Te saitte pilkanteollann ne minut juomaan ja harkinta kykyni petti ja jäin kiinni ratista. Onneksi mitään onnettomuutta ei ehtinyt sattua. Olen jo tehnytr rikosilmoituksen tästäkin palkstasta, ja ystäväni joka on huippujuristina lontoossa ja milanossa, sanoi että korvaussumma jonka joudutte maksamaan kunnianloukkauksesta on vähintäänkin satojatuhansia. Se että olen julkisuuden henkilö ei anna teille minkäänlaista oiukeutta pilkantentekoon ja solvaamiseen. Oikeiudessa tavataan!
Oletteko nyrt ylpeitä itsestänne?
12
1126
Vastaukset
- se ei pelaa joka pel
Onko se lothar taas mollaamassa muita ja pitämässä markkina puheitaan täällä joko on virossa käyty joko vehkeet pelaa.
- Valoista viemäriin
Kirjoittelu loppuu, kuin seinään, kun hankkiudut eroon negatiivisesta julkisuudesta ja kohdallasi tämä tarkoittaa, että poistut julkisuudesta kokonaan. Nyt kun käry kävi ratista, niin ratkaisu ei ole, että myyt jutun yksityisoikeudella roskalehdelle, jossa tilität tapausta. Jokainen suomalainen tietää, että poliisin käytös esimerkiksi rattistapauksissa määräytyy ihan asiakkaan käytöksen mukaan, oli julkisuuden henkilö tai ei.
Sinuna hankkiutuisin normaaliin työelämään julkisuuden ulkopuolelle ja laittaisin päihdeongelmat aisoihin, A-klinikan tai yksityisten palveluntarjoajien avulla.- 18 + 14
mulle mitä työtä kouluttamaton, yli 30 ikänen, aiempaa työkokemusta omaamaton henkilö voi saada?? En oiken usko Tussu alkais siivoamaan tai jotain aamulehteä jakelemaan???
Tällä hetkellä helpoin tapa (kai) ansaita on tyrkyttää itteään roskalehtien palstoille tai sitten jatkaa stripparin uraa. Kylläkai Hymy tost rattikärystä muutman satkun, tai ees skumppaputelin on maksanut. Yksinpikeudella, vain Hymyssä, Tussun itse kertomana... heh ,, joo...
- helpotti...
hävi v ... n tältä palstalta.
- evvk man
häivy julkisuudesta ja anna meille rauha
- knfdklfdkldfkldfklf
evvk man kirjoitti:
häivy julkisuudesta ja anna meille rauha
- Heeeebo
Juu olen ylpeä itsestäni. Mua et saa mistään vastuuseen ja sekös sua vituttaa. En ole tehnyt mitään Suomen lakien mukaan laitonta joten poliisit eivät ota tutkiakseen. HA HA HA!!! Vituttaako?
Voi tätä riemua. - Johanna Tukkiiainen
Kyllä vaan olette syyllistyneet kunnianloukkaukseen. Aion lähtea huilaamaan como järvelle, Geaorge Clooney sanoi että olen tervetullut milloin vain hänen huvilalleen. Aioin itsekin ostaa sieltä villan, teiltä saamani korvaukset menevä käsitrahaksi.
- pon-tikka
Heko heko ettei vaan olisi kuitenkin ollut Gary Grant? Tuolla blogissa on ihan hysteerisen hauskoja kirjotuksia, olen nauranut huutonaurua maha kipeenä tuntikausia niille päättömille ja keskenään ristiriidassa oleville jutuille.
hei, koita nyt jo päättää
-mielestäsi suomalainen mies on moukka, tylsä ja huonokäytöksinen, seuraavassa lauseessa ylistät suomalaista miestä ylivertaiseksi ja haikailet kaikkia entisiä suomalaismiehiäsi takaisin
-Miami on kuulemma kolmas kotikaupunkisi, kuitenkin vähintään joka toisessa blogimerkinnässäsi kerrot että olet totaalisen kyllästynyt koko Miamiin. Silti jankutat koko ajan mokomasta turistirysästä jossa läskit amerikkalaiset eläkeläiset tekevät hidasta kuolemaa. Lässytät jostain merenranta-luksushuvilasta, tajuamatta että niitä saa vuokrattua halvalla sesongin ulkopuolella, siinä ei ole mitään glamuuria. Et kai luule ettei kukaan muu ole käynyt ulkomailla, ha ha!!
Nyt kun olet päättänyt nostaa syytteen, luvassa on pitkiä oikeusprosesseja, joita lakimiehet odottelevat jo vesi kielellään. - totuuden torvi
Koska niitä haasteita oikeuteen rupee tulemaan? Meinaan on sen verran paljon ylimääräistä tällä hetkellä tilillä että syytä olis vähän alimpia seteleitä ainakin penkoa jotteivät ihan homeeseen vedä kaikki.
Missäs se como-järvi on? Onko se jenkeissä vai joudutaanko menemään ihan Maiamiin asti?
- Äikänmaikka____
Sullako eximia äidinkielestä, salli mun nauraa! Blogissa on niin hirveitä kirjoitusvirheitä että hävettää ihan sun puolesta. Miksi kaikki lukusanat kirjoitetaan 3-kymppinen, 5-tanssijaa, 2-kuukautta, mikä helvetin väliviiva joka lukusanassa?
- on?
puhutte tukiaisen nimissä eikös se oli rikollista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021520
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18742- 55719
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673