eli mun pituus on 158 ja painoa on 39, onko alipainoa? :/ ikää on 12 kohta 13
olenko alipainoinen? :o HELP!
10
705
Vastaukset
- fsfsaf
Ei alipainoisuudessa oo mitää vikaa. Itekki oon ollu lapsesta asti alipainonen ja terkka jakso tolkuttaa että syö syö syö ni kasvat, mutta se ei auta. Olen nyt täysi ikäinen ja olen silti alipainon ja se ei todellakaan haittaa mua, mielummin tämmönen kun yli painonen. Omasta mielestäni oon just sen kokonen kun haluaisinkin olla.
- sama..
et oo ihan normi paino
- 16
Et ole ja jos itsestäsi tuntuu hyvältä niin se on aivan hyvä paino.
Oma siskonikin on nyt about sinun ikäisesi ja laiha kuin mikä, on aina ollut... se on aikamoinen outolintu muuhun perheeseen verrattuna, koska esim. itse ole jo reippaasti ylipainoinen. :'D - jlököhkgh
sä kasvat ja kehityt vielä... kuhan syöt ja liikut riittävästi ja olo on muutenkin terve nii kaikki on ok
- hoikkatyttönen
oot hoikka, muttet mun mielestä liian laiha. :) toiset vaan on luonnostaan hoikkia. tuntuu että kun on nii paljo ylipainosia, niin tavallisia hoikkia ihmisiä aletaan haukkumaan! voi että mulle on valitettu koko ikäni ajan et HYI KU SÄ OOT LAIHA ja terkkari paapatti ettei menkat ala. mut kyllähän ne alko (oon 14) ja muutenkaan ei oo ollu mitään ongelmaa. ja nyt oon varmaan normaalipainonenkin, 165cm ja 48kg. vai onko se alipainon puolella? :D
- johanna, kuopio
hoikkatyttönen kirjoitti:
oot hoikka, muttet mun mielestä liian laiha. :) toiset vaan on luonnostaan hoikkia. tuntuu että kun on nii paljo ylipainosia, niin tavallisia hoikkia ihmisiä aletaan haukkumaan! voi että mulle on valitettu koko ikäni ajan et HYI KU SÄ OOT LAIHA ja terkkari paapatti ettei menkat ala. mut kyllähän ne alko (oon 14) ja muutenkaan ei oo ollu mitään ongelmaa. ja nyt oon varmaan normaalipainonenkin, 165cm ja 48kg. vai onko se alipainon puolella? :D
kiiiiiitos kovasti vastauksistanne ja oli mukava kuulla että olen ihan normaali. :DD voin hyvin ja kaikki on siis kunnossa.
- läski oott
johanna, kuopio kirjoitti:
kiiiiiitos kovasti vastauksistanne ja oli mukava kuulla että olen ihan normaali. :DD voin hyvin ja kaikki on siis kunnossa.
oot läski-
- yyyyyyyyy
hoikkatyttönen kirjoitti:
Oot alipainonen ^^ Sun painoindeksi on siinä jotain 18.
- qwerrttkdi
Mustaki toi on tosi sopiva paino, koska itsekkin olen 13 vuotias ja 150cm pitkä ja painan vaan 34kg :)
- Hoikka myös
Ei kaikkien tyttöjen tarvitse veilä tuonikäisinä välttämttä lihoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1314501Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803250- 1021530
- 881385
- 96917
- 79794
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18762- 42710
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628