Pyöreä nainen

yksinäinen nainen

Kelpaako pyöreä nainen miehille, varsinkaan jos ei ole mikään "ruusunen"?

100

5429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cxcbcv

      kelpaa, jos et ole kovin kranttu. Onhan noita rumia ja lihavia miehiäkin.

    • Yksiukkeli

      Olen sen verran tasokkaampi. :)

      • Julma totuus

        Luulet vaan...


      • joupappa
        Julma totuus kirjoitti:

        Luulet vaan...

        luulempa että vientiä on, mieluummin pyöreä kuin langanlaiha.. kuuntele Jukka Pojan biisi: Pläski


      • _Onnellinen_
        joupappa kirjoitti:

        luulempa että vientiä on, mieluummin pyöreä kuin langanlaiha.. kuuntele Jukka Pojan biisi: Pläski

        Riippuu miehistä. Itse etsin 1-vuoden miestä,mutta tuloksetta. Nykypäivänä miehelle kelpaa vain hoikat/missimitoissa olevat naiset. Varsinkin 26-vuotiaasta ylöspäin,tuonne 33 tai 34-vuotiaaseen asti. 1-vuoden sinkkuilun jälkeen löysin onnekseni sellaisen miehen,jolle ulkonäkö ei ole se tärkein.


    • Andreos

      Pyöreät ja muuten vähän "ei-ruusuiset" naiset on niitä helppoja maaleja wannabe pelimiehille ja muille himonussijoille, eli seksiä varmaan saa mutta seurustelua tai jotain vakavampaa..? Vaikka eipä toi presidenttimmekään mikää prinsessa ruusuinen oo , tosin pertti ei varmaan löytynyt netistä.... ;)

      • Pyöreys

        Voi, en t iedä noita wannabe-miehiä, kun en ole törmännyt... Itsekin pyöreänä mietin, onko enää mitään markkina-arvoa. Tosin kun en käy rafloissa, en tiedä mistä muualta niitä miehiä löytää. Seksikin kelpais, kertapanoa en kuitenkaan haluais, vaan vakikumppanin...


      • Andreos
        Pyöreys kirjoitti:

        Voi, en t iedä noita wannabe-miehiä, kun en ole törmännyt... Itsekin pyöreänä mietin, onko enää mitään markkina-arvoa. Tosin kun en käy rafloissa, en tiedä mistä muualta niitä miehiä löytää. Seksikin kelpais, kertapanoa en kuitenkaan haluais, vaan vakikumppanin...

        Olettaisin että sulla sitten on joku netti-ilmoitus.. Esimerkiks suomi24 treffipalstalla. Eiköhän sinne ku vähän runoilee ni ota miehet yhteyttä.. Pidetään peukkuja! :D


      • iörjdfgipjgzs
        Andreos kirjoitti:

        Olettaisin että sulla sitten on joku netti-ilmoitus.. Esimerkiks suomi24 treffipalstalla. Eiköhän sinne ku vähän runoilee ni ota miehet yhteyttä.. Pidetään peukkuja! :D

        Juu, suomi24:lle vaan. Ilmoitukseen ruumiinakenne normaali, niin ne muutkin tekeen. Tsemppiä!


      • ex-missi
        iörjdfgipjgzs kirjoitti:

        Juu, suomi24:lle vaan. Ilmoitukseen ruumiinakenne normaali, niin ne muutkin tekeen. Tsemppiä!

        Niin karu totuus on että ei auta edes presidenttiys, äly, raha, mukavuus tai koulutus - jos on nainen on pyöreä.

        Muutama kilo yli painoindeksin, niin jopa saa jokainen imbesilli arvostella ruokailutottumuksia ja liikuntaa jne. (vaikka ne olisivat pyöreällä ihan kunnossa).

        Mutta hienoin juttu tässä on se, että pyöreys on hyvä keino pitää tyhmät loitolla. Itse mm. aikoinaan lihotin ihan tästä syystä.


      • hahaxD:P
        ex-missi kirjoitti:

        Niin karu totuus on että ei auta edes presidenttiys, äly, raha, mukavuus tai koulutus - jos on nainen on pyöreä.

        Muutama kilo yli painoindeksin, niin jopa saa jokainen imbesilli arvostella ruokailutottumuksia ja liikuntaa jne. (vaikka ne olisivat pyöreällä ihan kunnossa).

        Mutta hienoin juttu tässä on se, että pyöreys on hyvä keino pitää tyhmät loitolla. Itse mm. aikoinaan lihotin ihan tästä syystä.

        Ihan varmaan :D


      • pertta69
        Pyöreys kirjoitti:

        Voi, en t iedä noita wannabe-miehiä, kun en ole törmännyt... Itsekin pyöreänä mietin, onko enää mitään markkina-arvoa. Tosin kun en käy rafloissa, en tiedä mistä muualta niitä miehiä löytää. Seksikin kelpais, kertapanoa en kuitenkaan haluais, vaan vakikumppanin...

        Mutta kyllä sulle vastauksia kertyy kun vaan näppäset itsestäsi kuvan - aina löytyy niitä jotka ovat spesialisoituneet johonkin tiettyyn kehotyyppiin. Itse olen aivan lauta, ja silti olen saanut useita vastauksia paristakin deittipalvelusta. Ja kuitenkin jaksetaan väittää että rinnoilla on mukamas suurikin merkitys kaikille miehille.

        Eri asia sitten vaan että kokeeko niistä vastanneista itse ketään miellyttäväksi. Eihän ketä tahansa miestä halua intiimiin kanssakäymiseen vaikka olisi kuinka litteä, pyörä tai vanha yms. Ei se ole aina komeudestakaan kiinni, joistakin vaan tulee fiilis ja joistakin ei. (Ja voi sitä raivoa jos torjuu miehen joka on itse kuvitellut olevansa luomakunnan lahja jollekin naiselle.)

        Minusta alkaa tuntua että meidän naisten pitäisi antaa huutia typerille ulkonäköpaineillemme. Vaikka olisi miten "nätti" niin aina on olevinaan jotain vikaa ja puutetta, ne ns. nätitkin löytävät vikoja itsestään ja loppujen lopuksi mikään tai kukaan ei kelpaa. Eivät miehet ole yhdestä puusta veistettyjä niin että heille olisi olemassa yksi ainoa naisen kehotyyppi joka kelpaa. Eivät vaan aremmat ja epävarmemmat uskalla sanoa ääneen että hei, minua eivät nälkäkurjet kiinnosta tai valjunaamaiset parikymppiset jne.

        Minäkin haluaisin vakikumppanin. Olen tässä muutaman kuukauden etsiskellyt ja alkaa homma jo puuduttaa.


      • 113423434
        ex-missi kirjoitti:

        Niin karu totuus on että ei auta edes presidenttiys, äly, raha, mukavuus tai koulutus - jos on nainen on pyöreä.

        Muutama kilo yli painoindeksin, niin jopa saa jokainen imbesilli arvostella ruokailutottumuksia ja liikuntaa jne. (vaikka ne olisivat pyöreällä ihan kunnossa).

        Mutta hienoin juttu tässä on se, että pyöreys on hyvä keino pitää tyhmät loitolla. Itse mm. aikoinaan lihotin ihan tästä syystä.

        Tyhmien loitolla pitäminen ei lihota, vaan syöminen.


      • ...
        113423434 kirjoitti:

        Tyhmien loitolla pitäminen ei lihota, vaan syöminen.

        Ei onnistunut sinuakaan pitämään loitolla näemmä.


      • MääM
        pertta69 kirjoitti:

        Mutta kyllä sulle vastauksia kertyy kun vaan näppäset itsestäsi kuvan - aina löytyy niitä jotka ovat spesialisoituneet johonkin tiettyyn kehotyyppiin. Itse olen aivan lauta, ja silti olen saanut useita vastauksia paristakin deittipalvelusta. Ja kuitenkin jaksetaan väittää että rinnoilla on mukamas suurikin merkitys kaikille miehille.

        Eri asia sitten vaan että kokeeko niistä vastanneista itse ketään miellyttäväksi. Eihän ketä tahansa miestä halua intiimiin kanssakäymiseen vaikka olisi kuinka litteä, pyörä tai vanha yms. Ei se ole aina komeudestakaan kiinni, joistakin vaan tulee fiilis ja joistakin ei. (Ja voi sitä raivoa jos torjuu miehen joka on itse kuvitellut olevansa luomakunnan lahja jollekin naiselle.)

