Millä perusteella mies valitsee baarissa naisen jota yrittää iskeä? Onko siis niin, että ei yritetäkään sitä kaunista, vaan mielummin sellaista helpon näköistä ei niin kaunista naista? Minua yritetään iskeä baarissa jatkuvasti. Ja olen tullut siihen tulokseen, että se johtuu siitä, että en ole hyvän näköinen, joten oletettavasti minulta ehkä saisi sitten helpommin. Jos siis kauniita naisia ei uskalleta edes lähteä yrittämäänkään kun pelätään niitä pakkeja. Ja en siis mitenkään pukeudu liian paljastavasti tai käyttäydy mitenkään sillä tavalla, että olisin helppo tapaus, enkä myös todellakaan ole helppo tapaus, vaan pakit tulee aina, koska olen varattu.
Baarissa isketään vain helppoja naisia?
5
428
Vastaukset
- nthbgrvef
Baarissa yritetään iskeä kaikkia. Alkuillasta niitä, jotka ovat oman naisihanteen mukaisia ja pilkun jälkeen ihan ketä vaan...
- mmmmmmmmmmmam
että tosiaan jos nainen on liian kaunis niin ei sitä uskalla mennä iskemään. Liian puunatusta naisesta voi tulla myös leuhka ja pinnallinen vaikutelma, mistä lie johtuu. Ehkä ovat katkeria kun tietävät ettei kumminkaan siltä sais.
Varmaan semmosilla sopusuhtasilla ja perusnäteillä tytöillä on eniten vientiä. - FrozenCorpse
Epätoivoisimmat käy kiinni ensin, sitten tulee ajattelukykynsä menettäneet umpikänniset, seuraavaksi itsestään liikoja kuvittelevat (pelurit) ja näiden jälkeen vasta ne jotka katsovat ehkä pintaakin syvemmälle.
- vakinaamatäällä
sä tiedät, oletko edes niin vanha että pääsisit baariin? mehudisko-kemuja ei lasketa mukaan.
Btw täytyy olla pää täynnä made in russia polttoöljy/pirtua että sua tulee iskemään. - tydrh
Mä kyl laittasin noi ihan eri järjestykseen... Ekana tulevat ne, jotka ajattelevat syvemmälle, sit pelurit (joskus nää voi olla toisinkin päin), sit umpikänniset ja lopuksi epätoivoiset, kun he huomaavat, että baari menee kohta kiinni. Toki joku tyyppi voi kuulua kaikkiin noihin ryhmiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639