kun tätä palstaa lukee, eikö usko Jeesukseen tuo lähimmäisen rakkautta, joka näkyy sävyissä? vai pelkkää puukkoa.
menee viimeinenkin usko
18
180
Vastaukset
- Ot kauniisee kättees
Sehän on rakkautta kun kehoitetaan uskosta osatonta parannukseen. Synnin nuhde kuuluu parannussaarnaan.
On selvä, että henkilö joka ei tahdo luopua synnistä, vaan tahtoo elää synnissä, loukkaantuu siitä ja sanoo kuten sinä nyt, että siellä laitettiin puukkoa kylkiluiden väliin ja kierrettiin vielä terää haavassa.
Voi miten ihanaa "parannussaarnaa" se olisi kun olisimme veljet epäuskoisille, ja todistaisimme heille, tervetuloa joukkoomme rakas Jeesuksen ystävä.
On han nämä nyt jo nähty, - satoja kertoja: Kun tänne tulee ei-lestadiolainen kirjoittaja
palttoon liepeet heiluen ja trvehtii meitä rakkaudella: "Terve teille te saatanan pedofiilit
ja kakaroidenne hakkaajat, painukaa helvettiin."
Kiitellä tällasesta saatanallisuudesta ja palstamme häiriköimisestä tietenkin pitäsi?
Vai kuinka?- ai hee
aiheessa :nimim ot kauniiseen kättees,,
- åspbvkspmbp<s
rukoile mielenrauhaasi. Olet tyypillinen lestaadiolainen, joka näkee itsensä vain pyhäksi ja hyväksi, eikä huomaa kun piru takanasi kuiskii. Se joka sitä helvettiäsi kauppaa.
- Näin on velkulta
åspbvkspmbp<s kirjoitti:
rukoile mielenrauhaasi. Olet tyypillinen lestaadiolainen, joka näkee itsensä vain pyhäksi ja hyväksi, eikä huomaa kun piru takanasi kuiskii. Se joka sitä helvettiäsi kauppaa.
Sellainen josta sinä et osaa edes kuvitella. Kittod Jeesukselle!!
Nyt on kysymys siitä, mistä avauksessa puhuttiin. Ateistit tulevat sivullemme häiriköimään ja kritityitä mustamaalaamaan kaikenlaisilla valheillaan. Kun heitä kehoitetaanparannukseen synneistään he alkavat naukumaan etteivät kristityt rakasta heitä.
Me kehoitamme parannukseen juuri siitä syystä, että rakastamme teitä emmekä soisi kenenkään menevän syntejään katumattomana kuolemaan. - kauniisee kättee
ai hee kirjoitti:
aiheessa :nimim ot kauniiseen kättees,,
Me emme rakasta perkelettä ja hänen menojaan. sellaista on aivan turha anella.
Mutta me rakastamme teitä epäuskoisia, joilla iankaikkisuus asiat ovat huonosti, kehoitamme ottamaan evankeliumin ilosanoman vastaan, so. - tehkää parannus. - jaakoo
Näin on velkulta kirjoitti:
Sellainen josta sinä et osaa edes kuvitella. Kittod Jeesukselle!!
Nyt on kysymys siitä, mistä avauksessa puhuttiin. Ateistit tulevat sivullemme häiriköimään ja kritityitä mustamaalaamaan kaikenlaisilla valheillaan. Kun heitä kehoitetaanparannukseen synneistään he alkavat naukumaan etteivät kristityt rakasta heitä.
Me kehoitamme parannukseen juuri siitä syystä, että rakastamme teitä emmekä soisi kenenkään menevän syntejään katumattomana kuolemaan.Vielä muita sättiöitä ole olutt. Kuin sinä .
- Mees ny kottiis
jaakoo kirjoitti:
Vielä muita sättiöitä ole olutt. Kuin sinä .
... on sinun mielestäsi sättimistä.
Ei tämä mikään uusi asia minulle ole. Hyvin monet kadotukseen matkalla olevat uskovat samoin kun sinäkin, että parannussaarna on hyvien ihmisten sättimistä. He uskovat myös niin, että uskovien kiroaminen ja valehtelu uskovista on oikeata Jumalan palvelemista. - jaakoo
Mees ny kottiis kirjoitti:
... on sinun mielestäsi sättimistä.
