60H-kuppi, ihanat rintani

Sara-18

Olen 18-vuotias tyttö ja kävin keväällä tallinnassa suurentamassa rintani. Nyt minulla on upeat 60H-kupit ja ihanan täydelliset rinnat. On upeaa olla uimarannalla ja nauttia miesten katseista. Ihailu, jonka nyt saan on todella hyvän tuntuista. Olen muutenkin hoikka ja sporttinen tyttö, nyt saan seuraa aina kun haluan. IIIhanaaa!!! Suosittelen kaikille samaa. Minulle laitettiin 5,5dl:n Mentorit ja olen tosi tyytyväinen nyt uuteen uhkeaan ulkonäkööni. ;)

44

1887

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H70kärsijä

laita viestiä kun alat saada migreenipäänsärkyjä, niskakipuja. miten pitkään kestät niitä on mielenkiintoista tietää. tiedoksi vain ne ei lähe ennen kuin otatat pois silikonit.

• Jha-73

Itselläni on 6 dl implantit, eikä mitään ongelmia ole ollut vaikka hyvin hoikka olenkin. Sporttaillessa täytyy toki olla hyvin tukea antavat liivit päällä. En ymmärrä Suomalaisten naisten kritisointia jos on yli 5 dl implantit laittanut. Kateutta? Täällä laitetaan 2-4 dl implantteja, jotka on mielestäni ihan rusinoita. Mutta jos joku haluaa pikkutissit niin ihan vapaasti. Jokainen tyylillään.

• vaihteeksi
        Jha-73 kirjoitti:

Itselläni on 6 dl implantit, eikä mitään ongelmia ole ollut vaikka hyvin hoikka olenkin. Sporttaillessa täytyy toki olla hyvin tukea antavat liivit päällä. En ymmärrä Suomalaisten naisten kritisointia jos on yli 5 dl implantit laittanut. Kateutta? Täällä laitetaan 2-4 dl implantteja, jotka on mielestäni ihan rusinoita. Mutta jos joku haluaa pikkutissit niin ihan vapaasti. Jokainen tyylillään.

noita ketjuja joissa kysellään neuvoja rintojen pienennykseen. Eiköhän mielesi muutu.

• 70Hkärsijä
        vaihteeksi kirjoitti:

noita ketjuja joissa kysellään neuvoja rintojen pienennykseen. Eiköhän mielesi muutu.

miksi mie olisin kateellinen jos miulla on isommat rinnat kuin alkuperäisellä? en ole ihan täysin idiootti mutta eikös 70H ole sama koko kuin 60J se on kaksi kuppia isompi kuin alkuperäinen... sen pitäs olla kateellinen mulle. mutta ei kannata. päänsärky on tälläkin hetkellä, niskat on kuin kivet niin kovat on mikä tekee kroonista päänsärkyä, huono ryhti. parin vuoden päästä on skolioosia.. siinä ihana tulevaisuus. valitettavasti en ole pikkutyttö joka leikkii aikuisten vaatteissa, olen oikea aikuinen joka ei tarvii implantteja pilaamaan elämää.. mistä ihmeestä te ees löydätte vaatteenne? teettekö ne ite?rintaliivit on ainoat mitä löytyy ettekö pidä mitään muuta päällä? onnea vaan kun etitte mekkoa juhliin, mutta te olette ehkä niin rikkaita että voitte kaikki vaatteenne teettää itellenne..
        mitäs teette sitten kun tulee mies jota rakastatte ei hoito, mikä vihaa rintojanne? te vain jatkatte tuota lapseilua elämänne loppuun asti? oikeastaan mie säälin teitä... tyhjä elämä...

• Jha-73
        70Hkärsijä kirjoitti:

miksi mie olisin kateellinen jos miulla on isommat rinnat kuin alkuperäisellä? en ole ihan täysin idiootti mutta eikös 70H ole sama koko kuin 60J se on kaksi kuppia isompi kuin alkuperäinen... sen pitäs olla kateellinen mulle. mutta ei kannata. päänsärky on tälläkin hetkellä, niskat on kuin kivet niin kovat on mikä tekee kroonista päänsärkyä, huono ryhti. parin vuoden päästä on skolioosia.. siinä ihana tulevaisuus. valitettavasti en ole pikkutyttö joka leikkii aikuisten vaatteissa, olen oikea aikuinen joka ei tarvii implantteja pilaamaan elämää.. mistä ihmeestä te ees löydätte vaatteenne? teettekö ne ite?rintaliivit on ainoat mitä löytyy ettekö pidä mitään muuta päällä? onnea vaan kun etitte mekkoa juhliin, mutta te olette ehkä niin rikkaita että voitte kaikki vaatteenne teettää itellenne..
        mitäs teette sitten kun tulee mies jota rakastatte ei hoito, mikä vihaa rintojanne? te vain jatkatte tuota lapseilua elämänne loppuun asti? oikeastaan mie säälin teitä... tyhjä elämä...

En nyt väittänyt, että Sinä olisit kateellinen. Ystäväpiirissäni vaan huomannut, etä monet silikoneja niin kovasti haukkuneet ja kritisoineet ovat lopulta sellaiset hankkineet :)
        Vaikka erittäin hoikka olenkin ei näiden 3 vuoden aikana minulla ole ollut minkäännäköisiä niska tai selkäjumeja. Johtuu ehkä siitä, että harrastan liikuntaa ja käyn salilla. Vaikka teen toimistotyötä näyttöpäätteen ääressä ei mitään ongelmia ole ollut. Ei ne niskajumit siis aina rinnoista johdu.
        Vaikka minulla isot rinnat onkin niin kyllä vaatteita löytyy ja istuvat päällä erittäin hyvin. Olen kokoa 2 eli ihan nuoriso osastolta löytyy kaikkea ihanaa päälle pantavaa.

• MinttuMaaria*
        70Hkärsijä kirjoitti:

tulevaisuutta ajatellen..mikset ole pienennyttänyt rintojasi, jos vaivat ovat noinkin suuret ;)? Pääsisit ihan varmasti julkiselle puolelle lähes ilmaiseen leikkaukseen, jos haluat.

• H70kärsijä
        MinttuMaaria* kirjoitti:

tulevaisuutta ajatellen..mikset ole pienennyttänyt rintojasi, jos vaivat ovat noinkin suuret ;)? Pääsisit ihan varmasti julkiselle puolelle lähes ilmaiseen leikkaukseen, jos haluat.

sitä mie ootan. mun pitää lsaada terveysongelmat kuntoon ennen kuin pääsen ees jonoon. mitkään liikuntamuodot ei oo auttanu, yläkroppa on aina ollu vahvin kehossa mutta ei vaan oo kannattanu näitä taakoja ikinä. mut ei mullakaan tuntunu pariin vuoteen nuo rinnat. jossain 5 vuoden paikkeilla alko keho väittämään vastaan ja kun vanhenee niin ongelmat pahenee. mie en ymmärrrä miten kumirinnat voi tuntua omalta keholta.

ostaako jha-73 vauva osastolta? mie en ainakaan löydä mistään vaatteita etenkin kun mun vyötärö on olematon ja rinnat H kokoa

• MinttuMaaria*
        H70kärsijä kirjoitti:

sitä mie ootan. mun pitää lsaada terveysongelmat kuntoon ennen kuin pääsen ees jonoon. mitkään liikuntamuodot ei oo auttanu, yläkroppa on aina ollu vahvin kehossa mutta ei vaan oo kannattanu näitä taakoja ikinä. mut ei mullakaan tuntunu pariin vuoteen nuo rinnat. jossain 5 vuoden paikkeilla alko keho väittämään vastaan ja kun vanhenee niin ongelmat pahenee. mie en ymmärrrä miten kumirinnat voi tuntua omalta keholta.

ostaako jha-73 vauva osastolta? mie en ainakaan löydä mistään vaatteita etenkin kun mun vyötärö on olematon ja rinnat H kokoa

hän hommaa vauvaosastolta kumminkaan :) en ymmärrä mikset pääsisi jonoon, jos kerran ongelmasi on noin suuri?
        Vihaako miehet sinun rintojasi, koska ne ovat suuret? Toki ymmärrän että luomut noinkin suuret kuin sinulla, roikkuvat varmaan suurinpiirtein navassa ja ovat myös ulkonäöllisesti ongelma :/

• H70kärsijä
        MinttuMaaria* kirjoitti:

hän hommaa vauvaosastolta kumminkaan :) en ymmärrä mikset pääsisi jonoon, jos kerran ongelmasi on noin suuri?
        Vihaako miehet sinun rintojasi, koska ne ovat suuret? Toki ymmärrän että luomut noinkin suuret kuin sinulla, roikkuvat varmaan suurinpiirtein navassa ja ovat myös ulkonäöllisesti ongelma :/

minua ihnottaa se että kun miulla on päällä vaatteet etenkin rintaliivit miun rinnat näyttää hienolta, sitten kun ottaa rintsikat niin järkytys miksi ne noin riippuu? musta tuntuu että isojen rintojen on silikonit eli uhmaa painovoimaa.
        minttumaaria miulla on diabetes ja se ei ole vielä tasapainossa mikä pitää hoitaa ennen kuin pääsen jonoon jos pääsen ollenkaan. pelottaa että ne ei päästä minua leikkaukseen diabeteksen takia vaikka kärsiä saa paljon näiden takia, henkisesti ja fyysisesti.

• ei este
        H70kärsijä kirjoitti:

minua ihnottaa se että kun miulla on päällä vaatteet etenkin rintaliivit miun rinnat näyttää hienolta, sitten kun ottaa rintsikat niin järkytys miksi ne noin riippuu? musta tuntuu että isojen rintojen on silikonit eli uhmaa painovoimaa.
        minttumaaria miulla on diabetes ja se ei ole vielä tasapainossa mikä pitää hoitaa ennen kuin pääsen jonoon jos pääsen ollenkaan. pelottaa että ne ei päästä minua leikkaukseen diabeteksen takia vaikka kärsiä saa paljon näiden takia, henkisesti ja fyysisesti.

