Tietoa vailla

Odottelijatar

Onko kellään tietoa, koska Tommi Soidinmäen uusi CD ilmestyy kauppoihin ?

142

1526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedoksesi

Kävin Edelin sivuilla ja näyttäisi Soidinmäen CD:n olevan valmis toukokuussa, että sillee.

• Odottelijatar

Kiitos tiedosta !

• juuuliska;)

Tommille on avautunut oma Myspacesivusto, osoitteessa www.myspace.com/tommisoidinmaki! >Sieltä voi käydä kuuntelemassa mm. tuon Nocturne biisin, on kyllä ihana!!! Ja muut kanssa hyviä biisejä!!!

• jowell1828
        juuuliska;) kirjoitti:

Tommille on avautunut oma Myspacesivusto, osoitteessa www.myspace.com/tommisoidinmaki! >Sieltä voi käydä kuuntelemassa mm. tuon Nocturne biisin, on kyllä ihana!!! Ja muut kanssa hyviä biisejä!!!

Tommilla paljon hyviä biisejä! Ei ongelmaa ja Nocturne on mun suosikit!

• kissa kuumalla katol

Onpa ihanaa, että saadaan Tompalta uusi levy huomenna, vihdoin viimein.. minäkin jo koht puoli vuotta tätä levyä oottanut. Myspacessa on hienoja lauluja Tommilla, Nocturne muhun teki suurimman vaiktuksen!

• Just me

Soidinmäen sivuilta ilmenee, että CD on kaupoissa elokuussa. Sain käsityksen, että kaikki on "purkitettu", mutta julkkarit ovat loppukesällä, kaiketi kaikella on tarkoituksensa!?

• Fani Turku

täällä Turussa kanssa jo kovasti Tommin levyä odotellaan. Sinut kappale todella kaunis. Esakalliolle pakko kesällä päästä Tommia katsomaan!

• Inga Lill

Taitaapi olla liian aikaista kysellä, että onko kellään tietoa, missä julkkareita juhlitahan ?

• ailamari :D
        Inga Lill kirjoitti:

Taitaapi olla liian aikaista kysellä, että onko kellään tietoa, missä julkkareita juhlitahan ?

Oiskohan ne Baltic Princess laivalla?!?!?! Olin paikalla kun Tommin edellistä levyä juhlittiin ko. laivalla!

• Inga Lill
        ailamari :D kirjoitti:

Oiskohan ne Baltic Princess laivalla?!?!?! Olin paikalla kun Tommin edellistä levyä juhlittiin ko. laivalla!

Olisipa vaan, sillä hyvät oli meiningit edellisillä julkkareilla, joten odotellahan sitten vaan ....

• joku.......
        ailamari :D kirjoitti:

balticillahan ne vois olla. useinhan artistit siellä levynsä julkaisevat ja iskelmä radio vahvasti mukana!

• amanda hki
        Inga Lill kirjoitti:

voiskohan tommin levyjulkkarit olla helsingissä, apollossa, koska siellä oli myös arja korisevan viimeisimmän levyn julkaisujuhlat, ja eikö arja ole tehnyt viimeisimmän levynsä nimeomaan ile vainio kanssa!?!

• Pirpanatar
        Inga Lill kirjoitti:

Onko Tommilla facebookia ? ( Tiedän, että kotisivut on )

• -amanda-
        Pirpanatar kirjoitti:

Onko Tommilla facebookia ? ( Tiedän, että kotisivut on )

Voisko olla joku fanisivusto?!? siis facebookissa...:)

• -amanda-

Oetteko kuulleet jo Tommin uutta sinkkua, Tommin sivujen mukaan kappale on lähtenyt radioihin?!? Itse en kyllä vielä sitä ole pongannut! Kappale on nimeltäänsä PAKOTA MUT

• juuliska;)

Odotan kanssa Tommin levyä kovasti, sillä levyllä varmastikin on kappaleet Sinut ja Nocturne. Tuon Nocturnen kuulin jo viime kesänä yhdessä konsertissa jossa Tommi sen lauloi ja kävi hänen äänelleen todella hyvin!

• kyyjärveläinen

Olitko sattumoisin Saarijärven konsertissa, jossa Tommin lisäksi esiintyi myös Mikel Konttinen??! Hieno konsertti oli, ja Tommi kyllä esitti Nocturnen upeasti! Levy julkaistaan Tommin sivujen mukaan 25.8.!

• jowell1828

kaunis kappale. laulussa tosi kaunis teksti!

• Saagim

Sit on vain ootettava,joskin oottavan aika on pitkä :D !

• pate from lohja
        jowell1828 kirjoitti:

minun ja vaimoni kesähäissä sen tahtiin viime vuonna häävalssina vedettiin! sinut on hieno biisi!

t.pate

• amanda hki
        pate from lohja kirjoitti:

minun ja vaimoni kesähäissä sen tahtiin viime vuonna häävalssina vedettiin! sinut on hieno biisi!

t.pate

Sinut biisi on yx Soidinmäen hiennoimmista biiseistä! Laulu joutsenien kanssa hyvä!

• joutsenien laulu
        amanda hki kirjoitti:

Sinut biisi on yx Soidinmäen hiennoimmista biiseistä! Laulu joutsenien kanssa hyvä!

on paras kappale tomilta. uusi levy vois kyllä pikku hiljaa tulla.

• Saarijärveläinen
        kyyjärveläinen kirjoitti:

Olitko sattumoisin Saarijärven konsertissa, jossa Tommin lisäksi esiintyi myös Mikel Konttinen??! Hieno konsertti oli, ja Tommi kyllä esitti Nocturnen upeasti! Levy julkaistaan Tommin sivujen mukaan 25.8.!

Saarijärvellä, kun pojat viime kesänä konsertin pitivät, ja hyvä oli. Nyt tulevana kesänä esiintyvät taas Saarijärvellä 15.7.! Täytyy yrittää saada liput sinne :D! Tommi lauloi Nocturnen tosi kauniisti...

• tyttö kyyjärveltä
        Saarijärveläinen kirjoitti:

Saarijärvellä, kun pojat viime kesänä konsertin pitivät, ja hyvä oli. Nyt tulevana kesänä esiintyvät taas Saarijärvellä 15.7.! Täytyy yrittää saada liput sinne :D! Tommi lauloi Nocturnen tosi kauniisti...

saarijärvelle siis kuuntelemaan poikia kaikki vaan! tommi on mun suokkari ollut jo pitkään!

• Inka :)
        jowell1828 kirjoitti:

Sinut kappale on Tommi Soidinmäen yksi hiennoimmista lauluista. Tommi muutenkin kuuluu mielestäni parhaimpiin suomalaisiin laulajiin, kunhan vain saisi oikeat laulut laulettavaksi niin nousisi kyllä vielä entisestään asemastaan. Olen käynyt hänen keikoillaan jo, sanotaan, että parin viimeisen vuoden ajan, ja aina hän jaksaa huomioida yleisönsä. Toivon hänelle menestystä ja jaksamista! Jos Tommi luet tätä joskus: olet Tommi hieno artisti, jolla sydän paikallaan!

• sanna ja harri sjoki
        Saarijärveläinen kirjoitti:

me ollaan ainakin tulossa nyt kesällä järjestettävään tommin ja mikaelin konserttiin. viime kesänä ei päästy, mutta tänä kesänä tullaan ihan varmasti! mielenkiinnolla odotetaan konserttia!

t. sanna ja harri seinäjoelta

• aikku, kurikka
        Inka :) kirjoitti:

Sinut kappale on Tommi Soidinmäen yksi hiennoimmista lauluista. Tommi muutenkin kuuluu mielestäni parhaimpiin suomalaisiin laulajiin, kunhan vain saisi oikeat laulut laulettavaksi niin nousisi kyllä vielä entisestään asemastaan. Olen käynyt hänen keikoillaan jo, sanotaan, että parin viimeisen vuoden ajan, ja aina hän jaksaa huomioida yleisönsä. Toivon hänelle menestystä ja jaksamista! Jos Tommi luet tätä joskus: olet Tommi hieno artisti, jolla sydän paikallaan!

inka kirjoitit aika osuvasti tommista. tommi on artisti, jolla tosiaan on sydän paikallaan! toivottavasti uudesta levystä tulisi menestys! ainakin sinut kappale tuntuu olevan todella pidetty!

