. ei
      6. olen, en eronnut, tapa/tottumus/elämäntaso/rakkaus?
      7. kumppanin käytös, tekee ja menee aina kuten itse haluaa -rasittaa suhdetta henkisesti
      8. en usko
      9. olen
      10. no jaa, voin mutta en halua
      11. pari vuotta

    • pitkä aika....

      1)Oletko mies vai nainen?

      - Mies

      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?

      - 20 tuntia

      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?

      - keskimäärin 2,13 kertaa viikossa

      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?

      - mulle sopivin olisi 3 kertaa viikossa

      5)Onko teillä lapsia? Monta?

      - 2kpl, lapset ovat jo muuttaneet kotoa

      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?

      - onhan se joskus käynyt mielessä mutta en ole harkinnut.

      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?

      - useimmiten oma haluttomuus...

      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?

      - olisi mahdollista korjata, mutta se vaatisi perustyeellisen elämäntaparemontin.

      9) Oletko pettänyt?

      - en ole

      10) Voisitko elää ilman seksiä?

      - en voisi

      11)Kauanko tilanne on jatkunut?

      - 25 vuotta

    • Cloetta..

      1)Oletko mies vai nainen? Nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? Noin viikko
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Vaihtelee todella paljon, keskimäärin 4 kertaa kuukaudessa
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? Juuri tuo keskimäärin kerran viikossa, olemme molemmat yli 50 v.
      5)Onko teillä lapsia? Monta? On, mutta lapset ovat jo maailmalla
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Monta kertaa, milloin minkin syyn takia. Onneksi emme ole eronneet...
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Voi johtuakin, intohimon määrä vaihtelee kovastikin. Meillä ei ole koskaan otettu paineita seksittömyydestä, tosin jos miestäni huvittaa ja minua ei, harrastamme yleensä pikaseksiä. Mielestäni seksinharrastaminen ylläpitää haluja ymv.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Miksei, ei kannata tehdä asiasta liian suurta numeroa; elämässä ja parisuhteessa on muutakin, joihin voi keskittyä silloin kun intohimo on nollilla ja siitä sitten pikkuhiljaa..
      9) Oletko pettänyt? Olen
      10) Voisitko elää ilman seksiä? En
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? Mikä tilanne...

    • 58 vuotiaat

      poikanen ei sitä näin vanhana enää ole kun kerran kuussa, jos sitäkään, vaimo menopaussin ohittanut ja minä andopaussin ohittanut ja sairastan eturauhassyöpää ja pääsen leikkaukseen viikon päästä.
      Vaimo sairasti myös rintasyövän,ja selvisi, mutta meillä muuten hyvä suhde hellyyttä ja toisen huomaamista ja hoivaamista on ja tykätään toisistamme, arvostamme ja kunnioitamme toisiamme.

    • 26

      1)Oletko mies vai nainen?-Nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?-Pari päivää
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?-5-7 kertaa viikossa
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? - pari kertaa vk
      5)Onko teillä lapsia? Monta?- 3
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?- Joskus
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?- Ei
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?- On
      9) Oletko pettänyt?- En
      10) Voisitko elää ilman seksiä?-Voin jonkin aikaa
      11)Kauanko tilanne on jatkunut?- ???

    • UnikkoTyttönen

      Haluaisin laittaa pienen gallupin tähän ja toivon, että vastatte mahd. totuuden mukaisesti kysymyksiin.

      1)Oletko mies vai nainen? Nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 17 kk
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Viimeisen 13 vuoden aikana noin kerran joka toinen vuosi
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 1-8/kk
      5)Onko teillä lapsia? Monta? Ei
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? EN
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Ei johdu puolison haluttomuudesta puolin eikä toisin, eikä ole mitään erityistä syytä asiaan.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Luulin vielä 3 vuotta sitten, että on , mutta enää en usko siihen
      9) Oletko pettänyt? En
      10) Voisitko elää ilman seksiä? Kyllä
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? n. 13 vuotta

    • ilman liittoa

      En vastaa näihin kysymykseen, koska sinkku olen. Mutta näinkö. että noin vähän monessa liitossa on seksiä. Eihän tässä uskalla edes ajatella mitään liittoa, eihän sen harrastamiseen tarvita edes vakikumppani, ei tartte välittää, mitä vakisuhteessa elävät ajattelevat, sillä eihän nämä ole mitään syrjähyppyjä. Ainakaan pettämistä ei tule tapahtumaan, kun voihan seksiä harrastaa ihan sinkku ihmisetkin.

      • Tilasto-Nikkari

        "En vastaa näihin kysymykseen, koska sinkku olen. Mutta näinkö. että noin vähän monessa liitossa on seksiä. Eihän tässä uskalla edes ajatella mitään liittoa, eihän sen harrastamiseen tarvita edes vakikumppani, ei tartte välittää, mitä vakisuhteessa elävät ajattelevat, sillä eihän nämä ole mitään syrjähyppyjä. Ainakaan pettämistä ei tule tapahtumaan, kun voihan seksiä harrastaa ihan sinkku ihmisetkin. "

        En tekisi näistä vastauksista kyllä mitään suurta yleistystä pariskuntien seksin määrästä. Jo kysymykset olivat osaltaan sellaisia että kysely oli ilmeisesti tarkoitettukin niiden vastattavaksi joilla on vähän seksiä tai muita ongelmia.


    • sama täällä

      1)mies
      2)6v
      3)ei koskaan
      4)?
      5)on
      6)en
      7)monia syitä muttei syyllisiä
      8)ei
      9)en
      10)en
      11)13v

    • näinmeillä

      1. Mies

      2. Viikko

      3. Ehkä kerran viikossa

      4. Käytännössä tuo kerran viikossa vaimon takia... saantia on vähän.

      5. Kaksi

      6. Harkinnut

      7. Ei yhtäkkisestä vaan kroonisesta

      8. Ei

      9. Kyllä

      10.En

      11. Parikymmentä vuotta

    • yhden naisen mies

      1)Oletko mies vai nainen?

      MIES

      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?

      6 vuorokautta

      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?
      Yleensä 6-10 kertaa viikossa.

      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?

      4-10 kertaa viikossa eli ei joka päivä mutta joinain päivinä useampi kerta.

      5)Onko teillä lapsia? Monta?

      Ei.

      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?

      Olen harkinnut. Muutaman kerran kun on ollut pitempi jakso ilman seksiä - ei tarvitse kuin viikko olla, niin sitä alkaa miettimään, että mitä jos ne halut vaimolta loppuukin joku päivä. Ero siis siintää vasta silloin, ei nyt. Tämä on ensimmäinen kerta, kun tämä viikon seksibreikki ei edes tunnu juuri huonolta - vähän vain harmittaa - joten taidan olla tulossa vanhaksi.

      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?

      Olen varmaankin ollut äkäinen ja stressaantunut raha-asioista ja terveydestäni ja se vaikuttaa vaimoni haluihin. Suurin syy vaimon haluttomuuteen on yleensä sairastelu tai hellyyden unohtaminen minun puoleltani. Hän sanoo, että ollaan etäännytty tänä seksittömyysaikana. osittain se johtuu myös siitä että seksiä ei ole niin ei minuakaan kiinnosta keskustelu ja helliminen. Aloitetta tein viimeksi eilen. Nyt loppu mutta koitan muistaa halailla. Katsotaan kuinka käy.

      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?

      Eiköhän se korjaannu. Asioista olemme keskustelleet.

      9) Oletko pettänyt?
      Olen. Syynä vaimon estoisuus ja minun ylisuuret hellyydentarpeeni joka täyttyy vain seksissä.

      10) Voisitko elää ilman seksiä?
      En niin kauan kuin minulla seisoo. Psyykinen terveyteni ja itsetuntoni murenee ilman ja elämänilo katoaa vaikka tärkeämpiäkin asioita elämässäni on.

