tietäsit vaan miten kauhee ikävä mulla on. enkä tiedä mitä sä musta haluat. ensin otat yhteyttä mutta sitten kun vastaan ootkin taas välinpitämätön. mä en ymmärrä sua. olisin halunnut vaan unohtaa sut mutta et näköjään anna mahdollisuutta siihen.
m****
-------
14
579
Vastaukset
- ?
Tarkentaisitko ?
- -pelkoa-
se onkin näin...
http://www.youtube.com/watch?v=r7jZPOv5lzM- -------
olispa se noin ;)
- pöpö..
tuus nyt tänne, höpö!
- nyt siis
M:llä alkavalta vai M:lle? Naiselta vai mieheltä?
- ämmä
mä ymmärsin että M:lle meni...
- heh..
heh
- todellakin huolen
siitä etten mä unohda..
- utelias-
kerroo! meni miehelle vai naiselle?
- kumpi ja kampi
mikko vai minna?
- väärinkäsityskö
Olisin halunnut jutella sun kanssa enemmänkin mutta tuli sellanen fiilis sun vastauksesta että SUA ei kiinnosta, siitä johtui välinpitämättömyyteni. m ---> n
- Lena Philipsson
Lena Philipsson - 1 Skäl [Solo song from album Dubbel]
- ?!
mikä vastaus ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304478Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783236- 1021530
- 881375
- 95902
- 77774
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18752- 42710
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111688