Kunhan diabeteslääkitys on kohdallaan ja verensokerit saatu normaaliksi, se ei ole este leikkauksiin. Olen ollut useassa isommassa leikkauksessa, eikä diabetekseni ole ollut esteenä, se on vain huomioitu leikkauksen ja jälkihoidon yhteydessä.

• normitissit.

kyllä huomaa että olet toosi lapsellinen 18v..mut mitäs sitä muuta voi olettaakaan...Elämssä on kuule muutakin(joo tulet huomaamaan) kun vanhenet...tissit ei ole se ykköasia. ajatteles asiaa 10v päähän kun haluat vauvan ja sun melonit paukkuu ja takaan et on tooosi kipeät kun alat pukkaamaan maitoa ...huh huh..olisko kuiteski provo?...

• heh___

elämässä on paaaaaljon asioita, joista voi valita mieleisiään. Toiset enemmän ja toiset vähemmän.

• Mikä 60??

Ihmettelen tuota rintojen kokoa, kuinka jollain voi olla 60H. Itselläni on luomuna 80C ja olen tyytyväinen.

• normipieni

Varmaan Changesta. Mullakin normikoko on 80A tai 75B (mitat rinnan alta 77 cm ja päältä 94) ja Changesta 70C tai 70D. Siellä ympärys on kokoa tai kahta pienempi ja kuppi vastaavasti isompi.

• MinttuMaaria*
        normipieni kirjoitti:

Varmaan Changesta. Mullakin normikoko on 80A tai 75B (mitat rinnan alta 77 cm ja päältä 94) ja Changesta 70C tai 70D. Siellä ympärys on kokoa tai kahta pienempi ja kuppi vastaavasti isompi.

että käytät oikeaa kokoa? minun mittani on n. 75cm alta ja päältä 94. Käytän yleensä kokoa 75D joistakin 75E jotkut on 70f. Viimeksi ostamani liivit olivat 75C Evelacen liivit, jossa aika reilu mitoitus. 80cm ympärys jää löysäksi kaikista liiveistä.

Miten saat rintasi tungettua noilla mitoilla A tai B kuppiin?

• kristina..
        MinttuMaaria* kirjoitti:

että käytät oikeaa kokoa? minun mittani on n. 75cm alta ja päältä 94. Käytän yleensä kokoa 75D joistakin 75E jotkut on 70f. Viimeksi ostamani liivit olivat 75C Evelacen liivit, jossa aika reilu mitoitus. 80cm ympärys jää löysäksi kaikista liiveistä.

Ootkohan nyt kirjoittanut ihan tosissaan ? :D Kuitenkin, jos olet minusta typerää maksaa vielä tuollaisesta. Itellä on niskat yleensä nostelun ja kantelun takia jumissa, olen 21 ja mulla on b-kupit, pistää miettimään kuinka kipeet niskat kohta ois jos olis tuollaiset tissit.
        En itse koskaan menis suurennuttamaan tissejä, kohotuttamaan myöhemmin ta pienennyttämään voisin mennä. Mutten mene, en vois tuhlata rahoja sellaseen, ellei ois liikaa rahaa.

• normipieni
        MinttuMaaria* kirjoitti:

Mulla on hyvät rintalihakset (nostan penkista omalla painolla x 10) joten lihakset kasvattaa rinnanympärystä, vaikka rinnat on pienet;) Varsinkin selän v-malli selittää asiaa.

Ja eikö sulla MInttuMaaria ollut implantit (korjaa jos olen väärässä)? Implanttirinta ja luomu asettuu liiviin ja muutenkin eri tavalla ja siksi usein kokoa ei voi verrata suoraan senteissä.

• MinttuMaaria*
        normipieni kirjoitti:

Mulla on hyvät rintalihakset (nostan penkista omalla painolla x 10) joten lihakset kasvattaa rinnanympärystä, vaikka rinnat on pienet;) Varsinkin selän v-malli selittää asiaa.

Ja eikö sulla MInttuMaaria ollut implantit (korjaa jos olen väärässä)? Implanttirinta ja luomu asettuu liiviin ja muutenkin eri tavalla ja siksi usein kokoa ei voi verrata suoraan senteissä.

se on että implanttirinta asettuu liiviin erilailla. Kyllä, minulla on implantit.

• akdjjbedb,

Olet kuiteski jokin keski-ikäinen äijänprovo Savosta. Yksikään 18v ei kirjottaisi tuolla tavalla.

• Voi elämänkevät

JEEE, on varmaan mahtavaa, ku miehet tuijottaa tissejä :)))) Muistaako ne vilkaista pärstää ollenkaan ? Sinun iässäsi itsetunto on monella vielä niin heikko, että tällainen ulkonäköasia on tärkeä. Jossain vaiheessa tissiesi koko menettää merkityksensä ja kiinnität huomiotasi aivan muihin asioihin (toivottavasti). Toivottavasti rintasi eivät ole siinä vaiheessa polvissa ja niska jumissa. No, ainahan voi leikata uudelleen. Nauti nyt täysin rinnoin uusista tisuistasi ! Jos se muutti elämäsi paremmaksi, niin leikkaus oli kaiken väärti.

Ai niin, seuran puutetta ei varmaan ole. Itselläni on aina ollut isot rinnat ja minua nuorena ja edelleenkin häiritsee, että miehet eivät puhu minulle vaan tisseilleni. Sänkyseurasta ei nuorena ollut pula, koska miehiä seksi isorintaisen kanssa näyttää kiinnostavan. Eri asia on, saatko tissien avulla iskettyä sinusta aidosti kiinnostuneen miehen.

• Antitekolärpykkä

Sulla on nyt siis paino etu akselilla vai. No hyvä sulle vaan. Kerrottakoon että miehenä minua ei kiinnosta kuin aidot rinnat. Vain ja ainoastaan. Keinotekoinen on aina eri asia kuin aito kuten varmaan ymmärrät.

Itse pettyisin miehenä rintohisi vaikka olisit miten kaunis. Anteeksi vain mutta näin on. Tästä on äijien kanssa juteltu vaikka kuinka ja he ovat samaa mielta kanssani että aito on aito. Toinen homma on sitten jos nainen on näyttelijätyyppiä kuten sinä ja haluat korostaa tekorintojasi jää järjenkäytön varjoon. Saa niitä aivojakin käyttää!.

Jotenkin vaan tuntuu että aidot naiset ovat katoava luonnon vara joka on harmi kun monen pitää tyytyä vain tekorintoihin kun kohta ei ole enää muuta jäljellä. Tuo rinnoilla keuliminen on turhamaista enkä käsitä teitä naisia. Enemmänkin naurattaa tollanen hölmöily. Se mikä kiinnostaa eniten naisissa on luonnollisuus ilman mitään esittämistä ja keulimista jollain tekopuskureilla. Jos nyt satuit tästä kommentistani loukkaantumaan niin lupaa edes se että kun olet siellä hiekkarannalla ettet aiheuta mitään tsunamikohtausta kyyneleilläsi. Joku ei välttämättä osaa olla varautunut pelastusliiveihin.

Hyvää kesää tekolärpyköille vaan :D

• MinttuMaaria*

antitekolärpykälle myös :) Minä en loukkaannu ainakaan kommentistasi, vaikka tekotissit onkin ;))

• heh__

Pienetkin menee, mutta hirveän kokoiset meijerit eivät ole kivat. Kelpaa luomut ja boostatut. En oikein ymmärrä tuota katkeraa sävyä joka kielteisissä viesteissä on. Vielä vähemmän ymmärrän sitä, että kauneusleikkauksesta vedetään johtopäätöksiä aivotoiminnasta. Ehkä päättelyketju löytyy, mutta jää hämärän peittoon ainakin minulta. Luulisin kuitenkin, että kirjoittaja tekee johtopäätöksiä assosiaatioiden perusteella tyyliin kauneusleikkaus->turhamaista->turhamaisuus_typerää->kauneusleikkauksien_tekijät_typeriä. Tällainen päättely kertoo mielestäni enemmän aivotoiminnan tarkkuudesta kuin kauneusleikkaus.

• 6915

Hyi olkoon, vaikka isoista rinnoista pidänkin niin aidot niiden pitää olla! Ja 99% jätkistä on samaa mieltä kanssani. Onhan ne varmasti ilo silmälle, mutta itse ainakin kun tykkään puristella rintoja niin voin kyllä sanoa että aidot tuntuu paljon ihanammilta kuin silikonit. Silikonit on niin muovisen ja kumisen oloisetkin että menee kyllä kaikki fiilikset jos sellasiin koskee :/

• >Rudeboy<

hieno homma, kun nainen saa seksuaalista viehätysvoimaa laittamalla tissit järjestykseen. Saisimmepa me miehetkin keinotekoiset hauikset niin ei tarvisi salilla kitua kolmasosaa vapaa-ajasta siksi, että olisimme teidän naisten mielestänne houkuttelevampia. Tuli tuosta http://www.livesexcam.fi/tissit.php mieleeni.

• sellaiset...

plastiikkakirurgeilta! Jenkeissä on bodarit jo laittaneet hauis-implantteja kun ei muuten saa tarpeksi näyttävyyttä. Ja onhan täällä aina silloin tällöin kyselty neuvoa sen miehisen elimen suurentamiseen. Eli miehet on aivan samalla viivalla naisten kanssa.

• nainenrgevz
        sellaiset... kirjoitti:

plastiikkakirurgeilta! Jenkeissä on bodarit jo laittaneet hauis-implantteja kun ei muuten saa tarpeksi näyttävyyttä. Ja onhan täällä aina silloin tällöin kyselty neuvoa sen miehisen elimen suurentamiseen. Eli miehet on aivan samalla viivalla naisten kanssa.