      11)Kauanko tilanne on jatkunut?
      Tasan siitä päivästä lähtien kun menimme naimisiin eli noin 2v, on seksi ollut tällaista eli pääasiassa kaikki hyvin mutta parin viikon välein tulee kylmä kausi viikon verran.. nyt taitaa tulla pitempikin.

    • Nainen -72......

      1)Oletko mies vai nainen? Nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? eilen
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? melkeimpä päivittäin 6-12 krt viikossa
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? nykyinen
      5)Onko teillä lapsia? Monta? 4
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? en
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Mikä puute? :D
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? ..
      9) Oletko pettänyt? en
      10) Voisitko elää ilman seksiä? en
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? alusta saakka

    • ???

      1)Oletko mies vai nainen?nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? eilen
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? 3-4 krt/kk
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2 krt/vk
      5)Onko teillä lapsia? Monta? ei
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? joskus
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? lapsettomuus ongelma
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? olemme silti yhdessä
      9) Oletko pettänyt? en vielä
      10) Voisitko elää ilman seksiä? ehkä en
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? 3-4 vuotta

      Omat vastaukseni:

      1)Oletko mies vai nainen? mies
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? noin 7 kk
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? hyvällä lykyllä 2 krt/kk, joskus 2 krt/vuosi
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2-3 krt/vko
      5)Onko teillä lapsia? Monta? kyllä, 2
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? olen, mutta en raaskisi luopua lapsistani
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? yhtäkkinen haluttomuus
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? ei kokemuksia paremmasta
      9) Oletko pettänyt? en (vielä)
      10) Voisitko elää ilman seksiä? hmmmmm.....?
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? liian kauan

    • keksitön

      vaimo antoi viimeksi v. 1997 kesällä. Sen jälkeen ollut hiljaisempaa. :-\

    • nimim.

      1)Oletko mies vai nainen? nainen, 40v
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? hieman yli 10 v
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Silloin kun seksiä vielä oli, niin kait kerran viikossa...en muista tarkoin ;)
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2-14 x /vk
      5)Onko teillä lapsia? Monta? Ei ole, eikä enää tule
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Useasti. Vielä ei ole erottu, mutta nyt on toosi lähellä. Suku painostaa, asuntolaina jne
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Puolison haluttomuus/kyvyttömyys.Syytä hän ei ole kertonut eikä liioin hakenut siihen apua mistään.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Ei todellakaan. Ne ajat on ohi.
      9) Oletko pettänyt? Olen, jo useamman vuoden ja saman miehen kanssa. Olin vannoutunut uskollisuus-fani, mutta siperia opetti...
      10) Voisitko elää ilman seksiä? En. Se liittyy läheisyyden ja rakkauden osoittamiseen.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? 10,5 vuotta.

      • 17

        1)Oletko mies vai nainen? mIES
        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? YLI 3 KKK
        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? JOKA PÄIVÄ; JOS OIS AKKA HALUKAS
        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? JOS KUNNON AKKA KRT VIIKKO
        5)Onko teillä lapsia? Monta? 4
        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? NYT AKKA LÄHTEE KEVÄÄLLÄ; UUSI ON JO KATOTTU JA TUTUSTUTTU
        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? AKKA HALUTON
        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? OLEN SANONUT; PITÄSKÖ MENNÄ TERAPEUTILLE; MUTTA EI USKO.
        9) Oletko pettänyt? OLEN,
        10) Voisitko elää ilman seksiä? EN
        11)Kauanko tilanne on jatkunut? 29V

        Lisään tähän vähäsen. Seurustelen entisen heilani kanssa, josta aikoinani työn takia jouduttiin eroamaan. Nyt ollaan yhdessä akalta salaa. Molemat rakastuneitä toisiimme, nyt saa tuo nykyinen juopotteleva akka lähtee. Seksistä se ei oo koskaan tiennyt mitään. En ymmärrä miksi jäin aikoinaan jumiin tähän. No lapset tietysti vaikutti, niitähän tuli 4kpl ja piti varttoo, että ne vanhenee.

        muistakaa, että on turha elää jossain kulissiavioliitossa, niin kuin me tehtiin. Elämä menee ohi...


      • Gallup-vastailija
        17 kirjoitti:

        1)Oletko mies vai nainen? mIES
        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? YLI 3 KKK
        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? JOKA PÄIVÄ; JOS OIS AKKA HALUKAS
        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? JOS KUNNON AKKA KRT VIIKKO
        5)Onko teillä lapsia? Monta? 4
        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? NYT AKKA LÄHTEE KEVÄÄLLÄ; UUSI ON JO KATOTTU JA TUTUSTUTTU
        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? AKKA HALUTON
        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? OLEN SANONUT; PITÄSKÖ MENNÄ TERAPEUTILLE; MUTTA EI USKO.
        9) Oletko pettänyt? OLEN,
        10) Voisitko elää ilman seksiä? EN
        11)Kauanko tilanne on jatkunut? 29V

        Lisään tähän vähäsen. Seurustelen entisen heilani kanssa, josta aikoinani työn takia jouduttiin eroamaan. Nyt ollaan yhdessä akalta salaa. Molemat rakastuneitä toisiimme, nyt saa tuo nykyinen juopotteleva akka lähtee. Seksistä se ei oo koskaan tiennyt mitään. En ymmärrä miksi jäin aikoinaan jumiin tähän. No lapset tietysti vaikutti, niitähän tuli 4kpl ja piti varttoo, että ne vanhenee.

        muistakaa, että on turha elää jossain kulissiavioliitossa, niin kuin me tehtiin. Elämä menee ohi...

        1)Oletko mies vai nainen? Nainen

        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? n.18 tuntia

        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Ainakin kerran päivässä, useimmiten 2-3 kertaa päivässä

        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? Kyllä sitä ainakin kerran päivässä..

        5)Onko teillä lapsia? Monta? On meillä lapsia joo, kaksi kappaletta, 5 ja 3 vuotiaat

        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Ei ole käynyt mielessäkään, sillä rakastan miestäni

        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Joskus voi olla väsy tai lapset kipeitä, silloin saattaa olla max kaks päivää taukoa

        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Ei ole oikein korjattavaa

        9) Oletko pettänyt? En todellakaan, enkä halua

        10) Voisitko elää ilman seksiä? Aviomiehen kanssa voisin.. Hänestä en halua ikinä erota, en vaikka hän ei enää seksiin kykenisi

        11)Kauanko tilanne on jatkunut? Öö, no siis yhdessä ollaan oltu 7v


    • Vaimo 45v.

      1. Olen nainen 45v
      2. Viime kerrasta on aikaa 2vuotta
      3. ilmeisesti ei enää harrasteta
      4.Sopiva määrä oisi vaikka jokapäivä
      5.Lapsia on 2
      6.Olen hakenut eroa jo
      7.Miehen selitys pihtaamiseensa on että on väsynyt
      8.En tiedä onko mies halunnutkaan korjata asiaa minä yritin aikani
      9.En ole pettänyt
      10.En halua elää ilman seksiä enää
      11.Tilanne on kestänyt yli 2 vuotta kokonaan ilman olen ollut 2v.

      • KohtaVaimo89

        1)Oletko mies vai nainen?
        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? n. 1 vko
        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? 1 viikossa/kahdessa
        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 3-5 krt/vko
        5)Onko teillä lapsia? Monta? Ei.
        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Olen harkinnut, mutten toteuta.
        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Minun haluttomuuteni. Ei kiinnosta kuolaava koira vieressä rakastella.
        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Ei olisi mahdottomuus->koira hel**ttiin.
        9) Oletko pettänyt? EN.
        10) Voisitko elää ilman seksiä? Voisin.
        11)Kauanko tilanne on jatkunut? Vuoden päivät.

        Sanottakoon vielä, että ennen kertoja oli viisikin viikossa, vaan kun koira tuli, ei mua enää juuri haluta.


