Rekisteröidy Youth Survey Centeriin ja ansaitse Habbo-kolikoita osallistumalla erilaisiin mielipidekyselyihin!
Youth Survey Centerissä on erilaisten elokuva-, musiikki- ja peliyritysten tilaamia kyselyistä, joihin osallistumalla voit vaikuttaa siihen, millaisia uusia tuotteita tehdään ja miltä ne näyttävät. Mielipiteesi on yrityksille erittäin tärkeä!
Cint/Youth Survey Centerissä toimivat yhteistyössä ruotsalainen Cint, joka on maailman suurin tutkimussivusto ja Habbo, joka on maailman suurin nuorisoyhteisö.
Kun olet rekisteröitynyt Youth Survey Centeriin, saat sähköpostiisi kutsuja osallistua moniin erilaisiin kyselyihin. Aina sovit kyselyn kriteereihin saat kutsun kyselyyn, mutta korkeintaan 2 kertaa kuussa. Jos haluat osallistua useammin tai harvemmin, tee muutokset YSC-profiilissasi.
Saat pisteitä jokaisesta kyselystä, johon osallistut. Pisteet muutetaan Habbo-kolikoiksi. Saat jokaisesta kyselystä keskimäärin 2 Habbo-kolikkoa. Voit seurata pistetilannetta YSC-profiilistasi.
Kolikoiden lunastuskoodi lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut rekisteröityessäsi Youth Survey Centeriin. Siksi on tärkeää, että käytät rekisteröitymisessä toimivaa osoitetta.
Liity nyt Youth Survey Centeriin ja ala tienata Habbo-kolikoita.
Palvelun tarjoaa Cint yhteistyössä Habbon ja Sulakkeen kanssa.
------
Kopioitu Habbo Hotellista.
Jos ette usko tätä, käykää lukemassa uutisista Habbo Hotellissa, siellä pitäs olla pari jutttuu tästä aiheesta.
---
Kerro mielipiteesi, niin saat Habbo-kolikoita!
Cint/Habbo Youth Survey Center on maailman suurimman verkkotutkimuksia tekevän yrityksen Cintin ja maailman suurimman nuorisoyhteisön Habbon yhteistyöhanke. Jos haluat äänesi kuuluviin, rekisteröidy tutkimuskeskuksen jäseneksi. Lisätietoja saat täältä >>.
Älä käytä Youth Survey Centerissä samaa nimeä kuin Habbossa. Varmista, että annat meille toimivan sähköpostiosoitteen, sillä tutkimukset ja niistä saadut palkkiot lähetetään sinulle sähköpostilla.
----
Tuo on kopioitu Youth Survey Centeristä.
Linkki:
http://www.cint.com/registration/Template07.aspx?Guid=903d9ce1-6723-4480-8442-48997f21a65e
PS: Toivottavasti tää auttaa niitä ihmisiä, jotka kinuu täällä jtn koodeja millä saa koleja habboon, sillä sellasia ei ole (paitsi habbo-seteleissä yms.)
Habboon ilmaisia koleja (Habbo Youth Survey Center)
23
2778
Vastaukset
- pupu-luppana
Minun mielestä habbo kolikot maksavat liian paljon!kun kolet on virtuaalimaailmassa niin niitten ei saisi maksaa oikeeta rahaa vaan jotain muuta mikä ei oo oikeeta vaikka peleistä mutta nekin poistettiin vaikka niistä ei ees saanu mitää mutta ne oli kivoja ja virtuaalimaailmassa pitää olla erikoista!
- Anonym12232
No mieti vähän! Habbo ei olisi enää pystyssä, jos kolet eivät maksaisi oikeata rahaa........
- viopjipj
ymmärrät kai että servereiden ym. laitteiden pyörittämiseen tarvitaan rahaa, sekä niiden & itse nettisivun kehttämiseen tarvitaan rahaa, myös mahd. ylläpidolle ja henkilökunnalle saatetaan noin laajalla sivustolla maksaa palkkaa. milläs ne rahat kaivettaisiin, ilman maksullisia palveluita :)
- jussi1891
Mielestäni tämä on parempi saitti.. Tienaa oikeata rahaa tekemällä muutamia pikku tehtäviä kuten täyttämällä kyselyitä ja osallistumalla muihin eri tienaus menetelmiin.helppoa kuin mikä http://tinyurl.com/3748h3o
- Kannattaa kokeilla:)
oon tienannu tolla jonku verran... mää vannoin etten ikinä aijo ostaa koleja, ku tällä tavalla saa niitä 8D 10 kolee 5 eurosta, melko helppoo. : D
Mut joo, kannatan, mulla on tällähetkellä 20 kolee :) - varokaa peeloja.