        Minusta alkaa tuntua että meidän naisten pitäisi antaa huutia typerille ulkonäköpaineillemme. Vaikka olisi miten "nätti" niin aina on olevinaan jotain vikaa ja puutetta, ne ns. nätitkin löytävät vikoja itsestään ja loppujen lopuksi mikään tai kukaan ei kelpaa. Eivät miehet ole yhdestä puusta veistettyjä niin että heille olisi olemassa yksi ainoa naisen kehotyyppi joka kelpaa. Eivät vaan aremmat ja epävarmemmat uskalla sanoa ääneen että hei, minua eivät nälkäkurjet kiinnosta tai valjunaamaiset parikymppiset jne.

        Minäkin haluaisin vakikumppanin. Olen tässä muutaman kuukauden etsiskellyt ja alkaa homma jo puuduttaa.

        No Alastonsuomesta sitä oikeaa kumppania varmaan ei löydy kyl. ;)


      • Tietoonen
        pertta69 kirjoitti:

        Mutta kyllä sulle vastauksia kertyy kun vaan näppäset itsestäsi kuvan - aina löytyy niitä jotka ovat spesialisoituneet johonkin tiettyyn kehotyyppiin. Itse olen aivan lauta, ja silti olen saanut useita vastauksia paristakin deittipalvelusta. Ja kuitenkin jaksetaan väittää että rinnoilla on mukamas suurikin merkitys kaikille miehille.

        Eri asia sitten vaan että kokeeko niistä vastanneista itse ketään miellyttäväksi. Eihän ketä tahansa miestä halua intiimiin kanssakäymiseen vaikka olisi kuinka litteä, pyörä tai vanha yms. Ei se ole aina komeudestakaan kiinni, joistakin vaan tulee fiilis ja joistakin ei. (Ja voi sitä raivoa jos torjuu miehen joka on itse kuvitellut olevansa luomakunnan lahja jollekin naiselle.)

        Minusta alkaa tuntua että meidän naisten pitäisi antaa huutia typerille ulkonäköpaineillemme. Vaikka olisi miten "nätti" niin aina on olevinaan jotain vikaa ja puutetta, ne ns. nätitkin löytävät vikoja itsestään ja loppujen lopuksi mikään tai kukaan ei kelpaa. Eivät miehet ole yhdestä puusta veistettyjä niin että heille olisi olemassa yksi ainoa naisen kehotyyppi joka kelpaa. Eivät vaan aremmat ja epävarmemmat uskalla sanoa ääneen että hei, minua eivät nälkäkurjet kiinnosta tai valjunaamaiset parikymppiset jne.

        Minäkin haluaisin vakikumppanin. Olen tässä muutaman kuukauden etsiskellyt ja alkaa homma jo puuduttaa.

        on Pertta nätti kroppa muuten -se kompensoi rintoja. ;)


      • :(
        Andreos kirjoitti:

        Olettaisin että sulla sitten on joku netti-ilmoitus.. Esimerkiks suomi24 treffipalstalla. Eiköhän sinne ku vähän runoilee ni ota miehet yhteyttä.. Pidetään peukkuja! :D

        8 vuotta palstalla vähemmän tai enemmän olleena...


      • m35....
        pertta69 kirjoitti:

        Mutta kyllä sulle vastauksia kertyy kun vaan näppäset itsestäsi kuvan - aina löytyy niitä jotka ovat spesialisoituneet johonkin tiettyyn kehotyyppiin. Itse olen aivan lauta, ja silti olen saanut useita vastauksia paristakin deittipalvelusta. Ja kuitenkin jaksetaan väittää että rinnoilla on mukamas suurikin merkitys kaikille miehille.

        Eri asia sitten vaan että kokeeko niistä vastanneista itse ketään miellyttäväksi. Eihän ketä tahansa miestä halua intiimiin kanssakäymiseen vaikka olisi kuinka litteä, pyörä tai vanha yms. Ei se ole aina komeudestakaan kiinni, joistakin vaan tulee fiilis ja joistakin ei. (Ja voi sitä raivoa jos torjuu miehen joka on itse kuvitellut olevansa luomakunnan lahja jollekin naiselle.)

        Minusta alkaa tuntua että meidän naisten pitäisi antaa huutia typerille ulkonäköpaineillemme. Vaikka olisi miten "nätti" niin aina on olevinaan jotain vikaa ja puutetta, ne ns. nätitkin löytävät vikoja itsestään ja loppujen lopuksi mikään tai kukaan ei kelpaa. Eivät miehet ole yhdestä puusta veistettyjä niin että heille olisi olemassa yksi ainoa naisen kehotyyppi joka kelpaa. Eivät vaan aremmat ja epävarmemmat uskalla sanoa ääneen että hei, minua eivät nälkäkurjet kiinnosta tai valjunaamaiset parikymppiset jne.

        Minäkin haluaisin vakikumppanin. Olen tässä muutaman kuukauden etsiskellyt ja alkaa homma jo puuduttaa.

        Onpas seksikäs kuva profiilissa. En yhtään ihmettele
        että vastauksia tulee.


      • sumtum
        ex-missi kirjoitti:

        Niin karu totuus on että ei auta edes presidenttiys, äly, raha, mukavuus tai koulutus - jos on nainen on pyöreä.

        Muutama kilo yli painoindeksin, niin jopa saa jokainen imbesilli arvostella ruokailutottumuksia ja liikuntaa jne. (vaikka ne olisivat pyöreällä ihan kunnossa).

        Mutta hienoin juttu tässä on se, että pyöreys on hyvä keino pitää tyhmät loitolla. Itse mm. aikoinaan lihotin ihan tästä syystä.

        Niin muuten on totta, että muutama kilo on suoja niitä vastaan, jotka hakevat
        hoikkaa simppeliä naista vierelleen, mutta voivatkin löytää yllätyksen!!
        Hoikka simmpeli ihminen voi olla luontteeltaan itsekeskeinen narsisti. Pyoreähkö
        voi olla luonteeltaan pehmeä, iloinen, ennen kaikkea rehellinen, sama pätee myös mies sukupuoleen.Olensamaa mieltä että pyöreys pitää tyhmät ja turhamaiset ja itsekeskeiset ihmiset loitolla.


      • yks vaan
        sumtum kirjoitti:

        Niin muuten on totta, että muutama kilo on suoja niitä vastaan, jotka hakevat
        hoikkaa simppeliä naista vierelleen, mutta voivatkin löytää yllätyksen!!
        Hoikka simmpeli ihminen voi olla luontteeltaan itsekeskeinen narsisti. Pyoreähkö
        voi olla luonteeltaan pehmeä, iloinen, ennen kaikkea rehellinen, sama pätee myös mies sukupuoleen.Olensamaa mieltä että pyöreys pitää tyhmät ja turhamaiset ja itsekeskeiset ihmiset loitolla.

        "Lihavat on lepposia" pitänee paikkansa?

        Itse uskon siihen että paheiden summa on vakio. Pyöreiden "pahe" on helposti nähtävissä, ehkei niitä muita paheita ole.


    • Perleke

      Jos kelpaat itsellesi, niin kelpaat muillekin. Kivat ihmiset on aina kauniita, mutta kauniit ei aina ole kivoja.

      • Kokenutmies

        On ällöttävää joutua paksun naisen pariin!
        Mitä sellaisessa näkee tai tuntee????
        Tottakai valitsee normaalin naisen mieluimmin.
        Normaalit linjat ja normaalit tavat ja kyvyt: Selviö!


      • Perleke
        Kokenutmies kirjoitti:

        On ällöttävää joutua paksun naisen pariin!
        Mitä sellaisessa näkee tai tuntee????
        Tottakai valitsee normaalin naisen mieluimmin.
        Normaalit linjat ja normaalit tavat ja kyvyt: Selviö!

        Ota sinä ne laihat, niin jää mulle sitten enemmän pyöreitä. Kunhan vaan on terve, niin ei haittaa!


      • Janette74

        Niin totta, ja eihän se ulkoinen muoto ole tärkein, vaan sisäinen kauneus, mitä sinun päässäsi liikkuu... Ja jokaiselle ihmiselle varmaan löytyy se oikea kumppani jostain päin maailmaa, itsekin luulin jo löytäneeni, mutta kadotin sen... Ja muistakaa, onni löytyy sinusta itsestäsi, ole onnellinen siitä mitä olet, ja silloin olet löytänyt oikean kumppanin rinnallesi, kun hän sinut hyväksyy sellaisena kuin olet, oletpa laiha tai lihava, sisäinen kauneus on arvokkainta, muu on toisarvoista, ainakin loppuiän parisuhteessa.