Ei tämä mikään uusi asia minulle ole. Hyvin monet kadotukseen matkalla olevat uskovat samoin kun sinäkin, että parannussaarna on hyvien ihmisten sättimistä. He uskovat myös niin, että uskovien kiroaminen ja valehtelu uskovista on oikeata Jumalan palvelemista.Oli tämä , eikö aloitus ollut ensisijainen kohde.
- teuta
Jos tuolla sanomisella tarkoitit leikkaajaa.. En myös ole muurhaaja jos sitä tarkoitit ,, enkä
ymmärrärä puukkoo kristityn sana varastossa.- Auta Jeesus
Jokainen meistä on murhaaja ja valehtelija. Tuollaiset puheet joissa korostetaan etten ole sitä enkä ole tätä, taikka en ole tuollainen kun nuo muut ihmiset ovat, on puhtaaksi viljeltyä farisealaisuutta.
Juma meitä varjelkoon tuohon loukkoon lankeamasta. Meillä on Jeesus joka pelastaa, hänen nimessään ja veressään saamme kaikki synnit anteeksi, siksi meidän ei tarvitse eikä saapuolustella syntejämme.
Farisealaisuus, jonka uskon perusta on, häpeä, ylpeys, itsekkyys ja omahyväisyys, ei pelasta ketään.
*) Me olemme kaikki syntiä, toiset tunnustavat syntinsä ja saavat ne Jeesuksen tähden anteeksi.
Toiset kieltävät syntinsä ja tekopyhyydessään menevät lopulta katumattomina kadotukseen.
Hyvänä esimerkkinä tekopyhyydestä on tämän avauksen tehnyt henkilö. Hänellä ei ole syntiä
katumiseen riittävää määrää, hänkin näkee synnit toisissa ja osoittelee toisia sormellaan. - teyta
Auta Jeesus kirjoitti:
Jokainen meistä on murhaaja ja valehtelija. Tuollaiset puheet joissa korostetaan etten ole sitä enkä ole tätä, taikka en ole tuollainen kun nuo muut ihmiset ovat, on puhtaaksi viljeltyä farisealaisuutta.
Juma meitä varjelkoon tuohon loukkoon lankeamasta. Meillä on Jeesus joka pelastaa, hänen nimessään ja veressään saamme kaikki synnit anteeksi, siksi meidän ei tarvitse eikä saapuolustella syntejämme.
Farisealaisuus, jonka uskon perusta on, häpeä, ylpeys, itsekkyys ja omahyväisyys, ei pelasta ketään.
*) Me olemme kaikki syntiä, toiset tunnustavat syntinsä ja saavat ne Jeesuksen tähden anteeksi.
Toiset kieltävät syntinsä ja tekopyhyydessään menevät lopulta katumattomina kadotukseen.
Hyvänä esimerkkinä tekopyhyydestä on tämän avauksen tehnyt henkilö. Hänellä ei ole syntiä
katumiseen riittävää määrää, hänkin näkee synnit toisissa ja osoittelee toisia sormellaan.Jos sinulla on noin lennokas mielikuvitus , en yhtään ihmettele että saat sellaisia käsityksiä ,
kuin täällä on seiintynyt , sinun mielipide on nyt tullut kirjoittamattomien rivien tekstistä ,
en todella puolusta. - Auta Jeesus
teyta kirjoitti:
Jos sinulla on noin lennokas mielikuvitus , en yhtään ihmettele että saat sellaisia käsityksiä ,
kuin täällä on seiintynyt , sinun mielipide on nyt tullut kirjoittamattomien rivien tekstistä ,
en todella puolusta.Vai mitä sinä taas sekoilet? Minulla ei ole lennokasta mielikuvitusta vaan vakaa usko Kristukseen, älykäs päättelykyky Jumalan lahja sekin, ja Jumalan sana josta Pyhä Henki minulle osoittaa tarvittavat paikat ja tarvittavat tekstit. Jos todellakin tuossa tunnustuksessa pysyt minkä aiemmin kirjoitit, niin olen erittäin huolestunut hengellisestä tilastasi.
