olenko alipainoinen? :o HELP!

johanna, kuopio

eli mun pituus on 158 ja painoa on 39, onko alipainoa? :/ ikää on 12 kohta 13

10

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsfsaf

Ei alipainoisuudessa oo mitää vikaa. Itekki oon ollu lapsesta asti alipainonen ja terkka jakso tolkuttaa että syö syö syö ni kasvat, mutta se ei auta. Olen nyt täysi ikäinen ja olen silti alipainon ja se ei todellakaan haittaa mua, mielummin tämmönen kun yli painonen. Omasta mielestäni oon just sen kokonen kun haluaisinkin olla.

• sama..

et oo ihan normi paino

• 16

Et ole ja jos itsestäsi tuntuu hyvältä niin se on aivan hyvä paino.

Oma siskonikin on nyt about sinun ikäisesi ja laiha kuin mikä, on aina ollut... se on aikamoinen outolintu muuhun perheeseen verrattuna, koska esim. itse ole jo reippaasti ylipainoinen. :'D

• jlököhkgh

sä kasvat ja kehityt vielä... kuhan syöt ja liikut riittävästi ja olo on muutenkin terve nii kaikki on ok

• hoikkatyttönen

oot hoikka, muttet mun mielestä liian laiha. :) toiset vaan on luonnostaan hoikkia. tuntuu että kun on nii paljo ylipainosia, niin tavallisia hoikkia ihmisiä aletaan haukkumaan! voi että mulle on valitettu koko ikäni ajan et HYI KU SÄ OOT LAIHA ja terkkari paapatti ettei menkat ala. mut kyllähän ne alko (oon 14) ja muutenkaan ei oo ollu mitään ongelmaa. ja nyt oon varmaan normaalipainonenkin, 165cm ja 48kg. vai onko se alipainon puolella? :D

• johanna, kuopio
        hoikkatyttönen kirjoitti:

oot hoikka, muttet mun mielestä liian laiha. :) toiset vaan on luonnostaan hoikkia. tuntuu että kun on nii paljo ylipainosia, niin tavallisia hoikkia ihmisiä aletaan haukkumaan! voi että mulle on valitettu koko ikäni ajan et HYI KU SÄ OOT LAIHA ja terkkari paapatti ettei menkat ala. mut kyllähän ne alko (oon 14) ja muutenkaan ei oo ollu mitään ongelmaa. ja nyt oon varmaan normaalipainonenkin, 165cm ja 48kg. vai onko se alipainon puolella? :D

kiiiiiitos kovasti vastauksistanne ja oli mukava kuulla että olen ihan normaali. :DD voin hyvin ja kaikki on siis kunnossa.

• läski oott
        johanna, kuopio kirjoitti:

kiiiiiitos kovasti vastauksistanne ja oli mukava kuulla että olen ihan normaali. :DD voin hyvin ja kaikki on siis kunnossa.

oot läski-

• yyyyyyyyy
        hoikkatyttönen kirjoitti:

Oot alipainonen ^^ Sun painoindeksi on siinä jotain 18.

• qwerrttkdi

Mustaki toi on tosi sopiva paino, koska itsekkin olen 13 vuotias ja 150cm pitkä ja painan vaan 34kg :)

• Hoikka myös

Ei kaikkien tyttöjen tarvitse veilä tuonikäisinä välttämttä lihoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      131
      4501
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      80
      3250
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1530
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1385
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      917
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      79
      794
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      762
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      42
      628
    Aihe