      • Pikkumyy35
        Kokenutmies kirjoitti:

        On ällöttävää joutua paksun naisen pariin!
        Mitä sellaisessa näkee tai tuntee????
        Tottakai valitsee normaalin naisen mieluimmin.
        Normaalit linjat ja normaalit tavat ja kyvyt: Selviö!

        Toivon, ettet ikinään saa itsellesi naista, ainakaan pysyvään parisuhteeseen. Oletko niin yksinkertainen, että ajattelet noin, että lihava ihminen ei voi olla kaunis tai hänen kanssaan ei voi tuntea??? Luuletko, että lihavat ovat jotenkin epänormaaleja tai käyttäyttyvät epänormaalisti??? Olet kyllä aivan sairas jos ajattelet tuolla tavoin, minun mielestäni sinä olet epänormaali ja toivon etten ikinään tapaa tuollaista miestä kuin sinä luonnossa... Olen ylipainoinen nainen, mutta silti onnellinen ja mielestäni kaunis nainen ja aivan normaali ja olen ylpeä itsestäni!!!!


      • Itseni kanssa sinut
        Kokenutmies kirjoitti:

        On ällöttävää joutua paksun naisen pariin!
        Mitä sellaisessa näkee tai tuntee????
        Tottakai valitsee normaalin naisen mieluimmin.
        Normaalit linjat ja normaalit tavat ja kyvyt: Selviö!

        Hellitä hetkeksi, ettei sulla poksahda verisuoni jostain.
        Koko ja ulkonäkö näkyy päälle, tyhmyys, tai älyllinen rajoittuneisuus ei.
        Valitettava tosiasia jota ei käy sinunkaan kieltäminen. Mihin vedetään se "normaalin" js "epänormaalin" raja. Lihavat on lihavia, laihat laihoja, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Kun itsetunto on kohdallaan, kantaa jokainen itsensä kauniisti, silloin katsoja kiinnittää huomion johonkin aivan muuhun kun omaan jalkoväliinsä ja tarpeisiinsa.

        Me kaikki teemme valintoja,,, luulen, että olet hyvin säilynyt sinkku, jota hetken kuluttua katsoo peilistä aikamiespoika joka edelleen jatkaa seikkailua naisten ihmeellisessä maailmassa.
        Toivottavasti muistat turvaseksin,,,, tulevia sukupolvia ajatellen.

        Ihanaa kesää Sinulle, minulle ja kaikille muillekkin.
        Annetaan kukkiemme kukkia ja rönsyjemme rehottaa.


    • osiris2

      Itselleni tuottaa ongelmia 'pyöreän' määritelmä. Listalta löytyy myös ylipainoinen ja olen jotenkin kuvitellut, että ylipainoinen tarkoittaa lihavaa ja pyöreä taas ihmistä, jolla on hieman pyöreyttä, mutta ei ole minkään taulukon mukaan ylipainoinen. Näin ymmärrettynä pyöreä kelpaa lähes kaikille miehille, itseni mukaanlukien.

      Jos sanon ihan numeroesimerkin, niin helpottaa ymmärtämistä. Jos nainen on 165cm ja painaa 65 kg, hän on joko urheilullinen (lihaksikas, mikä naisilla harvinaisempaa) tai hieman pyöreä. Nainen tn. laittaisi itsensä normaalipainoikseksi, jos hän painaisi noin 60kg. Yli 75kg ei-urheilullinen nainen laittaisi rastin ruutuun ylipainoinen.

      Mutta pyöreys ei ole ihan näin yksinkertaista, koska painon sijoittuminen kehoon ratkaisee. Urheilullinen ruumiinrakenne on yksi poikkeus (ajatelkaa esim. keihäänheittäjänaisia, heitä tuskin voi sanoa pyöreiksi). Luoja on voinut myös suoda sellaiset muodot, että pyöreyteen ei kiinnitä huomiota. Tosi vaikea on siis vastata näkemättä ihmistä kuvassa tai luonnossa.

      • joku vaan...

        165/65 BMI on 23.9 eli normaali Luulempa, että noilla pyöreimmillä on pikkasen isompi, ehkä lievä ylipaino. Tuon mittapuun mukaan minä (162/62) olisin pyöreä koska en ole urheilullinen :P Minulla kuitenkin näkyy kylkiluut, lonkkaluut, solisluut selvästi vaikka paino onkin noin paljon.


      • pöljää porukkaa?
        joku vaan... kirjoitti:

        165/65 BMI on 23.9 eli normaali Luulempa, että noilla pyöreimmillä on pikkasen isompi, ehkä lievä ylipaino. Tuon mittapuun mukaan minä (162/62) olisin pyöreä koska en ole urheilullinen :P Minulla kuitenkin näkyy kylkiluut, lonkkaluut, solisluut selvästi vaikka paino onkin noin paljon.

        Joo, älä välitä näistä nuorista pojista täällä. Ne ei ymmärrä ihmisen painosta mitään. 175 ja 75 kiloa. Ihan saman juttu, luut törröttää. Mutta nämä poikaset täällä pitää minua läskinä kuultuaan lukemat, näkemättä minua.


    • Roope 101

      Moi kyllä kelpaa! Kaikki seksinälkäiset ja puutteessa olevat kirjoittakaa [email protected] niin hoidetaan hommat kuntoon.

      • mokomakin..

        ROOPE!!!!

        Heti kotiin sieltä, tai ei hyvä heilu!!!


    • hjyvamies

      Ilman muuta kelpaa. älä vaan retkahda heti sellaseen joka innostuu sun ropasta, vaan ois se parempi jos tykkäis susta ittestä. Ruususista ei kukaan tykkää. ne kirjottaa elämänkertoja, kun niitten sisäinen kauneus ei vedä vertoja niiden ulkoiselle olemukselle, ni ne jää sitte tuuliajolle. Hyvälle miehelle on tärkeetä miten kaunis oot sisältä, eikä se tarkota että miltä sä näytät vaatteitta, vaan kuinka sä katsot, hymyilet ja miten sä pidät kädestä kiinni. Sitte monille on tärkeää että osaat tehdä perus ruokaa. Sellasta mikä ei ole pelkästään keitettyjä makaroneja ja ruskeeta kastiketta. Syntyykö hyvät keitot ja paistuuko liha mureaksi. Osaatko perata kaloja ja olla hyvä jätkä. Rakastatko kylmää olutta saunan terassilla ja punastutko ja käännätkö katseen pois jos sua katsoo syvälle silmiin.
      Juu kyllä sulla on hyvät mahdollisuudet tavata unelmiesi prinssi.

      • todellinen rinsessa

        Olen hieman pyöreä ja Suomi24:een on turha laittaa profiilia, kokeiltu on. Jos kiloja on liikaa niin nainen ei kelpaa. Näin on.
        Siellä ei ole kun pinnallisia miehiä.


      • PäiviAnnikki
        todellinen rinsessa kirjoitti:

        Olen hieman pyöreä ja Suomi24:een on turha laittaa profiilia, kokeiltu on. Jos kiloja on liikaa niin nainen ei kelpaa. Näin on.
        Siellä ei ole kun pinnallisia miehiä.

        Olen pyöreä nainen ja seurustelukumppaneita löydän melko helposti!

        Harrastan kyllä liikuntaa ja olen sosiaalinen ja kasvoiltani ehkä vähän keskivertoa kauniimpi.


      • neito_88
        todellinen rinsessa kirjoitti:

        Olen hieman pyöreä ja Suomi24:een on turha laittaa profiilia, kokeiltu on. Jos kiloja on liikaa niin nainen ei kelpaa. Näin on.
        Siellä ei ole kun pinnallisia miehiä.

        paikkaansa.. Itse olen lievästi yli painoinen ja vientiä on aina ollut, niin deittipalstojen kuin live-elämänkin osalta. Miehet ovat nähneet minusta niin vartalo kuin kasvokuvia ja negatiivista palautetta en ole ikinä saanut. Nettideitit ovat olleet jopa yllättyneitä, kuinka hyvältä näytänkään luonnostaan, sillä ylimääräiset kiloni löytyvät muhkeasta pyllystäni ja rinnoista.. Minulla ei siis vyötärölihavuutta ole lainkaan. Olen netin välityksellä tavannut ainakin sen 10-20 miestä, ja valtaosan kanssa olen yhä tekemisissä, ystävinä.. Pari suhdettakin niistä aikaiseksi saanut, mutta kiinnostus omalta osaltani lopahti.
        Älä siis anna kilojesi tulla esteeksi, jopa pinnallisetkin miehet saattavat ihastua sinuun, kun olet vain viehättävän itsevarma ja ylpeä kiloistasi.. ;)


      • bbw lover
        todellinen rinsessa kirjoitti:

        Olen hieman pyöreä ja Suomi24:een on turha laittaa profiilia, kokeiltu on. Jos kiloja on liikaa niin nainen ei kelpaa. Näin on.
        Siellä ei ole kun pinnallisia miehiä.