      • Sano mun sanoneen
        KohtaVaimo89 kirjoitti:

        1)Oletko mies vai nainen?
        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? n. 1 vko
        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? 1 viikossa/kahdessa
        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 3-5 krt/vko
        5)Onko teillä lapsia? Monta? Ei.
        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Olen harkinnut, mutten toteuta.
        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Minun haluttomuuteni. Ei kiinnosta kuolaava koira vieressä rakastella.
        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Ei olisi mahdottomuus->koira hel**ttiin.
        9) Oletko pettänyt? EN.
        10) Voisitko elää ilman seksiä? Voisin.
        11)Kauanko tilanne on jatkunut? Vuoden päivät.

        Sanottakoon vielä, että ennen kertoja oli viisikin viikossa, vaan kun koira tuli, ei mua enää juuri haluta.

        Odota kun saat ensimmäisen lapsen, niin seksielämäsi on ohi ikuisiksi ajoiksi!
        Ei voi olla totta, että seksinne väheni dramaattisesti koiran takia??? Mitä jos hakeutuisit ajoissa hoitoon ja jättäisit menemättä naimisiin ennen kuin syy selviää ja korjaantuu? Liittonne tulee 99,99%:lla varmuudella päättymään hyvin lyhyeen, kun seksi loppuu kokonaan.


      • Sano mun sanoneen kirjoitti:

        Odota kun saat ensimmäisen lapsen, niin seksielämäsi on ohi ikuisiksi ajoiksi!
        Ei voi olla totta, että seksinne väheni dramaattisesti koiran takia??? Mitä jos hakeutuisit ajoissa hoitoon ja jättäisit menemättä naimisiin ennen kuin syy selviää ja korjaantuu? Liittonne tulee 99,99%:lla varmuudella päättymään hyvin lyhyeen, kun seksi loppuu kokonaan.

        Tota... kuolaava koira vieressä ei todellakaan ole himottavaa. Ne perkeleet kun tulee vielä tunkemaan siihen väliin tms. Jos yrittää lukittautua toiseen huoneeseen, ne perkeleet alkaa räksyttämään niin saatanasti että Ron Jeremylläkin lerpahtais.

        Lapset nukkuu sikeästi eikä niitä tarvi kovin kauaa samassa huoneessa nukuttaa, silloin kun tarvii niin päikkärien aikana pikanen pesukoneen päällä piristää vuorenvarmasti. Koiran kanssa ei yleensä onnistu, ne vaan on liian seurallisia ötököitä sellaisille, jotka tahtoo harrastaa häiriötöntä seksiä.


    • Kapa78

      1)Oletko mies vai nainen? Mies
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 3tuntia
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?kerran,pari päivässä
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?Kerran päivässä
      5)Onko teillä lapsia? Monta?on 1
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? en enkä ajattele.
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Ei meillä ole puutetta, muija on seksi hullu ja Bi... Saan välillä panna myös hänen kavereitaan(kimppakivaa)
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Ei oo korjattavaa
      9) Oletko pettänyt?en... Luvalla saanut muijan kavereita panna...
      10) Voisitko elää ilman seksiä?En tod.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut?8vuotta.
      *KIITOS*

    • seksisti

      1)Oletko mies vai nainen? Mies
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? Tunti
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? 2krt/vk
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? Tyydyttävä määrä.
      5)Onko teillä lapsia? Monta? On.4
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? En.
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?
      9) Oletko pettänyt? En.
      10) Voisitko elää ilman seksiä? Joo.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut?

    • EI MEE HYVIN

      Aiemmin elin suhteessa, jossa seksi ei ollut ongelma. Seksi oli mielikuvituksellista ja sopivan säännöllistä. Kummankin halut ja mielenkiinto olivat hyvässä tasapainossa. Tällöin ei olisi tullut mieleenikään pettää tätä kumppania. Sen sijaan suhtauduin erittäin tuomitsevasti pettämiseen. Suhtausumiseni on edelleen kriittinen, mutta nykyinen hankala parisuhdetilanne on muuttanut näkemystäni paljon.

      1)Oletko mies vai nainen?
      MIES

      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?
      2VK (EIKÄ SILLÄKÄÄN PALJON PÄÄSE KEHUMAAN)

      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?
      VIIMEISEN VUODEN AIKANA 1-2/KK, YLI KUUKAUDENKIN TAUKOJA OLLUT

      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?
      2-3/VK (1/VK NAUTINNOLLISTA SEKSIÄ OLISI VÄHIMMÄISMÄÄRÄ)

      5)Onko teillä lapsia? Monta?
      2 MUKELOA

      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?
      KYLLÄ OLEN HARKINNUT. TOSIN NYT PELATAAN AIKAA JA KATSOTAAN VIELÄ VÄHÄN PIDEMMÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ MIHIN ASIAT MUUTTUVAT. MIKÄLI TILANNE JATKUU TAI HUONONEE, HALUSI TAIKKA EI, ERO ON VÄISTÄMÄTÖN.

      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? VAIMOLLA N. KYMMENKUNTA VAKIO (TEKO)SYYTÄ. OIKEATA SYYTÄ HALUTTOMUUTEEN EI KUMPIKAAN TIEDÄ. HENKINEN JA FYYSINEN VÄLIMATKA KASVANUT JATKUVASTI. ILO, RENTOUS JA AVOIMUUS ON KAIKONNUT. VAIMO ON KAIKENKAIKKIAAN TODELLA PEÄVARMA OMASTA ITSESTÄÄN, PELKÄÄ JOTAIN SELITTÄMÄTTÖMIÄ ASIOITA JA SAMALLA KÄPERTYY ITSEENSÄ. EI OSAA VASTAANOTTAA EIKÄ ANTAA LÄHEISYYTTÄ TAI TUKEA YLIPÄÄNSÄ. KYSEESSÄ JOKIN TUNNISTAMATON KORVAVÄLIVIKA (EHKÄ MASENNUS).

      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?
      EI OLE TIETOA. VASTAAVAA AALLONPOHJAA EN OLE SUHTEISSANI AIEMMIN KOKENUT. KUN SEKSIÄ JA AITOA LÄHEISYYTTÄ EI SAA, AINOA SELVIYTYMISKEINONI ON VAIN LISTÄTÄ VÄLIMATKAA JA KOITTAA KESKITTYÄ AIVAN MUIHIN MIELTÄ VIRKISTÄVIIN ASIOIHIN. NS. KEINOLÄHEISYYS (ISTUTAAN VAAN TÄSSÄ SOHVALLA) KIRISTÄÄ TOSI PAHASTI PIPOA.

      9) Oletko pettänyt?
      EN, VAIKKA TYYDYTTÄMÄTTÖMIÄ TARPIETA ON HURJASTI. MIKÄLI TOISTA OSAPUOLTA EI SEKSI KIINNOSTA TIPPAAKAAN EIKÄ SITÄ NÄE EDES ONGELMANA, NIIN ONKO SIINÄ TILANTEESSA KAUHENA VÄÄRIN, JOS SE TOINEN SITTEN HAKEE TYYDYTYKEN JOSTAIN MUUALTA ? ? ? SÄÄNNÖLLINEN PETTÄMINEN EI VARMASTIKAAN EDESAUTA PARISUHTEEN ONGELMIA, MUTTA SEIKSITTÖMYYSPUTKEN KATKAISEMINEN TAVALLA TAI TOISELLA TUNTUISI SUURELTA HELPOTUKSELTA.

      10) Voisitko elää ilman seksiä?
      VALITETTAVASTI EN. JOS NIITÄ SEKSINOISTOPERÄPUIKKOJA OLISI JOSSAIN KAUPAN, NIIN SIJOITTAISIN KYLLÄ KAIKKI SÄÄSTÖNI NIIHIN.

