WinClub/WinCapita

Cluso627.

-Käyttäjänimet yli 10,000 tuhatta on julkaistu nyt eräässä paikassa ja MYÖS NIMET!Kuka löytää?HÄHÄHÄHÄÄÄ

88

3051

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaidalla tiellä

puolet, näin alkuunja lopuista voitais vaikka vähän maksaa

• tahtootietoo

mitähän tuollakin tiedolla tekee, mutta kerro nyt perkele missä ne on. Nam, nam...tahtoo tietää

• Cluso627.

Osaa käyttää hakukoneita no blogissa ei vielä yhtään kävijää.En väitä,että minä pystyisin tälläisen anonyymi blogin luomaan joku on sen tehnyt.

• Kerro osoite
        Cluso627. kirjoitti:

Osaa käyttää hakukoneita no blogissa ei vielä yhtään kävijää.En väitä,että minä pystyisin tälläisen anonyymi blogin luomaan joku on sen tehnyt.

no blogissa ei vielä yhtään kävijää

Eikö sinua lasketa?

• hätä käres
        Cluso627. kirjoitti:

ne poistattaa tään ja pian nyt on kiire

• Cluso627.
        Kerro osoite kirjoitti:

no blogissa ei vielä yhtään kävijää

Eikö sinua lasketa?

-Vielä ei näköjään eri hakukoonet ole löytänyt blogia en kerro suoraa osoittetta te saatte sen tehä niin paljon minäkin olen tehnyt!Mutta LUPAAN paljastaa blogin osoitteen muutman vkon päästä kun olen hyvin kaukana täältä.

• nääs joka sääs
        Cluso627. kirjoitti:

-Vielä ei näköjään eri hakukoonet ole löytänyt blogia en kerro suoraa osoittetta te saatte sen tehä niin paljon minäkin olen tehnyt!Mutta LUPAAN paljastaa blogin osoitteen muutman vkon päästä kun olen hyvin kaukana täältä.

hullua jännityksessä.Anna ees joku vihje.

• Cluso627.
        hätä käres kirjoitti:

ne poistattaa tään ja pian nyt on kiire

on 10 tonnin hukannut paikkakuntalaiset tietää ERISTYS Oxxxx

• 9,999
        Cluso627. kirjoitti:

nimeä tuo kenuhan paljasti jo itsensä.

• ERISTYS OXXXX
        9,999 kirjoitti:

nimeä tuo kenuhan paljasti jo itsensä.

firman oli sanonut aika hassusti,työntekijöille,että mitä ne köyhät:).Nyt taisi käydä toisippäi

• tästä tallinpiihin
        ERISTYS OXXXX kirjoitti:

firman oli sanonut aika hassusti,työntekijöille,että mitä ne köyhät:).Nyt taisi käydä toisippäi

lyhyttä on maalinen rikkaus, korkeintaan 80v jos sitäkään

• Cluso627.
        tästä tallinpiihin kirjoitti:

lyhyttä on maalinen rikkaus, korkeintaan 80v jos sitäkään

siinä kaikki muut on JOPA FACEBOOKISSA huudattamassa tätä MILLENIEMIA:).pITÄÄ,VAAN OSATA LÖYTÄÄ EI TÄÄ OO NIIN VAIKEETA.perkel# kun en saa tohon yhteen KRP;n tutkijaan yhteyttä kun hän on Norjassa asti.

• kunhan teeskenellään
        Cluso627. kirjoitti:

siinä kaikki muut on JOPA FACEBOOKISSA huudattamassa tätä MILLENIEMIA:).pITÄÄ,VAAN OSATA LÖYTÄÄ EI TÄÄ OO NIIN VAIKEETA.perkel# kun en saa tohon yhteen KRP;n tutkijaan yhteyttä kun hän on Norjassa asti.

kahte kun kerkeät, on siellä iso joukko virkavaltaakin remmis, ette yhden miehen tartte kaikkeen keretä

• Cluso627.
        kunhan teeskenellään kirjoitti:

kahte kun kerkeät, on siellä iso joukko virkavaltaakin remmis, ette yhden miehen tartte kaikkeen keretä

voin sanoa ei ole Jyrki Kataista eikä juuri muitakaan kun pienpoliitikkoja vaan,näin on
        kenraalikin on,vaan Bronze tasolla oleva eli pienin mahdollinen sijoittaja WinCapitassa.