Kannattaa kokeilla:) kirjoitti:
oon tienannu tolla jonku verran... mää vannoin etten ikinä aijo ostaa koleja, ku tällä tavalla saa niitä 8D 10 kolee 5 eurosta, melko helppoo. : D
Mut joo, kannatan, mulla on tällähetkellä 20 kolee :)ihan hyvä sivu toi habbo youth surver center, mut toi jobboy sivu on huijausta.
- kike463
haluaisin habbo kolikoita
- ssssssssssssssssssss
habbo on paska
- nössö ssssssssss
turpakii sökkö ite oot kade paskiais huora kun joku tolla nen nussii omaa äitii
- ootparas
nössö ssssssssss kirjoitti:
turpakii sökkö ite oot kade paskiais huora kun joku tolla nen nussii omaa äitii
toi oli nii hyvä dissaus
- Rose990 nimi habos
noi ilmaisia koleja sivustot on huijausta et niihi pitää laittaa salasana ja sähköposti ja omalle ukolle tuuaan vaikkapa 674839203948 habbo kolikkoa vaikka ne oikeesti vaihtaa salasanan ja peeloo kamat ja kolet!!!Ei kannata uskoo niihin!
- Rose990 nimi habos
pyyä mua habos kamux nimeni on Rose990 .kato you tubesta jennifer lopez on the floor
- opettele lukemaan..
hei haloo? opettele lukemaan enneku kirjotat mitään!
"Älä käytä Youth Survey Centerissä samaa nimeä kuin Habbossa. Varmista, että annat meille toimivan sähköpostiosoitteen, sillä tutkimukset ja niistä saadut palkkiot lähetetään sinulle sähköpostilla. "
Youth Survey Centerissä EI TARVITSE ANTAA HABBO HAHMON NIMEÄ TAI SALASANAA!
vitun pökö.
- minääminää
Miten siinä saa ne!???!?!? Kun mä rekisteröidyin ni miten pitää vastata ????
APUAAAAAAAAAAA - joku vaan
sähköpostiin tulee aina niitä kyselyjä, et kannattaa tsekkailla sähköpostia välillä..
Habbo-kolikot saa sitte, ku on keränny 5 kolikkoa ja painanu "päivitä" nappia. Sitte pitää vaan oottaa 2-10pv nii sen koodin pitäs tulla sähköpostiin.
/osaan selittää hyvin/ - taas joku vaan.
KORJAAN: pitää kerätä 5 EUROA niistä kyselyistä, pieni huolimattomuusvirhe. :D
- ronpoppari
haluan 900kolee pyydä minua kamuksi nimi on ronpoppari
- kovis on hyvä tyyppi
jaa pro hotelli ja muut on hujaust myös ku ne vaannii sähkärilt kauheet rahat
- trllolololollolo
Jep. Ite tykkän tosta Habbo Youth Surveystä, ku se on turvallinen & helppo tapa saada koleja. :D Suosittelen.
- kiitos:)
kiitos olen koha saanut ne!kiitos!KIITOOSS
- habbo on best
vitun huorat habbo on paras anna se vitun raha koodi tai mä hakkaan sut paskiainen
- toimiva hack
Tossa multa pöllittiin vaan mun kaikki 100 kolikkoa :((((( onneks löysin sivun joka toimii oikeesti ja se on ilmasta ja toimii!! Sen sivun pitäis löytyy tällä osotteella:
http//ilmaisiahabbokolikoita.yolasite.com
vaikka siinä lukee että kestää 48 tuntia niin ne voi tulla aikasemminkin sain näin 4 päiväs 600 kolikkoa!!! Koittakaa ihmeessä - Habbo miljonääri
Tällä ohjelmalla saa hakkeroitua kolikoita: http://www.mediafire.com/download/h7ekkdhvxnpkzsr/Kolikkogen.zip
Ohjeet:
1. Lataa ohjelma ja pura se
2. Käynnistä ohjelma ja seuraa ohjeita.
Kannattaa varmuuden vuoksi ottaa viruksentorjunta pois päältä, koska se saattaa estää ohjelman toimimisen koska ohjelma ei ole sallittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?553173Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552359Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä312355Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari892252Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa1082156Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721872Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971633Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http601399Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1421352Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1821277