minä ainakin vielä toistaiseksi viihdyn sinkkuna.seurustelin kolmatta vuotta ja huomasin että ainakun olin lähdössä johonkin niin piti selitellä et missä käyt ja ketä tapaat..nyt ei tarvitse selitellä kenellekkään tekemisiään ku on sinkku, mutta oisihan se tietysti kiva ku oisi se oma kulta kenen kainaloon käpertyä.
sinkku
11
1346
Vastaukset
- Paha Suvi
osta poika nukke. Sitä voit helliä käsivarsillasi ja leikkiä olevansi mies. Eikä tartte edes selittää mitään menoja.
Hemmettiäkös se kommunikkatio parisuhteeseen liittyy?!? - miespä
ei voi saada molempia: joko on sinkku ja huitelee miten vain tai sitten seurustelee keskittyen vain kumppaniinsa.
miksi seurustella jos vieraat kiehtoo? - matti
joo mäkin vaan näköjään pysyn sinkkuna...eihän se nyt nii vakavaa oo jos välillä on suht yksin...saapahan olla rauhassa.jo toista vuotta
- matti
ja ku ei enää jaksa yhdenillanjuttuja niin on ihan tes venailla, et joskus taas kolisee joku uus suhde ihan kympillä. En edes jaksa juosta epäselvien tapausten perässä...menee mielenrauhat hukkaan
- Jesse
Mäkin kun menin kavereitten kanssa yksille festareille, en ollut kuin kolme päivää pois, niin sillä välin tyttöystävä oli häipännyt. Olisi pitänyt varmaan tehdä joku ihmeen selvitys siitä, että minne menee kenen kanssa, koska tulee takaisin... Oikein varmaan paperille kirjoittaa. Ei vittu, hirveetä selvittämistä kaikki suhteet! Olen mieluummin sinkku.
- peikko
mä en osaa olla sinkku... tulin jätkän kaa ero 2viikkoa sit ku ei nähty pahemmin... en oo todellakaan onnellinen... mä pidän enemmän parisuhteesta ku sinkkuudesta... mä vihaan yksin oloa.. enkä halua olla yksin..
- matti
peikko kirjoitti:
mä en osaa olla sinkku... tulin jätkän kaa ero 2viikkoa sit ku ei nähty pahemmin... en oo todellakaan onnellinen... mä pidän enemmän parisuhteesta ku sinkkuudesta... mä vihaan yksin oloa.. enkä halua olla yksin..
siis mä olen ollu kaks vuotta sinkku..koska en vaan oo tavannu ketään "sopivaa". Mut ehkä tää on jo liiottelua...haluisin tavata, mut ei sitä niin vaan sit yht äkkiä voikkaan vaan päättää et tänään...ku ei se mee niin. silti lonely like hell.. naisilla on helpompaa..koska miehet yrittää iskeä kokoajan...miehellä vaikeempaa kun pitää tehdä kaikki alkutyö. jos mies istuu ja odottaa..hän vanhenee ja kuolee. nainen istuu ja odottaa ja valitsee parhaan...huom..vaikka jo olis jonkun kaa..
- liisa
matti kirjoitti:
siis mä olen ollu kaks vuotta sinkku..koska en vaan oo tavannu ketään "sopivaa". Mut ehkä tää on jo liiottelua...haluisin tavata, mut ei sitä niin vaan sit yht äkkiä voikkaan vaan päättää et tänään...ku ei se mee niin. silti lonely like hell.. naisilla on helpompaa..koska miehet yrittää iskeä kokoajan...miehellä vaikeempaa kun pitää tehdä kaikki alkutyö. jos mies istuu ja odottaa..hän vanhenee ja kuolee. nainen istuu ja odottaa ja valitsee parhaan...huom..vaikka jo olis jonkun kaa..
ai että naisilla helpompaa..!! :) ja vielä siitä syystä että miehet yrittää iskeä koko ajan.. heh, ei se nyt ihan niinkää taida mennä.. ei ainakaan tän tytön elämässä. toki sitä baareissa joskus sattuu, mut sit ne miehet on ihan kännisiä örveltäjiä, jotka tulee selittään jotain ihan ihme juttuja, eikä vois vähempää kiinnostaa. ja selvinpäin taas ei kukaan uskalla tulla sanomaan yhtään mitään.. ujouden piikkiinhän se varmaan monilla pitkälti menee, mikä on ihan ymmärrettävää.