• 12+6
        Cluso627. kirjoitti:

voin sanoa ei ole Jyrki Kataista eikä juuri muitakaan kun pienpoliitikkoja vaan,näin on
        kenraalikin on,vaan Bronze tasolla oleva eli pienin mahdollinen sijoittaja WinCapitassa.

noita pelurien nimiä, kunhan kaikki vain menee oikeudellisesti eteenpäin ja kaikille jää tilaa elää tämä pieni vaellus täällä kivisessä kaskessa.

• Bronze taso
        Cluso627. kirjoitti:

Ei vuonna 2008 milleen bronze tasolle etes otettu joten lueppa Cluso ne raportit vielä ja yllätyt !

• Cluso627.
        Bronze taso kirjoitti:

Ei vuonna 2008 milleen bronze tasolle etes otettu joten lueppa Cluso ne raportit vielä ja yllätyt !

Neljän tähden kenraali ei ole etes värvännyt ketään mukaan,hän,vaan sijoitti kymmentuhhatta euroa se EI ole rikos eikä häntä varmasti tulla näkemään missään oikeusasteissa tämän puitteissa.Sen takaan.Sen sijaan täällähän on entisiä WGI-läisiä:).TERVE TÄÄLLÄ CLUSO.

• Bronze taso
        Cluso627. kirjoitti:

Neljän tähden kenraali ei ole etes värvännyt ketään mukaan,hän,vaan sijoitti kymmentuhhatta euroa se EI ole rikos eikä häntä varmasti tulla näkemään missään oikeusasteissa tämän puitteissa.Sen takaan.Sen sijaan täällähän on entisiä WGI-läisiä:).TERVE TÄÄLLÄ CLUSO.

Mutta mites vip taso ? Kuka on vip tasolla ?

• Cluso627.

• voivoiss
        Cluso627. kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/1489661

Mitähän clubvinille tänään kuuluu, hän kirjoitti v 2005;
        "Mutta jätetään aihe, minusta tämä on ok, sinusta en tiedä, olet tyypillinen suomalainen negatiivinen epäilijä, joka ei koskaan usko mihinkään eikä osallistu mihinkään. Eikä siinä mitään - vain osallistumalla erilaisiin asioihin voi saada jotain vähän enemmän. "Normaalilla" työnteolla ei saa kuin jokapäiväisen leipänsä ja ainakaan minulle se ei riitä. "

-Kun mikään ei riitä. on se vaan niin surullista...

• Sekö että sinä
        voivoiss kirjoitti:

Mitähän clubvinille tänään kuuluu, hän kirjoitti v 2005;
        "Mutta jätetään aihe, minusta tämä on ok, sinusta en tiedä, olet tyypillinen suomalainen negatiivinen epäilijä, joka ei koskaan usko mihinkään eikä osallistu mihinkään. Eikä siinä mitään - vain osallistumalla erilaisiin asioihin voi saada jotain vähän enemmän. "Normaalilla" työnteolla ei saa kuin jokapäiväisen leipänsä ja ainakaan minulle se ei riitä. "

-Kun mikään ei riitä. on se vaan niin surullista...

olet jäänyt samaan paikkaan elämässäsi, ja muut menevät eteenpäin sen takia koska haluavat pyrkiä eteenpäin ja saavuttaa elämällään muutakin kuin vain 8-16 työntekoa turhan takia

Joo, totta puhut. On se vaan surullista että jotkut tyytyvät elämässään mitättömyytenä olemiseen. No, jokaisen oma valinta.