Selvästi joku mies, joka haluaisi että naiset hankkisivat silikoneja! Ihan selvä juttu.
        Mitä te edes vastaatte tuolle aloittajalle!
        Omasta kokemuksesta sanon, ett isorintainen ei todellakaan puhu noin! Toki voi olla eroja silikonin ja luomurinnan käyttäytymisessä, mutta en usko!
        Kun rintamassa on jotain DD- H, niin voi unohtaa kaiken urheilun, esim. hyppynarulla hyppimiset, juoksun, tms. Urheiluliivit pitää olla yöllä ja päivällä. Vatteet ei istu, pitää ostaa joku L koko, joka on sitten liian iso kaula-aukosta.

• MinttuMaaria*
        nainenrgevz kirjoitti:

Selvästi joku mies, joka haluaisi että naiset hankkisivat silikoneja! Ihan selvä juttu.
        Mitä te edes vastaatte tuolle aloittajalle!
        Omasta kokemuksesta sanon, ett isorintainen ei todellakaan puhu noin! Toki voi olla eroja silikonin ja luomurinnan käyttäytymisessä, mutta en usko!
        Kun rintamassa on jotain DD- H, niin voi unohtaa kaiken urheilun, esim. hyppynarulla hyppimiset, juoksun, tms. Urheiluliivit pitää olla yöllä ja päivällä. Vatteet ei istu, pitää ostaa joku L koko, joka on sitten liian iso kaula-aukosta.

niin. Minun kokoni on se D/DD joistakin liiveistä jopa 70E. Ja minulla on implantit kokoa 290cc, omaa rintaakin oli B/C ennen implantteja. Minä urheilen, juoksen, ratsastan. Ilman MITÄÄN ongelmia. En pidä urheiluliivejä kuin urheillessa, yöstä puhumattakaan. Muuten ihan normiliivejä, välillä jopa olkaimettomia. Eikä rinnat ole todellakaan mitkään jätit. S/M kokoa käytän vaatteesta riippuen.

• uhdgsjgpo
        MinttuMaaria* kirjoitti:

niin. Minun kokoni on se D/DD joistakin liiveistä jopa 70E. Ja minulla on implantit kokoa 290cc, omaa rintaakin oli B/C ennen implantteja. Minä urheilen, juoksen, ratsastan. Ilman MITÄÄN ongelmia. En pidä urheiluliivejä kuin urheillessa, yöstä puhumattakaan. Muuten ihan normiliivejä, välillä jopa olkaimettomia. Eikä rinnat ole todellakaan mitkään jätit. S/M kokoa käytän vaatteesta riippuen.

Muistutan että luomu- ja silikonirinnasta ei voi puhua samana päivänä. Aito D/DD/E löllyy urheillessa, silikoni ei, varsinakaan yhtään jos on lihaksen alla.

• ei feikkejä
        uhdgsjgpo kirjoitti:

Muistutan että luomu- ja silikonirinnasta ei voi puhua samana päivänä. Aito D/DD/E löllyy urheillessa, silikoni ei, varsinakaan yhtään jos on lihaksen alla.

Sehän on klassikko että jos mietit onko rinnat aidot vai ostetut, pyydä tyttöä hyppimään hyppynarua- näky kertoo vastauksen. Samalla demostroituu kauniisti, miksi isot keinorinnat eivät ole omistajilleen pulma: ne ei lylly ylös alas ja sivuille, ei roiku.
        KUn aidot isot pääsevät liiveistä, laskeutuvat ne astetta alaspäin, silikoni jää siihen paikalleen mihin se on laitettu.
        Ja juuri se on syy miksi ne on niin halut sammuttavat: elottomat, teennäiset, säälittävä yritys leikkiä rintaa.
        Pettymyshän se miehelle on. Tahallinen kusetus.

• feikit?
        ei feikkejä kirjoitti:

Sehän on klassikko että jos mietit onko rinnat aidot vai ostetut, pyydä tyttöä hyppimään hyppynarua- näky kertoo vastauksen. Samalla demostroituu kauniisti, miksi isot keinorinnat eivät ole omistajilleen pulma: ne ei lylly ylös alas ja sivuille, ei roiku.
        KUn aidot isot pääsevät liiveistä, laskeutuvat ne astetta alaspäin, silikoni jää siihen paikalleen mihin se on laitettu.
        Ja juuri se on syy miksi ne on niin halut sammuttavat: elottomat, teennäiset, säälittävä yritys leikkiä rintaa.
        Pettymyshän se miehelle on. Tahallinen kusetus.

Mitä siitä sanoisit kun riisuttaessa ne upeat rinnat heitetäänkin tuolin selkänojalle ja ne haluamasi luomurinnat ovatkin tyhjät kärpäslätkät. Upea rintavarustus onkin saatu aikaan täyterintaliiveillä tai irtotäytteillä. Mutta rinnat on aidot.