        Ehdottomasti PITÄÄ olla pyöreä nainen! Ei mitään luuviuluja jaksa tosi mies katsella! Muodot kunniaan


      • Laihduttakaa itsenne
        neito_88 kirjoitti:

        paikkaansa.. Itse olen lievästi yli painoinen ja vientiä on aina ollut, niin deittipalstojen kuin live-elämänkin osalta. Miehet ovat nähneet minusta niin vartalo kuin kasvokuvia ja negatiivista palautetta en ole ikinä saanut. Nettideitit ovat olleet jopa yllättyneitä, kuinka hyvältä näytänkään luonnostaan, sillä ylimääräiset kiloni löytyvät muhkeasta pyllystäni ja rinnoista.. Minulla ei siis vyötärölihavuutta ole lainkaan. Olen netin välityksellä tavannut ainakin sen 10-20 miestä, ja valtaosan kanssa olen yhä tekemisissä, ystävinä.. Pari suhdettakin niistä aikaiseksi saanut, mutta kiinnostus omalta osaltani lopahti.
        Älä siis anna kilojesi tulla esteeksi, jopa pinnallisetkin miehet saattavat ihastua sinuun, kun olet vain viehättävän itsevarma ja ylpeä kiloistasi.. ;)

        Läski joutuu pudottamaan rimaa paljon alemmas mitä hoikempana, sinullakin varmasti aika paskaa miestarjontaa, jotain läskifetissimiehiä.

        Lihavuus on sama kuin likaisuus, se on epäkohteliasta ja itsekästä laiskuutta kumppania kohtaan.


    • pyöreä ja onnellinen

      pyöree eipähän kova tuulikaan saa kaatumaan minua:)

      • liiikkiss

        Joo. meikä myös ja ajatteles jos tulis nälänhätä, niin kukkakepithän ne ensin kupsahtaisi, eikä me isot.


      • kauniimpi kuin missi
        liiikkiss kirjoitti:

        Joo. meikä myös ja ajatteles jos tulis nälänhätä, niin kukkakepithän ne ensin kupsahtaisi, eikä me isot.

        täällä neito (yli 40v.) joka tietää olevansa kaunis vaikka paino
        vaihtelee huimia lukuja.
        167 cm ja aikuisiän paino on vaihellet 63 kg- sadankilon keijukainen, show what?
        minua on aina verrattu maailman kauneimpiin näyttelijöihin ja
        sehän riippuu siitä miten kilonsa kantaa, niih!
        arvoisat arvostelijat


      • totuussattuu
        kauniimpi kuin missi kirjoitti:

        täällä neito (yli 40v.) joka tietää olevansa kaunis vaikka paino
        vaihtelee huimia lukuja.
        167 cm ja aikuisiän paino on vaihellet 63 kg- sadankilon keijukainen, show what?
        minua on aina verrattu maailman kauneimpiin näyttelijöihin ja
        sehän riippuu siitä miten kilonsa kantaa, niih!
        arvoisat arvostelijat

        Sillä nyt ei oo mitää välii miten sä ne kilos kannat, vaikka se sattuukin kilojaan ei pysty kantamaan yhtään hienommin yhtä hirveeltä ne kilot silti näyttää. Lähinnä tunne mikä herää näitä "kilojen kantajia" kohtaan on sääli heitä kohtaan.


      • round one
        totuussattuu kirjoitti:

        Sillä nyt ei oo mitää välii miten sä ne kilos kannat, vaikka se sattuukin kilojaan ei pysty kantamaan yhtään hienommin yhtä hirveeltä ne kilot silti näyttää. Lähinnä tunne mikä herää näitä "kilojen kantajia" kohtaan on sääli heitä kohtaan.

        Juuh, ja ympäri käydään, yhteen tullaan sano.
        Tuo oma totuutesi tupsahtaa vielä joku päivä naamallesi, ja silloin voi hiukan sattua.
        Mutta mieluummin sinua kuin minua :D


      • normiMIes
        round one kirjoitti:

        Juuh, ja ympäri käydään, yhteen tullaan sano.
        Tuo oma totuutesi tupsahtaa vielä joku päivä naamallesi, ja silloin voi hiukan sattua.
        Mutta mieluummin sinua kuin minua :D

        iloinen, satatakiloinen ja maailman ihanin nainen,
        ja se riittää ainakin tälle miehelle!!


      • totuuuus
        round one kirjoitti:

        Juuh, ja ympäri käydään, yhteen tullaan sano.
        Tuo oma totuutesi tupsahtaa vielä joku päivä naamallesi, ja silloin voi hiukan sattua.
        Mutta mieluummin sinua kuin minua :D

        no näinkin voi olla, mutta naurettavaa touhuu "kilojen kantaminen". Tekosyy parhaimmasta päästä.


      • Round two
        totuuuus kirjoitti:

        no näinkin voi olla, mutta naurettavaa touhuu "kilojen kantaminen". Tekosyy parhaimmasta päästä.

        Miksi tunnet sääliä ylipainoisia kohtaan?


      • en.
        Round two kirjoitti:

        Miksi tunnet sääliä ylipainoisia kohtaan?

        Ainakaan valitsisi lihavaa naista. Liikuntaa harrastavana ja timmissä kunnossa olevana,olisi järkyttävää jos naisystävä olisi joku pyöreänaamainen tonnikeijukainen. Minun valintani ja ihanteeni on normaali vartaloinen nainen.


      • Round two
        en. kirjoitti:

        Ainakaan valitsisi lihavaa naista. Liikuntaa harrastavana ja timmissä kunnossa olevana,olisi järkyttävää jos naisystävä olisi joku pyöreänaamainen tonnikeijukainen. Minun valintani ja ihanteeni on normaali vartaloinen nainen.

        Oletko se, jolta kysyin miksi hän säälii lihavaa ihmistä? Jos olet, niin vastaatko kysymykseen. Siis jos osaat...


      • totuuuus
        Round two kirjoitti:

        Miksi tunnet sääliä ylipainoisia kohtaan?

        Sanoinko että säälin ylipainoisia? En, sanoin että säälin näitä, jotka elävät jossain ihan omassa universumissaan ja toitottavat "kannan kiloni ylpeänä".


      • kysyy tyhmä??
        totuuuus kirjoitti:

        Sanoinko että säälin ylipainoisia? En, sanoin että säälin näitä, jotka elävät jossain ihan omassa universumissaan ja toitottavat "kannan kiloni ylpeänä".

        No eikö ne ole juuri niitä ylipainoisia??


      • analyser
        totuuuus kirjoitti:

        Sanoinko että säälin ylipainoisia? En, sanoin että säälin näitä, jotka elävät jossain ihan omassa universumissaan ja toitottavat "kannan kiloni ylpeänä".

        Tässä suora lainaus: "Lähinnä tunne mikä herää näitä "kilojen kantajia" kohtaan on sääli heitä kohtaan. "

        Eli kuten arvelinkin, et kykene oikeasti vastaamaan kysymykseeni.

        Olisin nimittäin oikesti ollut kiinnostunut siitä, mikä saa sen säälin aikaiseksi, jos sellaista toodella tunnet. Nythän selvästi on kyse siitä, että et vain pidä lihavien ulkonäöstä, ja pönkität omaa mielipidettäsi "ylipainoisten säälittävyydellä".


      • truuth
        analyser kirjoitti:

        Tässä suora lainaus: "Lähinnä tunne mikä herää näitä "kilojen kantajia" kohtaan on sääli heitä kohtaan. "

        Eli kuten arvelinkin, et kykene oikeasti vastaamaan kysymykseeni.