Kenenkään kristityn ei saisit tuohon halpaan langeta, että ryhtyy julkisesti kehumaan vähäsyntisyydellään tai peräti synnittömyydellään. Siinähän seisoo silloin fariseus täydessä mitassaan. Ensimmäinen askel Jumalan valtakuntaan, on nimittäin tunnustaa syntinsä.
Sinulla on yhtä paljon syntiä kun kaikilla muillakin ihmisillä, ja ainoa mahdollisuutesi on Jeesus kristus.
Nyt kuule riviin ja äkkiä teuta. Tuollaisia ei saa suustaan päästää.
Jeesus on meidän autuutemme ja me olemme yhtä syntiä kun kaikki muutkin ihmiset, emme yhtään sen parempia. - jessus sentään
Auta Jeesus kirjoitti:
Vai mitä sinä taas sekoilet? Minulla ei ole lennokasta mielikuvitusta vaan vakaa usko Kristukseen, älykäs päättelykyky Jumalan lahja sekin, ja Jumalan sana josta Pyhä Henki minulle osoittaa tarvittavat paikat ja tarvittavat tekstit. Jos todellakin tuossa tunnustuksessa pysyt minkä aiemmin kirjoitit, niin olen erittäin huolestunut hengellisestä tilastasi.
Kenenkään kristityn ei saisit tuohon halpaan langeta, että ryhtyy julkisesti kehumaan vähäsyntisyydellään tai peräti synnittömyydellään. Siinähän seisoo silloin fariseus täydessä mitassaan. Ensimmäinen askel Jumalan valtakuntaan, on nimittäin tunnustaa syntinsä.
Sinulla on yhtä paljon syntiä kun kaikilla muillakin ihmisillä, ja ainoa mahdollisuutesi on Jeesus kristus.
Jeesus on meidän autuutemme ja me olemme yhtä syntiä kun kaikki muutkin ihmiset, emme yhtään sen parempia.ootte.. huh..
- teuta
Auta Jeesus kirjoitti:
katumiseen riittävää määrää, hänkin näkee synnit toisissa ja osoittelee toisia sormellaan.Mutten sitä puukko hommaa joka minua kutkutti , ja sinua kiukutti
kyllä minun vileä pitää sanoa että saat ihme sätkyjä erilaisista
vääristä asioista , joita suurentelet , vääristelet , kirjotat.
Minun vikani on anteeksi pyydetty ,kuinka omtsi . - teuta
teuta kirjoitti:
Mutten sitä puukko hommaa joka minua kutkutti , ja sinua kiukutti
kyllä minun vileä pitää sanoa että saat ihme sätkyjä erilaisista
vääristä asioista , joita suurentelet , vääristelet , kirjotat.
Minun vikani on anteeksi pyydetty ,kuinka omtsi .Aloittajan mainitsemista sanoita oli kyse,,
- teuta
Auta Jeesus kirjoitti:
Vai mitä sinä taas sekoilet? Minulla ei ole lennokasta mielikuvitusta vaan vakaa usko Kristukseen, älykäs päättelykyky Jumalan lahja sekin, ja Jumalan sana josta Pyhä Henki minulle osoittaa tarvittavat paikat ja tarvittavat tekstit. Jos todellakin tuossa tunnustuksessa pysyt minkä aiemmin kirjoitit, niin olen erittäin huolestunut hengellisestä tilastasi.
Jeesus on meidän autuutemme ja me olemme yhtä syntiä kun kaikki muutkin ihmiset, emme yhtään sen parempia.Kaikkea yritätkin ?
- teutatess
Auta Jeesus kirjoitti:
katumiseen riittävää määrää, hänkin näkee synnit toisissa ja osoittelee toisia sormellaan.Minä olen parannuksen tehnyt , minulla on synnitön tila , joka Jeesuksen mukaan riittää autuuteen ,
ei missään ole sanottu , että aloitta oli tekemässä hazaria , mutta tarjosi puukkoa , siitä minä riemastun.
vaikka sinä olit fariseuksissa , ole vaan ei riittänyt parempaan .
- Aut Jeesus hänt
... sitä joka hänen nimeänsä turhaan lausuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama857426Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1156143Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1584274Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?372933Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252926Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782856Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta862571Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902308- 1862229
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431696