Pelkään

joskus.

että erehdyn tunteistasi, vaikka haluankin luottaa ystävyyteen ja rakkauteen.
Joskus luulen aistivani mustasukkaisuutta sun vanhojen naisystäviesi keskuudessa ja koitan
hillitä ja pidätellä itseäni teidän keskellänne.
Se on aika vaikeaa. Olen niin onnellinen ja tahtoisin hymyillä ja hassutella kuten yleensä, mutta
pidättäydyn usein ja katoan mahdollisimman pian, vaikken tahtoisikaan.

Olen mäkin tietysti heille kateellinen. He ovat saaneet tuntea sut niin kauan ja paremmin kuin
minä ikinä. ja sä luotat heihin, muttet muhun. Olette tasavertaisia.
tavallaan olen osin hyväksynyt sen tosiasian. Mä saan vain rippeitä susta ja olen onnellinen
niistäkin.
Yhdestä hymystä ja katseesta elän kauan.
Kauniista sanoista, yhteisistä vitseistä, naurusta ja halauksista. Niistä riittää onnea pitkäksi aikaa.
Mä pyydän vain ystävyyttä enkä tahdo sekoittaa sun elämääsi.
Sulla on asiat hyvin ja olen onnellinen sun puolestasi.

9

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen välillä

lukenut noita toisia palstoja, aika kummallisia juttuja siellä. Näihin palstakirjituksiin ei paljon kaannata luottaa, enemminkin vähän varoa sekaantumasta. Kenen kanssa tahdot ystävyyttä? Onko hän oikea tuttavuus vai jokin hieman kuviteltu, oikea mutta keskustelut käydään lähinnä ajatuksissa omassa pääkopassa.

• aloittaja,

tämä täällä mitä kirjoittelen joskus, se on vain sydämen purkua.
        vähän kuin ajattelisi ääneen.

Oikeat tapahtumat ja ystävyyden osoitukset oikeassa elämässä:)

Meen nyt, pakko tehdä muutakin välillä. Tää on vain jotain terapiaa kai.

• tässä vähän
        aloittaja, kirjoitti:

tämä täällä mitä kirjoittelen joskus, se on vain sydämen purkua.
        vähän kuin ajattelisi ääneen.

Oikeat tapahtumat ja ystävyyden osoitukset oikeassa elämässä:)

Meen nyt, pakko tehdä muutakin välillä. Tää on vain jotain terapiaa kai.

tunnustaa, minulla on joskus tapana keskustella ajatuksissa jonkun henkilön kanssa. Aika mukaviakin keskusteluja on syntynyt, todellisuudessa asiat sitten saattavat olla vähän erilaisia, näitä ei pidä sekoittaa keskenään. Tarinankertojat käyttävät joskus tällaista tekniikkaa, harmi kun niitä ei oikein saa kirjoitettua muistiin. Olisi kiva näyttää toiselle, näin olen keskustellut kanssasi.

• m
        tässä vähän kirjoitti:

tunnustaa, minulla on joskus tapana keskustella ajatuksissa jonkun henkilön kanssa. Aika mukaviakin keskusteluja on syntynyt, todellisuudessa asiat sitten saattavat olla vähän erilaisia, näitä ei pidä sekoittaa keskenään. Tarinankertojat käyttävät joskus tällaista tekniikkaa, harmi kun niitä ei oikein saa kirjoitettua muistiin. Olisi kiva näyttää toiselle, näin olen keskustellut kanssasi.

Että tämä julkisella palstalla kirjoittelu on siinä mielessäkin hauskaa ja haastavaa, että saa hieman palautetta ja voi testata tarinansa uskottavuutta. Tottahan nämä antavat väärää toivoa ja saavat jopa jotkut tosissaan kuvittelemaan, että nyt kirjoitetaan juuri hänelle. Minulle oli jopa käydä kalpaten sen vuoksi. Yksi mies kuvitteli ties mitä kirjoituksistani. Hän luuli, että kaikki mitä kirjoitin oli jotain naljailua, vihjailua juuri hänestä, hänelle. Voi pientä. Hävettääköhän häntä yhtään?

:D

• haastavuudesta
        m kirjoitti:

Että tämä julkisella palstalla kirjoittelu on siinä mielessäkin hauskaa ja haastavaa, että saa hieman palautetta ja voi testata tarinansa uskottavuutta. Tottahan nämä antavat väärää toivoa ja saavat jopa jotkut tosissaan kuvittelemaan, että nyt kirjoitetaan juuri hänelle. Minulle oli jopa käydä kalpaten sen vuoksi. Yksi mies kuvitteli ties mitä kirjoituksistani. Hän luuli, että kaikki mitä kirjoitin oli jotain naljailua, vihjailua juuri hänestä, hänelle. Voi pientä. Hävettääköhän häntä yhtään?

olen samaa mieltä, joskus saattaa olla ihan mielenkiintoistakin kunhan pysytään asiassa. Täällä tuntuu olevan sellainen tapa, että jatketaan toisten kirjoituksia. Ihan tarkkaan en tiedä miksi niin tehdään ja vielä useasti. Olen olettanut sellaista, että siinä juuri toivotaan kirjoituksen olevan juuri itselle ja ehkä mustasukkaisuudesta kaapataan se itselle, arvelua vain ja ihmettelyä.

• c
        m kirjoitti:

Aina jaksan ihmetellä näitä "hävettäköhän häntä yhtään" kommentteja. Miksi kukaan häpeäisi palstakirjoituksiaan tai täällä luulemisiaan? Monikin täällä vastailee kuin itselle kirjoitettuun, omii, luulee (näennäisesti) ja on varma, että juuri minulle on. Miksi pitäisi hävetä sellaista, mikä on yleinen käytäntö ja ihan tavallista täällä?

• m
        c kirjoitti:

Aina jaksan ihmetellä näitä "hävettäköhän häntä yhtään" kommentteja. Miksi kukaan häpeäisi palstakirjoituksiaan tai täällä luulemisiaan? Monikin täällä vastailee kuin itselle kirjoitettuun, omii, luulee (näennäisesti) ja on varma, että juuri minulle on. Miksi pitäisi hävetä sellaista, mikä on yleinen käytäntö ja ihan tavallista täällä?

Se nyt oli vähän erilainen juttu.;) Mutta, se on ollutta ja mennyttä. Sitä on aivan turha muistella millään tasolla, mikä pienenä vinkkinä tässä mainittakoon. Itselleni siis. Enhän minä muiden tekemisistä ole vastuussa?

• chac
        m kirjoitti:

Se nyt oli vähän erilainen juttu.;) Mutta, se on ollutta ja mennyttä. Sitä on aivan turha muistella millään tasolla, mikä pienenä vinkkinä tässä mainittakoon. Itselleni siis. Enhän minä muiden tekemisistä ole vastuussa?

Ethän sä ole vastuussa toisen tekemisistä. Kukin vastaa itse teoistaan. Ja se on vain hyvä asia. Mistä tiesit, että hän oli käsittänyt kirjoittelusi naljailuksi ym. kuten kirjoitit?

• m
        chac kirjoitti:

Ethän sä ole vastuussa toisen tekemisistä. Kukin vastaa itse teoistaan. Ja se on vain hyvä asia. Mistä tiesit, että hän oli käsittänyt kirjoittelusi naljailuksi ym. kuten kirjoitit?

Mennyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      132
      4564
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      74
      3299
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1608
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1415
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      102
      957
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      834
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      20
      827
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      730
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      707
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      44
      672
    Aihe