Entä sitten ne upeat pitkät ja tuuheat hiukset, kampaajan laittamia lisukkeita. Hienot ja näyttävät kynnet, feikkiä taaskin. Kaunis rusketus, purkista sekin kotoisin. Nykynainen käyttää paljon feikkiä. Mallit ja missit eivät ole minkään näköisiä saunapuhtaina. Tämä hyväksytään ja yksikään mies ei hylkää näiden vuoksi naista, mutta annas olla jos saakin tietää että rinnat ovatkin silikonia...

• MinttuMaaria*
        feikit? kirjoitti:

Mitä siitä sanoisit kun riisuttaessa ne upeat rinnat heitetäänkin tuolin selkänojalle ja ne haluamasi luomurinnat ovatkin tyhjät kärpäslätkät. Upea rintavarustus onkin saatu aikaan täyterintaliiveillä tai irtotäytteillä. Mutta rinnat on aidot.

Entä sitten ne upeat pitkät ja tuuheat hiukset, kampaajan laittamia lisukkeita. Hienot ja näyttävät kynnet, feikkiä taaskin. Kaunis rusketus, purkista sekin kotoisin. Nykynainen käyttää paljon feikkiä. Mallit ja missit eivät ole minkään näköisiä saunapuhtaina. Tämä hyväksytään ja yksikään mies ei hylkää näiden vuoksi naista, mutta annas olla jos saakin tietää että rinnat ovatkin silikonia...

tämäkin. Nykyajan naiset käyttävät paljon feikkiä..mutta sehän on ihan eriasia kuin rinnat ;) Kaikki muu ok, kunhan rinnat on aidot..? Juupa juu :)

• ehkä sen kestäisin
        MinttuMaaria* kirjoitti:

tämäkin. Nykyajan naiset käyttävät paljon feikkiä..mutta sehän on ihan eriasia kuin rinnat ;) Kaikki muu ok, kunhan rinnat on aidot..? Juupa juu :)

Rinnat ovat sen takia poikkeus, että hiukset, kynnet, meikit ynnä muut eivät ole seksuaalisesti samalla tavalla merkitykselliset kuin rinnat. Miehelle tulee iso pettymys, löytyy sieltä liivien sisältä ruttuiset kärpäslätkät, mutta myös jos silikonia. Siis jos paita päällä muoto on pullea joten on syytä odottaa aitoja. Jos ne ovat aidot, ei sillä niin väliä roikkuvatko ja minkä muotoiset ovat, kunhan nyt ei mitkään pelkät nahat. Silikonirinnoissa on vielä jotain niin etovaa se, että ne irvokkaasti yrittävät matkia aitoja, ja niiden kantaja saattaa jopa uskoa siihen, että on muoviosillaan päässyt samalle viivalle aitojen kanssa; saattaa odottaa miesten niistä innostuva kuten aidoista.
        Karu totuus on, että jos ei luoja ole rintoja suonut, ei oikein voi olla muuta kuin pettymys miehelle jolle rinnoilla on merkitystä: tarjoaa joko ei oota tai feikkiä. Onneksi kaikille miehille rinnoilla ei ole suurta väliä, ja useimmille nainen kelpaa muovineen kaikkineen jos on muuten hyvä. Mutta miinus se on, siitä ei pääse mihinkään.

• MinttuMaaria*
        ehkä sen kestäisin kirjoitti:

Rinnat ovat sen takia poikkeus, että hiukset, kynnet, meikit ynnä muut eivät ole seksuaalisesti samalla tavalla merkitykselliset kuin rinnat. Miehelle tulee iso pettymys, löytyy sieltä liivien sisältä ruttuiset kärpäslätkät, mutta myös jos silikonia. Siis jos paita päällä muoto on pullea joten on syytä odottaa aitoja. Jos ne ovat aidot, ei sillä niin väliä roikkuvatko ja minkä muotoiset ovat, kunhan nyt ei mitkään pelkät nahat. Silikonirinnoissa on vielä jotain niin etovaa se, että ne irvokkaasti yrittävät matkia aitoja, ja niiden kantaja saattaa jopa uskoa siihen, että on muoviosillaan päässyt samalle viivalle aitojen kanssa; saattaa odottaa miesten niistä innostuva kuten aidoista.
        Karu totuus on, että jos ei luoja ole rintoja suonut, ei oikein voi olla muuta kuin pettymys miehelle jolle rinnoilla on merkitystä: tarjoaa joko ei oota tai feikkiä. Onneksi kaikille miehille rinnoilla ei ole suurta väliä, ja useimmille nainen kelpaa muovineen kaikkineen jos on muuten hyvä. Mutta miinus se on, siitä ei pääse mihinkään.

ajattelee. Samalla viivalla tahi ei, mutta kyllä minä mielummin pidän isohkot feikkirintani, kuin samankuppikoon navassa roikkuvat lätkät. Ja edes moni tuttuni ei tiedä niiden olevan silkonit, vaikka saunomme yhdessä.