      11)Kauanko tilanne on jatkunut?
      KOHTA VUODEN. KYLLÄHÄN TÄLLAINEN VUODENKIN JATKUMO TEKEE JO LÄHTEMÄTTÖMÄN JÄLJEN MIHIN TAHANSA ASIAAN. REALISTISTA USKOA TILANTEEN NORMALISOITUMISEKSI EI JUURI OLE ELLEI IHMEITÄ TAPAHDU.

      • love me two times

        1)nainen
        2)2 vkoa
        3)nykyisin n krt/vko
        4)3 krt /vrk
        5)yhteensä 6 (uusio)
        6)Olen, koska mies etääntyy minusta koko ajan, enkä tiedä miksi.
        7)puolison yltyväst haluttouudesta
        8voi kun olisikin, haluan takaisin aikoihin, jolloin hän halus5 minua ja viihtyi kanssani
        9) en, enkä petä, itseäänhän siinä pettä samalla
        10) pakkohan se on jos ei saa
        11)pahenee vuosi vuodelta


      • Snowpatrol
        love me two times kirjoitti:

        1)nainen
        2)2 vkoa
        3)nykyisin n krt/vko
        4)3 krt /vrk
        5)yhteensä 6 (uusio)
        6)Olen, koska mies etääntyy minusta koko ajan, enkä tiedä miksi.
        7)puolison yltyväst haluttouudesta
        8voi kun olisikin, haluan takaisin aikoihin, jolloin hän halus5 minua ja viihtyi kanssani
        9) en, enkä petä, itseäänhän siinä pettä samalla
        10) pakkohan se on jos ei saa
        11)pahenee vuosi vuodelta

        1) Mies
        2) 2 viikkoa
        3) Painostuksella näyttää toteutuvan n. kerta / kk. Kun odotin itse aloitetta, meni lähes vuosi odotellessa...
        4) 2-3 krt / viikko
        5) 2 kouluikäistä
        6) Joka päivä jo pidemmän aikaa... vaikeeta on kun muuten 'tullaan toimeen' mutta kupla otsassa kasvaa koko ajan... aikaa kai tässä pelataan.
        7) Puolisoa ei kiinnosta... keskusteltukin on monet kerrat, joten tietää miten tilanne rassaa minua.
        8) Tuskin, kun puolisolla ei ole halua muuttaa tilannetta - hänen mielestä minä olen joku seksiaddikti kun ei kerran kuussa tai harvemmin riitä.
        9) En olisi ikinä voinut uskoa että näin käy, mutta olosuhteet ajoivat siihen että tein vähän aikaa sitten päätöksen ja löysin oikeasti mukavaa hyvää maksullista seksiseuraa, sen avulla näyttäisi jaksavan tilanteessa paremmin, vaikka tekohengitystähän se on, lapset, koti jne kuitenkin tekee erokynnyksen näemmä todella korkeaksi. Taloustilanne sattuu olemaan sellainen ettei rahat ole mistään oleellisesta pois, ehkä jostain osakesijoituksista, joten sitä ei tarvinnut miettiä. Mitään kolmoisdraamaa eli salaseurustelua tms ei todellakaan kiinnosta virittää, joten tämä tuntui eron lisäksi ainoalta ratkaisulta.
        10) On tullut ajan myötä selväksi että en. Jos kokisin kunniottavani ja rakastavani puolisoa tarpeeksi niin ehkä(?), mutta näin ei nyt ole :(
        11) Alamäkeä jatkunut >5v.


      • uusi elämä
        Snowpatrol kirjoitti:

        1) Mies
        2) 2 viikkoa
        3) Painostuksella näyttää toteutuvan n. kerta / kk. Kun odotin itse aloitetta, meni lähes vuosi odotellessa...
        4) 2-3 krt / viikko
        5) 2 kouluikäistä
        6) Joka päivä jo pidemmän aikaa... vaikeeta on kun muuten 'tullaan toimeen' mutta kupla otsassa kasvaa koko ajan... aikaa kai tässä pelataan.
        7) Puolisoa ei kiinnosta... keskusteltukin on monet kerrat, joten tietää miten tilanne rassaa minua.
        8) Tuskin, kun puolisolla ei ole halua muuttaa tilannetta - hänen mielestä minä olen joku seksiaddikti kun ei kerran kuussa tai harvemmin riitä.
        9) En olisi ikinä voinut uskoa että näin käy, mutta olosuhteet ajoivat siihen että tein vähän aikaa sitten päätöksen ja löysin oikeasti mukavaa hyvää maksullista seksiseuraa, sen avulla näyttäisi jaksavan tilanteessa paremmin, vaikka tekohengitystähän se on, lapset, koti jne kuitenkin tekee erokynnyksen näemmä todella korkeaksi. Taloustilanne sattuu olemaan sellainen ettei rahat ole mistään oleellisesta pois, ehkä jostain osakesijoituksista, joten sitä ei tarvinnut miettiä. Mitään kolmoisdraamaa eli salaseurustelua tms ei todellakaan kiinnosta virittää, joten tämä tuntui eron lisäksi ainoalta ratkaisulta.
        10) On tullut ajan myötä selväksi että en. Jos kokisin kunniottavani ja rakastavani puolisoa tarpeeksi niin ehkä(?), mutta näin ei nyt ole :(
        11) Alamäkeä jatkunut >5v.

        Tuo seksiseuran etsiminen maksullisista voisi sopia minullekkin. Akka ei anna kun kerran parissa viikossa. Avioliitto toimii muuten hyvin ja kaikki on kunnossa, mutta seksi ei akkaa kiinnosta. Vittu, pihdatkoon. Olen pettänyt, mutta ne akat kiintyy ja heittäytyy hankalaksi. En suosittele. Maksulliset voisivat olla tuo hyvä vaihtoehto. Katkeran mukavaa, että meitä löytyy muitakin... voimia sinulle.


      • Snowpatrol
        uusi elämä kirjoitti:

        Tuo seksiseuran etsiminen maksullisista voisi sopia minullekkin. Akka ei anna kun kerran parissa viikossa. Avioliitto toimii muuten hyvin ja kaikki on kunnossa, mutta seksi ei akkaa kiinnosta. Vittu, pihdatkoon. Olen pettänyt, mutta ne akat kiintyy ja heittäytyy hankalaksi. En suosittele. Maksulliset voisivat olla tuo hyvä vaihtoehto. Katkeran mukavaa, että meitä löytyy muitakin... voimia sinulle.

        Loppujen lopuksi maksullisten kanssa seksin tarve tyydyttyy turvallisimmin ja luotettavimmin - ei mitään kännisekoilua ja kaikessa kumiukko mukana. Eikä kukaan soittele tai tekstaile perään tai ala utelemaan asioistasi. Moralisoikoot ja taivastelkoot ken haluavat, minä olen omat tuskani ja unettomat yöni kärsinyt. Niinkuin olen kärsinyt seksin puutteesta ties kuinka pitkään... Jos käry käy, vastuun kannan ja itse asiassa uskon että se voisi olla jopa ratkaiseva askel kohti valoa tästä tunnelista (koska se johtaisi 110% varmasti eroon).

        Mutta sen voin todeta, että eipä ole helppoa löytää helmiä edes rahalla... taitaa olla myyjän markkinat. Mutta mukana on myös aitoja, mukavia ihmisiä, jotka nauttivat rahastamisen lisäksi seksistä... kunhan vain sellaisen löytää ja onnistuu tapaamaan lukemattomien ilmoitusten sekamelskasta...


      • nuorempi vaimo oon..
        Snowpatrol kirjoitti:

        Loppujen lopuksi maksullisten kanssa seksin tarve tyydyttyy turvallisimmin ja luotettavimmin - ei mitään kännisekoilua ja kaikessa kumiukko mukana. Eikä kukaan soittele tai tekstaile perään tai ala utelemaan asioistasi. Moralisoikoot ja taivastelkoot ken haluavat, minä olen omat tuskani ja unettomat yöni kärsinyt. Niinkuin olen kärsinyt seksin puutteesta ties kuinka pitkään... Jos käry käy, vastuun kannan ja itse asiassa uskon että se voisi olla jopa ratkaiseva askel kohti valoa tästä tunnelista (koska se johtaisi 110% varmasti eroon).