• jippiiiiii
        sanna ja harri sjoki kirjoitti:

me ollaan ainakin tulossa nyt kesällä järjestettävään tommin ja mikaelin konserttiin. viime kesänä ei päästy, mutta tänä kesänä tullaan ihan varmasti! mielenkiinnolla odotetaan konserttia!

t. sanna ja harri seinäjoelta

Tommin ja Mikaelin konsertti, enää muutama päivä, ja sitten pääsee taas kuuntelemaan heitä livenä!!! Toivottavasti Mikael laulaa kappaleen Ota kiinni ja Tommi Laulu joutsenien ja Nocturnen!!!!

• Tähtilampun alla.
        jippiiiiii kirjoitti:

Tommin ja Mikaelin konsertti, enää muutama päivä, ja sitten pääsee taas kuuntelemaan heitä livenä!!! Toivottavasti Mikael laulaa kappaleen Ota kiinni ja Tommi Laulu joutsenien ja Nocturnen!!!!

olemme mekin tulossa poikia katsomaan ja kuuntelemaan! Viime vuonna ei päästy, vaikkahan eihän sinne konserttipaikkaan olis varmaan mahtunutkaan, jos ei ollut varannut lippua ennakkoon, näin ymmärsin... Hyvä Mikael ja Tommi, te olette tulevaisuuden tähtinimiä!

• Tähtilampun alla.
        Tähtilampun alla. kirjoitti:

olemme mekin tulossa poikia katsomaan ja kuuntelemaan! Viime vuonna ei päästy, vaikkahan eihän sinne konserttipaikkaan olis varmaan mahtunutkaan, jos ei ollut varannut lippua ennakkoon, näin ymmärsin... Hyvä Mikael ja Tommi, te olette tulevaisuuden tähtinimiä!

Fantastinen konsertti oli Pylkönmäellä 15.7.! Mikael Konttinen ja Tommi Soidinmäki olivat loistavia! Tommi tulkitsi taas mm. upeasti Nocturnen ja hänen ja Mikaelin Mestarit areenalla-potpuri oli myös huikea, peruukkeineen päivineen!

• joutsenien laulu
        Tähtilampun alla. kirjoitti:

Fantastinen konsertti oli Pylkönmäellä 15.7.! Mikael Konttinen ja Tommi Soidinmäki olivat loistavia! Tommi tulkitsi taas mm. upeasti Nocturnen ja hänen ja Mikaelin Mestarit areenalla-potpuri oli myös huikea, peruukkeineen päivineen!

Tommi Soidinmäki on loistava esiintyjä, näin hänet nyt ensimmäistä kertaa Kirmoissa. Mikaelin olenkin jo aikaisemminkin nähnyt. Tommilla upea tumma ääni ja se lavakarisma mikä hänellä on, on miellyttävää katseltavaa. molemmat ovat vielä jonain päivänä suuria tähtiä Suomessa.

• Pooohjolainen

Tommi lauloi 4.4. Lapuan Latosaaressa uuden kappaleensa, nimeltäänsä 'Pyydä tähdet taivaalta'. Hyvältä kuulosti. Tommi on kehittynyt huimasti, näin hänet viimeksi 2007 Seinäjoen Tangomarkkinoilla!

• tanssija kouvolasta

Uusi kappale kuultiin myös täällä Kouvolassakin, Kuntsilla. Hyvä cha-chaa! Tosin ei Tommin sanojen mukaan ole ihan uusi kappale.. kyseessä on nimittäin Tehosekoittimen kappale alkujaan. Uusi levy täytyy hankkia.

• Pihatatari
        tanssija kouvolasta kirjoitti:

Uusi kappale kuultiin myös täällä Kouvolassakin, Kuntsilla. Hyvä cha-chaa! Tosin ei Tommin sanojen mukaan ole ihan uusi kappale.. kyseessä on nimittäin Tehosekoittimen kappale alkujaan. Uusi levy täytyy hankkia.

Olipahan uusi tai vanha, mutta tosi hyvältä se kuulosti ja kiva oli tanssia.

• lissu -82

tommin laulama uutuus "pyydä tähdet taivaalta" kuulosti kyllä myös minun korvaani todella hyvältä, ja mikä parasta sitä oli myös hyvä tanssia!

• sanna ja henkka

mekin oltiin kuntotalolla tommia ensimmäistä kertaa kattomassa, ja tykättiin kovasti! tommi on sellainen luonnollinen esiintyjä, ja ääntä pojalla kyllä on. kappalevalinnat oli mielestämme myös hyviä. tuon pyydä tähdet taivaalta kappaleenhan tommi esittikin toiveuusintana vielä illan pääteeksi! hyvä ilta oli - kiitos tommi ja petoman bändi!

• Fröökkinät
        sanna ja henkka kirjoitti:

mekin oltiin kuntotalolla tommia ensimmäistä kertaa kattomassa, ja tykättiin kovasti! tommi on sellainen luonnollinen esiintyjä, ja ääntä pojalla kyllä on. kappalevalinnat oli mielestämme myös hyviä. tuon pyydä tähdet taivaalta kappaleenhan tommi esittikin toiveuusintana vielä illan pääteeksi! hyvä ilta oli - kiitos tommi ja petoman bändi!

Juu, kiitos meidän flickojenkin puolest ihanast illast :D :D :D :D !

• tähtilampun alla

Hyvä veto Tommilta, että ottaa Tehosekoittimen musiikkia levylle. Pojat on tehny hieno musiikkia! Nocturne kanssa voi olla hieno myös! Onko sitä muut levyttäneet kuin Vesku Loiri!?!

• jowell1828
        tähtilampun alla kirjoitti:

Hyvä veto Tommilta, että ottaa Tehosekoittimen musiikkia levylle. Pojat on tehny hieno musiikkia! Nocturne kanssa voi olla hieno myös! Onko sitä muut levyttäneet kuin Vesku Loiri!?!

en tiedä, onko muut kuin vesa- matti nocturnea laulanut... eikös se levyttänyt sen jo 80- luvulla?!

• -amanda-

itsekin olin kyseisenä iltana tommia katsomassa latosaaressa, ja pidin kovasti hänen esiintymisestään! olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että tommi on kehittynyt ja samoin setit ovat parantuneet (näin hänet 1. kertaa kaarihovilla teuvalla viime kesänä). tuo pyydä tähdet taivaalta oli minulle kyllä vieras kappale, mutta tykästyin kovasti siihen myös!

• laulava kulkuri
        tähtilampun alla kirjoitti:

on nocturnen ainoastaan levyttänyt, ei muut. hyvä homma, että joku muukin sen laulaa uudelleen!

• joku vaan..........
        laulava kulkuri kirjoitti:

on nocturnen ainoastaan levyttänyt, ei muut. hyvä homma, että joku muukin sen laulaa uudelleen!

hyvä että tuon upean nocturnen laulaa joku muukin kuin vesku. luulis et tommin äänelle tuo kävis...

• .....xxx.........
        joku vaan.......... kirjoitti:

hyvä että tuon upean nocturnen laulaa joku muukin kuin vesku. luulis et tommin äänelle tuo kävis...

käy tommin äänelle oikein hyvin tuo nocturne!

• mie vuan :)

mie kuulin eilen tommin keikalla raision huvilinnussa hänen uuden 'pyydä tähdet taivaalta' kappaleen ja tykkäsin kyllä kovasti! erittäin mukava ilta muutenkin kaikin puolin, hyvää musiikkia tommi ja bändi esitti!

