Alavatsa pois!

Mahavaivainen

Osaisiko kukaan auttaa miten saada alavatsaa pienemmäksi? Ylävatsani on ihan hyvässä kunnossa, vatsalihakset näkyy jne. Mielellään sellainen ohjelma, millä sen saisi nopeasti pienemmäksi.

12

1858

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laihuttamal

Laihduttamalla.

• Kakkee

Lopeta ryyppääminen. Syö vähemmän. Liiku enemmän. Googlaa "syvät vatsalihakset", ja toimi.

• Burt Gummer

kilometriä päivässä kohtalaista vauhtia, nestetasapainosta huolehdi.

• Mahavaivainen

Olen muutenkin hoikka, joten en halua tästä laihemmaksi. Tahdon vaan mahan täysin kiinteäksi.. Asiallisia kommentteja kiitos..

• ikuinen pömppäkö
        Mahavaivainen kirjoitti:

Olen muutenkin hoikka, joten en halua tästä laihemmaksi. Tahdon vaan mahan täysin kiinteäksi.. Asiallisia kommentteja kiitos..

itse asiassa ylllä oelvat kommentit olivat kaikki ihan asiallisia. Pelkästä tekstistä kun ei voi päätellä ihmisestä juuri mitään jos ihminen ei sitä tekstissään kerro...

Itse olen huomannut hyväksi vaikkakin hitaaksi keinoksi syödä usein, pieniä aterioita ja välttää hiilareita. tosin en voi niitä kokonaan jättää pois, treenaan joskus kovilla sykkeillä, en jaksaisi heilua pelkällä kanaprotskulla, pitää olla myös sitä riisiä messissä :) ja vähintään kerran viikossa salitreenin osana kova vatsatreeni, painot mukana. Normiviikko koostuu 3 aerobisesta ja parista salitreenistä, joskus tulee enemmänkin ja joskus jää vähemmälle mutta erityisesti pienet useta ateriat ja se painoilla tehtävä vatsatreeni pitää olla koko ajan päällä. Ja niin se vaan on, että viinakset on jätettävä.

Alavatsan pienennys on paska homma, vaatii pirusti sitkeyttä, takapakkia tulee tosi helposti! Tsemppiä matkaan!

• Minä Myös!
        Mahavaivainen kirjoitti:

AIVAN SAMA ongelma!! muuten hoikka, ei saa laihtua mutta V*ttumainen makkarasoossi vatsan kohdalla! :D kun on näin hoikka niin luulis että se vatsakin olis sitten sellainen ihana pyykkilauta, mutta ei sitten millään :/

• -
        Minä Myös! kirjoitti:

AIVAN SAMA ongelma!! muuten hoikka, ei saa laihtua mutta V*ttumainen makkarasoossi vatsan kohdalla! :D kun on näin hoikka niin luulis että se vatsakin olis sitten sellainen ihana pyykkilauta, mutta ei sitten millään :/

Oletko ikinä kuullut termiä laihaläski.
        Eli ei se tarkoita että jos on laiha että alta löytyisi se sixpäkki. Lihasta se kun on pelkästään.
        Eli vaikka olet laiha niin silti se makkara siinä vyötäröllä on todennäköisesti läskiä vaikka sitä ei muualla kehossa olisikaan. Se lähtee vaan laihduttamalla ja tekemällä lihaskuntoa.

• rippe86

kylläse alavatsan pienentäminen on melko prosessi. mutta nyt olen itese löytänyt hyvän konstin millä on pienessä ajassa pienentyny aika paljon olen käyttänyt abtronic x2 ja toimii ja sen lisäks ottanut vielä alavatsaa ja vatsalihaksi joka päivä. kun muistaa vain jättää leivän pois ja herkut yms. eikä syö liikoja.

• iyugfdgjkhj

läski lähtee vain laihduttamalla. jos olet muuten jo alipainoinen tai lähellä sitä, niin nosta painoa lihaksia kasvattamalla ja läskiä laihduttamalla-->rasva lähtee mutta paino ei laske.

• sisällä pääään

on myös mahdollista, että jos "pömppiksen" (varmaan joo..) kanssa tuskasteleva on niin hoikassa kunnossa, ettei paino saa tippua yhtään, mitään pömppistä ei edes ole. Nuoret tyttöset näkee raukat omiaan peilistä, ja kehonkuva vääristyy.
        Mikä olisi toisin ilman sitä "pömppöä?" Mikä olisi paremmin? Miten käyttäytyisit, pukeutuisit jne? Mikset tekisi niin jo tänään?

• wadw

Ihan perus kuntosalitreeni yksi, kaksi tai kolmejakoisella ohjelmalla muuttaa tuota lihaksen ja läskin suhdetta paremmaksi. Näin pääsee paljon kiinteämmäksi kuin pelkästään laihduttamalla.

• pömpsistä !!

Oletko mies vai nainen? Ikä ? Meillä ( varsinkin synnyttäneillä ) naisilla se on yleensä kohtu mikä siellä pömpöttää...Ja varsinkin jos se on vähän eteenpäin kallellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      32
      5125
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4101
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3686
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2728
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      158
      2534
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2388
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2199
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      28
      2195
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1705
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1548
    Aihe