        Mutta sen voin todeta, että eipä ole helppoa löytää helmiä edes rahalla... taitaa olla myyjän markkinat. Mutta mukana on myös aitoja, mukavia ihmisiä, jotka nauttivat rahastamisen lisäksi seksistä... kunhan vain sellaisen löytää ja onnistuu tapaamaan lukemattomien ilmoitusten sekamelskasta...

        Mäkin oon yrittäny ukolle vihjailla,et vois käyttää jotain maksullisii, kun mä en enää vanhan ukon kans haluu maata...Erotakkaan ei haluta..Ei tuu itellä täällä mieleen kuin noi thai-hierojat, mut ku ukko inhoo vinosilmäsiä pojankroppia, niinkuin itse sanoo niistä..
        Mistä löytyis sille semmonen vakipano?
        Kyllä olis laillisille bordelleille täälläkin käyttöö!!


    • väitöskirja

      tällaset kyselyt...

    • Aviossa kohta 40 v

      1. mies
      2. 11 tuntia
      3. 2-4 krt/vko
      4. ehkä jokseenkin tämä nykyinen
      5. kyllä, 4
      6. en
      7. enemmänkin yhteinen päätös (siis seksin määrä)
      8. ei sitä jaksa enää niinkuin nuorempana
      9. en
      10. kai sitä hengissä pysyisi, paineita kyllä varmaan tulisi
      11. välillä ollut monen viikonkin taukoja, nyt taas normaalia

      • 1)Oletko mies vai nainen? Mies
        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? noin 3 vuotta
        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? No alussa kerta viikossa, siitä on harvennut tasaisesti
        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2-4 krt/kk
        5)Onko teillä lapsia? Monta? On, yksi
        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? En halua erota, mutta vaimo harkitsee :(
        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Oma haluttomuus ja erektiokyvyn heikkeneminen
        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Menen seksuaaliterapiaan ja olen hankkinut reseptit potenssilääkkeisiin. Eli kyllä voidaan korjata...
        9) Oletko pettänyt? En
        10) Voisitko elää ilman seksiä? Kyllä
        11)Kauanko tilanne on jatkunut? Noin 3 vuotta


      • minä80
        james_burton kirjoitti:

        1)Oletko mies vai nainen? Mies
        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? noin 3 vuotta
        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? No alussa kerta viikossa, siitä on harvennut tasaisesti
        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2-4 krt/kk
        5)Onko teillä lapsia? Monta? On, yksi
        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? En halua erota, mutta vaimo harkitsee :(
        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Oma haluttomuus ja erektiokyvyn heikkeneminen
        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Menen seksuaaliterapiaan ja olen hankkinut reseptit potenssilääkkeisiin. Eli kyllä voidaan korjata...
        9) Oletko pettänyt? En
        10) Voisitko elää ilman seksiä? Kyllä
        11)Kauanko tilanne on jatkunut? Noin 3 vuotta

        1)Oletko mies vai nainen? Nainen
        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? noin 2-3 viikkoa sitten
        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Liian harvoin :( Tuntuu käsitämättömältä, että itse haluaisin tuntea läheisyyttä ja seksiä useammin kuin mieheni. Ehkä vähintään kerran kuukaudessa.
        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2 krt./vko.
        5)Onko teillä lapsia? Monta? Ei.
        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? En tosissaan.
        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Puolison sairaslom, ehkä.
        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Toivon niin, mutta olen jotenkin surkea ihminen hoitamaan asiaa.
        9) Oletko pettänyt? En
        10) Voisitko elää ilman seksiä? En
        11)Kauanko tilanne on jatkunut? En ole ihan varma. Kuitenkin niin pitkään, että asia on alkanut vaivaamaan minua. Tuntuu erittäin paskalta kuulla, että ystävieni miehet himoitsevat tyttöystäviään/vaimojaan kovasti, mutta minulla tilanne tuntuu olevan toisin. Miehini pitää vartalostani ja olen hyvässä kunnossa , mutta seksin harrastaminen on silti hiljaista. En enää keksi keinoja viestittämään miehelleni selvemmin haluavani harrastaa tämän kanssa seksiä. Mieheni pitää suuseksistä, mutta itse en saa tästä mitään tyydytystä ja jos tätä harrastamme, jää varsinainen akti kokonaan tekemättä ja minä jään ilman nautintoa. Mitä teen?


    • -saana-

      Haluaisin laittaa pienen gallupin tähän ja toivon, että vastatte mahd. totuuden mukaisesti kysymyksiin.

      1)Oletko mies vai nainen? Nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 1,5 tai 2,5 vuotta en muista tarkkaan.
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Ehkä viimeiset 10 vuotta on ollut kerran joa toinen vuosi.
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 1-3- viikossa.
      5)Onko teillä lapsia? Monta? Ei.
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? En, tosissani koskaan.
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Syyhyn en osaa sanoa mitään, un toinen ei suostu ouhumaan asiasta.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Ei näköjään, kun toinen ei ole haluakas yhteistyöhön.
      9) Oletko pettänyt? En.
      10) Voisitko elää ilman seksiä? Näköjään kyllä, kun on pakko.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? yli 10 vuotta.

    • kkkkk.....

      1)Oletko mies vai nainen? Mies
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? n. 2 kk
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? n. 2-3 kk välein
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? Meillä ehkä n. kerran/kk
      5)Onko teillä lapsia? Monta? On, 3
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? En
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Ei ole ehkä suoranaista puutetta kummallakaan osapuolella, vähän vilkkaampaa vaan saisi olla tälläkin rintamalla.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Varmaankin olisi. Kyllä yhteiset rupatteluhetket aina tuovat eloa myöskin makuuhuoneeseen.
      9) Oletko pettänyt? En
      10) Voisitko elää ilman seksiä? En
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? 20 v.

    • Vasssstaukseni

      1)Oletko mies vai nainen?
      - nainen

      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?
      - viikko? ehkä...

      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?
      - varmaan keskimäärin kerran tai kaksi kuussa?

      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?
      - jokaisella omansa... minusta 2-4 kuussa olisi ihanteellinen, mutta nykyiseenkin olen tyytyväinen.

      5)Onko teillä lapsia? Monta?
      - ei

      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?
      - en

      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?
      - ajan mittaan on tilanne kehittynyt tällaiseksi, välillä on enemmän ja välillä vähemmän, nyt on ok tilanne.

      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?
      - olemme olleet niin pitkään yhdessä että niitä "entisiä" tilanteitakin on monta... en kaipaa paluuta alkuhuuman 5krt/vko kanitteluun, ja toivon ettei niitä pari kertaa vuodessa vuosia enää tule.