• 456+789
        Sekö että sinä kirjoitti:

olet jäänyt samaan paikkaan elämässäsi, ja muut menevät eteenpäin sen takia koska haluavat pyrkiä eteenpäin ja saavuttaa elämällään muutakin kuin vain 8-16 työntekoa turhan takia

Joo, totta puhut. On se vaan surullista että jotkut tyytyvät elämässään mitättömyytenä olemiseen. No, jokaisen oma valinta.

Sinusta on hohdokasta päästä eroon työnteon saatanallisesta orjuudesta toisilta kössityillä rahoilla? No, valinta sekin.

• ilmoo
        456+789 kirjoitti:

Sinusta on hohdokasta päästä eroon työnteon saatanallisesta orjuudesta toisilta kössityillä rahoilla? No, valinta sekin.

kuka varasti sinulta ja paljonko ?

miksi et mene tekemään varkaasta rikosilmotusta ?

• AdaFlink

... vilkas yö. On se kivaa, kun on niin suosittu, että näköjään yli 30 puhelua on tullut. Mitä lie olet ollut vailla.

Ootko muuten cluso kuullut, että puhelimen voi laittaa äänettömälle ja nukkua, kuin tukki. Sulla on näköjään yöunet jääneet vähiin. Luuletko oikeesti että tuo puhelin on ainoa puhelin? Ei tokkiinsa toinen puhelin on aina päällänsä ja siitä tietää kotiväki ja kaverit tavoitella, jos toi ei vastaa.

Ja mitaan ette voi...

• 1419

Onneton yritys....
      Sä et edes sellaista blogia löydä anonyymimaasta mihin kyseinen lista sopisi.

• Cluso627.

ole sitä laittanut liikenteeseen noissa menee yleensä aikansa muutama pvä kun hakukoneet nappaa ne joten malta.

• 1419
        Cluso627. kirjoitti:

ole sitä laittanut liikenteeseen noissa menee yleensä aikansa muutama pvä kun hakukoneet nappaa ne joten malta.

Voin lyödä vetoa kanssasi että puhut paskaa.
        Mulla on se jo kauan sitten skullipöllytetty pienempi ( alle 6000 ) lista
        koska sen itse hankin. Ei sieläkään ole kokonimiä.

• Cluso627.
        1419 kirjoitti:

Voin lyödä vetoa kanssasi että puhut paskaa.
        Mulla on se jo kauan sitten skullipöllytetty pienempi ( alle 6000 ) lista
        koska sen itse hankin. Ei sieläkään ole kokonimiä.

TAHOILTA,JOTKA TUTKIIKIN,ETTÄ SIILLEEN MUN KÄMPPÄNI TARVIISEE ERISTYS OLLILAA

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

TAHOILTA,JOTKA TUTKIIKIN,ETTÄ SIILLEEN MUN KÄMPPÄNI TARVIISEE ERISTYS OLLILAA

... höpötät ristiin. Epäilen vahvasti, että poliisi olisi sinulle listan antanut. Haluat olla vaan niin pirun paskan tärkeä, että alennut valehtelemaan taas kerran.

Ja mitaan ette voi...

• Cluso627.

tietää mee vaan ukkosti PIENYRITTÄJÄN kanssa pelaan ray-automaattipelejä ja kyllä wincapitalistit
        tietää sun kaikki:)IHAN SIIS RAILI KAIKKI.

• Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

tietää mee vaan ukkosti PIENYRITTÄJÄN kanssa pelaan ray-automaattipelejä ja kyllä wincapitalistit
        tietää sun kaikki:)IHAN SIIS RAILI KAIKKI.

tiedot vastaan mitä sain:)

• AdaFlink

..., että olet saanut listan tahoilta, jotka tutkiikin. Poliisihan se tutkii, eiköstä vaan.

Tiedätkö mikä osoittaa kaikkein parhaiten, että osuin oikeeseen? Sä hermostut aina suunnattomasti ja menetät malttisi, kun jäät valeesta kiinni.

Ja mitaan ette voi...

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

tiedot vastaan mitä sain:)

... yhtään vähempää eikä enempää kiinnostaa.

Ja mitaan ette voi...

• Cluso627.
        AdaFlink kirjoitti:

..., että olet saanut listan tahoilta, jotka tutkiikin. Poliisihan se tutkii, eiköstä vaan.

Tiedätkö mikä osoittaa kaikkein parhaiten, että osuin oikeeseen? Sä hermostut aina suunnattomasti ja menetät malttisi, kun jäät valeesta kiinni.

Ja mitaan ette voi...

ei ole poliisilta enkä ole lainkaan hermostunut olen,vaan kaikki tiedot susta kertonut vaihtokauppana wincapitalaille.

• Kulho 123
        Cluso627. kirjoitti:

ei ole poliisilta enkä ole lainkaan hermostunut olen,vaan kaikki tiedot susta kertonut vaihtokauppana wincapitalaille.

sä valehtelet 400 % varmuudella aina ja kukaan ei taida edes muistaa milloin viimeksi olisit puhunut totta

• AdaFlink

... heränny, kun viestiketju senkun kapenee. Aika raukka se on.

Olishan tuossa paljon jutun juurta muutenkin. Mm. sellainen, että poliisikoulussa pitäisi vakavasti harkita suunnistuksen ottamista koulutusohjelman. Ei tarttis olla sitten eksyksissä Kuusamon korvissa. Hankalahan se on löytää joku pimee raksapaikka metsästä, jos kerta ei pysytä edes kartalla kompanssinkaan avulla.

Ja mitaan ette voi...

• WINSOTURIT
        AdaFlink kirjoitti:

... heränny, kun viestiketju senkun kapenee. Aika raukka se on.

Olishan tuossa paljon jutun juurta muutenkin. Mm. sellainen, että poliisikoulussa pitäisi vakavasti harkita suunnistuksen ottamista koulutusohjelman. Ei tarttis olla sitten eksyksissä Kuusamon korvissa. Hankalahan se on löytää joku pimee raksapaikka metsästä, jos kerta ei pysytä edes kartalla kompanssinkaan avulla.

Ja mitaan ette voi...

Tahtoo nähdä,ne

• AdaFlink
        WINSOTURIT kirjoitti:

Tahtoo nähdä,ne

... on Aijaacomistakin. Tarttis keksiä joku muu paikka, minne ne laittais. Antakaahan vinkkejä.

Ja mitaan ette voi...

• Järki käteen
        AdaFlink kirjoitti:

... on Aijaacomistakin. Tarttis keksiä joku muu paikka, minne ne laittais. Antakaahan vinkkejä.

Ja mitaan ette voi...

Taitaisi kuitenkin olla paras, että et laittaisi.
        Jos Cluso kaivaa verta nenästään, ei sitä ole pakko auttaa siinä hommassa.
        Voi tulla pahempaakin.

• AdaFlink
        Järki käteen kirjoitti:

Taitaisi kuitenkin olla paras, että et laittaisi.
        Jos Cluso kaivaa verta nenästään, ei sitä ole pakko auttaa siinä hommassa.
        Voi tulla pahempaakin.

... toi cluso Suomi24-sivuilla saa? Miksi mun kaikki jutut poistetaan?

Aivan satavarmasti järjestäytynyt rikollisuus on yksi suurempia talousrikoksien aiheuttajia.

Ja mitaan ette voi...

• Mr Toppila
        WINSOTURIT kirjoitti:

Tahtoo nähdä,ne

Eipä tuo nyt niin kummallinen ollut. Katsoin vielä äsken omalta kovalevyltä.
        Mistäs sulle saatais? ;)

.

• Mr Toppila
        Mr Toppila kirjoitti:

Eipä tuo nyt niin kummallinen ollut. Katsoin vielä äsken omalta kovalevyltä.
        Mistäs sulle saatais? ;)

.

Tuo vastauksena soturille.
        Ketju vetää kaikki yhteen pötköön.

.

• AdaFlink

... sellasiin puheluihin, jossa lukee "tuntematon". En ylipäätääkään vastaa muihin, kuin niihin, missä on nimi.

Ja mitaan ette voi...

• jespers
        Mr Toppila kirjoitti:

Tuo vastauksena soturille.
        Ketju vetää kaikki yhteen pötköön.

.

vittuun sähläämään nyt noine lapsellisine juttuinesi, kun aikuiset keskustelee.

• Mr Toppila
        jespers kirjoitti:

vittuun sähläämään nyt noine lapsellisine juttuinesi, kun aikuiset keskustelee.

Ei sitten kuvat Mr.X:stä kelvanneet teidän keskustelukerholle.
        No ei kun ei.

.

• Cluso627.

helle henki on kallis?

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

helle henki on kallis?

... ahdasmielinen nilkki, kun poistatat kaikki.

Ja mitaan ette voi...

• AdaFlink

... uhoa.

Ja mitaan ette voi...

• l'amor

... kuin rakastavaisten keskinäistä nahistelua. ;)

• AdaFlink

... syksyn hamemuotikankaat? Sellanen skottiruutunen hame vähän tyllillä koristeltuna sopisi sulle hyvin.

Ja mitaan ette voi...

• Cluso627.
        AdaFlink kirjoitti:

... syksyn hamemuotikankaat? Sellanen skottiruutunen hame vähän tyllillä koristeltuna sopisi sulle hyvin.

Ja mitaan ette voi...

saan kankaita!riittää siitä sun muillekki kirkko on VAPAA ja poliisin johtokeskus suvaitsee tämän.Oletko ada valmis?

• jhgfdghjklö
        Cluso627. kirjoitti:

saan kankaita!riittää siitä sun muillekki kirkko on VAPAA ja poliisin johtokeskus suvaitsee tämän.Oletko ada valmis?

tiedossa ja poliisin johtokeskus ei välitä.

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

... taitaa lukea jotain valmiudesta.

Ja mitaan ette voi...

• kjkhgfdgchvjb
        AdaFlink kirjoitti:

Ja mitaan ette voi...

se mitä missäkin lukee ok?

• jhjgfcvhbjknlm,
        kjkhgfdgchvjb kirjoitti:

se mitä missäkin lukee ok?

sairaalle ukolle ihan sama en välitä yhtään et tiedäkkään kuinka lähellä olen?

• AdaFlink
        jhjgfcvhbjknlm, kirjoitti:

sairaalle ukolle ihan sama en välitä yhtään et tiedäkkään kuinka lähellä olen?

... niin ajokuntonen, että jonnekin voisit ajella.

Ja mitaan ette voi...

• kjhgfdsghvjk
        AdaFlink kirjoitti:

... niin ajokuntonen, että jonnekin voisit ajella.

Ja mitaan ette voi...

kulkenut

• hiipi
        kjhgfdsghvjk kirjoitti:

kulkenut

kolostaan esiin. nyt vaan luso lisää uhoamista ja murhilla uhkailuja, siihen malliin go go!

...lol, "poliisinkin johtokeskus suvaitsee tämän"... :D

RUAHAHHAA!!!!

• 66666666666666666666
        hiipi kirjoitti:

kolostaan esiin. nyt vaan luso lisää uhoamista ja murhilla uhkailuja, siihen malliin go go!

...lol, "poliisinkin johtokeskus suvaitsee tämän"... :D

RUAHAHHAA!!!!

koska oli heihin yhteydessä muutama tunti sitten.he kehottivat tekemään vitun rikosilmoituksen jota mun EI TARVI TEHÄ lähtee tässä rytäkässä muitakin!

• huomenna uusi päivä

tämän turhan tuitutelun ja näyttää muillekin esimerkkiä.

• rosvo..

Niin capitalaisena sanon, että tuon kieron mulukun rinnalla olet Ada enkeli.
        Vaikka joskus juttusi ja syyllistämisesi ihmetyttää, mutta sinussa on kuitenkin jotakin rehellisyyden piirteitä, joita arvostan.

• capitalainen....
        AdaFlink kirjoitti:

Ja mitaan ette voi...

Sutkeja vastaan pitää olla kovat piipussa!
        Tuo jätkä tarvitsee Adan kädestä ja kunnolla! No itkee kuin pieni poika, mutta EHKÄ oppii!

ps. Adan vierihoito on ohi!

• AdaFlink
        66666666666666666666 kirjoitti:

koska oli heihin yhteydessä muutama tunti sitten.he kehottivat tekemään vitun rikosilmoituksen jota mun EI TARVI TEHÄ lähtee tässä rytäkässä muitakin!

... totta! Menitkö taas ihan oikeesti poliisille itkemään, että Ada kiusaa? Olet kyllä melkoinen nössö. Kait muistit mainita poliisille myös omat tekosesi?

Kasva nyt hyvä lapsi aikuiseksi.

Ja mitaan ette voi...

• Miten tuo nyt
        66666666666666666666 kirjoitti:

tarkoittaa että poliisin johtokeskus suvaitsee sen että uhkailet adaa?? Hehän sanoivat että "tee rikosilmoitus", eikä "mene ja käytä oman käden oikeutta"! Osaatko luso lukea, tai ymmärrätkö edes näin muiden avustuksella mitä tuo teksti tarkoittaa? Jos et ymmärrä, niin kerrotaan se vielä tässä suomen kielellä:

Se ihannoimasi krp kehottaa sinua tekemään RIKOSILMOITUKSEN, EIKÄ käyttämään oman käden oikeutta. Rikosilmoituksen se johtokeskus suvaitsee kyllä.

Eipä sitten muuta kun onnea vaan, menehän ja tee rikosilmoitus. Katsellaan miten tehokas se ihannoimasi kooärpee on rikosilmoituksessa, jossa itket että "ada kiusaa forumilla ja kirjoittelee minusta tuhmia juttuja sinne, sen jälkeen kun olen itse ensi nimitellyt sitä huoraksi ja levitellyt adan kaikki muut henkilökohtaiset tiedot netissä..."

Olet sinä luso kyllä maailmanluokan pelle, ja sellaisena tulet aina pysymäänkin. No, sirkushuveja kansalle kun kuuntelee sönkötystäsi. ;)

• Kapitrolli
        AdaFlink kirjoitti:

... totta! Menitkö taas ihan oikeesti poliisille itkemään, että Ada kiusaa? Olet kyllä melkoinen nössö. Kait muistit mainita poliisille myös omat tekosesi?

Kasva nyt hyvä lapsi aikuiseksi.

Ja mitaan ette voi...

tietenkään ole mikään henkilökohtainen kauneus- tai vastaava kilpailu, mutta otetaan nyt silti mitäänsanomattomasti kantaa.

Emme ole Adan kanssa useinkaan samaa mieltä WinCapitan jäsenten syyllistämisestä, mutta välillä hänen puheissaan on järkeä. Uskon, että hän pystyy seisomaan selkä suorassa peilin edessä, koska jostakin syystä uskoo asiaansa.

Clusolla selkäranka on kuin kastemadolla. Elin harhakuvitelmassa, että tuollaisia "otuksia" on olemassa vain amerikkalaisissa tv-sarjoissa. Cluso, sinulle terveisiä, että saat minulta kaiken sen mahdollisen halveksunnan, jonka tässä keskustelumaailmassa voi tällainen virtuaalinimimerkki tuollaiselle virtuaalikastemadolle antaa. Ainoa asia, joka erottaa sinut lierosta on se, että kykenet puukottamaan lähimmäisiäsi selkään. Kylvät ympärillesi petturuutta, ahdinkoa ja tuskaa, vaikka sanot olevasi uskovainen mies.