• Mikäsyy
        mie vuan :) kirjoitti:

mie kuulin eilen tommin keikalla raision huvilinnussa hänen uuden 'pyydä tähdet taivaalta' kappaleen ja tykkäsin kyllä kovasti! erittäin mukava ilta muutenkin kaikin puolin, hyvää musiikkia tommi ja bändi esitti!

Kivahan se on, jos keikalla kuulee, mutta mistä johtuu, ettei uutta musaa kuule sinkkujen myötä radioista ????

• satu meni saunaan

toivottavast' tommi laulaa tuon uuden kappaleensa myös täällä oulussa nyt vkloppuna! näkyy olevan tulossa hietasaareen, ja siitä on jo varmaan puoli vuotta kun viimeksi näin hänet! hyvä esiintyjä! t.satu

• MARIKA T.
        mie vuan :) kirjoitti:

TOMMIN UUSI "PYYDÄ TÄHDET TAIVAALTA" ON TODELLA HYVÄ KAPPALE! UUSI LEVY ON VARMASTIKIN HYVÄ :)!

• myös paulan fani
        laulava kulkuri kirjoitti:

kuulin viime kesänä ko. kappaleen tommin laulamana ja tykästyin nocturneeseen uudelleen! on pojalla hieno ääni!

• Syysyy
        Mikäsyy kirjoitti:

Kivahan se on, jos keikalla kuulee, mutta mistä johtuu, ettei uutta musaa kuule sinkkujen myötä radioista ????

Ensiksikin Tommin tartteis vaihtaa levy-yhtiötä,sillä se ei satsaa yhtään huippu hienoon artistiin, vaan Paulat ja Karit ovat etusijalla ja promoottori ym. taustajoukot ovat jostain teiltä tietymättömiltä", eli aivan nollia. Jos Tommi luet joskus tätä, niin vaihda taustajoukkoja PIAN, sillä OLET huippu HYVÄ laulaja ja lahjasi menee hukkaan ko. levy-yhtiössä !!!!

• Oulun tyttö
        .....xxx......... kirjoitti:

käy tommin äänelle oikein hyvin tuo nocturne!

Me oltiin 8.5. Oulun Anttilassa katsomassa Tommin esiintymistä, oli varmaan mainostamassa uutta levyään, ja kyllä tuo Nocturne, jonka hän siellä lauloi, todella kosketti!

• JAMPPA!*?=
        Syysyy kirjoitti:

Ensiksikin Tommin tartteis vaihtaa levy-yhtiötä,sillä se ei satsaa yhtään huippu hienoon artistiin, vaan Paulat ja Karit ovat etusijalla ja promoottori ym. taustajoukot ovat jostain teiltä tietymättömiltä", eli aivan nollia. Jos Tommi luet joskus tätä, niin vaihda taustajoukkoja PIAN, sillä OLET huippu HYVÄ laulaja ja lahjasi menee hukkaan ko. levy-yhtiössä !!!!

Soidinmäki, vaihtais nyt hyvä mies levy- yhtiötä! Upeaääninen kaveri, jolla on sitä karismaa mitä monella ei ole! minä olen sitä mieltä että levy- yhtiö vaihtoon ja HETI!

• Kake vaan
        JAMPPA!*?= kirjoitti:

Soidinmäki, vaihtais nyt hyvä mies levy- yhtiötä! Upeaääninen kaveri, jolla on sitä karismaa mitä monella ei ole! minä olen sitä mieltä että levy- yhtiö vaihtoon ja HETI!

Totta viserrät kuomaseni, Tommille tartteis saada kunnon taustajoukkoja, vaikkakin hän vakuuttaa tanssipaikoilla tanssijat ja kuuntelijat mennen tullen upealla esiintymisellään. Tosi on, ettei kaikki välttämättä käy tantsuissa, joten Tommin laulua pitäisi ehdottomasti soittaa radioissa ym. huomattavasti enemmän, sillä halukkaita kuuntelijoita tälle miehelle riittää...

• oululainen-:>
        -amanda- kirjoitti:

itsekin olin kyseisenä iltana tommia katsomassa latosaaressa, ja pidin kovasti hänen esiintymisestään! olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että tommi on kehittynyt ja samoin setit ovat parantuneet (näin hänet 1. kertaa kaarihovilla teuvalla viime kesänä). tuo pyydä tähdet taivaalta oli minulle kyllä vieras kappale, mutta tykästyin kovasti siihen myös!

mä näin tommin ekaa kertaa viime viikon la hietsussa! todella hyvää musiikkia kyllä esitti, ja myöskin tuon "pyydä tähdet taivaalta" taisi tulla?! hyvä biisi sinällään, mut mulle oli kyl ainakin vieras... tommi on ehdottomasti mun mielestä parhaita kotimaisia miesartisteja, ja mikä parasta osaa otta yleisönsä.

• Äijänkäppänä
        JAMPPA!*?= kirjoitti:

Juuri niin, VAIHTOON, sanon minä !

• taina jurvatsalo
        oululainen-:> kirjoitti:

mä näin tommin ekaa kertaa viime viikon la hietsussa! todella hyvää musiikkia kyllä esitti, ja myöskin tuon "pyydä tähdet taivaalta" taisi tulla?! hyvä biisi sinällään, mut mulle oli kyl ainakin vieras... tommi on ehdottomasti mun mielestä parhaita kotimaisia miesartisteja, ja mikä parasta osaa otta yleisönsä.

no me oltiin eilen kattomassa tommia hot. iso-valkeisessa. kyllä sekä tommi että bändi esittivät hyvää musiikkia koko illan! tommin tapa ottaa yleisö on kyllä niin aito ja rento, että tuollaisia esiintyjiä kaivattaisi kyllä lisää tähän maahan. kuulimme kanssa tuon uuden kappaleen, joka sopi oikeinkin hyvin tanssijalan alle!

• joutsenten laulu

tommin laulamana kappale todella svenggaava, samoin kuin laulu joutsenten!

• Aliinax
        joutsenten laulu kirjoitti:

tommin laulamana kappale todella svenggaava, samoin kuin laulu joutsenten!

Onko tämä biisi Tompan seuraava julkaistava sinkku? ( Tarkoitan " Pyydä tähdet taivaalta " )

• henna-mari :)))))
        Aliinax kirjoitti:

Onko tämä biisi Tompan seuraava julkaistava sinkku? ( Tarkoitan " Pyydä tähdet taivaalta " )

Ainakin Tommin sivujen mukaan, -Pakota mut- niminen kappale näyttäisi olevan seuraava sinkku!

• -amanda-
        henna-mari :))))) kirjoitti:

Ainakin Tommin sivujen mukaan, -Pakota mut- niminen kappale näyttäisi olevan seuraava sinkku!

Onkohan kuulunut jo esimerkiksi Iskelmässä? Itse ainakaan en sitä vielä ole kuullut...Käykäähän kuuntelemassa Tommin haast. yle.fi/satumaa.

• Pirpanatar
        -amanda- kirjoitti:

Onkohan kuulunut jo esimerkiksi Iskelmässä? Itse ainakaan en sitä vielä ole kuullut...Käykäähän kuuntelemassa Tommin haast. yle.fi/satumaa.

Kiva haastattelu Tommilla saunoo tähtien kanssa Ylellä. Sä oot rennon mukava tyyppi, :D !

• Lonkero:S
        jowell1828 kirjoitti:

en tiedä, onko muut kuin vesa- matti nocturnea laulanut... eikös se levyttänyt sen jo 80- luvulla?!

on vanha laulu, jonka vesku lauloi jo 80- luvulla. Toivottavasti Tommi on tehnyt kappaleesta tyylikkään uuden version ja kunnioittaa alkuperäistä versiota myös.

• Ei yksin Essi
        -amanda- kirjoitti:

En oo kuullut, laulaako keikoilla ko. biisiä? Hyvä haastattelu.

• jamppa kuuntelija
        Ei yksin Essi kirjoitti:

En oo kuullut, laulaako keikoilla ko. biisiä? Hyvä haastattelu.

