Rouhikaa roheiinia poijjaat!

Megabodari92

Muistakaas että sitä proteiinia pitää saada 2 g/painokiloa kohden tai pysytte kyniksinä!

Roheiinia, roheiinia vaan napaan siis niin kasvatte! Tosi on!

16

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jksfhgkjsdfghdfgdfg

No ainakin läskiä tulee jos noin kiskoo.

• avauksessa

on aika paljon todenperäsyyttä. Väitän melkein että suurempi tekijä ton lihaskasvun vähyyteen löytyy monelta juurikin tosta proteeinin liian vähäsestä saannista, eikä niinkään treenistä. Ehkä tuota 2 grammaa kannattaa kuitenkin suunnitella rasvattom,alle painolle.

Ja mitä tuohon läskiin tulee, niin proteeinihan on huomattavasti täyttävämpää kuin hiilihydraatit ja pitää nälän kauemmin poissa. Ja luonnollisesti sitten pitää vähentää hiilareiden määrää jos proteeinia lisää. Hiilareita ei tarvitse oikeestaan syödä kahdella viimeisellä päivän aterialla ollenkaan. Hitaita hiilareita aamupalalla, ennen treeniä otettavalla välipalalla/ruualla ja sitten treenin jälkeisellä ruualla. Ja luonnollisesti palkkarissa.

• yhrtgeqf

Ei siinä kyllä ole mitään todenperäisyyttä, koska noin isojen proteiinimäärien on toistuvasti todistettu heikentävän anaboliaa. Mutta antaa tyhmien syödä.

• 32v.
        yhrtgeqf kirjoitti:

Ei siinä kyllä ole mitään todenperäisyyttä, koska noin isojen proteiinimäärien on toistuvasti todistettu heikentävän anaboliaa. Mutta antaa tyhmien syödä.

hah hah hah.... "megabodari -92"

nuori poikanen tietää...juupajuu. ja läskiä varmaan tulee juupajuu.

• jarexxx
        32v. kirjoitti:

hah hah hah.... "megabodari -92"

nuori poikanen tietää...juupajuu. ja läskiä varmaan tulee juupajuu.

Tiesikö 32 v että pari kymppisenä kehittyy parhaiten ja 25 v jälkeen testo tasot laskee niin, että mitään isoa kehitystä ei enää tule? Eli ei kannata paljon vittuilla.

• jarex täällä taas..

Kato ei sun Jarex tarvi esiintyä aina piilosta, mies esiintyy nimellään kun se haluaa tosissaan sanoa jotain.

Kerros nyt mulle milloin sä haluat kunnolla turpaas?

• Janne J.
        jarex täällä taas.. kirjoitti:

Kato ei sun Jarex tarvi esiintyä aina piilosta, mies esiintyy nimellään kun se haluaa tosissaan sanoa jotain.

Kerros nyt mulle milloin sä haluat kunnolla turpaas?

sitten vielä tosta "testotasot laskee niin... " lässytyksestä. Ei ne mihinkään pohjalukemiin laske saatana 30 vuotiaalla, eihän tossa ole mitään järkeä tossa sun lässytyksessäs. Mua on aina vituttanut kaikenmaailman urpot jotka aukoo ilman nimeään mutta muualla tositilanteen tullen pysyy suu pienellä. Sitä saat mitä tilaat. Mä oon hyvä jätkä jos sä oot mulle hyvä, ymmärsitkö?

kun puhut niin älä jauha paskaa. sä olet ennenkin täällä sopertanut samaa paskaa vuodesta toiseen, pysy faktoissa. Eipä se kehitys ihan tässä iässä niin paskaksi lopahda mitä annat ymmärtää ja sinulla ei kehumista ole koska treenaat natuna etkä koskaan kasva isoksi.

mulle on yks vitun hailee myöhemmällä iällä koko homma. Roinaa on tungettu jo perse ja suu täyteen sen verran että tyytyväinen olen. 200 kilon penkkiin sulta menis elämä vitun pelle, että revi siitä ja sekoita vähän proteiinia maidon sekaan niin kasvaa taas penatulos 2kg per vuosi vitun narukäsi.

