Moi!
Kuka tekee vatsaultran, ja mitä siitä näkyy? Kuinka kauan kestää yms? Ja oiskohan kellään tietoa sydänultrasta, samat kysymykset.
Olen nuori, hieman alle 20-vuotias tyttö, joka sai postissa lähetteen vasta- ja sydänultraan sairaalaan. Syytä en tiedä, sanottiin vain että kaikki on normaalia, mutta silti lähete tipahti postilaatikkoon.
Kiitos etukäteen :)
Vatsaultra
pitaiskö huålestua
2
607
Vastaukset
- sh
sen tekee ja siinä näkyy mm. tuumorit ym. Ei kestä kauaa. Googlaamalla löytyy tietoa vaikka kuinka.
Jonkun syynhän takia sinä olet hakeutunut tutkimuksiin, eikä ketään laiteta tutkimuksiin ilman aihetta.
Mitä kautta tämä lähete on mennyt sairaalaan, kuka sen lähetteen on tehnyt? Tk-lääkärikö?- ap
Siis tokitoki on syitä, mutta kaikki arvot oli normaalit ja kaikki vaikutti normaalilta, eikä lääkäri mitään epäillyt. Niin siksi tuntuu oudolta, että lähetteen vielä sain :)
Ehkäpä mulle ei vaan ole kaikkea kerrottu, haluavat tutkia, hyvä juttu mun kannalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649