Kumman vihamielisiä asenteita ja yleensä naisilta.

• Silikonirintaine 10+

Olet ilmeisesti tynnyrissä kasvanut. Kyllä on kaverilla kovat vaatimukset rintojen suhteen. Vai on Sinulle pettymys jos sieltä liivien alta paljastuu kärpäslätkät tai VIELÄ PAHEMPAA SILIKONIRINNAT!
        Kaverilla jolla on varaa vaatia naiseltaan täydellisiä luomurintoja=sellaisia ei ikävä kyllä ole olemassakaan täytyy olla oma kroppa kondiksessa! Mutta olen varma että ym. teksti on sohvaperuna luuserin kirjoittama, oksettavan läskimahan. Onko sulla housuissa edes munaa? Monet naiset sanoo etti koolla ole väliä, mutta kukaan nainen ei oikeasti halua pientä surkeaa penistä. Tästäkin aiheesta saisi niin mittavan keskustelun aikaan. Hah hah.

• ihan etoo
        MinttuMaaria* kirjoitti:

ajattelee. Samalla viivalla tahi ei, mutta kyllä minä mielummin pidän isohkot feikkirintani, kuin samankuppikoon navassa roikkuvat lätkät. Ja edes moni tuttuni ei tiedä niiden olevan silkonit, vaikka saunomme yhdessä.

Kumman vihamielisiä asenteita ja yleensä naisilta.

Tai uskot etteivät tuttusi tiedä. Silikonit nyt on asia, joista ei hirveästi niiden kantajille sanota.
        Munkin eräällä tutullani on silarit, ja todellakin sen saunassa olen huomannut. Vaan tuskin hänelläkään on syytä uskoa, että tiedän. En ole niin moukka, että tuijottaisin tai huomauttaisin, tuskin kukaan muukaan.
        Voi, paljon useampi tietää kuin te arvaattekaan. Ja tuskin on muovista kateellinen.

Mua nyt lähinnä ärsyttää se, että nämä feikkitissit ihan oikeasti uskoo, että ne on tissit. Kaikkea kumista ja muovista.

• ihan etoo
        Silikonirintaine 10+ kirjoitti:

Olet ilmeisesti tynnyrissä kasvanut. Kyllä on kaverilla kovat vaatimukset rintojen suhteen. Vai on Sinulle pettymys jos sieltä liivien alta paljastuu kärpäslätkät tai VIELÄ PAHEMPAA SILIKONIRINNAT!
        Kaverilla jolla on varaa vaatia naiseltaan täydellisiä luomurintoja=sellaisia ei ikävä kyllä ole olemassakaan täytyy olla oma kroppa kondiksessa! Mutta olen varma että ym. teksti on sohvaperuna luuserin kirjoittama, oksettavan läskimahan. Onko sulla housuissa edes munaa? Monet naiset sanoo etti koolla ole väliä, mutta kukaan nainen ei oikeasti halua pientä surkeaa penistä. Tästäkin aiheesta saisi niin mittavan keskustelun aikaan. Hah hah.

Onko se liian vaikea käsittää, että rintojen ei tarvitse olla täydelliset, riittää että ne on olemassa edes ihan pienet, ja ettei niissä ole muovia sisällä!
        Jos on pelkkä nahka, eihän se ole kiva juttu, mutta jos edes pikkuisen on minkä vain muotoista ja kokoista aitoa rintaa, hakkaa se keinoyritelmät aina.

Ja vaikka en olekaan tuota viestiä kirjoittanut, mihin vastasit, en ole lihava enka pienimunainen. Jos olisin, mun täytyisi varmaan tyytyä johonkin muoviseen tissijäljitelmään ja ennenkaikkea naiseen, joka on itseensä sellaiset mennyt laittamaan. Vaikka siltikin olisin mieluummin ilman.

• sittenkin.....
        ihan etoo kirjoitti:

Tai uskot etteivät tuttusi tiedä. Silikonit nyt on asia, joista ei hirveästi niiden kantajille sanota.
        Munkin eräällä tutullani on silarit, ja todellakin sen saunassa olen huomannut. Vaan tuskin hänelläkään on syytä uskoa, että tiedän. En ole niin moukka, että tuijottaisin tai huomauttaisin, tuskin kukaan muukaan.
        Voi, paljon useampi tietää kuin te arvaattekaan. Ja tuskin on muovista kateellinen.

Mua nyt lähinnä ärsyttää se, että nämä feikkitissit ihan oikeasti uskoo, että ne on tissit. Kaikkea kumista ja muovista.

"Mua nyt lähinnä ärsyttää se, että nämä feikkitissit ihan oikeasti uskoo, että ne on tissit. Kaikkea kumista ja muovista."

Jos sittenkin nämä mielipiteet ovat kehittyneet kateudesta kun jollakin on rohkeutta ja rahaa tehdä päätös ja hankkia kunnolliset tissit, mutta itse ei siihen pysty. Jos on hyvän näköiset ja kokoiset tissit, ei sellainen nainen käy lukemassa tätä palstaa.

• ymmärrystä
        ihan etoo kirjoitti:

Onko se liian vaikea käsittää, että rintojen ei tarvitse olla täydelliset, riittää että ne on olemassa edes ihan pienet, ja ettei niissä ole muovia sisällä!
        Jos on pelkkä nahka, eihän se ole kiva juttu, mutta jos edes pikkuisen on minkä vain muotoista ja kokoista aitoa rintaa, hakkaa se keinoyritelmät aina.

Ja vaikka en olekaan tuota viestiä kirjoittanut, mihin vastasit, en ole lihava enka pienimunainen. Jos olisin, mun täytyisi varmaan tyytyä johonkin muoviseen tissijäljitelmään ja ennenkaikkea naiseen, joka on itseensä sellaiset mennyt laittamaan. Vaikka siltikin olisin mieluummin ilman.

Myönnät sentään että jos on pelkkä ryppyinen nahka niin ei ole kiva juttu. Minulla oli pienemmät rinnat kuin monella miehellä. Olen varma että tällaisilla olemattomilla nypyillä tai tyhjillä nahkarukkasilla saa miehiltä pakit. Viimeistään siinä vaiheessa kun seurustelu menee niin pitkälle että ne topatut rintaliivit riisutaan, miehen mielenkiinto alkaa vähentyä.

• MinttuMaaria*
        ihan etoo kirjoitti:

Hm... sinä kuulostat todella naiselta..

Ne on tissit/rinnat usko mitä haluat. Ja minun RINTANI on ainakin minun omat :) Noh, ehkä vähän miehenikin.. omikseen hän niitä aina kehuu. Ja saunotko sinä "miehenä" paljonkin naisten kanssa noin yleensä? Ja kyllä, ystäväni vasta huokaili, kun sovittelimme vaatteita, että olipa hänellä samanlaiset RINNAT, kuin minulla.

Ja kyllä, muovista rinnoissa ollaan TODELLA kateellisia :D

• j.olökäfg
        MinttuMaaria* kirjoitti:

Hm... sinä kuulostat todella naiselta..

Ne on tissit/rinnat usko mitä haluat. Ja minun RINTANI on ainakin minun omat :) Noh, ehkä vähän miehenikin.. omikseen hän niitä aina kehuu. Ja saunotko sinä "miehenä" paljonkin naisten kanssa noin yleensä? Ja kyllä, ystäväni vasta huokaili, kun sovittelimme vaatteita, että olipa hänellä samanlaiset RINNAT, kuin minulla.

Ja kyllä, muovista rinnoissa ollaan TODELLA kateellisia :D

KukkaMaaria: Näin naisena en voi ymmärtää, miksi joku B/C-rinnoilla varustettu nainen laittaa itselleen silikonit? Jos ei ole omia, ymmärrän, mutta miksi mennä tekemään silikonirinnoiksi sellaiset, jotka ovat luomuina hyvätnkokoiset?

• MinttuMaaria*
        j.olökäfg kirjoitti:

KukkaMaaria: Näin naisena en voi ymmärtää, miksi joku B/C-rinnoilla varustettu nainen laittaa itselleen silikonit? Jos ei ole omia, ymmärrän, mutta miksi mennä tekemään silikonirinnoiksi sellaiset, jotka ovat luomuina hyvätnkokoiset?

ei koko vaan näkö. Suurin osa rinnoista oli roikkuvaa nahkaa. vaihtoehtona oli kohottaa rinta implanteilla, tai kohotusleikkauksella, jolloin rinnat olisivat luonnollisesti pienentyneet paljon.

• 10+7

No, eihän kukaan pakota olemaan kumitissisen kanssa, että miksi täällä urputat? Aitoja on Suomi pullollaan. Turhaan täällä elämöit, jos silikonit ovat niin kauheat.
        Ennemmin olisin huolissani esimerkiksi miisten koko ajan kasvavasta ylipainosta.

• provosti

Kylläpäs aiheuttaa vastustusta. Onhan silvotut rinnat toki luotaantyötävät ja monet silikoonit luonnottoman näköiset, mutta jos asia teitä todella haittaa niin silloin sen eteen täytyy tehdä jotain. Nuoret hankkivat silikooneja koska se kuuluu meidän 'kulttuuriin' ja kulttuurimme on ylikansallisen median määrittelemään, mikä taasen on lähse jokaisen suomalaisen rahoittamaa ja ylläpitämää. Jos siis asia teitä vituttaa, niin muutosta saatte sillä, että lopetatte rahoittamasta mediaa mikä esittelee niitä silikonoituja turhajulkkiksia ja muita huoria.

Jokainen suomalaien valitsee joka päiväisellä toiminnallaan mikä on kansamme parissa vaikuttava ja nuortemme mielet täyttävä mielikuvamaisema.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      18
      4084
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      51
      3864
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3373
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2848
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2688
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2648
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      97
      2620
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      114
      2337
    9. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      57
      2077
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      66
      1981
    Aihe