• Janne J.

sen verran on tullut säkkiä hakattua ja turpaankin anneltua jos sitä on kerjätty ettei kannata luottaa niihin narukäsiin. Pari tönäisyä ja nyrkillä naamaan niin näät tähtiä ja jätkä lentelee etkä nää etkä kuule mitään saati muista! parempi unohtaa tappelut mun kanssa poika. sulta on nimittäin pää niin paskana parin napakan iskun jälkeen, huitaise mua vaikka turpaan niin pystyssä pysytään mut sä olet entinen jarex kun mun kanssa alat juutailemaan.

• vitun jässi saatana
        Janne J. kirjoitti:

sen verran on tullut säkkiä hakattua ja turpaankin anneltua jos sitä on kerjätty ettei kannata luottaa niihin narukäsiin. Pari tönäisyä ja nyrkillä naamaan niin näät tähtiä ja jätkä lentelee etkä nää etkä kuule mitään saati muista! parempi unohtaa tappelut mun kanssa poika. sulta on nimittäin pää niin paskana parin napakan iskun jälkeen, huitaise mua vaikka turpaan niin pystyssä pysytään mut sä olet entinen jarex kun mun kanssa alat juutailemaan.

heitän vaikka vitun käsipainolla ottaan jos se saa sut painumaan vittuun täältä!!!

• jarexxx
        vitun jässi saatana kirjoitti:

heitän vaikka vitun käsipainolla ottaan jos se saa sut painumaan vittuun täältä!!!

Mikä sua vaivaa? Hakeudu hoitoon. Se nyt on vaan fakta, että testotasot tippuu vanhentuessa. Ei ihme, että joudut pistämään piikkiä kankkuun, että tulee kehitystä.

• Janne tässä taas!

vielä perään sanon että kun puhut "isosta kehityksestä" niin se on aina suhteellista!
        Esimerkkinä on "Hulkki" joka tekee asiat oikein ilman roinaamista, mutta ei silti ole mikään helvetinmoinen kaappi. en usko että kykenet samaan mihin hän kykenee, koska sinulla on muutenkin vaikeuksia rahallisesti mitä olet antanut aiemmin ymmärtää ja aina sekään ei Jarex.. riitä. Natuna homma vaatii kovaa työtä ja asennoitumista.... roinaaminenkaan ei olisi sinulle pahitteeksi, sanon tämän ihan siksi ettet tuhlaa enempää aikaasi typeriin puheisiin ja turhaan natuiluun koska kuulut kuitenkin siihen 90 prosenttiin massasta joka näyttää samalta pelleltä vielä vuosien jälkeenkin, eli kukaan ei edes tajua että olisit "bodari" :)

t. 32v naturaali ja omilla geeneillä jumpataan tästä eteenpäin!

• syäsyä
        yhrtgeqf kirjoitti:

Ja silti kummaa että ne salien isoimmat karjut vetää proteiinia vähintään sen 2g per (rasvaton) painokilo.
        Kynäniskat vaan puhuu.

• Iso Jaska
        jarexxx kirjoitti:

Tiesikö 32 v että pari kymppisenä kehittyy parhaiten ja 25 v jälkeen testo tasot laskee niin, että mitään isoa kehitystä ei enää tule? Eli ei kannata paljon vittuilla.

itse olen 41v, ja lihasmassa kasvaa kohisten, vaikka aloitin treenaamisen vasta neljä vuotta sitten. Varttuneempana jaksaa keskittyä treeniin ja syömiseen paremmin, kun on sitä tahdonlujuutta ja pitkäjänteisyyttä. Sixpack ja serratus selvinä ja hanska reilusti yli 50 senttiä. Rasvat alta kympin.
        2 geetä proteiinia tumppuun päivässä, noin 30geetä per ateria joita on 6-7.

• vitsamies

Mulla on niin hyvät geenit bodaukseen ettei testoilla ole mitään merkitystä. Lihas kasvaa vanhana ukkonakin nopeammin kuin sulla nuorena.

• paino pussit

vetää protskua päivät pitkät, ni eix kande ostaa säästöpakkaus vaikka ufs lisä ravinne kaupasta?
      sielt löytyy ainakin 5 kg proteiinia ja halvalla!!!

• 7345345

Ei se 2g ole mikään fakta. On tutkittu että 1.5g jo riittäisi ja soitaalta liika on liikaa. Eli jos sitä roheiinia nappaa esim. 4g/painokilo niin alkaa olla aika kyseenalaista hommaa koska ureatasot jo pelkästään nousevat kropassa ja ties mitä muuta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      10
      3433
    2. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      59
      3279
    3. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      44
      2979
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      113
      2327
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      55
      2063
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1971
    Aihe