eikä se mun mielestä huonompi idea oo, et naiset tekis kans enemmän aloitteita, mut monilla on varmaan syvään juurtunut ajatus (sekä miehillä että naisilla), että sellanen nainen joka tekee aloitteen on joku ihme vamppi.. eli taas palataan niihin tyhmiin, lapsuudesta asti päähän taottuihin sukupuoli-roolittumiin, joiden perusteella mies=aktiivinen ja nainen=passiivinen.. :(
mut aurinkoista kevättä sulle ja onnea 'sopivan' löytymiseen! :) - matti
liisa kirjoitti:
ai että naisilla helpompaa..!! :) ja vielä siitä syystä että miehet yrittää iskeä koko ajan.. heh, ei se nyt ihan niinkää taida mennä.. ei ainakaan tän tytön elämässä. toki sitä baareissa joskus sattuu, mut sit ne miehet on ihan kännisiä örveltäjiä, jotka tulee selittään jotain ihan ihme juttuja, eikä vois vähempää kiinnostaa. ja selvinpäin taas ei kukaan uskalla tulla sanomaan yhtään mitään.. ujouden piikkiinhän se varmaan monilla pitkälti menee, mikä on ihan ymmärrettävää.
eikä se mun mielestä huonompi idea oo, et naiset tekis kans enemmän aloitteita, mut monilla on varmaan syvään juurtunut ajatus (sekä miehillä että naisilla), että sellanen nainen joka tekee aloitteen on joku ihme vamppi.. eli taas palataan niihin tyhmiin, lapsuudesta asti päähän taottuihin sukupuoli-roolittumiin, joiden perusteella mies=aktiivinen ja nainen=passiivinen.. :(
mut aurinkoista kevättä sulle ja onnea 'sopivan' löytymiseen! :)no joo.. enhän mä nyt ihan enää allekirjoita tota. Eilen olin ärsyyntynyt. Kyllä se on molemmille sukupuolille tasan yhtä hankalaa/monimutkaista, mutta toisaalta nyt puhuu henkilö joka ei ole löytänyt ketään ns sydänystävää...eli kai tää tuntuu vaikeelta..vaik viimeekski kaikki kävi kuin leikkien...kun toinenkin on mukana..näinhän tää menee..kun jää yksin kaikki helposti tuntuu vaikealta.äsh yksinkertaista..mitä mä tällasta kirjottelen...
Naista kyl kannattaa lähestyä välittömästi, kun huomaa oman kiinnostuksen. Jos ihastuksiaan hauduttelee viikko tolkulla...kuluttaa itseään, koska sit nainen ei ookkaan messissä. Kerron melkein heti ja sellaiselta pohjalta, joka sopii myös muille naisille..kun nainen kiinnostuu ja on mukana..otan hänet ja annan itseni kokonaan hänelle! hyvää kevättä myös teille. - minäpä
matti kirjoitti:
no joo.. enhän mä nyt ihan enää allekirjoita tota. Eilen olin ärsyyntynyt. Kyllä se on molemmille sukupuolille tasan yhtä hankalaa/monimutkaista, mutta toisaalta nyt puhuu henkilö joka ei ole löytänyt ketään ns sydänystävää...eli kai tää tuntuu vaikeelta..vaik viimeekski kaikki kävi kuin leikkien...kun toinenkin on mukana..näinhän tää menee..kun jää yksin kaikki helposti tuntuu vaikealta.äsh yksinkertaista..mitä mä tällasta kirjottelen...
Naista kyl kannattaa lähestyä välittömästi, kun huomaa oman kiinnostuksen. Jos ihastuksiaan hauduttelee viikko tolkulla...kuluttaa itseään, koska sit nainen ei ookkaan messissä. Kerron melkein heti ja sellaiselta pohjalta, joka sopii myös muille naisille..kun nainen kiinnostuu ja on mukana..otan hänet ja annan itseni kokonaan hänelle! hyvää kevättä myös teille.tollasen minäki sit joku päivä haluan saada itelleni..:)kyl sitä näkyy olevan sittenki sellasia jotka ymmärtää.
- matti
minäpä kirjoitti:
tollasen minäki sit joku päivä haluan saada itelleni..:)kyl sitä näkyy olevan sittenki sellasia jotka ymmärtää.
kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648