        Olisin nimittäin oikesti ollut kiinnostunut siitä, mikä saa sen säälin aikaiseksi, jos sellaista toodella tunnet. Nythän selvästi on kyse siitä, että et vain pidä lihavien ulkonäöstä, ja pönkität omaa mielipidettäsi "ylipainoisten säälittävyydellä".

        öö en? Ei kaikki, jotka toitottavat kantavansa kiloja tyytyväisiniä ole ylipainoisia? Toi kilojen kantaminen menee vaan luokkaan "voit saavuttaa kaiken elämäsi aikana" tai "olet täydellinen." Josset ymmärrä älä ymmärrä, mutta älä nyt mun itsetuntoo ota tähän mukaan. Samalla tavalla ajatellen voisin sanoa että haet hyväksyntää itseesi mun kustannuksella.


      • analyser
        truuth kirjoitti:

        öö en? Ei kaikki, jotka toitottavat kantavansa kiloja tyytyväisiniä ole ylipainoisia? Toi kilojen kantaminen menee vaan luokkaan "voit saavuttaa kaiken elämäsi aikana" tai "olet täydellinen." Josset ymmärrä älä ymmärrä, mutta älä nyt mun itsetuntoo ota tähän mukaan. Samalla tavalla ajatellen voisin sanoa että haet hyväksyntää itseesi mun kustannuksella.

        En ole itsetuntoosi viitannut, kyllä mielipidettään voi pönkittää vaikkei olisi heikko itsetunto.
        Sinä kiertelet vastausta, kysyin syitä säälintunteisiin, en muuta. Jos et pysyt antamaan selkeitä
        vastauksia, niin anna olla.

        En usko että tässä tarvitsee enempää vääntää aiheesta.


      • truuth
        analyser kirjoitti:

        En ole itsetuntoosi viitannut, kyllä mielipidettään voi pönkittää vaikkei olisi heikko itsetunto.
        Sinä kiertelet vastausta, kysyin syitä säälintunteisiin, en muuta. Jos et pysyt antamaan selkeitä
        vastauksia, niin anna olla.

        En usko että tässä tarvitsee enempää vääntää aiheesta.

        Ainoo syy mikä sääliä herättää on se että ne elää jossain ihan omassa maailmassaan, samalla tavalla säälin jotain ääriuskovaisia.


      • analyser
        truuth kirjoitti:

        Ainoo syy mikä sääliä herättää on se että ne elää jossain ihan omassa maailmassaan, samalla tavalla säälin jotain ääriuskovaisia.

        Aaa, no nyt selkis. Täytyy myöntää, että ei olisi tullut mieleenkään ajatella tuolla tavalla.
        Tuo voi joskus pitää paikkansa. Itselleni tuli mieleen lähinnä se, että on aika surkeaa kun ei kykene pitämään syömistään hallinnassa.
        Joidenkin puheet kuulostavat tosiaan siltä, että kaikenlaisia syitä löytyy ylipainoon. Tai asia ohitetaan muuten vaan jollain kuittauksella tai olankohautuksella. Mutta luulenpa että ne ovat melko pitkälle kehittyneitä puolustusmekanismeja.

        Osa ihmisistä kamppailee kilojensa kanssa ylipainoisenakin, jos he antavat periksi, painoa tulee huikeasti lisää. Ei se kamppailu onnistu, jos elää kuplassa.
        Ja tuon kuplan voi hajottaa hyvin yksinkertaisesti toteamalla, että suurin osa ihmisistä lienee niitä, jotka kuolevat nälkään, jos lakkaavat syömästä.

        Joutuvatko normaalipainoiset tarkkailemaan omaa syömistään, ja kärvistelemään jatkuva nälän tunteen kanssa? Vai onko se niin, että normaalipainoinen ei koe näläntunnetta niin usein kuin ylipainoinen?
        Tämä kysymys kaikille vastaushalukkaille normaalipainoisille.


      • da truuth
        analyser kirjoitti:

        Aaa, no nyt selkis. Täytyy myöntää, että ei olisi tullut mieleenkään ajatella tuolla tavalla.
        Tuo voi joskus pitää paikkansa. Itselleni tuli mieleen lähinnä se, että on aika surkeaa kun ei kykene pitämään syömistään hallinnassa.
        Joidenkin puheet kuulostavat tosiaan siltä, että kaikenlaisia syitä löytyy ylipainoon. Tai asia ohitetaan muuten vaan jollain kuittauksella tai olankohautuksella. Mutta luulenpa että ne ovat melko pitkälle kehittyneitä puolustusmekanismeja.

        Osa ihmisistä kamppailee kilojensa kanssa ylipainoisenakin, jos he antavat periksi, painoa tulee huikeasti lisää. Ei se kamppailu onnistu, jos elää kuplassa.
        Ja tuon kuplan voi hajottaa hyvin yksinkertaisesti toteamalla, että suurin osa ihmisistä lienee niitä, jotka kuolevat nälkään, jos lakkaavat syömästä.

        Joutuvatko normaalipainoiset tarkkailemaan omaa syömistään, ja kärvistelemään jatkuva nälän tunteen kanssa? Vai onko se niin, että normaalipainoinen ei koe näläntunnetta niin usein kuin ylipainoinen?
        Tämä kysymys kaikille vastaushalukkaille normaalipainoisille.

        Kai tähän suht. normaalipainoisena voin vastata, kyllä joudun katsomaan mitä suuhun pistän, kyllä joudun kampeemaan itteni urheilemaan, kyllä kärsin nälästä, mutta nälkäki lähinnä johtuu siitä mitä syöt.


      • sinkku_äiti
        analyser kirjoitti:

        Aaa, no nyt selkis. Täytyy myöntää, että ei olisi tullut mieleenkään ajatella tuolla tavalla.
        Tuo voi joskus pitää paikkansa. Itselleni tuli mieleen lähinnä se, että on aika surkeaa kun ei kykene pitämään syömistään hallinnassa.
        Joidenkin puheet kuulostavat tosiaan siltä, että kaikenlaisia syitä löytyy ylipainoon. Tai asia ohitetaan muuten vaan jollain kuittauksella tai olankohautuksella. Mutta luulenpa että ne ovat melko pitkälle kehittyneitä puolustusmekanismeja.

        Osa ihmisistä kamppailee kilojensa kanssa ylipainoisenakin, jos he antavat periksi, painoa tulee huikeasti lisää. Ei se kamppailu onnistu, jos elää kuplassa.
        Ja tuon kuplan voi hajottaa hyvin yksinkertaisesti toteamalla, että suurin osa ihmisistä lienee niitä, jotka kuolevat nälkään, jos lakkaavat syömästä.

        Joutuvatko normaalipainoiset tarkkailemaan omaa syömistään, ja kärvistelemään jatkuva nälän tunteen kanssa? Vai onko se niin, että normaalipainoinen ei koe näläntunnetta niin usein kuin ylipainoinen?
        Tämä kysymys kaikille vastaushalukkaille normaalipainoisille.

        olen 44 v., mielestäni normipainoinen 170/65. En ole mikään lauta, vaan D-kupeilla, hoikalla vyötäröllä, kaunismuotoisella lantiolla ja treenatulla takamuksella varustettu.

        En kärvistele nälässä, en suuremmin tarkkaile mitä syön, en syö kevyttuotteita.
        Makeisia ja herkkuja syön toisinaan, jos sattuu mieli tekemään.
        Näläntunnetta koen varmaankin yhtä usein kuin ihmiset keskimäärin.

        Mieleeni on juolahtanut joskus ajatus, tulkitsevatko ihmiset mieliteon näläntunteeksi? Lapseni ainakin pienenä sanoivat, että on karkkinälkä. Siihen olen todennut, ettei se ole nälkä vaan mieliteko.

        Ruokaa syön vain sen verran, että nälkä lähtee. Otan lautaselle kunnollisen, mutta kohtuullisen annoksen ruokaa. En santsaa koskaan. Joskus olen syönyt liikaa, ja inhoan sitä oloa. Toisaalta inhoan nälkäisenä oloakin, joten syön usein.

        Liikun vapaa-ajallani useita kertoja (4-5 krt) viikossa, työni on myös fyysistä.
        Uskoisin, että painonhallinnan salaisuus on juuri tuossa liikkumisessa, kulutan sen mitä syön. Silloin paino pysyy hallinnassa ilman erityistä kontrollia.


      • analyser
        sinkku_äiti kirjoitti:

        olen 44 v., mielestäni normipainoinen 170/65. En ole mikään lauta, vaan D-kupeilla, hoikalla vyötäröllä, kaunismuotoisella lantiolla ja treenatulla takamuksella varustettu.