      9) Oletko pettänyt?
      - en

      10) Voisitko elää ilman seksiä?
      - kyllä, mutta en mielelläni :)

      11)Kauanko tilanne on jatkunut?
      - mikä "tilanne"? seksielämän vilkkaus vaihtelee jatkuvasti

    • Jonskuli999

      1)Oletko mies vai nainen? Nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 2 viikon verran
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Vaihtelevasti, 2-5 kertaa/kk
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2 kertaa/vko
      5)Onko teillä lapsia? Monta? On 1, alle 6 kk
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Olen harkinnut, muut syyt kuin seksi
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Minun haluttomuudesta, joka johtuu mieheni kovasanaisesta ulkonäköni heikkouksien arvostelusta
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? On, mutta siihen menisi ehkä liian kauan aikaa, sanoja ei vuodessakaan aina voi unohtaa
      9) Oletko pettänyt? Olen, mutta myöskin jättäisin tekemättä tällä hetkellä
      10) Voisitko elää ilman seksiä? En
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? Vuoden verran (raskaus, synnytys ja vauva-aika)

    • höpös

      1)Oletko mies vai nainen?
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? -noin 13 tuntia
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? -2-3krt viikossa
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? -4krt viikossa
      5)Onko teillä lapsia? Monta? -On 3
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? -En
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?-----
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?----
      9) Oletko pettänyt? -En
      10) Voisitko elää ilman seksiä? -En pidemmän päälle.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? -n9kk

    • ei valoa näkyvissä

      1)Oletko mies vai nainen? Mies
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 49 pv ja 18 tuntia, tarkistin kalenterista.
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Noin 6-7 kertaa vuodessa, massiivisten virittelyoperaatioiden jälkeen; en tiedä kauanko jaksan vaivautua.
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? Itse olisin ollut tyytyväinen 2-3 kertaan viikossa, vaimo ?? 2 kertaa vuodessa.
      5)Onko teillä lapsia? Monta? On
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Kyllä
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Ensimmäisen lapsen jälkeen vaimo päätti, että seksiä ei enää tarvita muuta kuin lasten tekoa varten. On hieman lieventänyt kantaansa ja suostuu silloin tällöin säälistä.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Yrittänyt olen, mutta luopunut nyttemmin toivosta.
      9) Oletko pettänyt? En
      10) Voisitko elää ilman seksiä? Kaipa siihen pikkuhiljaa tottuu. Olen huomannut ainakin, että toimettomuus sänkykamarissa tekee tehtävänsä ja pitkän tauon jälkeen on vaikea saada vehkeitä toimimaan.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? Viisitoista vuotta.

    • yksi vain

      1) nainen
      2) 8 kk
      3) riittävästi
      4) riippuu olosuhteista
      5) 4
      6) en
      7) ei, miehen sydänleikkaus
      8) en tiedä aika näyttää
      9) en
      10) Kyllä
      11) 8 kk

      • seksiä parisuhteessa

        1)Oletko mies vai nainen? nainen
        2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? -noin tunti
        3)Kuinka usein harrastatte seksiä? aina kun vaan mies antaa, eli 5-10 krt viikossa
        4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 1 krt päivässä
        5)Onko teillä lapsia? Monta? -On 2
        6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? -En
        7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?-- väilillä oli erektioongelmia, nyt ei
        8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? hoitamalla erektio kuntoon ja virittämällä tunnelmaa
        9) Oletko pettänyt? -En
        10) Voisitko elää ilman seksiä? -En parisuhteessa
        11)Kauanko tilanne on jatkunut? -28 vuotta


    • Kauhistunut.

      Mitä täältä oikein joutuu lukemaan.
      Seksistä kulunut kuukausia tai jopa vuosia vaikka on terveitä
      ja vielä suht nuoriakin ihmisiä.
      Mikä teitä vaivaa?
      Seksi on yksi ihmisen perustarpeista.
      Hakekaa apua
      En vastaa itse muihin kuin kohtaan 2.... noin 16 tuntia
      ja kohtaan 3 .....5 - 10 kertaa viikossa

    • äiti35

      1)Oletko mies vai nainen?
      - nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?
      - kaksi päivää, eli sunnuntaina
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?
      - noin 2-4 kertaa viikossa
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?
      - ainakin kolme kertaa viikossa
      5)Onko teillä lapsia? Monta?
      - on, kaksi
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?
      - kyllä olen harkinnut eroa, mutta sitten puhuimme ja tilanne parantui enkä harkitse eroa. Rakastan aviomiestäni
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?
      -Ei ole mitään puutetta nyt, mutta silloin kun oli, niin miehen yhtäkkisestä haluttomuudesta ja vaikeasta elämäntilanteesta
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?
      - tuota, en haluaisi palata entiseen, kun se tosiaan oli se huonompi
      9) Oletko pettänyt?
      - en
      10) Voisitko elää ilman seksiä?
      - en
      11)Kauanko tilanne on jatkunut?
      - viimeiset puolitoista vuotta on ollut tälläistä hyvää aikaa

    • Nainen 72v

      Teille jotka koette ettet voi elää parisuheessa missä ei ole seksiä.

      Toivottavasti kerrotte sen ääneen sille puolisolle, joka sitten osaa varautua siihen että kun aika kuluu ja ihminen saattaa sairastua tai vaikka vammautua siten ettei seksi vain enää onnistu niin parisuhde ja avioliitto on ohi.

      Kun toista rakastaa voi ja haluaa elää ilman seksiä muutta ei voisi ajatella siitä puolisosta luopumista pelkän seksin puutteen vuoksi. Hyvä ja lämmin suhde puolisoon korvaa sen kovan ja kylmän seksin mitä nykyihmiset tuntuvat niin paljon arvostavan.

      Voi teitä nuoria, tulee teille vielä joskus yksinäinen vanhuus.

      Pyydän huomioimaan että olen tälläinen vanha tummu jonka ajatukset ovat varmaan teistä eilisiä, mutta miettikää mitä kerrotte. Puolisollenne se jää ikuisesti takaraivoon ja joskus elämä tuo eteen tilanteita mitkä todellakin estävät sen teille todella välttämättömän seksin - halusittepa tai ette.

      • Ohi on

        Kyllä aika moni mies ennemmin luopuu vaikka silmistään kuin kiveksistä.

        Kun seksi on ohi, elämä on ohi.


    • delaan...

      koko loppuelämä sairauden takia, no onneksi tuo loppuelämä on lyhyt...

    • Juulilla

      1) Nainen
      2) Pari viikkoa
      3) Muutaman viikon - kuukauden välein, joskus useammin.
      4) Parin viikon välein.
      5) Ei lapsia
      6) Olen. En ole eronnut, suhde on tärkeämpi kuin seksi.
      7) Johtuu monista asioista joita olemme joutuneet käymään läpi. Minua ei kiinnostanut terveydellisistä syistä, jonka jälkeen miestä ei kiinnostanut, mua alkoi kiinnostaa vähemmän, nyt se ei tunnu niin tärkeältä.
      8) Ei ole mahdollista, seksin väheneminen on luonnollista.
      9) En ole pettänyt.
      10) En voisi elää.
      11) Noin vuoden verran.

    • raisa reikänaama

      1)Oletko mies vai nainen?
      - nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?
      - viikko/pari
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?
      - keskimäärin noin 1 kerta/1-2 vkoa
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?
      - kaksi kertaa viikossa
      5)Onko teillä lapsia? Monta?
      - on, kaksi
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?
      - vuosia sitten harkittu
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?
      -Haluttomuutta puolin ja toisin, haastavat elämäntilanteet
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?
      - aina tilannetta voi parantaa!
      9) Oletko pettänyt?
      - kyllä
      10) Voisitko elää ilman seksiä?
      - en kai
      11)Kauanko tilanne on jatkunut?
      - mikä tilanne..?

    • hghjhj

      1)Oletko mies vai nainen? nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 3päivää
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? keskiviikkoisin ja sunnuntaina. sovittu etten ala itkemään jo maanantaina seksiä
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? joka päivä mutta mies ei pysty ei edes joka toinen päivä
      5)Onko teillä lapsia? Monta? no on 2 äpärää toinen mun ja toinen toisen naisen eli ei olla naimisissa..
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? aina välillä
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? kuulemma lapset on ongelma.. niin paha ongelma että oon melkein jo alkanut syyttää lapsia kaikesta
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? ei mies sanoo ettei jaksa joka päivä vaikka muitten naisten kanssa jaksoi mua ennen..
      9) Oletko pettänyt? en
      10) Voisitko elää ilman seksiä? voisin jos mies pysyisi etäällä
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? 7kk on tuo ite tehty

    • Mies55.

