Joo elikkä tällanen klassinen tapaus. Olen ihastunut hyvään ystävääni, olen ollut jo todella kauan ihastunut. Me ei olla oltu kauaa näin läheisiä, oikeestaan tänä vuonna vasta (oon ollu ihastunu siihen jo aika kauan). Ajattelin että pitäis yrittää etääntyä henkilöstä, ihan vaan koska seurustelin toisen kanssa. No sitte kumminki aattelin että jos oltais vaan ystäviä, niin se riittäis mulle, mutta tilanne on vaan ehkä pahentunu sen jälkeen kun on tajunnu että kuinka mukava ihminen se vielä on muutenkin. En mä ollu kuitenkaan aikonu tehdä mitään, siksi koska tämä henkilö on varattu ja niin rakastunut poikaystäväänsä. Nyt kumminki on sitte käyny niin että ollaan molemmat erottu. Pitäisikö myöntää ihastuminen tai kenties jo rakastuminen? Tietenki pitäis mutta miten käy ystävyydelle sitten?
Olisi mukava kuulla jos joillakin olisi ollut samanlaisia tilanteita.
Ystävään ihastuminen
4
625
Vastaukset
- ptär
Olen kovin ihastunut hyvään ystävääni, olen ollut jo kauan ja kamppailen edelleen tämän asian kanssa. Toisaalta en haluaisi pilata ihanaa ystävyyttä mutta toisaalta tahtoisin niin paljon enemmän olla hänelle muutakin kuin pelkkä ystävä. Täällähän eletään vain kerran, joten tuntuisi luonnolliselta yrittää edes jonkinlaista suhdetta kehittää, mutta oikeaa ystävyyttäkään harvemmin tässä elämässä löytää.. Aivan älyttömän vaikea asia.
- 9+6
Miksi et kerro asiaa hänelle? Ei ole epätavallista ihastua joskus ystävään.
Kyllä ystäväsi varmaan ymmärtää sinua, jos hän ei tunne samoin, aluksi välinne saattavat olla hieman etäiset, mutta kyllä ne ajan kanssa lämpenevät ja ei hän varmasti anna ystävyytenne loppua sen takia, sitten sinun ei tarvitse enää ajatella, että onko hän kiinnostunut vai ei. Oletko varma ettei hän ole kiinnostunut sinusta? onko mitään merkkejä välillänne? - -ystävä-
9+6 kirjoitti:
Miksi et kerro asiaa hänelle? Ei ole epätavallista ihastua joskus ystävään.
Kyllä ystäväsi varmaan ymmärtää sinua, jos hän ei tunne samoin, aluksi välinne saattavat olla hieman etäiset, mutta kyllä ne ajan kanssa lämpenevät ja ei hän varmasti anna ystävyytenne loppua sen takia, sitten sinun ei tarvitse enää ajatella, että onko hän kiinnostunut vai ei. Oletko varma ettei hän ole kiinnostunut sinusta? onko mitään merkkejä välillänne?pelkäsin menettäväni ystävän silloin. No, mutta nyt on tilanteet vähä muuttunu, oltiin kaveriporukassa mökkireissulla ja olin asettanu tavotteeks kertoa tunteistani. En mä ehtiny kertoa, kun huomasin ystäväni toisen miehen kanssa, joka lisäks oli mun aika hyvä kaveri. Määhän sitte lannistuin täysin, onneks oli yks toinenki mökki siinä lähistöllä niin pääsin pois.. Laitoinpa sitte viestiä ystävälleni, toivotin hyvää yötä ja lopulta se meni siihen että tunnustin viestillä rakkauteni. Päädyin sitte lopulta kumminki tuonne mökkiin takaisin nukkumaan, aamulla en vilkassukaan ystävääni, mutta sitte soitin hänelle ja sovittiin. Ystävä kertoi että hänelläkin on tunteita mua kohtaan mutta haluais olla ennemmin ystävä. En aio luovuttaa vielä, luovutan sitten kun ystävä kyllästyy muhun lopullisesti.
- omasta mielestä
tosi ystävyys voittaa tuollaiset asiat, jos niistä kertoo. Itse olin tutustunut yhteen poikaan ja olimme hyviä kavereita. Vähitellen kyseinen poika alkoi olemaan yhä läheisempi ja läheisempi, kunnes lopulta molemmat myönsivät ihastumisensa toisiinsa. Kului jonkin aikaa, kun päätimme pistää suhteen poikki, mutta toivoimme, että voisimme jatkaa ystävinä, mutta kun on vielä tunteita toisia kohtaan, ystävyyteen on vaikea palata. Lopulta sovimme typerät erimielisyydet ja palasimme takaisin yhteen.
Joten mieti, että jos nyt sitten saisitte suhteen aikaiseksi, olisitko valmis menettämään hyvän ystäväsi, jos teille tulee epämukava ero. Silloin ystävyyteen on vaikea palata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842745On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612642Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892085Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk531572Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171498Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361485