        En kärvistele nälässä, en suuremmin tarkkaile mitä syön, en syö kevyttuotteita.
        Makeisia ja herkkuja syön toisinaan, jos sattuu mieli tekemään.
        Näläntunnetta koen varmaankin yhtä usein kuin ihmiset keskimäärin.

        Mieleeni on juolahtanut joskus ajatus, tulkitsevatko ihmiset mieliteon näläntunteeksi? Lapseni ainakin pienenä sanoivat, että on karkkinälkä. Siihen olen todennut, ettei se ole nälkä vaan mieliteko.

        Ruokaa syön vain sen verran, että nälkä lähtee. Otan lautaselle kunnollisen, mutta kohtuullisen annoksen ruokaa. En santsaa koskaan. Joskus olen syönyt liikaa, ja inhoan sitä oloa. Toisaalta inhoan nälkäisenä oloakin, joten syön usein.

        Liikun vapaa-ajallani useita kertoja (4-5 krt) viikossa, työni on myös fyysistä.
        Uskoisin, että painonhallinnan salaisuus on juuri tuossa liikkumisessa, kulutan sen mitä syön. Silloin paino pysyy hallinnassa ilman erityistä kontrollia.

        Todellakin, asettelin tuon kysymyksen huonosti: pitäisi pohtia myös tuota kuinka usein tuo mieliteko vaivaa, elimistö varmaankin tottuu vähempään syömiseen, mutta mieliteko ei silti katoa.

        Ja tietty ei kommentointi ole ylipainoilta kiellyttä, lähinnä oletan että jos on ylipainoa niin mieliteko iskee useammin kuin normaalipainoisella samoin nälkä. Siksi kyselen asiaa normaalipainoisilta.

        Aika usein nimittäin kuulee juuri tuota mitä sinäkin sanot, eli et juuri joudu vahtimaan syömistäsi ja syöt makeaa KUN MIELI TEKEE.
        Itse olen kamppaillut kilojen kanssa koko elämäni, ja joudun todellakin katsomaan mitä syön. Lenkkeilen päivittäin noin 6-8 km.


      • kukkakepp1
        analyser kirjoitti:

        Todellakin, asettelin tuon kysymyksen huonosti: pitäisi pohtia myös tuota kuinka usein tuo mieliteko vaivaa, elimistö varmaankin tottuu vähempään syömiseen, mutta mieliteko ei silti katoa.

        Ja tietty ei kommentointi ole ylipainoilta kiellyttä, lähinnä oletan että jos on ylipainoa niin mieliteko iskee useammin kuin normaalipainoisella samoin nälkä. Siksi kyselen asiaa normaalipainoisilta.

        Aika usein nimittäin kuulee juuri tuota mitä sinäkin sanot, eli et juuri joudu vahtimaan syömistäsi ja syöt makeaa KUN MIELI TEKEE.
        Itse olen kamppaillut kilojen kanssa koko elämäni, ja joudun todellakin katsomaan mitä syön. Lenkkeilen päivittäin noin 6-8 km.

        Täällä pitäisi rekisteröitymistiedoissa olla pakolliset kentät pituus ja paino. Pituus voitaisiin ilmoittaa profiilissa, paino ehkä valinnaisena, mutta profiilissa ilmoitettaisiin "ruumiinrakenne" painoindeksin mukaisesti oletuksena.

        Näin häveliäiden naisten painolukema ei tulisi näkyviin, mutta painoindeksi kertoisi todellisen tilanteen.

        Olen ollut parisuhteessa reippasti turvonneen naisen kanssa. En halua enää samaa, joten sivuutan kaikki pyöreästä ylöspäin. Olen itse normaalivartaloinen.


      • analyser
        kukkakepp1 kirjoitti:

        Täällä pitäisi rekisteröitymistiedoissa olla pakolliset kentät pituus ja paino. Pituus voitaisiin ilmoittaa profiilissa, paino ehkä valinnaisena, mutta profiilissa ilmoitettaisiin "ruumiinrakenne" painoindeksin mukaisesti oletuksena.

        Näin häveliäiden naisten painolukema ei tulisi näkyviin, mutta painoindeksi kertoisi todellisen tilanteen.

        Olen ollut parisuhteessa reippasti turvonneen naisen kanssa. En halua enää samaa, joten sivuutan kaikki pyöreästä ylöspäin. Olen itse normaalivartaloinen.

        Eli kun kysyin nälän tunteesta ja mieliteoista, niin mitä saan vastaukseksi?....

        Sinähän voit laittaa ylläpidolle ehdotuksen tai perustaa oman palvelun, jossa on ne ominaisuudet mitä itse haluat.
        Enkä muuten oikein ymmärrä millä perusteella katsot olevasi oikeutettu loukkaamaan ylipainoisia?

        Ja tasan tarkkaan muuten en itse enää toiste huoli miestä, joka on todella lihava, ja joka on sitä mieltä ettei viitsi nähdä vaivaa laihduttaakseen vaan haluaa syödä sen verran että on mukava olo.
        Ei toista kertaa tuollaista ....


      • tuulet2011
        kukkakepp1 kirjoitti:

        Täällä pitäisi rekisteröitymistiedoissa olla pakolliset kentät pituus ja paino. Pituus voitaisiin ilmoittaa profiilissa, paino ehkä valinnaisena, mutta profiilissa ilmoitettaisiin "ruumiinrakenne" painoindeksin mukaisesti oletuksena.

        Näin häveliäiden naisten painolukema ei tulisi näkyviin, mutta painoindeksi kertoisi todellisen tilanteen.

        Olen ollut parisuhteessa reippasti turvonneen naisen kanssa. En halua enää samaa, joten sivuutan kaikki pyöreästä ylöspäin. Olen itse normaalivartaloinen.

        pienimunaiset epäsiistit suomalaisukot kehtaakin täällä arvostella muiden painoa ja olemusta.
        Huh huh, no jos kerran ovat itsestään niin varmoja, että kehtaa näytellä vai kuvitteluako vaan.
        Pienimunaista kyvyttömyyttä seuraa siis myös vajaus tuolla päänupin puolella.
        Oksettaa lukea näitä.


      • oletmitäsyöt

        Kun itse on syypää läskeihinsä, ei yhteiskunnan tartte maksaa sairauskuluja.
        Luuviulut on yhtä perseestä, kuin tynnyritkin.


      • kerjvn
        analyser kirjoitti:

        Aaa, no nyt selkis. Täytyy myöntää, että ei olisi tullut mieleenkään ajatella tuolla tavalla.
        Tuo voi joskus pitää paikkansa. Itselleni tuli mieleen lähinnä se, että on aika surkeaa kun ei kykene pitämään syömistään hallinnassa.
        Joidenkin puheet kuulostavat tosiaan siltä, että kaikenlaisia syitä löytyy ylipainoon. Tai asia ohitetaan muuten vaan jollain kuittauksella tai olankohautuksella. Mutta luulenpa että ne ovat melko pitkälle kehittyneitä puolustusmekanismeja.

        Osa ihmisistä kamppailee kilojensa kanssa ylipainoisenakin, jos he antavat periksi, painoa tulee huikeasti lisää. Ei se kamppailu onnistu, jos elää kuplassa.
        Ja tuon kuplan voi hajottaa hyvin yksinkertaisesti toteamalla, että suurin osa ihmisistä lienee niitä, jotka kuolevat nälkään, jos lakkaavat syömästä.

        Joutuvatko normaalipainoiset tarkkailemaan omaa syömistään, ja kärvistelemään jatkuva nälän tunteen kanssa? Vai onko se niin, että normaalipainoinen ei koe näläntunnetta niin usein kuin ylipainoinen?
        Tämä kysymys kaikille vastaushalukkaille normaalipainoisille.

        Olen tullut lyhyen elämäni aikana siihen tulokseen että taipumus ylipainoon tulee osaksi geeniperimässä. Itsellä äidinpuolella (pieni suku) kaikki naiset ovat alkaneet kerätä ylipainoa iän karttuessa. Ruokailutottumukset eivät kaikilta osin selitä tätä, en koskaan muista esimerkiksi äitini mättäneen hirveitä määriä herkkuja itseensä. Itse olen vielä neljänkympin korvissa normaalipainossa, mutta työtä ja itsekuria se vaatii. Mitä enemmän tulee ikää sen vähemmän saa syödä. Ei edes ns. terveellisiä ruokia voi syödä vapaasti, vaikka fyysistä työtä teenkin. Asiaan vaikuttanee sekin että olen aika lyhyt ja muodokas vartalotyypiltäni.