      )Oletko mies vai nainen? Mies
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? vajaa 6v
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? ei
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? pari-kolme-neljä/vk
      5)Onko teillä lapsia? Monta? ei
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? olen joutunut 1 kerran. Alkuvuosina nykyisestäkin ,kyllä ajattelin,kun tajusin tilanteen, mutta ihmisenä hieno ja en ottaisi ketä vaan.... ja en yksinkään...... täytyisi tulla hieno nainen.... ja
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? hän sairastui tai oli jo mutta, en "huomannut" sairaus puhkesi eikä pidä enää tarpeellisena eikä halua......
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? tuskin, koska on alusta jo näin lähtenyt : sääli
      9) Oletko pettänyt? en
      10) Voisitko elää ilman seksiä? en ennen ja vaikeaa , mutta nyt ajattelen jo "hieman" toisin ja (voihan korviketta eli mstrboda)
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? yli 5v

    • Happyman-1

      Avioliiton aikana seuraavasti:


      1)Oletko mies vai nainen? Mies
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 8 vuotta
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Katso ylläoleva
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? joka toinen päivä
      5)Onko teillä lapsia? Monta? On, yksi
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? Erosin
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Seksi loppui jo kauan ennen lapsen syntymää, eikä koskaan palautunut vaikka kuinka raahasin vaimoa ammattiauttajille.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Vaimon mielestä ei, minun kyllä
      9) Oletko pettänyt? En
      10) Voisitko elää ilman seksiä? Jos on pakko
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? Sen kahdeksan vuotta

      Nyt uudessa parisuhteessa:



      1)Oletko mies vai nainen? Mies edelleen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? Päivä
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Joka toinen päivä keskimäärin, joskus useita kertoja päivässä
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? Katso yllä.
      5)Onko teillä lapsia? Monta? Ei.
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? En ole harkinnut, enkä eroa.
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Ei ole puutetta kuin korkeintaan työmatkojen ajan.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Paremmin ei voisi olla.
      9) Oletko pettänyt? En.
      10) Voisitko elää ilman seksiä? En.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? Viisi vuotta.

      Mistä tämä ero? Ehkä siitä, että emme ole naimisissa, vaan vain kihloissa? Vaimolle taisin olla vain siitosori, nyt ollaan molemmat rakastuneita.

    • utelia s

      Olisi mielenkiintoisempaa/hyödyllisempää, jos jokaisessa viestissä näkyisi se, kauanko on jo oltu yksissä saman katon alla/naimisissa. Erityisesti kiinnostaa tilanne niiltä, jotka olleet 10 vuotta naimisissa, vieläkö on sama hekuma päällä kun alkuaikoina, jolloin pystyi endorfiinihuuman voimalla yöunetkin tiputtamaan 5 tuntiin päivästä ja viikosta toiseen.

      • Pitkässä liitossa

        kun avioliiton ikä alkaa olla 20 v ja molemmilla ikää 50-60 niin seksin merkitys vähenee varsinkin jos sen takana on esim sydänvaivat jotka aiheuttavat luonnollisen hidastumisen. Olis aika raakaa heivata toinen mäkeen kun kerran seksi ei luista esim heti leikkauksen jälkeen. Huono syy myös sille pettämiselle.

        Se mikä on 30v aivan välttämättömyys ei olekaan enää niin merkittävää kun ikää tulee riittävästi mittariin.

        Joten seksi ei poistu mutta fysiikka tuo siihen muutosta halusipa tai ei, ei se hyvää suhdetta sen puuttuminen kuitenkaan kaada. Joskus se paussi voi johtua muustakin kun jomman kumman halusta. Ja tilanne on mikä on ja siihen saattaa tulla muutos tai sitten ei, mutta toisen viereltä ei heti voi olla uutta hakemassa.

        Halu ja kyky on kaksi eri asiaa.

        Ei miestä voi kivittää tai kohtuutomia vaatia jos se homma ei pelaa esim sairauden vuoksi.

        Yksi oli sitä mieltä että se elämä loppuu kun seksikin loppuu... mutta voin vakuuttaa että se jatkuu...

        Miettikää miehet mielessä miltä tuntuisi jos se vaimo hakisi heti uuden jos vaikka teille kohdalle tulisi vakava sairaus. Tekin vanhenette ja elämä tuo joskus myös sairauden kenties kohdalle, olisiko se teistä oikea syy joutua sysätyksi sivuun.


    • surkeeta

      1)Nainen
      2)N.3 kk
      3)N.4krt/vuosi
      4)1-2krt/vko
      5)Ei
      6)Olen harkinnut, ja syy on miehen haluttomuus.
      7)Syyt: Mies ilmoitti, että monet naiset ovat "raiskanneet"hänet, ja että hän on sadomasokisti. Seksi on palkinto hyvästä käytöksestä! Seksi: mies käskee alistamaan: hän kysyy saako imeä varpaitani. Imee ja runkkaa, n.tunnin. Jos tulee sisään, siitin lerpahtaa aina.
      Joksu otan häneltä suihin laukeamispisteeseen asti, mutta sekään ei auta, mies on täysin impotentti. "Seksin"jäkeen hän selittää ettei syy ole minussa. Riidan tullen hän kertookin jo ihan muuta.
      Eilen hän halusi nuolla taas varpaitani. En jaksanut. Se olisi ollut taas 2 tuntia vaikeassa asennossa oloa, miehen runkatessa tuhannen humalassa. Ekoina kuukausina ilmoitti olevansa transukin, mutta siitä ei viitteitä.
      8) En. Rakastan miestäni.
      9) Tilanne muuttui n.puoli vuotta hänen kanssa alettua. Hän alkoi kehuskella entisillä seksikokemuksillaan. Sitten haukkui ent.kumppaninsa. Ilmoitti ettei häntä kiinnosta seksi. Vaikka on(s-videoista päätellenkin)sadomasokisti, sadisti ja varvasfetisti.
      Lopullinen niitti tuli n.vuosi sitten. Hän imivarpaita, sai n.1,15 tunnin päästä käteensä. Itkin, koska en tiennyt mistä kaikki johtui. Hän heitti veitsellä minua naamalle ja sanoi ettei aio enää koskaan harrastaa seksiä kanssani.
      Onko vika minussa?
      Vuosi sitten.. tilanne muuttui todella pahaksi.

    • hothothotmama

      naisena ampuisin mieheni jos en saisi seksiä...tai sanotaan näin että helvetti olisi kotona irti...on senverran äkästä akkaa jos ei saa:)Tuollaiseen ei kenenkään tarvitsisi joutua ja jos eroat ,eroat vaimostasi ---et lapsistas:)Kannattaisi jutella asiasta...ja vaimosi ajaa sinut toisen naisen syliin...harmi:)Olen pahoillani puolestasi...ja vihainen:)))

    • ma otsetung

      1)Oletko mies vai nainen? mies45
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? ehkä pari viikkoa
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? 1-3krt/kk
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? riippuu täysin kohteesta. jos partneri halukas/seksikäs 1krt/pvä onnistuu mainiosti
      5)Onko teillä lapsia? Monta? on 3
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? olen harkinnut
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? en halua enää puolisoani koska hän on lihonut.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? tuskin onnistuu tässä suhteessa
      9) Oletko pettänyt? monta kertaa
      10) Voisitko elää ilman seksiä? Voi jos omistaa terveet kädet
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? varmaan 10 vuotta kohta

    • 1)Oletko mies vai nainen?
      - nainen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?
      - 5pv
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?
      - 2-5 krt/vko
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?
      - vähintään kerran viikossa, jos pitkää juoksua ajattelee
      5)Onko teillä lapsia? Monta?
      - kyllä, 1
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?
      - kyllä, mutta en seksin takia
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?
      - silloin kun elin seksivajaassa suhteessa, selvisi että mies käy hakemassa muualta.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?
      - on, mutta vaatii työtä ihan helvetisti.
      9) Oletko pettänyt?
      - riippuu, mikä lasketaan pettämiseksi. On tullut jonkun verran ruokittuakin ihastuksia, mutta fyysistä kontaktia ei ole koskaan tullut otettua ja se on tehty selväksi myöskin toiselle osapuolelle.
      10) Voisitko elää ilman seksiä?
      - en, jos se pitäisi tehdä parisuhteessa. Sinkkuna ei ole mitään ongelmaa.

    • jiri jurri

      1)Oletko mies vai nainen? m
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? oman kans yli vuosi.
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? ei koskaan
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 2krt viikko
      5)Onko teillä lapsia? Monta? 2
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? olen, syy ylh.
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? pimppileikkaus ja arpi, tekosyy?
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? rakkaus ja halu kuollut
      9) Oletko pettänyt? en mutta hoitanut tarpeeni muualla, syy yllä.
      10) Voisitko elää ilman seksiä? oma käsi auttaa . en
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? 2v

      kradulle aihe,,

    • Sinti71

      1)Oletko mies vai nainen? Nainen 39 v
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? 5 vuotta ja pari viikkoa päälle
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? Silloin kun sitä tapahtui niin 1-3 krt/vko
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? 1 krt/vko
      5)Onko teillä lapsia? Monta? on. 4 lasta.
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? En ole vielä eronnut, mutta harkinnut jo pitkään,lasten takia viivyn vielä.
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? Syy ei ole koskaan selvinnyt, olen yrittänyt kysellä, mutta ei osaa muka sanoa.
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Kyllä vielä on mahdollisuus.
      9) Oletko pettänyt? En ole
      10) Voisitko elää ilman seksiä? Kyllä varmaan kun olen näinkin pitkään ollut, mutta en haluaisi elää ilman seksiä. Ja miksi pitäisi?
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? No tämä tilanne on ollut sen 5 vuotta. Yhdessä olemme olleet 20 vuotta, aviossa 14 vuotta.

    • exjanyks

      1)Oletko mies vai nainen?nainen46v
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?3päivää
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?1-4kert/vko,ex liitossa2kert kk
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?1-5kert/viikko,ex liitossa2kert/kk
      5)Onko teillä lapsia? Monta?1lapsi,ex liitossa myös1lapsi
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?ex.ästä erosin10v sitten,nyt en ole harkinnutkaan.
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?ex liitossa johtui minun haluttomuudesta,ex mies oli pettänyt luottamukseni enkäsaanut sitä takaisin,en pystynyt kunnioittamaan häntä .
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?ex liitossa ei ollut,yritin kaikkeni,mut en pystynyt haluamaan häntä.luulin jopa tulleeni frigidiksi.
      9) Oletko pettänyt?en
      10) Voisitko elää ilman seksiä?pystyin lopuksi olemaan vuoden!nyt en mielelläni ole edes viikkoa.
      11)Kauanko tilanne on jatkunut?uusi ihana tilanteeni on jatkunut jo 7vuotta ja seksi luistaa.

    • avioliittokyselyä

      1) nainen
      2) nyt on pidempi aika kun puoliso on ulkomailla, n. 3 vkoa
      3) n. 1-5 kertaa päivässä
      4) n. 5-8 kertaa/vko
      5) ei
      6) en
      7) ei ole ollut kyseistä ongelmaa, joskus ei olla harrastettu 1-2 pvään seksiä jos on toinen kipeänä, tms. ja silloin kun toinen on ulkomailla ei luonnollisestikaan ole seksiä
      8) kunhan toinen lopettaa ulkomailla olon, niin seksin määrä vakiintuu (n. 1-5 kertaa pvässä)
      9) en enkä petä, pettäminen on luusereita varten
      10) näin ihanan miehen kanssa en ellei terveydelliset seikat rajoita
      11) meillä ei ole "tilaa", mutta voi olla että seksi määrällisesti vähentyy kun vanhenee, saa lapsia, tms.

      • Anonyymi

        Sinä et ehkä käy lainkaan työssä, jos kerkeet naimaan viisi kertaa päivässä, tai olet sexin ammattilainen siis työ on vain sextata.


    • Anonyymi

      1.Mies...
      2. armaan 5v. En jaksa enää yrittää...
      3. Harrastimme omasta tahdostamme silloin n5v sitten lyhyen yhteisen hetken.......
      4. Riittäisi 2_4x kk kunhan toiselle sopii
      5. Löytyy, 3 poikaa
      6. Olen, mutta mieli muuttuu kun asiat rullaa. Ja lapset ne on ne mitkä eniten hidastaa...

    • Anonyymi

      Ikivanha aloitus, mutta pisti silmään tuo numero kuusi, miksi pitää erossa erota myös lapsista, minä aikoinaan erosin vain puolisosta, en lapsista.

    • Anonyymi

      Haluaisin laittaa pienen gallupin tähän ja toivon, että vastatte mahd. totuuden mukaisesti kysymyksiin.

      1)Oletko mies vai nainen? Muunsukupuolinen
      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne? tunti
      3)Kuinka usein harrastatte seksiä? jatkuvasti
      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa?joka tunti
      5)Onko teillä lapsia? Monta? ei ole eikä saada
      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi? juu
      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä? sairaus
      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia? Kunhan tervehtyy
      9) Oletko pettänyt? Juu
      10) Voisitko elää ilman seksiä? Voin
      11)Kauanko tilanne on jatkunut? Päivän

    • Anonyymi

      Pari kuukautta ilman. Äsken oli pakko tyydyttää itseäni. Nainen sinkku.

    • Anonyymi

      Mies. 79v.
      Kolmisen viikkoa.
      Pari kertaa viikossa.
      Vaimoni määrittää frekvenssin.
      2 keski-ikäistä lasta.
      Emme ole harkinneet eroa.
      Viikkojen selibaatti johtuu vaimoni terveydentilasta. Juuri ennen joulua sain hänet pois keskussairaalan erityksestä.
      Täysin ennalleen ei ole paluuta mutta uskon jonkin tason elpymiseen.
      Pettäminen? Riippuu määritelmästä!
      Ilman seksiä? Luultavasti voisin elää jonkin sortin puutteessa mutta nytkin normaalimmassa tilanteessa täydennän niitä kahta viikkokertaa onanoimalla parina, kolmena välipäivänä.
      Tämä aaltoilu alkoi kolmisen vuotta sitten vaimoni ollessa 71v.

    • Anonyymi

      Aikoinaan, kun avioliitossa olin, niin en halunnut mieheni kanssa harrastaa seksiä. Harrastin muualla. Harrastiko mieheni? En tiedä, kun en kysynyt, kun ei kiinnostanut. Kolmisenkymmentä vuotta olimme naimisissa. Erosin, kun sopiva hetki tuli!

    • 1)Oletko mies vai nainen?
      Mies 50v

      2)Kauanko on edellisestä seksikerrastanne?
      jotain 11 vuotta

      3)Kuinka usein harrastatte seksiä?
      en siis käytännössä ollenkaan.

      4)Mikä on sopiva määrä seksiä, joka on "kohtuudella toteutettavissa" parisuhteessa? Jos sellainen joskus olisi, niin muutaman kerran kuussa ja joskus maassa.

      5)Onko teillä lapsia? Monta?
      On kaksi, aikuisia jo

      6)Oletko harkinnut eroa? Erositko jo, miksi?
      Erosin ajat sitten, koska vaimo halusi eron

      7)Johtuuko seksin puute pelkästään puolison yhtäkkisestä haluttomuudesta vai oliko siihen joku tietty syy? Mikä?
      perhe-elämä ja suhteen muuttuminen kaverilliseksi

      8)Onko tilannetta oikeasti mahdollista korjata yhä entiseen? Omia kokemuksia?
      Ei ole enää ajankohtainen kysymys

      9) Oletko pettänyt?
      En ole

      10) Voisitko elää ilman seksiä?
      Koko ajan elän ilman, eli voin, ei tähän kuole, mutta masentuu kyllä

      11)Kauanko tilanne on jatkunut?
      Liian kauan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe