Saakohan luterilaisten puolella keskustella avoimesti siitä kaikesta mitä Jeesus on Omin Sanoin raamatussa ehtoollisesti maininnut????
pääsiäinen lähestyy
14
129
Vastaukset
- surullista
Raamattu on erisnimi, ja erisnimet kirjoitetaan suomeksi isolla alkukirjaimille. Siis Raamattu.
- päästäinenx
Pääsiäinen lähestyy ja taas pian kaikenkarvaiset ääriliberaalit pääsevät valloilleen. He tahtovat tehdä tyhjäksi Jeesuksen ristiinnaulitsemisen ja ylösnousemisen. Nähdäänpä varmaan sortin heinämäet räisäset kylliäiset kuulat mäkiset ja riekkiset ovat liikkeellä.
- ^^
Silloin kun ihmiset tarujaan kirjoittivat, niin ei isoa kirjainta vielä oltu keksitty. Minusta raamattu on yleisnimi kaikille erilaisille ko tarukirjan käännöksille ja väännöksille, kun mitään alkuperäistä kirjaa ei ole olemassakaan :)
Samalla lailla jumala on yleisnimi kaikille erilaisille jumalille, joita uskovien mielikuvitus tuottaa. - anttinen-antti
raamattu(ja) on väärennetty joten se ei ole erisnimi. Pelkästään suomen kielellä on ainakin 10 eri versiota.
- yutrewwytuiop
^^ kirjoitti:
Silloin kun ihmiset tarujaan kirjoittivat, niin ei isoa kirjainta vielä oltu keksitty. Minusta raamattu on yleisnimi kaikille erilaisille ko tarukirjan käännöksille ja väännöksille, kun mitään alkuperäistä kirjaa ei ole olemassakaan :)
Samalla lailla jumala on yleisnimi kaikille erilaisille jumalille, joita uskovien mielikuvitus tuottaa.kristinuskolla on yli 3500 lahkoa ja monilla niillä on oma herra epäjumalana.
Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen KÄSKY:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA pilkun (,) paikka! tuossa tehdään herrasta (epä)jumala.
Jumalan Moosekselle antama ja Jeesuksen vahvistama sama TIETO on näin:
(Suomen kielellä - Raamattu 1933/38)
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
KUMPI herra ON OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN NOITAROVIOILLA TAPPANEEN RIKOLLISEN JÄRJESTÖN PÄÄPIRU?
- surullista
Pelolla odotan sitä päivää, jolloin joku vapaamielinen luterilainen teologi esittää sen näkemyksen, että Kristus ei ole läsnä ehtoollisessa oikeasti. Nykypäivänähän sellainen saattaisi kuulostaa taikauskolta ja vanhanaikaiselta. Pahasti pelkään, että pian saamme kuulla, että Kristus on ehtoollisessa läsnä vain "symbolisesti".
- rivikastettu
kehitys on menossa, mutta mitä pelättävää siinä on?
- ^^
ei ole tähänkään päivään asti se sinun kristuksesi ollut läsnä yhtään missään
- nhjgfdrewq
^^ kirjoitti:
ei ole tähänkään päivään asti se sinun kristuksesi ollut läsnä yhtään missään
Jeesus oli Kristus vain silloin kun Hän oli ristillä!
Jeesusta Kristukseksi nykyjään kutsuvat ovat harhauttajia tai/harhautettuja.
### JEESUS EI OLE TÄMÄN SANOESSAAN KRISTUS ###
JEESUS TIETÄÄ ITSE PARHAITEN KUKA ON.
ASETTAKAA HÄNEN TIETOJA PAREMMAT TIEDOT JOS YLÄMPÄÄ JUMALALLISUUDEN TIETOA LÖYTYY!
Kenen todistajia olette ellette USKO, LUOTA, KUUNTELE mitä JEESUS ITSE SANOO?
---------------------------
Matt. 24:23 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matteus 24:23-24
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
### JEESUS RISTILLÄ - KRISTUS ###
Luuk. 24:46
Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista,
### YLÖS NOUSEMISEN JÄLKEEN HÄN ON JEESUS ###
Markuksen evankeliumi:
16:6 Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.
###
Vain harhauttajat käyttävät "kristus" sanaa jotta tuntisimme harhauttajat.
- !!!
saa.
Jeesus-palstalla.
Ne säännöt ne säännöt.- surullista
Teille ateisteille ehtoollisella ei tietenkään ole mitään merkitystä, mutta kristityille eukaristia on sakramentti eli pyhä toimitus.
- kjhgftdre
surullista kirjoitti:
Teille ateisteille ehtoollisella ei tietenkään ole mitään merkitystä, mutta kristityille eukaristia on sakramentti eli pyhä toimitus.
Uskovaiset ovat ateisteja, tajutkaa se!
Perustelu:
------------
Uskovaiset kieltävät Jumalan ja Jeesuksen sekä Heidän Lain palvelemalla yli 3500:n väärennettyä raamattua lukevien jumalien uskonsuuntia ja lahkoja! Se on uskoa se, uskoa joka harhauttaa sillä Jumalaa ja Jeesusta palvelemaan tarvitaan vain YKSI, Jumalallisuuden tietous!
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä." - surullista
kjhgftdre kirjoitti:
Uskovaiset ovat ateisteja, tajutkaa se!
Perustelu:
------------
Uskovaiset kieltävät Jumalan ja Jeesuksen sekä Heidän Lain palvelemalla yli 3500:n väärennettyä raamattua lukevien jumalien uskonsuuntia ja lahkoja! Se on uskoa se, uskoa joka harhauttaa sillä Jumalaa ja Jeesusta palvelemaan tarvitaan vain YKSI, Jumalallisuuden tietous!
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."Tuossa sinun pilkku-jutussasi ei ole mitään järkeä. Se on aivan suomen kielen kielioppisääntöjen ja oikeiskirjoituksen mukainen. Miten niin se tekee Jumalasta muka epäjumalan?
- mnbgfyt
surullista kirjoitti:
Tuossa sinun pilkku-jutussasi ei ole mitään järkeä. Se on aivan suomen kielen kielioppisääntöjen ja oikeiskirjoituksen mukainen. Miten niin se tekee Jumalasta muka epäjumalan?
tutki luterilaisuuden historiaa, vai uskotko sinä että Jumala ja Jeesus poltatti syyttömiä. pikku lapsiakin noitarovioilla?
olen tutkinut asiaan liittyvää faktaa ja historiaa 4200 vuoden ajalta. sama peto tapattaa ihmisiä nimeään vaihtaen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639