    • Ex_läski

      Suurin osa miehistä haluaa vain panoseuraa. Eikä siinä nussiessa miehet kauheasti
      naisen naamaa katso, kun himot vie. Saat miehiä 100%:n varmasti ja niin
      paljon kuin haluat. Muista kuitenkin, että todella hyviä miehiä on vähän, he kun eivät
      ole vaistojen vietävissä vaan etsivät jotakin aivan muuta.
      Siksi pysyvän parisuhteen löytäminen onkin kohdallasi hieman
      kinkkisempi juttu..

      • Ei pulskia

        on paljon ongelmallisempi. Ei ole pelkästään esteettinen haitta, vaan vaikuttaa myös kykyihin: ei seiso tai väsyy, ennenkuin tulee. Kaiken lisäksi hikoilee, uh!


      • Molempi hoikka pare
        Ei pulskia kirjoitti:

        on paljon ongelmallisempi. Ei ole pelkästään esteettinen haitta, vaan vaikuttaa myös kykyihin: ei seiso tai väsyy, ennenkuin tulee. Kaiken lisäksi hikoilee, uh!

        ja muut pulskien naisten moittijat, lukekaa viestiketju Suhteet ja tunteet->Ihannemies-> Mikseivät MIEHET huolehdi itsestään


    • mansema

      Voisi kysyä myös: Kelpaako pyöreä mies naiselle?
      Eihän naisen fyysisellä olemuksella ole mitään tekemistä silloin jos hän on " ruusunen" sisäisesti.
      Kun asettaa kyseisen kysymyksen, niin silloin on joutunut tahtomattaan loukatuksi ja jätetyksi.
      Ja jos näin on, niin kannattaa unohtaa koko juttu ja keskittyä uuteen suhteeseen.
      Eli vastaus kysymykseen: Kyllä kelpaa!

      • analysator

        Pyöreä mies ei kelpaa ainakaan itselleni. Tunnen itsenikin surkimukseksi, jos sellaisen kanssa olen. Mikä saa sinut luulemaan, että pyöreä nainen hyväksyisi pyöreän miehen kumppaniksi? Naisen pyöreys on hyväksyttävissä ja evoluution kautta perusteltavissa, miehen ei.


      • analyser
        analysator kirjoitti:

        Pyöreä mies ei kelpaa ainakaan itselleni. Tunnen itsenikin surkimukseksi, jos sellaisen kanssa olen. Mikä saa sinut luulemaan, että pyöreä nainen hyväksyisi pyöreän miehen kumppaniksi? Naisen pyöreys on hyväksyttävissä ja evoluution kautta perusteltavissa, miehen ei.

        Jahas, joku oli nopeampi kuin mitä itse olin rekisteröimään tuon. :D

        En tiedä miksi, mutta minulle tulee nikkivaras jostain syystä mieleen.... olen toki väärässä.


      • neito_88

        Minä ainakin mieluummin ottaisin kunnon miehen, kuin ylitreenatun lihaskimpun.
        Onhan se kivaa katseltavaa, kun vartalo on kunnossa, mutta vielä ihanempaa on käpertyä pehmoiseen lämpimään syleilyyn, kunnon miehen syliin.. Mieluummin hieman ylipainoinen mies kuin rasvaprosentteja tarkkaileva himo urheilija.


    • 7+15

      Minä olen pyöreä ja tullut siihen tulokseen,että kelpaan miehille siviilissä ja netissä, hoikillekin, mikä sinällään ei ole minulle mikään tärkeä asia. Sen ajan, mikä minulla on ollut profiili netissä, olen löytänyt mukavia normaaleja miehiä, toki aina on niitä,joilla on pelkästään seksi mielessä. Profiiliin täytyy kirjoittaa totuus ja kertoa itsestä jotain oleellista, hiukan huumoria ja henkevyyttä. Sellaista, joka puhuttelee sopivia ihmisiä. Muiden huomioita ei tarvitakaan.
      Nyt ei enää tarvitse hakea,, toivottavasti tällä kertaa on onni enemmän matkassa. Edellinen kumppani siirtyi yhtäkkiä muille maille, rajan taakse.

    • fatmama

      vastaa...
      ei näemmä kelpaa. Ihmisillä on ihan epärealistisia vaatimuksia - pitää olla Barbi tai Ken ennen kuin
      eides vaivaudutaan tutustumaan. Perustan väitteeni siihen, että muutama vuosi sitten kun olin kuosissa ja
      kaunis treffi pyyntöjä sateli sähköpostiini solkenaan. Nyt ikää on pari vuotta - ja kiloja 10 enemmän... profiilini ohitetaan eikä viestejä tule - omaan kauniit kasvot - ne vain näkyvät kuvassani, profiilissani lukee pyöreä se piisaa. (toki kauneus on katsojan silmissä)

      Saan edelleenkin treffipyyntöjä ihan ilman nettiä tai ravintolaa...
      Se vain että oikea ei ole osunut kohdalleni.

    • havainnonpala

      Ei.
      Ei kelpaa jos mies on itse lihava, koska miehen mielestä jomman kumman on oltava normaalipainoinen.
      Ja se normaalipainoinen ei ole ainakaan hän. Paino on näet hänelle herkkä asia.

    • mie vaan

      Emme kelpaa tällaisenaan, oon kokenut sen henk.koht. Tullaan kaukaakin katsomaan ja toteamaan et ai ton näkönen, no en mie nyt ihan norsua aatellut itselleni ottaa ja sit vaan käpälälautaan. Pahimmat on sellasia jotka eivät mitään itsestään ilmoita "tavaran tarkistettuaan" ja hylättyään tai sit ne jotka luulevat olevansa komeita mutta joilta itseltäänkin sitä kiinteetä läskiä löytyy, mutta uroillahan kaikki on sallittu. Naisten pitäis uroille "rumillekin" koristella, perusluomut ei kelpaa. Ei ihme jos rajan takaa pitää venakoita käydä valkkaamassa. Siellä käy ne jotka eivät täältä kotimaasta sitä hoikkaa ja kaunista ihannenaista saa. Ootteko muuten pannut merkille että kun venäläinen nainen tekee yhden lapsen niin se alkaa muistuttaa suomalaista yli 60v naista, joten sinne vaan ulkomaan autuuteen naisten hakuun. Siinäpähän venäläisnaisen komeus rutistuu ja vanhenee yhtä aikaa nuoremman suomalaismiehen rinnalla..hah, hah...

    • ihminenpihminen

      Itselle ei kyllä upoa rehellisesti lihavat naiset ollenkaan. Seksuaalinen vetovoima jää uupumaan kokonaan ja mielestäni se että on päästänyt itsensä siihen kuntoon kertoo jotain luonteestakin...

      • pylleröinen

        Olen itse pyöreä nainen. Olen tehnyt kokeen, laatinut kaksi ilmoitusta. Toiseen olen laittanut ruumiinrakenteeksi pyöreä ja kuvan tämänhetkisestä itsestäni, toisessa lukee ruumiinrakenne normaali ja kuvassa olen minä 5 vuotta sitten. Pyöreä minäni ei saa juurikaan yhteydenottoja, normaalille minälleni taas viestejä sataa.

        Jopa pyöreät ja ns. rumat miehet laittavat viestiä sille normaalipainoiselle minälle, eivät pyöreälle. Osa näistä on ollut sennäköisiä urpoja, että en ymmärrä, mitä he oikein itsestään kuvittelevat.

        Ja luepa tarkemmin miesten ilmoituksia. Hyvin monella tärkein kriteeri naiselle on se, että nainen on hoikka, normaalivartaloinen tai urheilullinen. Tämä on usein mainittu ekana, kun kerrotaan, millaista kumppania etsitään.


      • I/O I/O I/O
        pylleröinen kirjoitti:

        Olen itse pyöreä nainen. Olen tehnyt kokeen, laatinut kaksi ilmoitusta. Toiseen olen laittanut ruumiinrakenteeksi pyöreä ja kuvan tämänhetkisestä itsestäni, toisessa lukee ruumiinrakenne normaali ja kuvassa olen minä 5 vuotta sitten. Pyöreä minäni ei saa juurikaan yhteydenottoja, normaalille minälleni taas viestejä sataa.