Ei ainaskaan vielä ole Tommi sitä esittänyt, laittaiskohan joku ystävällisesti sitä youtubeen.. sais kuunnella sen sieltä!

• kalat-
        lissu -82 kirjoitti:

tommin laulama uutuus "pyydä tähdet taivaalta" kuulosti kyllä myös minun korvaani todella hyvältä, ja mikä parasta sitä oli myös hyvä tanssia!

me kuulimme eilen tommin upean uuden version kappaleesta "pyydä tähdet taivaalta"! olipa aikas hyvän kuulonen sanon minä. oli täällä joensuun kareliassa esiintymässä. muutenkin hyvät olivat hänen esittämänsä kappaleet ylipäätään :)! tervetuloa tommille ja bändille uudelleen tänne päin:).

• YÖN kuningatar
        kalat- kirjoitti:

me kuulimme eilen tommin upean uuden version kappaleesta "pyydä tähdet taivaalta"! olipa aikas hyvän kuulonen sanon minä. oli täällä joensuun kareliassa esiintymässä. muutenkin hyvät olivat hänen esittämänsä kappaleet ylipäätään :)! tervetuloa tommille ja bändille uudelleen tänne päin:).

Kiva , kiva, kun kuulitte, minä tyttö kuuntelen eurovision laulu sellaista kisaa ja ihmettelen, että miks` ei Tommia laiteta ko. kisaan, oukki,doukki, kysyn vaan.....?????? No niin, kenties Tommi ei halua edes osallistua ko. kisaan, mutt` silti !!!!!

• joutsenten laulu
        -amanda- kirjoitti:

vielä ko. kuullut, olisi kyllä kiva kuulla. Ainakin uudelta levyltä odotan kappaleita Sinut ja Nocturne! Kunpa levy vaan tulisi nyt pian.

• juuuliska;)
        -amanda- kirjoitti:

Pakota mut kappale julkaistaan tällä viikolla ja on radioissa, näin kertoi Auraviihteen facebook- sivusto :D! jipii, nyt vaan täytyy toivoa radioihin, että kuulisi sen.

• Syykösyy
        Mikäsyy kirjoitti:

Mikä oikein mättää, kun Tommin biisejä ei ainaskaan mun korviini ole kantautunut, tekis mieli oikein perkaista.....!

• jowell1828
        -amanda- kirjoitti:

Radio sunilla kuului tänään Tommi Soidinmäen uusi kappale 'Pakota mut'. Oli kyl hyvänkuuloinen! Mukaansa tempaava ja heti jäi kertosäe päähän soimaan :)!

• amanda hki
        jowell1828 kirjoitti:

Radio sunilla kuului tänään Tommi Soidinmäen uusi kappale 'Pakota mut'. Oli kyl hyvänkuuloinen! Mukaansa tempaava ja heti jäi kertosäe päähän soimaan :)!

sama täällä...tykästyin kappaleeseen kovasti. hyvältä ainakin tuntuisi olevan tuo tommin uusi levy, kun levyltä julkaistut: sinut, asfaltin reunallla ja nyt tämä pakota mut kolahtavat ainakin minuun.

• Syykösyy
        jowell1828 kirjoitti:

Vihdoinkin kuulin biisin "Pakota mut" ja ehdottomasti hyvä, kertsi jää "päähän soimaan", sanat hyvät ja esitys Tommimaisen miellyttävää, ammattitaitoista !!!! :D

• Aliinax
        henna-mari :))))) kirjoitti:

Yes, muhun kolahti oikein kunnolla, eikä tarvii edes pakottaa mua :D !!!

• kesämieli levollinen
        amanda hki kirjoitti:

sama täällä...tykästyin kappaleeseen kovasti. hyvältä ainakin tuntuisi olevan tuo tommin uusi levy, kun levyltä julkaistut: sinut, asfaltin reunallla ja nyt tämä pakota mut kolahtavat ainakin minuun.

Minäkin kyllä kovasti tukästyin Tommi Soidinmäen uuteen kappaleeseen Pakota mut! Mielestäni ehkä paras kappale Tommilta pitkään aikaan, toki Sinut oli ihan hyvä myös!

• 'mariaana'
        Aliinax kirjoitti:

Yes, muhun kolahti oikein kunnolla, eikä tarvii edes pakottaa mua :D !!!

Tommin ehdottomasti PARHAIMPIA kappaleita tämä uutuus! Todella hyvät sana ja melodia. Levy on saatava kun tulee kauppoihin.

• Soidinmäen uusi fani
        'mariaana' kirjoitti:

Tommin ehdottomasti PARHAIMPIA kappaleita tämä uutuus! Todella hyvät sana ja melodia. Levy on saatava kun tulee kauppoihin.

Tommi oli eilen 12.6. esiintymässä Ikaalisten kylpylässä pidetyssä Iskelmä Paratiisi festareilla. Täytyy kyllä sanoo, että Tommi rajäytti tunnelman kattoon. Todella hieno show miehellä, ja mikä lauluääni. Mieletön esiintyjä!!!!!!!!!! Musta tuli kerralla kyllä Tommin fani...

• mikä kesä kesä mikä
        Soidinmäen uusi fani kirjoitti:

Tommi oli eilen 12.6. esiintymässä Ikaalisten kylpylässä pidetyssä Iskelmä Paratiisi festareilla. Täytyy kyllä sanoo, että Tommi rajäytti tunnelman kattoon. Todella hieno show miehellä, ja mikä lauluääni. Mieletön esiintyjä!!!!!!!!!! Musta tuli kerralla kyllä Tommin fani...

mekin tykästyttiin tommi soidinmäen ääneen ja olemukseen. todella symppis esiintyjä, ja osaa heittää huulta yleisön kanssa. myös tommin bändi oli loistava. mut kaiken kaikkiaan tommi teki kyllä vaikutuksen monipuolisuudellaan ja showllaan. ikaalisissa myös paula koivuniemiemellä oli hieno keikka!

• jowell1828
        mikä kesä kesä mikä kirjoitti:

mekin tykästyttiin tommi soidinmäen ääneen ja olemukseen. todella symppis esiintyjä, ja osaa heittää huulta yleisön kanssa. myös tommin bändi oli loistava. mut kaiken kaikkiaan tommi teki kyllä vaikutuksen monipuolisuudellaan ja showllaan. ikaalisissa myös paula koivuniemiemellä oli hieno keikka!

Huikea setti oli Tompalla Iskelmä Paratiisissa!!! Loisto tyyppi!

• Äimänkäketär
        jowell1828 kirjoitti:

Huikea setti oli Tompalla Iskelmä Paratiisissa!!! Loisto tyyppi!

Siis aivan uskomaton fiilis oli Tommin settien aikana, kyllä on todettava, että OSAA MIES ASIANSA 100%:sti, SUURI KIITOS SIITä !

• Tähtilampun alla
        'mariaana' kirjoitti:

todella hyvä biisi toi uusi Pakota mut biisi, todella onnistunut!
        Tommi esiintyi hyvällä sykkeellä viime la Ikaalisissa, loisto setti oli :>!

• jippiiiii!
        jowell1828 kirjoitti:

Tommin uusi kappale Pakota mut nousi suoraan sijalle 11. Radio sunin listalla, nyt kaikki äänestämään Tommi kärkeen:)!

• Knowknow
        Äimänkäketär kirjoitti:

Siis aivan uskomaton fiilis oli Tommin settien aikana, kyllä on todettava, että OSAA MIES ASIANSA 100%:sti, SUURI KIITOS SIITä !

Se on siin, Tommi on nami hyvä, kiitos Ikaalisten keikasta, oli hienoa olla mukana, vaude!

• ex-jyväskyläläinen
        Tähtilampun alla kirjoitti:

todella hyvä biisi toi uusi Pakota mut biisi, todella onnistunut!
        Tommi esiintyi hyvällä sykkeellä viime la Ikaalisissa, loisto setti oli :>!

Tommi esitti eilen Jyväshovissa uuden kappaleensa Pakota mut, oli todella huippubiisi! Meidän yleisön pyynnöstä esitti sen vielä uudelleenkin. Tommin bändi myös tosi hyvä!

• olen suomalainen,jee
        jippiiiii! kirjoitti:

Tommin uusi kappale Pakota mut nousi suoraan sijalle 11. Radio sunin listalla, nyt kaikki äänestämään Tommi kärkeen:)!

Tommi Soidinmäen uusi single Pakota mut on mielestäni todella hyvä laulu, nyt kun pari kertaa sen olen kuullut! Uusi levy on hankittava!

• hankasalmi rulez!
        'mariaana' kirjoitti:

tykästyin tommin uuteen kappaleeseen pakota mut kovasti, kun eilen kuuntelimme sen savion lavalla! muutkin untuivat pitävän siitä!

• anna-tuulia
        hankasalmi rulez! kirjoitti:

tykästyin tommin uuteen kappaleeseen pakota mut kovasti, kun eilen kuuntelimme sen savion lavalla! muutkin untuivat pitävän siitä!

Mekin olimme eilen työporukan kanssa Tommia kuuntelemassa ja katsomassa Savion lavalla. Oikein hyvä live- esiintyjä, jolla pilkettä silmäkulmassa. Kappale Pakota mut kolahti myös meihin. Ja Tommilta kysäistiinkin, että onko sitä jo jossakin myynnissä.. Tommi kertoi että uudella levyllä se tulee olemaan, että kappale on vain radioiden käyttöön. Levyä siis odotellen!

• DARDAR
        anna-tuulia kirjoitti:

Mekin olimme eilen työporukan kanssa Tommia kuuntelemassa ja katsomassa Savion lavalla. Oikein hyvä live- esiintyjä, jolla pilkettä silmäkulmassa. Kappale Pakota mut kolahti myös meihin. Ja Tommilta kysäistiinkin, että onko sitä jo jossakin myynnissä.. Tommi kertoi että uudella levyllä se tulee olemaan, että kappale on vain radioiden käyttöön. Levyä siis odotellen!

PAKOTA MUT ON HYVÄ KAPPALE, KUN ISKELMÄKIN VAAN ALKAIS SOITTAMAAN SITÄ. OLEN YRITTÄNYT SITÄ SINNE JO KOVASTI TOIVOA, MISSÄ MÄTTÄÄ? TIETÄÄKÖ JOKU?

• kuuntelija X
        DARDAR kirjoitti:

PAKOTA MUT ON HYVÄ KAPPALE, KUN ISKELMÄKIN VAAN ALKAIS SOITTAMAAN SITÄ. OLEN YRITTÄNYT SITÄ SINNE JO KOVASTI TOIVOA, MISSÄ MÄTTÄÄ? TIETÄÄKÖ JOKU?

Biisihän on täyttä iskelmäpoppia!! luulis toimivan myös iskelmässä! Tommi Soidinmäki ehdottomasti parhaita nuoria laulajia tällä hetkellä Suomessa, Ikaalisissa oli mieletön keikka 12.6.!!!!

• Ojala HERÄÄ!
        kuuntelija X kirjoitti:

Biisihän on täyttä iskelmäpoppia!! luulis toimivan myös iskelmässä! Tommi Soidinmäki ehdottomasti parhaita nuoria laulajia tällä hetkellä Suomessa, Ikaalisissa oli mieletön keikka 12.6.!!!!

Täytyy vaan yrittää toivoa massoittain Tompan kappaletta Iskelmään, pakkohan se on jossain vaiheessa ottaa soittolistoilleen, tämä Ojala!!!!

• Ojalasta-allikkoon
        Ojala HERÄÄ! kirjoitti:

Täytyy vaan yrittää toivoa massoittain Tompan kappaletta Iskelmään, pakkohan se on jossain vaiheessa ottaa soittolistoilleen, tämä Ojala!!!!

Äsh, kuka viitsii toivoa hyvää biisiä johonkin Ojalan yksinpäättävään, täysin kuuntelijoita aliarvioivaan radioon, please, älkää edes vaivautuko moiseen !
        Tompan biisejä soittavat toivottavasti kanavat, jotka ymmärtävät hyvän laulajan tulkintoja!

• 100%%%%%
        Ojala HERÄÄ! kirjoitti:

Toivotaan sitä vaan iskelmään, kyllä ne sitä alkaa soittamaan! Tästä olen 100% varma! Soidinmäkihän lukeutuu kuitenkin tähän nuoremman polven parhaimmistoon, eivät he voi Tommia sivuuttaa!

• Suvitar:-)
        olen suomalainen,jee kirjoitti:

Tommi Soidinmäen uusi single Pakota mut on mielestäni todella hyvä laulu, nyt kun pari kertaa sen olen kuullut! Uusi levy on hankittava!

Tuo biisi toimii, olen kuulut niin radiosta kuin livenäkin Sievissä! Hyvää musiikkia Tompalta, uutta levyä odotellen.. t.Suvi

• kesähattu girl
        hankasalmi rulez! kirjoitti:

Olimme Tommin keikalle Galaxissa Turussa 2.7.!!! Kurusta asti tultiin Tommia katsomaan ja kuulemaan. Todella miellyttävä laulaja, jossa myös särmää! Tumma upea ääni hänellä, ja tuo uutuus Pakota mut aivan loistava kappale MYÖS tanssia! Kaikkea hyvää Tommille ja bändille!

• joku vaan.......
        kesähattu girl kirjoitti:

Olimme Tommin keikalle Galaxissa Turussa 2.7.!!! Kurusta asti tultiin Tommia katsomaan ja kuulemaan. Todella miellyttävä laulaja, jossa myös särmää! Tumma upea ääni hänellä, ja tuo uutuus Pakota mut aivan loistava kappale MYÖS tanssia! Kaikkea hyvää Tommille ja bändille!

Kuulin tänään ko. kappaleen Ylen Radio Keski- Suomessa, ja hyvältä tuo kyllä kuulosti! Soidinmäki on parantanut levylaulajana, johtunee varmaan siitä että alkaa aikuistumaan, ei ole enää mikään pojan nappula! Ääni kuulosti tuossa todella hyvältä!

• jowell1828
        joku vaan....... kirjoitti:

Kuulin tänään ko. kappaleen Ylen Radio Keski- Suomessa, ja hyvältä tuo kyllä kuulosti! Soidinmäki on parantanut levylaulajana, johtunee varmaan siitä että alkaa aikuistumaan, ei ole enää mikään pojan nappula! Ääni kuulosti tuossa todella hyvältä!

Tänään katselin Tangomarkkinoita, ja tulin taas siihen tulokseen että Tommi on kyllä parhain 2000- luvun kuninkaallinen!!! Tommi ensi vuonna tuomaristoon.

• hesalainen:->
        jowell1828 kirjoitti:

Tänään katselin Tangomarkkinoita, ja tulin taas siihen tulokseen että Tommi on kyllä parhain 2000- luvun kuninkaallinen!!! Tommi ensi vuonna tuomaristoon.

olen kanssas täysin samaa mieltä. tommi on vaan jarin, eijan, arjan, tomin ja aikoinaan saulin kanssa ne parhaimmat kuninkaalliset! nöyrä, uepaääninen laulaja!

• Oukkidoukki
        jowell1828 kirjoitti:

Juu, tuomaristoon jo pedagogin ammattinsa vuoksi, sekä myöskin 2000-luvun menestyneimmän tangontaitajan ym. esiintymisen vuoksi!!!!!

• CD

Montakin Tommin CD:tä on jo ilmestynyt ja osittain jo loppuneetkin kaupoista!

• fanittaja.

Aivan. Yksikään Tommin levyistä ei ole flopannut vaan ovat menestyneet tasaisesti. Lisäksi hänet muistetaan enemmän "Laulu joutsenten" biisin esittäjänä kuin entisenä tangokuninkaallisena. Tommi on yksi niitä harvoja tangokuninkaallisia joilla on mahdollisuus tosi pitkään uraan. Ja mikä ettei onnistuisi tolla äänellä.

• Tommille menestystä
        fanittaja. kirjoitti:

Aivan. Yksikään Tommin levyistä ei ole flopannut vaan ovat menestyneet tasaisesti. Lisäksi hänet muistetaan enemmän "Laulu joutsenten" biisin esittäjänä kuin entisenä tangokuninkaallisena. Tommi on yksi niitä harvoja tangokuninkaallisia joilla on mahdollisuus tosi pitkään uraan. Ja mikä ettei onnistuisi tolla äänellä.

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa Tommista. Tommi Soidinmäki on ehdottomasti yksi parhaista kuninkaallisista kautta aikojen, monipuolinen ja arvostettu esiintyjä. Joka aina pyrkii tekemään työnsä hyvin. Levyt ovat kaikki menestyneet, eikä yksikään levy ole flopannut. Tommilla loistava tulevaisuus, jos jaksaa vaan tehdä tuota uraa.

• fanittaja.
        Tommille menestystä kirjoitti:

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa Tommista. Tommi Soidinmäki on ehdottomasti yksi parhaista kuninkaallisista kautta aikojen, monipuolinen ja arvostettu esiintyjä. Joka aina pyrkii tekemään työnsä hyvin. Levyt ovat kaikki menestyneet, eikä yksikään levy ole flopannut. Tommilla loistava tulevaisuus, jos jaksaa vaan tehdä tuota uraa.

vaikka köykäinen tuo tie ei tule olemaan etenkään nyt kun työskentelee vielä samanaikaisesti laulunopettajana.

• -amanda-
        fanittaja. kirjoitti:

vaikka köykäinen tuo tie ei tule olemaan etenkään nyt kun työskentelee vielä samanaikaisesti laulunopettajana.

onko tommilla toinenkin ammatti? multa menny aivan ohi... vai että laulunopettaja!? no hyvä että on turvannut tuon artistiuran jotenkin.

• keikoilla käynyt
        Tommille menestystä kirjoitti:

Tommilla on loistava tuelvaisuus artistina, jos vain jaksaa tehdä tuota duunia. Mukava heppu, ja hyvä ääni!

• Annika --
        keikoilla käynyt kirjoitti:

Tommilla on loistava tuelvaisuus artistina, jos vain jaksaa tehdä tuota duunia. Mukava heppu, ja hyvä ääni!

Heippa kaikille! Olimme katsomassa Tommia nyt la (10.7) Parkanon Kaenkoskikeskuksessa! Todella ammattitaitoinen laulaja, hyvä bändi myös hänen taustallaan! Tommin ohjelmisto monipuolista; tuli rokkia, valssia, sambaa, cha-chaata, jenkaa, runbaa, foxia, valssia jne.. tanssijoita oli myös mukavasti tullut paikalle, ja tietenkin niitä hänen fanejaan.

Hain Tommilta myös kortin, ja hän kertoili että joululle olisi tulossa niin joulukiertue kuin joululevykin! Kiva, niitä innolla odottaen!

Tommilla hieno ura tulossa, kunhan vaan jalat pysyy maassa!

• kesämieli -77
        Annika -- kirjoitti:

Heippa kaikille! Olimme katsomassa Tommia nyt la (10.7) Parkanon Kaenkoskikeskuksessa! Todella ammattitaitoinen laulaja, hyvä bändi myös hänen taustallaan! Tommin ohjelmisto monipuolista; tuli rokkia, valssia, sambaa, cha-chaata, jenkaa, runbaa, foxia, valssia jne.. tanssijoita oli myös mukavasti tullut paikalle, ja tietenkin niitä hänen fanejaan.

Hain Tommilta myös kortin, ja hän kertoili että joululle olisi tulossa niin joulukiertue kuin joululevykin! Kiva, niitä innolla odottaen!

Hienoa hienoa, että Tommi tekee myös sen joululevyn...on sitä ootettukin;)! Esakalliolla myös hyvät jamit Tommin tahtiin oli 9.7.!!!! Paljon hyvää tanssimusiikkia esitti, samoin kuin toisena ollut Sinitaivaskin! Pakota mut kappale myös kyllä toimi todella hyvin tanssitavana!!!

• nim. tyttö saunasta
        kesämieli -77 kirjoitti:

Hienoa hienoa, että Tommi tekee myös sen joululevyn...on sitä ootettukin;)! Esakalliolla myös hyvät jamit Tommin tahtiin oli 9.7.!!!! Paljon hyvää tanssimusiikkia esitti, samoin kuin toisena ollut Sinitaivaskin! Pakota mut kappale myös kyllä toimi todella hyvin tanssitavana!!!

Olimme porukalla mökilla Oulunsalossa viime pe 23.7. ja kuulimme sen nimisestä radiosta kuin Radio pookista Tommi Soidinmäen uusia lauluja! Täytyy kyl todeta, että mielettömän upea ääni miehellä sekä hyviä biisejä, varsinkin se E. Leinon Nocturne (olikohan oikein!?!?)! Ei pystynyt edes saunaan menemään kun piti kuunella ko. kanavaa, hih!

t.tyttö rantasaunasta

• Iskelmä ja kesä
        Annika -- kirjoitti:

Kyllä Tommilla pysyy jalat maassa. Hän on sen verran hyvin hoitanut hommansa tähän astikin sekä selvinnyt raskaasta tangokuningas-vuodesta. Voi että kun en malta odottaa että kuulisi Tommin esittämän "Nocturnen" ja muut uudet biisit. Mutta ei ole enää montaa viikkoa.

• kissa:)
        Iskelmä ja kesä kirjoitti:

Kyllä Tommilla pysyy jalat maassa. Hän on sen verran hyvin hoitanut hommansa tähän astikin sekä selvinnyt raskaasta tangokuningas-vuodesta. Voi että kun en malta odottaa että kuulisi Tommin esittämän "Nocturnen" ja muut uudet biisit. Mutta ei ole enää montaa viikkoa.

mieltä! tommi on hoitanut hommansa hyvin! Täälläkin päässä uutta levyä kuumeisesti ootellaan!

• henriikka-79
        kissa:) kirjoitti:

mieltä! tommi on hoitanut hommansa hyvin! Täälläkin päässä uutta levyä kuumeisesti ootellaan!

on hoitanut työnsä kyllä kunnialla! Arvostan itse tällaisia artisteja, jotka pystyvät pitämään jalat maassa, vaikka tuo artistintyö ei helppo olekkaan. Moni murtuu vuosien saatossa, toivottavasti Tommille ei käy niin. Uudelta levyltä mitä olen radiossa kuullut kappaleita, olen kyllä pitänyt kovasti. Tulisipa tuo 25.8. pian, että pääsisi kuuntelemaan uusia lauluja, hienolta artistilta!

• Tanssinmyllerrys
        henriikka-79 kirjoitti:

on hoitanut työnsä kyllä kunnialla! Arvostan itse tällaisia artisteja, jotka pystyvät pitämään jalat maassa, vaikka tuo artistintyö ei helppo olekkaan. Moni murtuu vuosien saatossa, toivottavasti Tommille ei käy niin. Uudelta levyltä mitä olen radiossa kuullut kappaleita, olen kyllä pitänyt kovasti. Tulisipa tuo 25.8. pian, että pääsisi kuuntelemaan uusia lauluja, hienolta artistilta!

Totta, Tommi on hoitanut työnsä hyvin ja täytyy vain toivoa, että jaksaa vielä pitkään viihdyttää meitä tanssikipinän saaneita. Eikös hänellä ole jokin päivätyö (-ope? ), joka tuo uutta ulottuvuutta työelämään. Jokatapauksessa, olen mieltynyt kovasti tähän laulajaan!( En taida olla ainoa lajissaan....)

• jowell1828
        Tanssinmyllerrys kirjoitti:

Totta, Tommi on hoitanut työnsä hyvin ja täytyy vain toivoa, että jaksaa vielä pitkään viihdyttää meitä tanssikipinän saaneita. Eikös hänellä ole jokin päivätyö (-ope? ), joka tuo uutta ulottuvuutta työelämään. Jokatapauksessa, olen mieltynyt kovasti tähän laulajaan!( En taida olla ainoa lajissaan....)

Tommi on järkevä nuori, koska on opiskellut itselleensä myös toisen ammatin. Upea laulaja, joka ei turhia ole lööppilehtien kanssissa komeillut.

• Tommin fani.
        jowell1828 kirjoitti:

Tommi on järkevä nuori, koska on opiskellut itselleensä myös toisen ammatin. Upea laulaja, joka ei turhia ole lööppilehtien kanssissa komeillut.

Oletteko huomanneet että näitä Tommi Soidinmäen uusia biisejä pääsee kuuntelemaan nyt Myspacessa?

http://www.myspace.com/tommisoidinmaki

• Carita,
        Tommin fani. kirjoitti:

Oletteko huomanneet että näitä Tommi Soidinmäen uusia biisejä pääsee kuuntelemaan nyt Myspacessa?

http://www.myspace.com/tommisoidinmaki

Upeita lauluja Tommi on taas on levyttänyt, vielä jotenkin paremmalta Tommi kuulostaa kuin aikaisemmin. Nocturne, Teet minut sanattomaksi ja Oot erilainen - aivan mielettömän hienoja biisejä!

• -amanda-
        Carita, kirjoitti:

Upeita lauluja Tommi on taas on levyttänyt, vielä jotenkin paremmalta Tommi kuulostaa kuin aikaisemmin. Nocturne, Teet minut sanattomaksi ja Oot erilainen - aivan mielettömän hienoja biisejä!

tommille kiitoksia, että levytti tuon kauniin Nocturnen. Kappale on koskettava, ja Tommi tulkitsee sen todella hienosti!

• miumaumou:)
        nim. tyttö saunasta kirjoitti:

Olimme porukalla mökilla Oulunsalossa viime pe 23.7. ja kuulimme sen nimisestä radiosta kuin Radio pookista Tommi Soidinmäen uusia lauluja! Täytyy kyl todeta, että mielettömän upea ääni miehellä sekä hyviä biisejä, varsinkin se E. Leinon Nocturne (olikohan oikein!?!?)! Ei pystynyt edes saunaan menemään kun piti kuunella ko. kanavaa, hih!

t.tyttö rantasaunasta

on Tommin uuden levy ehdoton helmi, samoin Teet minut sanattomaksi, Oot erilainen ja Sinut ovat myös hyviä! kokonaisuudessan erittäin kuunneltava levy, suosittelen!

• tiibetintähti

JES, huomenna saadaan pitkän odotuksen jälkeen Tommilta uusi levy! On tätä kyllä odotettu! Upea laulaja, ja symppisesiintyjä!

• Amanda Hki

Tommi Soidinmäen uusi "matkalla" levy on todella tyylikäs ja hieno! Tykkään tosi paljon!!!

• Seepra;)

Arvostelu: Mielestäni tämä Tomm Soidinmäen uusin levy "Matkalla" on piristävän monipuolinen! Coverkappaleet Pyydä tähdet taivaalta ja Nocturne on kuin tehty Tommin äänelle. Varsinkin jälkimmäinen saa välillä silmäkulmat kostumaan. Myös mielestäni Pertti Jalonen, Lasse Wikman ja Petri Somer ovat onnistuneet kappaleissa Teet minut sanattomaksi, Sinut ja Pakota mut! Mika Toivanen tuo taas vähän rokahtavia värejä esim. Malagaan kappaleen kautta, mikä myös sopii Tommin äänelle! Ilkka Vainio ja Risto Asikainen ovat kuitenkin aisapari, jotka ovat tehneet Tommin levyn parhaimmat kappaleet; Oot erilainen, Metrotyttö ja Ei ongelmaa osuvat ja uppoavat! Tommi Soidinmäen äänessä on paljon sävyjä, ja mikä parasta hän pystyy muuntautumaan kappaleessa kuin kappaleessa nykyään, nuorempana hän oli vielä pikkasen yksipuoleinen! Loppusanoiksi haluaisin vaan todeta, että Tommi tulee olemaan ja nousemaan kevyenmusiikkin eliittiin, jos ei vielä sitä ole tehnyt! Tämä levy osoittaa kaverin lahjakkuuden!

• JoKu Muu
        Seepra;) kirjoitti:

Arvostelu: Mielestäni tämä Tomm Soidinmäen uusin levy "Matkalla" on piristävän monipuolinen! Coverkappaleet Pyydä tähdet taivaalta ja Nocturne on kuin tehty Tommin äänelle. Varsinkin jälkimmäinen saa välillä silmäkulmat kostumaan. Myös mielestäni Pertti Jalonen, Lasse Wikman ja Petri Somer ovat onnistuneet kappaleissa Teet minut sanattomaksi, Sinut ja Pakota mut! Mika Toivanen tuo taas vähän rokahtavia värejä esim. Malagaan kappaleen kautta, mikä myös sopii Tommin äänelle! Ilkka Vainio ja Risto Asikainen ovat kuitenkin aisapari, jotka ovat tehneet Tommin levyn parhaimmat kappaleet; Oot erilainen, Metrotyttö ja Ei ongelmaa osuvat ja uppoavat! Tommi Soidinmäen äänessä on paljon sävyjä, ja mikä parasta hän pystyy muuntautumaan kappaleessa kuin kappaleessa nykyään, nuorempana hän oli vielä pikkasen yksipuoleinen! Loppusanoiksi haluaisin vaan todeta, että Tommi tulee olemaan ja nousemaan kevyenmusiikkin eliittiin, jos ei vielä sitä ole tehnyt! Tämä levy osoittaa kaverin lahjakkuuden!

Mun mielestäin tämä Tommi Soidinmäen levy on monipuolinen; on cha-chaata, rokkia, balladeja, foxia ym. Ja levyllä kuulee että taustoihin on vähän yritetty panostaakin, ei ole pelkät synakompit ja -jouset pelkästään... HYVÄ TOMMI!

• MatilDa=-)
        Seepra;) kirjoitti:

Tommi Soidinmäki on vaan upeaääninen laulaja, ja tää Matkalla- levy on jälleen kerran upea kokonaisuus!

• tuulispiä

tompan uutuus on kyl hyvä! annabella, teet minut sanattomaksi, joku muu ja nocturne on aivan huippubiisejä!!! tommi olet loistova laulaja!

• anne mäntykangas

Minä ostin eilen Tommi Sodiinmäen uuden "Matkalla" levyn, ja tänään se on ollut tehosoitossa. Ehdottomasti parhaimmistoa ovat kappaleet Oot erilainen, Annabella, Teet minut sanattomaksi, Joku muu, Metrotyttö ja Nocturne. Tommin ääneen on tullut kyllä paljon uusia sävyjä, jos vertaa esim. 1. levyyn. Toki hänelle on tullut lisää ikää, ja kokemusta alalta. Mielestäni kokonaisuutena levy toimii!

• Sarita)
        anne mäntykangas kirjoitti:

Minä ostin eilen Tommi Sodiinmäen uuden "Matkalla" levyn, ja tänään se on ollut tehosoitossa. Ehdottomasti parhaimmistoa ovat kappaleet Oot erilainen, Annabella, Teet minut sanattomaksi, Joku muu, Metrotyttö ja Nocturne. Tommin ääneen on tullut kyllä paljon uusia sävyjä, jos vertaa esim. 1. levyyn. Toki hänelle on tullut lisää ikää, ja kokemusta alalta. Mielestäni kokonaisuutena levy toimii!

Ostin tänään Tommi S. uuden levyn. Ja täytyy kyllä, todeta yksi parhaista levyistä mitä nyt on julkaistu! Suvi Teräsniskan debyytti oli aikoinaan loistava, samoin tämä Tommin uusi!

• Just me
        Sarita) kirjoitti:

Ostin tänään Tommi S. uuden levyn. Ja täytyy kyllä, todeta yksi parhaista levyistä mitä nyt on julkaistu! Suvi Teräsniskan debyytti oli aikoinaan loistava, samoin tämä Tommin uusi!

Kiitos upeasti tulkituista erilaisista biiseistä cd:lläsi Tommi Soidinmäki !

• anna-tuulia
        Sarita) kirjoitti:

moneskos levy tämä tommilla olikaan?! todella hyvää musiikkia ja mikä ääni!

• jowell1828
        anna-tuulia kirjoitti:

moneskos levy tämä tommilla olikaan?! todella hyvää musiikkia ja mikä ääni!

levy on tommin 4.levy muisteleisin näin... debytti, kotkan siivet, ota minut ja nyt tämä matkalla! on pojalla upea ääni, mielestäni sopii muuhunkin musiikkiin kuin iskelmään.

• aurinko paistaa...
        jowell1828 kirjoitti:

levy on tommin 4.levy muisteleisin näin... debytti, kotkan siivet, ota minut ja nyt tämä matkalla! on pojalla upea ääni, mielestäni sopii muuhunkin musiikkiin kuin iskelmään.

minun ja nähtävästi monen muunkin mielestä tommin uusi levy on tosi hyvä! monipuolinen, ja tommin tulkinta kyllä parantunut, kun vertaa esim. 1. levyä! ihme jos tommi soidinmäki ei jää tähtitaivaalle tuikkimaan. hieno ääninen nuorimies!

• lissu -82
        aurinko paistaa... kirjoitti:

minun ja nähtävästi monen muunkin mielestä tommin uusi levy on tosi hyvä! monipuolinen, ja tommin tulkinta kyllä parantunut, kun vertaa esim. 1. levyä! ihme jos tommi soidinmäki ei jää tähtitaivaalle tuikkimaan. hieno ääninen nuorimies!

voi voittaa tommin uusia levyjä, osoitteessa radiosun.fi/kilpailut!

• jowell1828
        lissu -82 kirjoitti:

voi voittaa tommin uusia levyjä, osoitteessa radiosun.fi/kilpailut!

minäkin osallistuin sunin kisaan, mutta meni voitto ohi:((((...

• Lonkero:S
        Sarita) kirjoitti:

tuo Soidinmäen uusi levy ostaa. Kyllä ei sitä turhaan oo kehuttu! hyvä kokonaisuus kaikin puolin, ehkä mua eniten kosketti biisit Teet minut sanattomaksi, Pyydä tähdet taivaalta, Nocturne, Oot erilainen ja Sinut! Hieno ääninen nuori artisti!

• jonglööri
        aurinko paistaa... kirjoitti:

Juu, kuinka sen nyt sanois..., mun mielestä ekaa cd:tä ja tätä nykyistä ei tarvitsisi vertailla, sillä viimeisin on huippu, mutta vuosiakin (kokemusta) on takana, kun taas eka cd on myös huippu ja kokemusta hyppysellisen verran, eli tahdon sanoa vain sen, että kyseessä on lahjakkuus laulajana.

• levyn arvioija
        Lonkero:S kirjoitti:

tuo Soidinmäen uusi levy ostaa. Kyllä ei sitä turhaan oo kehuttu! hyvä kokonaisuus kaikin puolin, ehkä mua eniten kosketti biisit Teet minut sanattomaksi, Pyydä tähdet taivaalta, Nocturne, Oot erilainen ja Sinut! Hieno ääninen nuori artisti!

Kokonaisuus on hyvä. Soidinmäen kannattaisi tehdä vieläkin enemmän tuollaisia suurempia melodioita, koska äänimateriaalia pojalla olisi. Nocturne, Teet minut sanattomaksi ja Sinut ovat levyn parhaimmistoa.. Samoin Asfaltin reunalla, Oot erilainen ja Pyydä tähdet taivaalta toimivat myös!

• myös arvioija
        levyn arvioija kirjoitti:

Kokonaisuus on hyvä. Soidinmäen kannattaisi tehdä vieläkin enemmän tuollaisia suurempia melodioita, koska äänimateriaalia pojalla olisi. Nocturne, Teet minut sanattomaksi ja Sinut ovat levyn parhaimmistoa.. Samoin Asfaltin reunalla, Oot erilainen ja Pyydä tähdet taivaalta toimivat myös!

nim. 'levyn arvioija', siitä että soidinmäen kannataisi tehdä vielä haastellisempia biisejä, esim. uudelta levyltä 'metrotyttö' on jonninjoutava jollotus! soidinmäki huomattavasti parempi laulaja!

• TUIKKIKAA
        myös arvioija kirjoitti:

nim. 'levyn arvioija', siitä että soidinmäen kannataisi tehdä vielä haastellisempia biisejä, esim. uudelta levyltä 'metrotyttö' on jonninjoutava jollotus! soidinmäki huomattavasti parempi laulaja!

SUVI TERÄSNISKA RAKKAUS PÄÄLLEMME SATAA JA TOMMI SOIDINMÄKI MATKALLA. KAKSI LOISTAVAA LAULAJAA, ISKELMÄMUSIIKIN UPEITA TÄHTIÄ!

• juuliska:))))
        Just me kirjoitti:

Kiitos upeasti tulkituista erilaisista biiseistä cd:lläsi Tommi Soidinmäki !

Upean levyn taas poika on tehnyt, ei tarvinnut pettyä! Nocturne ehdoton helmi!

• Nuorissa Tulevaisuus

tuo Tommin uusi kappale Teet minut sanattomaksi Matkalla -levyltä. Olen monesti kuullut, ja aina koskettaa! Upea nuori tulkitsija!

• Sanattomaksi teki

levyn PARAS biisi! Soidinmäelle tuollaista lisää...

• tietäjä.
        Sanattomaksi teki kirjoitti:

levyn PARAS biisi! Soidinmäelle tuollaista lisää...

biisi myös hyvä, soinut paljon radio sunilla ainaskin.

• fani keskisuomesta
        tietäjä. kirjoitti:

biisi myös hyvä, soinut paljon radio sunilla ainaskin.

Tommi on tartu mikkiin ohjelmassa 19.11 muistakaahan fanit katsella:))

• milla kangasala
        fani keskisuomesta kirjoitti:

Tommi on tartu mikkiin ohjelmassa 19.11 muistakaahan fanit katsella:))

Jep, Tommi tosiaan Tartu mikkiin ohjelmassa! Loistava on myös Tompan levy, jonka ostin viime viikolla! Nuori kestotähti sanon minä!

• jowell1828
        milla kangasala kirjoitti:

Jep, Tommi tosiaan Tartu mikkiin ohjelmassa! Loistava on myös Tompan levy, jonka ostin viime viikolla! Nuori kestotähti sanon minä!

Tommi oli loistava Tartu mikkiin ohjelmassa! uusi levy -Matkalla- todella hyvä kokonaisuus, itte pidän kappaleista Teet minut sanattomaki, Sinut ja Oot erilainen eniten!

• Tiibetintähti
        jowell1828 kirjoitti:

Tommi oli loistava Tartu mikkiin ohjelmassa! uusi levy -Matkalla- todella hyvä kokonaisuus, itte pidän kappaleista Teet minut sanattomaki, Sinut ja Oot erilainen eniten!

biisi yrittää iskelmän listalle, äänestetäänpäs poikaa listalle!

• ipanapa:>
        Tiibetintähti kirjoitti:

biisi yrittää iskelmän listalle, äänestetäänpäs poikaa listalle!

toivottavasti ois oikeuden mukainen. tommin kuuluisi olla 8-kärjessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      46
      2959
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2793
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2666
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2611
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2571
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      105
      2154
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      142
      1890
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1812
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      21
      1695
    Aihe