Kun sinä katsot peiliin, näet sieltä mielestäsi nopeasti iskevän kobran, vaikka olet todellisuudessa selkärangaton liero. Vaihtoehtoisesti et siedä peiliä lainkaan, koska olet haudasta noussut Draculan morsian, joka elää ihmisten verellä ja ryömii auringonlaskun aikaan arkustaan. Varjoa sinusta ei jää, koska Draculan morsiamella ei ole sielua. Vain Draculan sieluton morsian tai uudelleen syntynyt selkärangaton liero voi julkaista itsestään kuolinilmoituksen ja ilmoittaa surijaksi oman äitinsä.

Mutta Cluso... sinä saat anteeksi, koska sinä et tietenkään lääkkeinesi ymmärrä, mitä teet. Jos on haarukalla annettu, ei voi talikolla vaatia.

• asian sivusta

hampaankolossa, ihmeen kauan se tuituttelu kestikin helpottikos näin porukkojen puolesta.

• julkista juttua

esille mikä ei täällä tarvittisi näkyä, ei tämä ole mikään koto vaan yleinen palsta

• Onnistuuko ...

vastaaminen?

• ihme kyllä.

Oli pakko kokeilla, kun tuntuu joko siltä että ada on bannattu, tai sitten adan kirjoitukset häviävät ennätysvauhtia, ja sillä koetetaan painaa tämä ketju etusivulta alas, unohduksiin.

Ehei, ei onnistu. Kyllä koko Suomen kuuluu tietää millainen liero ja vasikka luso oikeasti on, ja tämä ketju pidetään ylhäällä.

Kyllä ne liivimiehetkin tänne lopulta löytää, kun tätä tarpeeksi pitkään ylhäällä pitää ja joku niille tästä vinkkaa.

• ketjua ylös, kun

luso tuolla toisessa ketjussa esittää puhdasta pulmusta ja sanoo ettei tiedä mitä tarkoittaa kun puhutaan liivimiehistä, ja siitä että hän on vasikoinut mopopoikia poliisille...

tässä ketjussa on muutenkin herkullista luettavaa. hauska nähdä miten sammaltunut kanttura (ada) pistää luun kurkkuun lusolle. vaikka en edelleen adaa arvostakaan korkealle, niin tässä tapauksessa on annettava Adalle (tarkoituksella tässä tapauksessa isolla alkukirjaimella) täydet pisteet. hyvähyvä!

• ketju taas

ylös, kun meinaa lipsua tänne muiden keskustelujen alle.

• 398u05r
        ketju taas kirjoitti:

ylös, kun meinaa lipsua tänne muiden keskustelujen alle.

Älähän CLUSO yritä luikerrella karkuun. Tämä ketju tulee nousemaan YLÖS aina tarpeen vaatiessa. Ja turha ESITTÄÄ rehtiä ja tietämätöntä!

• kuhan olii

Mikä lie voi poistaa koko ketjun, kun on rekisteröitynyt henkilö mitäs tässä menettää, ei muutakuin me lukiat jotka tämän sattui lukemaan hetkenaikaa muiatetaan se ja tiedetään mitä nää jehut meinaa ja tajuaa.

• sieltä huutele

nimettömänä ja pyytele ketjua poistamaan. ketjua ei saa poistaa, juuri sen takia että kaikki näkee millainen retku klusoo oikein on, ja mihin kaikkeen tuo nilviäinen kykenee.

sitäpaitsi, kun tämä on tarpeeksi pitkään esillä, niin eiköhän se sana kiiri sinne liivimiehillekin asti...

ruahahhaa!!!!

• tässä keskustelussa
        sieltä huutele kirjoitti:

nimettömänä ja pyytele ketjua poistamaan. ketjua ei saa poistaa, juuri sen takia että kaikki näkee millainen retku klusoo oikein on, ja mihin kaikkeen tuo nilviäinen kykenee.

sitäpaitsi, kun tämä on tarpeeksi pitkään esillä, niin eiköhän se sana kiiri sinne liivimiehillekin asti...

ruahahhaa!!!!

yritetään keskustella? Hämäräksi jää kokonaisuus, on vain piikittelyjä puolelta toiselle. Kertokaa mihin te otatte kantaa oikeasti.

• hienosi männöö

siis oikeen härän joka pittää hommat aisoissa ja antaa hänelle puheenvoron joka sitä tarvitsaa asiasta.

eet vitsinä mutta kyllä oikeaa härkää tarvittaisiin oikeuden puolesta touhuamaan muttaa meneehän se näinkin, ei aitoja suotta kaaellaa.

• veikeetä touhuuu

pisteet senkun kasvaa itestä riipumatta on niinkuin politiikkaa hoono mainos on paraita siin pisteen nousee

• HÄHÄHÄHÄÄÄ

tartte olla suuri kunhan on kattava

• AdaFlink

... se winkkari 10.000 -jäsenlista meidän kaikkien nähtäville. Jos et sitä esitä useista pyynnöistä huolimati julkaise, niin sovitaanko, ettei sulla sellaista edes ole?

Ole nyt edes tämän kerran "äijää" ja todista väittämäsi.

Ja mitaan ette voi...

• mitään ole,

muuta kuin harhaiset luulot itsestään, ja uskottelu että sillä on virtuaalisia poliisikavereita jotka "antavat suostumukset tehdä mitä vaan".

niin, ja tietenkin lisäksi on se vasikointi, kun meni puhumaan liivimiehien touhuista poliisille. joko muuten luso alkaa paikat kuumottaa hä?

• Cluso627.
        mitään ole, kirjoitti:

muuta kuin harhaiset luulot itsestään, ja uskottelu että sillä on virtuaalisia poliisikavereita jotka "antavat suostumukset tehdä mitä vaan".

niin, ja tietenkin lisäksi on se vasikointi, kun meni puhumaan liivimiehien touhuista poliisille. joko muuten luso alkaa paikat kuumottaa hä?

naurattaa ihan hitosti onko liivimiehet tom of finland tyyppejä?ne silloin kuuluu wincapitalle

• ketju siis
        Cluso627. kirjoitti:

naurattaa ihan hitosti onko liivimiehet tom of finland tyyppejä?ne silloin kuuluu wincapitalle

ihan tyhjästä nyhjästy ilman mitään yhteyttä tosielämään.

• hikala
        ketju siis kirjoitti:

ihan tyhjästä nyhjästy ilman mitään yhteyttä tosielämään.

tää on ainut höpöhöpöketju tämän asian tiimoilta

• ----
        hikala kirjoitti:

tää on ainut höpöhöpöketju tämän asian tiimoilta

On enemmän asiaa kuin ite aiheessa mitä koskettelee, niin sitä kioskia

• Cluso627.
        ---- kirjoitti:

On enemmän asiaa kuin ite aiheessa mitä koskettelee, niin sitä kioskia

MUN KAPPALE PASIRADIOSSA

• hikala
        Cluso627. kirjoitti:

MUN KAPPALE PASIRADIOSSA

sitten levyttänytkin? mikäs bändi veivas taustalla ?

• todellakaan
        hikala kirjoitti:

sitten levyttänytkin? mikäs bändi veivas taustalla ?

ainut höpöhöpöketju tällä palstalla, mutta tässä ketjussa irrotellaan ilman mitään yhteyttä todellisuuteen eli ilman rajoja :)

• AdaFlink
        todellakaan kirjoitti:

ainut höpöhöpöketju tällä palstalla, mutta tässä ketjussa irrotellaan ilman mitään yhteyttä todellisuuteen eli ilman rajoja :)

... oli paljon todellisuutta, mutta yksi lusmuri on peloissaan (ötököttänät housuissa) poistattanut ketjusta noin 60 % (lue; vinkunut ylläpidolle).

Ja mitaan ette voi...

Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      129
      7993
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      156
      7105
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4835
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      248
      3290
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2764
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      124
      2345
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      1980
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      15
      1927
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      41
      1740
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      206
      1675
    Aihe