        Jopa pyöreät ja ns. rumat miehet laittavat viestiä sille normaalipainoiselle minälle, eivät pyöreälle. Osa näistä on ollut sennäköisiä urpoja, että en ymmärrä, mitä he oikein itsestään kuvittelevat.

        Ja luepa tarkemmin miesten ilmoituksia. Hyvin monella tärkein kriteeri naiselle on se, että nainen on hoikka, normaalivartaloinen tai urheilullinen. Tämä on usein mainittu ekana, kun kerrotaan, millaista kumppania etsitään.

        Ja niilläkin lopuilla, joilla ei ole noita kriteereitä mainittuna, on tarkoitus ensisijaisesti löytää hoikka/normaali/urheilullinen, ja vasta sitten jos ei sellaista löydy, tyydytään muuhun.
        Sillä millaisia miehet itse ovat ei tunnu olevan mitään merkitystä. Ja monet ylipainoiset miehet häpeilemättä valehtelevat painonsa reippaasti alas.


    • Tottakai kelpaa,en minä ainakaan ihannoi missi tyttöjä vaan pyöreämpi on minun makuuni.Etsinyt olen sitä oikeaa mutta ei vielä löytynyt.Sen olen kyllä huomannu deitti palstoilla et pyöreät usein asettaa vaatimukset hoikkaan/urheilulliseen ym.eli siihen loppuu sen profiilin lueskelu ja siirryn seuraavaan.

      Terveisin itsekin pyöreä.

    • Oikein haluu

      Eikä kelvannut pyöreä mieskään aikanaan...Täsä joutus laihduttaan välis 40 kg, et alko taas naiset kiinnostumaan. Eikä se lopuks ollu ees vaikeeta... yksin kun on niin sitä on aikaa kattoo mitä tunkee turbaansa.

      Ja nyt ku alkaa noi oman ikäset naiset oleen 30 niin kyllähän niistä leveet tippuu pois heti.
      Kait se on omalla kohdalla siitäkin ku on noutunut oman ulkokuorensa takia hikoilemaan
      ja treenaamaan naisten takia niin kyl haluu, et toisellakin on samanlaista yritystä elämässä.

      Tosin pyöreä ja läski on kaksi eri asiaa. Itse olin aikamoinen sika
      ja nainen sitten taas riippuen pituudesta on pyöreenä vähän söpökin.
      Jos on kahvaa niin salaattia ja jalkaa toisen eteen niin kyllä se siitä.

      Eikä sen vattan passaa tulla miehellä tai naisella vyötärön yli.

    • äijä norm. painoinen

      Miksi täällä kyselet moista, kun tiedät vastauksen muutenkin. Täällä kantaa ottavat ovat lihavia
      naisia ittekkin, joten heidän myötätunto on tietenkin puolellasi. Mikset sitten ylipäänsä et
      laihduta ?

    • s-koko

      Jos haet myötätuntoa täältä, niin näytät onnistuneen, mutta todellisessa elämässä, kuten oot
      huomannut ei se mene noin !

    • namii......

      pyöree vai paksukainen?
      pyöreen muodokas on hot,,

    • mitä häh?

      No älkää viittikö, vaikka oma asiahan se tietysti on, mutta minä vaan en pidä
      lylleröistä, joiden läskit hyllyy kävellessä. Siinä ei ole mitään seksikästä,
      vaikka miltä kantilta kattos. Joten pitäkää hyvänänne.

    • pröötttt

      Kunhan et tupakoi niin vähän pyöreämpikin symppis nainen kelpaa :-).

    • ...

      ...

    • kuntoileva_

      Mikä siinä itsestä huoltapitämisessä on niin vaikeaa, vois katsoa vähän
      mitä naamaansa tunkee......ei kiinnosta jääkaapin ja sohvan väliä
      ramppaava tankeroinen.

    • Entinen työkaverini oli pyöreähkö nainen, mutta erittäin sensuelli ja miesten mieleen. Kun hän innostui laihduttamaan itsensä normaalipainoiseksi, hänestä hävisi sex appeal, eikä vientiä enää ollut niin paljon.

      Se, että on sinut itsensä kanssa, heijastuu myös ulospäin. Muista se.

    • sivusilmällä

      Minua kummastuttaa läskivuorien puolesta puhujat, jos joku ei syty sellaisesta,
      niin miksipä heti nostetaan niskavillat pystyyn ja annetaan miikkoja.

      Jokaisella oikeus mielipiteeseen ja olen kyllä sitä mieltä, että mitä muita
      ketjuja olen lukenut, niin harva oikeesti pitää lihavista puuskuttajista.
      Ainoastaan mikäli itse on myös sellainen, eikä muita saa, joko hyväksyy,
      tai on yksin.

      • .

        Samaa ihmettelin, kun ketjua luin, läskejä naisia on näköjään paljon, kun noita peukkuja antavat omalle vartalotyypilleen, mutta silti rypevät itseinhossa.


      • ------

        Eivätkö nuo plussat ja miinukset ole juuri niitä mielipiteen ilmaisuja? Jos olen samaa mieltä, laitan plussan, jos olen eri mieltä niin miinuksen. Eikö?

        Kuten sanoit, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Siis myös niillä jotka ovat eri mieltä kuin sinä.


    • !!!!!

      Totuus taitaa olla se, että tänne kyllä kelpaa kirjoittajat on läskejä itse,
      sillä näin paljon joo joo porukkaa liikkeellä. Siksi en usko tämän ketjun
      totuuspohjaan pennin vertaa. Ihan tyhjänpäiväistä, joten hyvästi...........

      Saatte jäädä löllöilemään keskenänne, sillä kyllä nyt tynnyrit kelpaa,
      mutta ikä-asioissa 2 vuottakin on liikaa, ihme sakkia ootte kaikki.

      Ensin just, eikä melkein, sit kaikki kelpaa, mitä v.ttua.?????

      • läpinäkyvää

        Älä jo muuta sano. Kovin katkeria ja pahoinvoivia ylipainoisia näkyy tämäkin ketju olevan täynnä. Lisäksi naurattaa tuo läskeihin kriittisesti suhtautuvien viestien miinustelu ja ylistävien plussailu :D Aivan kuin se mitään muuttaisi :D


    • m30+

      Pyöreä nainen on ehdoton ei. Itse syön epäterveellisesti ja paljon, enkä todellakaan harrasta mitään liikuntaa, mutta silti mittani ovat 180/66. Juon myös rasvaista punaista maitoa, sekä käytän aina voita leivän päällä. Eilen söin kaksi pizza, kalapuikkoja ja perunamuusia. Mums. Kevyttuotteet maistuvat niin pahalle, että saavat kyllä minun puolestani jäädä kaupan hyllylle!

      Jos tuo ei onnaa teiltä, niin teissä on jotakin vikaa. Suosittelen kemoterapiaa, niin saadaan räjäytettyä turhat läskit ja syöntihalut pois.

      Suomalaisten geenit ovat ihan perseestä, onneksi en ole täysiverinen suomalainen, silloin olisi kyllä itkettävää. Suomalaiset ovat retardeja, lyllertävää kansaa, joista miehistä 50% tuntuu kärsivän autismin kirjon oireista, ja naisistakin iso osa, kun kaikki tuntuisi olevan tuollaisia nynnyjä, vain alkoholihuuruissa voi olla avoimempi.

    • sori mut ei onnaa

      Ei kelpaa. Mikä tahansa muu vartalomuoto saa olla paitsi lihava. Etoo kaiken maailman plösöt jotka ei pidä huolta kropastaan -.-

    • _Onnellinen_

      Kyllä kelpaa. Tai riippuu ihan miehestä,onko se kranttu vai ei. Itse olen pyöreä nainen ja olen onnellisesti varattu(mieheni on hoikka).

      • Sad läski

        Pyöreät akat etsii useimmiten pitkää miestä vierelle koska luulevat näin näyttävän hoikemmalta ja pienemmältä.


    • pieni pyöreä mies

      Pyöreet naiset haluu niitä lihaksikkaita pitkiä miehiä. Ei hiukan pyöree mies kelpaa pyöreälle naiselle. Joo ja jos on alle 170 cm niin ei naizille kelpaa.

    • agagagagag
    • vittuakans

      Minulla on kovat halut ja kk varustus.En halua edes nähdä laihoja naisia.Paneminen tuntuu kuin heittäis patonkia rappukäytävään.ei käy.

    • kallionkunkku

      kyllä kelpaa, iso vaalee...

    • kallionkunkku

      9 0409125745

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe