Torstai 9.2.2012
Nimipäivät: Raija, Raisa ja Bodil
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Kirottu naapuri varasti Tekarini
6 Vastausta 367 Lukukertaa

Kirottu naapuri varasti Tekarini

Olen asiasta 100 % varma. Olen yrittänyt saada häntä palauttamaan ne, mutta hän ei ole niitä tuonut.
Mitä voin tehdä?
Pidäpäs suusi kiinni vastedes!

Karpolle tietoa....

'Tietysti ensin täytyy tehdä ILMOITUS ISÄNNÖITSIJÄLLE, TALOYHTIÖN HALLITUKSELLE, JA ASUKASTOIMIKUNNALLE, JA EHDOTTOMASTI POLIISILLE. JA Hannu Karpolle. KYLLÄ ON MENNYT TÖRKEÄKSI TUO TOUHU.... Tekarit takas niinkuin olis jo PRKKL.

Kiitos edelliselle

Kiitos tämän foorumin; sain hampaani takaisin. Oli yrittänyt työntää niitä postiluukusta sisään, mutta olivat isommat kuin Maxikirje, joten olivat juuttuneet puolitiehen.
No sain ne ronkittua sieltä irti kapeakärkisillä pihdeillä, mutta samalla huomasin että Titaanivahvisteet olivat ryöstetty.
Nyt kun pidän niitä suussani, niin tuntuu kuin olisi kaksi leukaa.
Toisaalta nyt pystyy jopa syömään pienikokoisia kypsiä luumuja pillimehujen sijaan, joten en tule laittamaan KRP:lle rikosilmoitusta asiasta.
Vai pitäisikö sittenkin ?

Toisin

Älä syö niitä luumuja ihan valtavasti.
Voi pian alkaa tulla varsipieruja, todella notkealla varrella.

Kiesus!

Sissus siunakkoon ja kauhistuksen kanahäkki, kuten meillä Petäjävedellä sanotaan. kyl tää nii vaa kauhiaa on! Mie koitan pitää omista tekareistani kynsin hampain kiinni, Terveisin, Helma Kekäläinen Petäjävedeltä, 83 v.
Naapurini harrastaa tuota tekarien varastelua. Käymme vaihtokauppaa, hän antaa tekarit ja minä annan hänelle hedelmän. Hyvät kaupat tuli.
 /   /  / Kirottu naapuri varasti Tekarini

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua